abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75832275
Het vorige deel: Slank #900 jubileum - Broccoli in het kerstmenu! gnagnagnork

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Dienstmededeling van Troel

De komende weken zal ik veel minder online zijn door vele ziekenhuisbezoekjes en aansluitend een bevalling en kraamtijd met waarschijnlijk een kraamverzorgster die me regelmatig van de pc vandaan zal schoppen om in bed te gaan liggen. Hierdoor kan ik niet garanderen dat je binnen zoveel dagen in het overzichtje staat. Het overzichtje is echter niet gekoppeld aan het invoeren van de gegevens, dus vul ondertussen al wel je gegevens in, zodat als ik achter de pc zit, je kan koppelen en je meteen met de meest recente gegevens in het lijstje staat. Bij het inloggen kun je in ieder geval voor jezelf zien wat je ingevuld hebt.

(ik hoop dat ik het een beetje duidelijk opgeschreven heb )

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.

"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_75832293
Zo, ik ben door de sneeuwstorm al met de hond gaan wandelen
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_75832336
En nu kerstkaarten schrijven en dan nog eens met de hond om ze naar de brievenbus te brengen
  zondag 20 december 2009 @ 12:42:30 #4
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75832444
ik ben aan het studeren. Of, doen alsof. Zo eens naar de super om dingen te kopen voor morgen onderweg, en dan m'n koffer maar inpakken!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_75832453
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  zondag 20 december 2009 @ 12:46:30 #6
236335 neen
schone schijn
pi_75832593
Hier in Friesland ligt nu echt fokking veel sneeuw
het lijkt niet wat het is
pi_75832649
't Is hier net weer begonnen te sneeuwen. Zaventem is dicht, jeetje, ik hoop dat we woensdagochtend gewoon kunnen vliegen In Washington ligt zelfs een meter sneeuw.
pi_75832731
oei CF, ja met reizen is t wel echt balen!!

ik heb geen zin om te douchen en aan te kleden loop in mn pyjama...
Kwak
  zondag 20 december 2009 @ 12:52:16 #9
3185 Adelante
To let it go now
pi_75832800

"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_75832867
quote:
Op zondag 20 december 2009 00:08 schreef Rituals het volgende:
Nou, mijn ouders zijn vegetariërs, dus van huis uit heb ik nooit vlees gegeten. Toen ik een jaar of 16 was ben ik af en toe vlees gaan eten, maar eigenlijk vind ik het niet super lekker. Nu eet ik heel af en toe vlees als ik bij anderen eet, maar voor mezelf maak ik het eigenlijk zelden. Wel eet ik vrij regelmatig kipfilet op brood/cracker. Eiwitten krijg ik denk ik voornamelijk binnen via yoghurt.
Misschien kun je dan beter kwark pakken ipv yoghurt, zit een stuk meer eiwit in Verder noten! Heb je zowel eiwitten als goede vetten mee binnen. Veel groente/rauwkost is goed, maar alleen daarop kun je niet leven..
pi_75833027
Hier sneeuwt het ook best hard, er ligt echt een flink pak nu. Ik ga vanmiddag even wandelen denk ik!! Als ik kaplaarzen kan vinden, tenminste........
  zondag 20 december 2009 @ 13:01:48 #12
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_75833184
quote:
Op zondag 20 december 2009 12:54 schreef Ciske- het volgende:

[..]

Misschien kun je dan beter kwark pakken ipv yoghurt, zit een stuk meer eiwit in Verder noten! Heb je zowel eiwitten als goede vetten mee binnen. Veel groente/rauwkost is goed, maar alleen daarop kun je niet leven..
Ik eet ook wel vaker griekse yoghurt (0% vet). Zitten hier ook meer eiwitten in dan in magere yoghurt? Bij noten is het probleem dat ik het heel lastig vind om maar een klein handje te nemen. Ik weet dat noten erg gezond zijn, maar wel in kleine hoeveelheden..

Ik zit nu ook nog in pyjama . Dadelijk lekker douchen. Misschien dat ik straks een stukje ga wandelen!
Your body. Your soul. Your rituals.
  zondag 20 december 2009 @ 13:04:22 #13
3185 Adelante
To let it go now
pi_75833300
Oh dames, stemmen jullie weer even mee voor het tofste kerst icoontje

[STEMTOPIC] DE TOFSTE FOK! KERST AVATAR

Hoeft niet alleen op Slankkessen, mag wel
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zondag 20 december 2009 @ 13:05:18 #14
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75833340
quote:
Op zondag 20 december 2009 12:58 schreef conleche het volgende:
Hier sneeuwt het ook best hard, er ligt echt een flink pak nu. Ik ga vanmiddag even wandelen denk ik!! Als ik kaplaarzen kan vinden, tenminste........
Ik ga zo ook een stuk lopen door de sneeuw denk ik, even een frisse neus halen ipv studeren..Maar snel de deur uit, voordat het weer donker wordt...
pi_75833342
hoi!
Ja doei.
pi_75833361
het sneeuwt hier ook best hard

gezellig
Ja doei.
pi_75833540
quote:
Op zondag 20 december 2009 11:46 schreef ColdFeet het volgende:
Claudia, ik zou denken dat dat verweekte verhaal vooral geldt voor je bekken en niet voor je knieen en enkels, en dat je dus in ieder geval niet hoeft te wachten tot je bent gestopt met borstvoeding.
Hoe gaat het verder met afvallen? Helpt je regelmaat je?
Das helaas niet waar, verweking geldt zéker ook voor je knieën en enkels helaas (hoevaak ik niet ineens door mn enkel geklapt ben...) Maar je bekken wordt het zwaarst belast dus daar heb je over het algemeen het snelst/meest last van.
Neemt niet weg dat als je rustig begint en goed luistert naar je lijf dat ik denk dat je dan wel gewoon zou moeten kunnen sporten

Hier ook veel sneeuw! We gaan zo even naar buiten
Amélie's eerste kennismaking met sneeuw ik ben benieuwd.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 20 december 2009 @ 13:11:23 #18
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75833590
Ik heb geen chocolademelk in huis! .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 20 december 2009 @ 13:18:05 #19
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75833839
quote:
Op zondag 20 december 2009 13:11 schreef Viking84 het volgende:
heb je wel cacao, melk en suiker? Dan heb je ook zo warme choco gemaakt, en nog veel lekkerder ook! Of melk en een reep choco, dat gaat ook..
pi_75833859
quote:
Op zondag 20 december 2009 11:46 schreef ColdFeet het volgende:
Claudia, ik zou denken dat dat verweekte verhaal vooral geldt voor je bekken en niet voor je knieen en enkels, en dat je dus in ieder geval niet hoeft te wachten tot je bent gestopt met borstvoeding.
Ik ga sowieso niet wachten, want ik voel me prima. Gewoon rustig aan doen en het goed in de gaten houden. Vooralsnog vind ik het spannender of m'n bekkenbodem het aankan. Het joggen heeft gelukkig geen pijn opgeleverd.
quote:
Hoe gaat het verder met afvallen? Helpt je regelmaat je?
Nou, van regelmaat is niet echt sprake. Ivan heeft pas een paar regeldagen gehad (de hele dag en nacht drinken ) en daar heb ik flink tegenop moeten bunkeren. Het afvallen houd ik niet zo nauwlettend in de gaten. M'n gewicht daalt langzaam. In dit tempo gaat het nog lang duren voor ik op m'n oude gewicht zit. Maar hey, eigen schuld dikke bult.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_75833880
en het sneeuwt nog steeds
zometeen mijn videocamera eens pakken
pi_75834543
M'n vriend is in Utrecht en gaat niet meer naar huis komen vandaag.

Maar er staan wel heerlijke cupcakejes in de oven. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zondag 20 december 2009 @ 13:40:00 #23
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_75834647
Wij gaan zo een stuk wandelen, met de fotocamera .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zondag 20 december 2009 @ 13:48:12 #24
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75835030
Zo, ik heb het eerste onderdeel al ingepakt, m'n studieboeken en aantekeningen. Genoeg gestudeerd voor vandaag! Nu eens een stukje lopen, en boodschappen doen.
pi_75835437
Goedemiddag!

Ik heb twee kerststukjes gemaakt (waarom doe ik het toch ieder jaar weer?? Hoop gedoe/troep/wil niet zoals ik het wil/enz.) Uiteindelijk zijn ze wel leuk geworden. En een stukje gewandeld door de sneeuw . Wel jammer dat ik morgen weer met de trein naar mijn werk moet . Ik bereid me maar vast voor op vroeger opstaan...
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_75836899
Het sneeuwt !!
pi_75836923

Hier sneeuwde het vanochtend ook flink, dus tegenstelling tot het kleine laagje poedersneeuw van gisteren, ligt er nu een dik pak.
Evy heb ik dus maar overgeslagen..

Lijstje van gisteren:
*Cornflakes met melk
*Twee meergranenpistoletjes, Mona boordevol
*Sinaasappel, twee boterhammen met kaas en mosterd
*Mandarijntjes, wafel
*Slapen (ik lag de avond ervoor om vier uur in bed, en om 05.15 ging mn wekker weer )
*Kip palava met rijst
*Mandarijntje, stukje wafel

Lijst/planning van vandaag:
*Vanilleyoghurt met muesli
* Drie boterhammen, vier mandarijntjes, twee plakjes kaas met mosterd.
Avondeten: ? Zal waarschijnlijk pasta worden.
Smile, open your eyes, love and go on
pi_75836987
Hier is het sneeuwen gestopt. Ga zo de hund maar weer eens aanlijnen en de kerstkaarten posten (als ie zin heeft om van de warme bank af te komen ).
pi_75836991
quote:
Op zondag 20 december 2009 14:29 schreef P.F het volgende:
Het sneeuwt !!
goedemorgen
Ja doei.
pi_75837161
quote:
Op zondag 20 december 2009 13:01 schreef Rituals het volgende:

[..]

Ik eet ook wel vaker griekse yoghurt (0% vet). Zitten hier ook meer eiwitten in dan in magere yoghurt? Bij noten is het probleem dat ik het heel lastig vind om maar een klein handje te nemen. Ik weet dat noten erg gezond zijn, maar wel in kleine hoeveelheden..
Zou je even op de verpakking moeten kijken, ik geloof wel dat griekse yoghurt meer eiwit bevat ja. In kwark zit ongeveer 9-10 gram eiwit per 100 g.

Als je noten lastig vind kun je evt ook andere dingen kiezen: vette vis, lijnzaad, etc?
pi_75837645
Van lijnzaad hoef je in ieder geval niet bang te zijn dat je jezelf niet in kan houden en te veel eet. Fiesss.

Mijn lijstje voor vandaag:
L: Tosi met soort pittige mayonaise
T: 2 mandarijntjes
D: Indiaas

Ben pas om 12 uur opgestaan dus ontbijt is overgeslagen.
pi_75838044
Lijnzaad is poeptechnisch ook
pi_75838234
wel gebroken lijnzaad dan! ongebroken lijnzaad kan je lijf niet verteren, dat komt er precíes zo weer uit aan de andere kant. (zakken van zonnatura hebben ze, met gebroken lijnzaad)
Kwak
pi_75838451
Hoi . Uitgeslapen, spelletje gespeeld met het hele gezin, buiten sneeuw ... het voelt een beetje als kerst zo .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_75838569
Er zit per ongeluk een bakblik met brownie in de oven!!
pi_75838613
quote:
Op zondag 20 december 2009 15:10 schreef conleche het volgende:
Er zit per ongeluk een bakblik met brownie in de oven!!
bij mij een cake...

maar: ik vries m op 2 plakjes na lekker in, in porties, dus zo erg is t niet.

hier motregent het nu over de sneeuw heen. gatfurrr.
Kwak
pi_75838685
quote:
Op zondag 20 december 2009 15:03 schreef kwakz0r het volgende:
wel gebroken lijnzaad dan! ongebroken lijnzaad kan je lijf niet verteren, dat komt er precíes zo weer uit aan de andere kant. (zakken van zonnatura hebben ze, met gebroken lijnzaad)
Ik koop de hele zaadjes, en maal ze mbv een koffiemolen. Gaat perfect, 5 seconden malen, en ze zijn helemaal fijn. Beter gemalen en verser kan niet. Hele zaadjes blijven ook veel langer goed dan vooraf gebroken zaadjes (waarvan je maar moet afwachten in hoeverre de boel niet al geoxideerd is).
pi_75838790
Hier sneeuwt t weer. Ik heb net bij onze achterdeur sneeuw geruimd. We hebben een overkapping, maar het waait er gewoon onderin Mijn moeder helemaal teleurgesteld vanmorgen, die dacht nooit meer sneeuw voor de deur te krijgen
pi_75838833
quote:
Op zondag 20 december 2009 15:12 schreef Ciske- het volgende:

[..]

Ik koop de hele zaadjes, en maal ze mbv een koffiemolen. Gaat perfect, 5 seconden malen, en ze zijn helemaal fijn. Beter gemalen en verser kan niet. Hele zaadjes blijven ook veel langer goed dan vooraf gebroken zaadjes (waarvan je maar moet afwachten in hoeverre de boel niet al geoxideerd is).
Dat vind ik een goeie Ik heb dus wel gebroken lijnzaad, maar die zak dwaalt al 4 maanden door 't keukenkastje
pi_75838994
cake hm.. ik zou bíjna muffins gaan bakken, bíjna !

nom..
Ja doei.
  zondag 20 december 2009 @ 15:21:25 #41
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75839037
quote:
Op zondag 20 december 2009 15:20 schreef motorbloempje het volgende:
cake hm.. ik zou bíjna muffins gaan bakken, bíjna !

nom..
ik ga zo helemaal muffins bakken. Met banaan en chocolade, denk ik.
pi_75839206
ik niet.. ik moet sterk zijn!

zo maar een knackebrodje met ossenworst dan maar
Ja doei.
  Vis een optie? zondag 20 december 2009 @ 15:34:58 #43
70532 loveli
N
pi_75839530
quote:
Op zondag 20 december 2009 13:10 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Das helaas niet waar, verweking geldt zéker ook voor je knieën en enkels helaas (hoevaak ik niet ineens door mn enkel geklapt ben...) Maar je bekken wordt het zwaarst belast dus daar heb je over het algemeen het snelst/meest last van.
Neemt niet weg dat als je rustig begint en goed luistert naar je lijf dat ik denk dat je dan wel gewoon zou moeten kunnen sporten
Yup, veel vrouwen hebben daardoor na de zwangerschap ook een maat grotere schoenen nodig. Doe rustig aan Claudia, ik denk dat een crosstrainer minder belastend is dan echt lopen, maar ook daarmee zou ik toch terughoudend zijn.
crap in = crap out
  Vis een optie? zondag 20 december 2009 @ 15:36:23 #44
70532 loveli
N
pi_75839585
quote:
Op zondag 20 december 2009 15:12 schreef Ciske- het volgende:

[..]

Yupz, of een vijzel, werkt ook prima.
crap in = crap out
  Vis een optie? zondag 20 december 2009 @ 15:37:23 #45
70532 loveli
N
pi_75839627
quote:
Op zondag 20 december 2009 13:11 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb alleen geitenmelk in huis.
Wel 2 liter slagroom. En 2 kilo mascarpone, 2 kilo ricotta, een liter eigeel, liter amaretto, halve fles baileys. And then some, kut-makropas.
crap in = crap out
  Vis een optie? zondag 20 december 2009 @ 15:39:16 #46
70532 loveli
N
pi_75839709
En heb gewerkt vandaag. Vanmorgen als derde de straat uitgereden aan de sporen te zien. Na werk moest ik mezelf uitgraven en voor het inparkeren heb ik ook even sneeuw moeten schuiven. Verder genoten van (vracht)auto's die nauwelijks konden manouvreren in de sneeuw
crap in = crap out
  Vis een optie? zondag 20 december 2009 @ 15:39:48 #47
70532 loveli
N
pi_75839729
Vijf op een rij!
crap in = crap out
pi_75840131
quote:
Op zondag 20 december 2009 15:39 schreef loveli het volgende:
Vijf op een rij!
!

Wij zouden vanavond Cannelloni gaan eten en ik had er echt onwijs zin in maar nu ben ik het gehakt vergeten uit de vriezer te halen grom... dat wordt iets afhalen dus want de meneer hier wil per se geen rijst met spinazie enzo, vindt ie vies.

O: twee pistoletjes, eentje hagelslag, eentje pindakaas
T: glas strawberry hill
Beweging: gelopen door de sneeuw
T: 1 sneetje brood chocopasta
D: iets van de afhaal. Misschien pasta? Misschien pizza? Ik weet t nog niet
T: mandarijntje en warme chocomelk en misschien nog een koekje want ik ga Mathilde kijken vanavond (ik kan er niets aan doen maar ik heb een zwak voor Roald Dahl dingen )

Kijk nou wat Hollands hier

en Amélie vond het prachtig maar wel koud. Hele rode wangen en neus ervan.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75840322

ik mocht voor mijn kerstpakket zelf wat uitzoeken, met zo'n waardebonding, inlogcode en een aantal te besteden punten.

Dus huppakee, uitkiezen: frituurpan van 80 punten (de huidige is kapot) en oordopjes die NIET uitvallen tijdens het hardlopen (om de frituurpan te compenseren) van 52 punten. Had totaal 135 punten te besteden dus mooi er binnen gebleven

Kwamen er 4 punten 'verwijderingsbijdrage' bij moest ik 0,25 bijbetalen ! noes...
Ja doei.
pi_75840417

Huup, wat een leuke foto's. Jouw dochtertje is echt een poppetje

Mijn tuin!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_75840620
die hangmat!

wat heb jij een hoop bomen (bos?) bij je tuin in de buurt zeg, tof!

Moblo oh noes 25 ct afzetters
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Vis een optie? zondag 20 december 2009 @ 16:00:52 #52
70532 loveli
N
pi_75840625
quote:
Op zondag 20 december 2009 15:53 schreef motorbloempje het volgende:

ik mocht voor mijn kerstpakket zelf wat uitzoeken, met zo'n waardebonding, inlogcode en een aantal te besteden punten.

Dus huppakee, uitkiezen: frituurpan van 80 punten (de huidige is kapot) en oordopjes die NIET uitvallen tijdens het hardlopen (om de frituurpan te compenseren) van 52 punten. Had totaal 135 punten te besteden dus mooi er binnen gebleven

Kwamen er 4 punten 'verwijderingsbijdrage' bij moest ik 0,25 bijbetalen ! noes...
Dat was karma. Frituurpannen gaan niet voor niets kapot
crap in = crap out
pi_75840685
quote:
Op zondag 20 december 2009 16:00 schreef huuphuup het volgende:
die hangmat!

wat heb jij een hoop bomen (bos?) bij je tuin in de buurt zeg, tof!

Moblo oh noes 25 ct afzetters
Ja, iedereen is van harte welkom hier even te komen zonnen?

Ik kan het verschil ook leuk aantonen, de eerste foto was om een uur of 12, de tweede om een uur of 2

En helaas geen bos, achter die bomen is een parkeerterrein Maar het schut de tuin wel leuk af!
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_75840821
wauw wat een verschil! Das toch flink bijgesneeuwd dan in een uur of twee tijd.

Oh jammer geen bos, nouja groen is sowieso al leuk beter dan die parkeerplaats direct achter je tuin ja
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75840926
quote:
Op zondag 20 december 2009 16:06 schreef huuphuup het volgende:
wauw wat een verschil! Das toch flink bijgesneeuwd dan in een uur of twee tijd.

Oh jammer geen bos, nouja groen is sowieso al leuk beter dan die parkeerplaats direct achter je tuin ja
Exactly Parkeerplaats is trouwens vrij klein, alleen voor de mensen uit mijn straat. Maar vervolgens kom je al bij het centrum uit dus zo is onze tuin lekker beschut.

Calorie technisch maak ik er weer een drama van vandaag, maar heeee, het sneeuwt

O: mandarijntje, boterham achterham
T: 2 chocolate chip cookies (kleintjes)
L: warme chocolademelk met slagroom, bruin pistoletje filet americain

en verder weet ik het allemaal nog niet
  zondag 20 december 2009 @ 16:16:29 #56
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_75841182
Haaai...
Pfff, kon bijna niet meer van het werk afkomen... kutweer

Lijst:
O: grote kom magere yoghurt met mandarijn
T: peer
T: enorme appel
T: boterham achterham
T: cup a soup kerrie
T: glas melk
L: 3 boterhammen met achterham, cup a soup rundvlees
T: kiwi
T: mandarijn
T: boterham kaas
Dit tot zover
Komt nog:
T: merci choco (gisteren de grootste doos merci gekregen die je kan krijgen)
D: 2 kommen eigengemaakte kippensoep
Beetje rijst met wat kip en zoetzure saus, sperziebonen, kommkommersalade.

Dus datte

Aantal kcal: ong.2000
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Vis een optie? zondag 20 december 2009 @ 16:17:03 #57
70532 loveli
N
pi_75841200
quote:
Op zondag 20 december 2009 16:09 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Exactly Parkeerplaats is trouwens vrij klein, alleen voor de mensen uit mijn straat. Maar vervolgens kom je al bij het centrum uit dus zo is onze tuin lekker beschut.

Calorie technisch maak ik er weer een drama van vandaag, maar heeee, het sneeuwt

O: mandarijntje, boterham achterham
T: 2 chocolate chip cookies (kleintjes)
L: warme chocolademelk met slagroom, bruin pistoletje filet americain

en verder weet ik het allemaal nog niet
Kleintjes, die tellen niet mee
crap in = crap out
pi_75841233
quote:
Op zondag 20 december 2009 16:17 schreef loveli het volgende:

[..]

Kleintjes, die tellen niet mee
Niet? Ik heb nog een hele zak liggen namelijk
pi_75841254
nom!
Ja doei.
pi_75842076
Is Secret Santa kadootjes openmaken op eerste kerstdag gewoon? I can't remember

Lijst:
O: optimel bosvruchtenyoghurt met beetje cruesli en beker optimel
T: huilbui
L: -
T: 3 chocolademuffins
T: spa en fruit
T: twee mandarijnen
D: broccoli met gekookte aardappelen en een gehaktbal. Toe bakje magere perzikyoghurt of nog twee mandarijntjes.

Ik heb chocolademuffins met chocostukjes gebakken en ze zijn LEKKER!! De craving naar een tweede en derde muffin kwam door de huilbui van vanochtend/vanmiddag
  zondag 20 december 2009 @ 16:44:13 #61
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_75842163
Oeps, mijn kippensoep is wat scherp (heel scherp dus) door de peper... kan ik dat nog oplossen?
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_75842182
quote:
Op zondag 20 december 2009 16:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Oeps, mijn kippensoep is wat scherp (heel scherp dus) door de peper... kan ik dat nog oplossen?
Geen idee, maar ik hou van scherp
pi_75842476
ik zou normaal gesproken zeggen room, maar das niet zo lekker door de kippensoep (schiften enzo)...
Kwak
pi_75842612
quote:
kokosmelk erbij als de soort kippensoep dat toelaat
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 20 december 2009 @ 17:03:52 #65
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_75842967
Hmmm, alles wat met kokos te maken heeft komt het huis niet in, dat is echt het goorste wat er is
Ik hou ook van pittig, heel erg zelfs maar ik denk dat vriendlief ook dit te pittig vind.

Joepie, ik hoef morgenochtend heel vroeg niet naar het werk te rijden, vriend heeft er voor gezorgd dat hij morgen ook moet werken
Toch handig, collega/vriend
pi_75843042
Beetje van die kookroom erbij dan misschien?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75843095
quote:
Water erbij gooien zodat de concentratie lager wordt?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_75843238
hmmm werkt met heet meestal niet zo... dacht ik...
Kwak
pi_75843344
Kwak hoest bij jou daar nu met de sneeuw? Is t een beetje mooi?
Soms mis ik Leiden zo stom is dat hoe je een stad kunt missen.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75843478
Volgens mij moest je er dan aardappels in doen ?!!
pi_75843496
quote:
Op zondag 20 december 2009 17:13 schreef huuphuup het volgende:
Kwak hoest bij jou daar nu met de sneeuw? Is t een beetje mooi?
Soms mis ik Leiden zo stom is dat hoe je een stad kunt missen.
nah, ik woon in de buurt van de klikspaanweg, bij t ROC, dus heel pittoresk is t hier niet. de binnenstad zal wel heel mooi zijn nu ik mis het ook. ik woonde vroeger op de botermarkt, recht tegenover de steeg met uitzicht op de hooglandse kerk, liep elke dag langs de pieterkerk en t gerecht naar de uni. ZO mooi.

later aan de sieboldstraat, elke dag door de haven, en langs de oude begraafplaats met die wal eromheen, ook prachtig, met de singel in de sneeuw enzo...

nu woon ik ehh... niet zo mooi meer, maar wel in een heel leuk huisje.

wonen jullie nu in een "randgemeente" of in een heel andere plaats??
Kwak
pi_75843538
Hier is het moooooi Ik woon zo een beetje in het bos ! Met slootjes en zo !
pi_75843820
hier is het vooral erg wit
Ja doei.
pi_75843835
quote:
Op zondag 20 december 2009 17:17 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

nah, ik woon in de buurt van de klikspaanweg, bij t ROC, dus heel pittoresk is t hier niet. de binnenstad zal wel heel mooi zijn nu ik mis het ook. ik woonde vroeger op de botermarkt, recht tegenover de steeg met uitzicht op de hooglandse kerk, liep elke dag langs de pieterkerk en t gerecht naar de uni. ZO mooi.

later aan de sieboldstraat, elke dag door de haven, en langs de oude begraafplaats met die wal eromheen, ook prachtig, met de singel in de sneeuw enzo...

nu woon ik ehh... niet zo mooi meer, maar wel in een heel leuk huisje.

wonen jullie nu in een "randgemeente" of in een heel andere plaats??
ooh haha das inderdaad minder pittoresk

Ik woonde aan de Hogewoerd, en dat was zo leuk Mijn vriend woonde op de Beestenmarkt en later woonden we nét buiten de stadsgracht in het Morskwartier. Ik zou zo weer terug willen maar als we dan gaan kopen wil ik alleen in zo'n sfeervolle wijk wonen. En helaas hebben we geen sfeervolle centen

Mn opa is trouwens in Leiden geboren en heeft bij de Hooglandse kerk daar in het weeshuis gezeten, dat vond ik altijd zo'n gek idee als ik daar langsliep, dat hij daar zijn hele jeugd gewoond had.

We wonen nu in schubbekutteveen maar eigenlijk wonen we dichter bij Wateringen dan de officiele woonplaats maar och. We zijn hierheen verhuisd omdat we hier een huis-huis konden krijgen dus tsja.

PF bos ik ben jaloers! ik hou van bos <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75843874
ah, Schubbekutteveen, daar heb ik vlakbij gewoond Kraaijenstein in Den Haag (Loosduinen)
Ja doei.
pi_75844062
quote:
Op zondag 20 december 2009 17:25 schreef motorbloempje het volgende:
ah, Schubbekutteveen, daar heb ik vlakbij gewoond Kraaijenstein in Den Haag (Loosduinen)
dan kun je je vast voorstellen dat ik dit op zn zachtst gezegd niet zo'n idyllisch landschap vind enzo hier in de buurt

wel lekker licht 's avonds met al die kassen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75844153
quote:
Op zondag 20 december 2009 17:24 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ooh haha das inderdaad minder pittoresk

Ik woonde aan de Hogewoerd, en dat was zo leuk Mijn vriend woonde op de Beestenmarkt en later woonden we nét buiten de stadsgracht in het Morskwartier. Ik zou zo weer terug willen maar als we dan gaan kopen wil ik alleen in zo'n sfeervolle wijk wonen. En helaas hebben we geen sfeervolle centen

Mn opa is trouwens in Leiden geboren en heeft bij de Hooglandse kerk daar in het weeshuis gezeten, dat vond ik altijd zo'n gek idee als ik daar langsliep, dat hij daar zijn hele jeugd gewoond had.

We wonen nu in schubbekutteveen maar eigenlijk wonen we dichter bij Wateringen dan de officiele woonplaats maar och. We zijn hierheen verhuisd omdat we hier een huis-huis konden krijgen dus tsja.

PF bos ik ben jaloers! ik hou van bos <3
Het is geen oud bos, maar overal zijn bomen en kleine parkjes en vlak achter mijn huis is bos/park.. en aan de andere kant veel sloot.. Had het slechter kunnen treffen ! (Is bij m'n ouders he)
pi_75844340

ik flikker net zo van de laatste treden van de trap af (gladde sokken, gladde vloerbedekking) en klap met mn rug precies op de rand van de tree. auw
de tranen lopen over mn wangen zeg dit doet echt gemeen zeer!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75844343
@ huuphuup: tsja, ene grahctenpand aan de herengracht, of een mooie twee-onder-een kap in de professorenwijk... dat willen we allemaal wel nu de bank nog...
Kwak
pi_75844369
awww arme huup!

wat heb je trouwens een prachtig kindje!
Kwak
pi_75844375
quote:
Op zondag 20 december 2009 17:36 schreef huuphuup het volgende:

ik flikker net zo van de laatste treden van de trap af (gladde sokken, gladde vloerbedekking) en klap met mn rug precies op de rand van de tree. auw
Oh bah, dat kan echt zo gemeen zeer doen!
pi_75844417
Stomme bussen die niet rijden. Ze hebben toch winterbanden ?!!
pi_75844437
quote:
Op zondag 20 december 2009 17:36 schreef huuphuup het volgende:

Auuuu!!!! Sterkte
pi_75844475
quote:
Op zondag 20 december 2009 17:37 schreef kwakz0r het volgende:
awww arme huup!

wat heb je trouwens een prachtig kindje!
dankjewel
die had k net in bed gelegd... ik geloof dat ik deze sokken maar niet meer aandoe als ik haar uit bed haal ofzo brr het idee alleen al.

ik voel me gelijk zielig damn haha

en dat huis sja, ik heb ooit voor werk eens een huis in de professorenwijk in orde moeten maken voor een gastprofessor, mijn god wat wilde ik daar graag blijven zeg alles origineel nog, granitovloeren enzo alles
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 20 december 2009 @ 17:42:10 #85
331 Merel
Be here now.
pi_75844543
Aaaaw Huup, kus d'rop!

En ik heb ook aan de Hogewoerd gewoond
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zondag 20 december 2009 @ 17:43:44 #86
331 Merel
Be here now.
pi_75844621
En ik eet de laatste tijd verschrikkelijk slecht (dus daarom zit ik hier niet zo veel) maar het kan me niks schelen want verder voel ik me prima
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_75844681
quote:
Op zondag 20 december 2009 17:42 schreef Merel het volgende:
Aaaaw Huup, kus d'rop!

En ik heb ook aan de Hogewoerd gewoond
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat was trouwens wel t lelijkste huis in die hele straat maar dat geeft niet, t ging om t uitzicht

oh man ik voel accuut knallende hoofdpijn opkomen en mn lief is weg en nu zit k hier te hypochonderen.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75844767
quote:
Op zondag 20 december 2009 17:45 schreef huuphuup het volgende:

[..]
SPOILER
dat was trouwens wel t lelijkste huis in die hele straat maar dat geeft niet, t ging om t uitzicht

oh man ik voel accuut knallende hoofdpijn opkomen en mn lief is weg en nu zit k hier te hypochonderen.
Hoofdpijn komt waarschijnlijk van het huilen Zet een lekker kopje thee voor jezelf en doe even rustig aan
pi_75844769
Om de tien minuten posten als je niet meer reageert sturen we de politie naar je huis!
  zondag 20 december 2009 @ 17:48:49 #90
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_75844816
Woooowww ik heb nog nooit zoveel sneeuw gezien in mijn leven

Op de fiets (MTB) naar de sportschool, was een leuk ritje, lekker slippen enzo, maar met de mtb is dat niet erg. Daar heel hard gefietst (half uur spinnen met hartslag van 165 gemiddeld en 190 max) daarna rust, toen nog half uur gelopen en wat kracht.

net pas weer thuis, inmiddels was de sneeuw verdubbeld en kon ik bijna niet meer fietsen Met mijn mcArmy teruggefietst en sneeuwgevecht gehad onderweg helaas is hij sterker dan ik

ik vraag me alleen wel af hoe ik morgen in godsnaam op mijn werk moet komen.. hoe doen jullie dat allemaal?
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_75844850
quote:
Op zondag 20 december 2009 17:47 schreef P.F het volgende:
Om de tien minuten posten als je niet meer reageert sturen we de politie naar je huis!

je weet nu waar k woon, zoveel mensen wonen dr niet in dit durp

nja, het zal wel loslopen idd, wat Goodbye zegt, als t vanavond nog zo is dan bel k de HAP misschien, ik kijk wel.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 20 december 2009 @ 17:49:41 #92
277802 _Calimero_
pi_75844852
voor Huup!!
  zondag 20 december 2009 @ 17:50:16 #93
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75844872
he bah, Huup.

Ik ben m'n koffer aan het inpakken voor morgen. Alleen past het niet. ik kan wel een grotere koffer meenemen, maar ik vlieg terug met ryanair, en die grote koffer is al zo zwaar van zichzelf..

Maar goed, misschien doe ik het wel. Wil al tijden een nieuwe koffer kopen, want met al dat gereis dat ik doe is dat wel prettig..Eentje op wieltjes, groot, maar niet zwaar, dat wil ik!
pi_75844901
quote:
Op zondag 20 december 2009 17:48 schreef _Calimero_ het volgende:
Woooowww ik heb nog nooit zoveel sneeuw gezien in mijn leven

Op de fiets (MTB) naar de sportschool, was een leuk ritje, lekker slippen enzo, maar met de mtb is dat niet erg. Daar heel hard gefietst (half uur spinnen met hartslag van 165 gemiddeld en 190 max) daarna rust, toen nog half uur gelopen en wat kracht.

net pas weer thuis, inmiddels was de sneeuw verdubbeld en kon ik bijna niet meer fietsen Met mijn mcArmy teruggefietst en sneeuwgevecht gehad onderweg helaas is hij sterker dan ik

ik vraag me alleen wel af hoe ik morgen in godsnaam op mijn werk moet komen.. hoe doen jullie dat allemaal?
Ik had al uren willen studeren in de UB Er rijden zogenaamd geen bussen En treinen Hoe doen ze dat dan in echt landen ? En winterbanden dan ? ?????

Ik weet het niet ! Ik zit vast bij mijn ouders !!!!!!!!!!
  zondag 20 december 2009 @ 17:52:28 #95
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75844951
Ik moet inderdaad wel een beetje lachen om Nederland. Hier ligt ook veel sneeuw, maar het leven draait gewoon door. maar goed, ze zijn het hier ook wel wat meer gewend natuurlijk..
  zondag 20 december 2009 @ 17:53:11 #96
331 Merel
Be here now.
pi_75844971
quote:
Op zondag 20 december 2009 17:45 schreef huuphuup het volgende:
SPOILER
SPOILER
pi_75844988
En het is leeeeeeevensgevaarlijk om nu met de auto te gaan. Nou en
  zondag 20 december 2009 @ 17:54:52 #98
331 Merel
Be here now.
pi_75845034
Als er morgen geen treinen rijden en de collega die hier in de stad woont niet met de auto gaat, neem ik een dag vrij. Kan wel thuis werken, maar is toch minder handig, dus dan gewoon lekker een dagje niksen. Maar ik hoop eigenlijk dat ik Rotterdam gewoon kan bereiken..
pi_75845103
quote:
Op zondag 20 december 2009 17:52 schreef AKnynke het volgende:
Ik moet inderdaad wel een beetje lachen om Nederland. Hier ligt ook veel sneeuw, maar het leven draait gewoon door. maar goed, ze zijn het hier ook wel wat meer gewend natuurlijk..
Ja, maar wat ik niet snap is dat de NS ofzo niet eens gaat vragen van: Goh, Zweden, hoe doen jullie dat nou, met die sneeuw

Hier sneeuwt het nog steeds Vind 't wel eng dat mijn vader morgen naar z'n werk moet, maar hij heeft een dure dikke auto, en kan heel goed rijden. Ik ben blij dat ik nergens heen hoef
pi_75845106
Ik hoop dat de postbode snel komt want hij heeft mijn jas en eerder ga IK niet naar buiten !
pi_75845138
Ik wil gewoon dat m'n vriendje thuis komt. .
  zondag 20 december 2009 @ 17:58:53 #102
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75845193
Hoi!

Aww Huup! Tijd voor een kop thee inderdaad! En lekker kusjes/knuffels vragen van vriendlief zodra hij thuis komt

Schubbekutteveen Ik vraag me altijd af wie die naam bedacht heeft Iemand met een zeemeerminnenfetish oids

En de onveiligheid op de wegen valt erg mee hoor! Merendeel van de wegen zijn prima gestrooid. Gisteren naar Beverwijk geweest (film kijken) en vandaag met zn 6en in 1 auto van HHW naar huis gereden
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zondag 20 december 2009 @ 17:59:17 #103
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75845214
quote:
Op zondag 20 december 2009 17:56 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ja, maar wat ik niet snap is dat de NS ofzo niet eens gaat vragen van: Goh, Zweden, hoe doen jullie dat nou, met die sneeuw

Hier sneeuwt het nog steeds Vind 't wel eng dat mijn vader morgen naar z'n werk moet, maar hij heeft een dure dikke auto, en kan heel goed rijden. Ik ben blij dat ik nergens heen hoef
Tsja, er rijden hier natuurlijk ook een stuk minder treinen en het is minder dicht bevolkt. En op de eerste dag dat er sneeuw viel hadden de treinen ook 3 kwartier vertraging...
  zondag 20 december 2009 @ 17:59:18 #104
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75845215
quote:
Op zondag 20 december 2009 17:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Aaw! Zit ie vast in Utreg?
  zondag 20 december 2009 @ 18:02:32 #105
277802 _Calimero_
pi_75845325
hihi PF gaat het wel goed met je? Misschien moet je even diep ademhalen.. als ik tel hoeveel -smilies je in de afgelopen 4 posts hebt neergezet, je komt wat gefrustreerd over
  zondag 20 december 2009 @ 18:03:59 #106
277802 _Calimero_
pi_75845366
quote:
Op zondag 20 december 2009 17:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
in Utrecht zit ie he Hij mag wel even bij mij op de koffie komen

blijft ie overnacht ook nog in Utrecht nu?

Kun je wel voor 1x in het midden van jullie bed slapen

Maar ik snap dat je 'm gewoon graag thuis wilt nu... knuf voor jou
pi_75845368
Nee ! Ik voel de tijd tikken!
pi_75845481
En ik heb zelf geen tv. Ik kijk nooit tv. Ik wou graag EEN programma zien. The simple live.

Maar nu is mijn vader een programma over stomme vulkanen aan het kijken En dat MOET hij zien want dat is heel interessant. Hiervoor MOEST hij naar een programma over maden kijken. En daarvoor MOEST hij naar een programma over wolven kijken. En nu MOET hij naar het nieuws kijken.

Dus ik ben geïrriteerd !
  zondag 20 december 2009 @ 18:17:59 #109
277802 _Calimero_
pi_75845841
Vervelend Pief, hebben jullie niet ergens een tweede tv staan?
En ga anders iets anders leuks voor jezelf doen? Je kunt jezelf wel helemaal gaan opvreten, maar als je die serie niet kunt kijken, dan kan het niet. Zonde van je energie om daar geirriteerd over te zijn. (maar das altijd makkelijker gezegd dan gedaan, vind ik zelf als ik me weer eens enorm over opwind, haha)
pi_75845889
Hmmm

Het gaat om het principe

Maar heb m'n laptop !!
pi_75845897
quote:
Op zondag 20 december 2009 18:03 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

in Utrecht zit ie he Hij mag wel even bij mij op de koffie komen

blijft ie overnacht ook nog in Utrecht nu?

Kun je wel voor 1x in het midden van jullie bed slapen

Maar ik snap dat je 'm gewoon graag thuis wilt nu... knuf voor jou
Ik heb vannacht ook al in het midden geslapen, toen was 'ie er ook niet! En ik werd wakker van de kou. .

Hij is gezellig bij z'n broer en diens vriendin, en ik zit hier maar alleen. .

Hopelijk is het morgen beter met het weer en kan 'ie dan gewoon naar huis komen.
pi_75846011
ahw DaD hopelijk is ie snel thuis.
En ik vind de massa-verkeershysterie zodra er sneeuw valt altijd om te huilen hier
niet dat je niet voorzichtig moet zijn ofzo, maar in plaats van een weeralarm af te kondigen en op hun gat te gaan zitten zouden ze misschien wat meer kunnen doen om wegen etc. sneeuw/ijzelvrij te maken en houden.

Magoe, de beste stuurlui staan aan wal enzo

En nu ga ik in bad, moet van vriendje. Ik begin t nu goed te voelen muh.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75846170
quote:
Op zondag 20 december 2009 18:19 schreef P.F het volgende:
Hmmm

Het gaat om het principe

Maar heb m'n laptop !!
Ik ook (ben ook thuis). Ik heb alleen een moeder die elk weekend over de drie afstandsbedieningen moet zeuren en een vader met een TV van anderhalve meter waar je op kan internetten

Toen ik nog thuis woonde kwam ie thuis van zijn werk, pakte de afstandsbediening van me af en ging teletekst kijken En dan heel verbaasd zijn dat ik dan kwaad was.
pi_75846186
sneeuwschuiven dat zouden ze moeten doen. en raisl sneeuwvrij maken. en de bussen gewoon laten rijden, dan maar vertraagd.

(in de VS sluiten ze trouwens massaal scholen bij elke sneeuwbui... daar komt t ook meer voor, maar gooien ze het leven ook helemaal op zn kop als t zover is. alleen vindt iedereen het daar normaal om ineens niet meer naar huis te kunnen enzo, of om thuis te moeten blijven omdat de school van je kids dicht is etc...)
Kwak
pi_75846209
En eerdaags pakt Brein hem op, hij is een downloadjunk. Boven ligt een foldertje met alle nieuwe films die binnenkort uitkomen, die heeft ie allemaal gedownload
  zondag 20 december 2009 @ 18:27:51 #116
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_75846226
Dat met die sneeuw is inderdaad grappig. Een sneeuwvlok en heel nederland is in rep en roer. In koudere landen zorgt het meestal voor minder problemen omdat alles (rails, banden, dienstregeling, materiaal) is ingesteld op sneeuw. Nederlands OV-materiaal is ingesteld op regen (maar dan mogen er geen blaadjesvan de bomen vallen ) Ohja, er is ook nog een verschil tussen winterbanden en sneeuwbanden. Wij rijden op winterbanden, maar in de bergen of met heel veel sneeuw hebben we toch echt sneeuwkettingen of banden met een sneeuwprofiel nodig hoor
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_75846228
quote:
Op zondag 20 december 2009 18:26 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik ook (ben ook thuis). Ik heb alleen een moeder die elk weekend over de drie afstandsbedieningen moet zeuren en een vader met een TV van anderhalve meter waar je op kan internetten

Toen ik nog thuis woonde kwam ie thuis van zijn werk, pakte de afstandsbediening van me af en ging teletekst kijken En dan heel verbaasd zijn dat ik dan kwaad was.
Jij hebt mijn vader
  zondag 20 december 2009 @ 18:29:32 #118
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_75846285
quote:
Op zondag 20 december 2009 17:43 schreef Merel het volgende:
En ik eet de laatste tijd verschrikkelijk slecht (dus daarom zit ik hier niet zo veel) maar het kan me niks schelen want verder voel ik me prima

Dat vind ik fijn om te horen. Niets beter dan goed in je vel zitten.
  zondag 20 december 2009 @ 18:33:24 #119
331 Merel
Be here now.
pi_75846412
quote:
Op zondag 20 december 2009 18:29 schreef Tinkepink het volgende:

Dat vind ik fijn om te horen. Niets beter dan goed in je vel zitten.
Ik verwacht wel weer een dip met kerst en oud & nieuw hoor Maar voorlopig gaat het wel oké
pi_75846471
  • D&D
  • huuphuup
  • ik moet verrassend weinig
    Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
    pi_75846661
    quote:
    Op zondag 20 december 2009 18:27 schreef P.F het volgende:

[..]

Jij hebt mijn vader
    Heette de jouwe niet ook Henk?
      zondag 20 december 2009 @ 18:44:13 #122
    331 Merel
    Be here now.
    pi_75846776
    Was Vivi verliefd op jullie vader??
    pi_75846812
    !
    Ja doei.
    pi_75846837
      zondag 20 december 2009 @ 18:46:52 #125
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_75846868
    .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_75847019
    quote:
    Op zondag 20 december 2009 18:41 schreef Syrena het volgende:

[..]

Mijnes heet ook Henk. En die vindt ook dattie het hoofdrecht op de TV heeft
    pi_75847090
    Mijn vader heet geen Henk maar heeft ook het alleenrecht op de televisie.

Hij doet vaak 's avonds een dutje voor de tv, maar als m'n moeder dan de afstandsbediening pakt om de tv ergens anders op te zetten wordt 'ie altijd wakker. .
    pi_75847277
    Mijn vader vraagt altijd of ik de afstandsbediening niet wil, en gaat vervolgens een kopje thee voor me zetten.
      zondag 20 december 2009 @ 19:01:59 #129
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_75847395
    Mijn vader keek altijd LIngo en 'Oppassen"

Zo, alle eten weer achter de kiezen, heb nog geen tijd gehad om een chocolaatje te nemen, dat doen we morgen dan maar
    Zo douchen, knufflelen en slapen, wekker gaat om 4.15 uur... Fijn hoor sneeuw
    pi_75847501
    quote:
    Op zondag 20 december 2009 18:44 schreef Merel het volgende:
    Was Vivi verliefd op jullie vader??
    Nee Mijn vader gaat niet vreemd, die is hondstrouw. Net zoals zijn dochter
      zondag 20 december 2009 @ 19:07:53 #131
    22930 Wolve000
    Het loopt wel los
    pi_75847577
    Oh, we hebben het over vaders die Henk heten?

Waar kan ik me aanmelden?

NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
    pi_75847598
    Mijn god, onze grootouders waren niet echt origineel hè?
      zondag 20 december 2009 @ 19:11:33 #133
    236335 neen
    schone schijn
    pi_75847715
    Mijn moeder heet Henk.
      zondag 20 december 2009 @ 19:12:44 #134
    22930 Wolve000
    Het loopt wel los
    pi_75847765
    quote:
    Op zondag 20 december 2009 19:08 schreef Goodbye het volgende:
    Mijn god, onze grootouders waren niet echt origineel hè?
    M'n grootvaders heetten beide ook Henk (officieel Hendrik).
    NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
    pi_75847845
    quote:
    Op zondag 20 december 2009 19:12 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

M'n grootvaders heetten beide ook Henk (officieel Hendrik).
    en jij dan ook weer al is 't dan wel als tweede naam
    Ja doei.
      zondag 20 december 2009 @ 19:14:32 #136
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_75847851
    Mijn vader heet geen Henk! Ik heb wel een oom die zo heet.

Sneeuw was mooi! Lijf vond het minder, maar /care, er ligt bijna nooit zoveel sneeuw!

Morgen naar het werk.. eh ja.. dat zie ik morgen wel even ofzo . Vanmiddag reed er helemaal niks meer vanaf Gouda. Mensen waren sneeuwpoppen aan het maken op de perrons .
    Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
      zondag 20 december 2009 @ 19:15:37 #137
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_75847892
    Mijn middle name is 'Hunk'

zondag 20 december 2009 @ 19:16:36 #138
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_75847935
    Ik heb - volgens mij - niemand in de familie die Henk heet.
    Niet meer actief op Fok!
    pi_75847982
    mijn paps heet Michel
    Polkadotflying
    Want zo is het ook!
    初戀的香味就這樣被我們尋回
      zondag 20 december 2009 @ 19:18:08 #140
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_75847985
    Mijn pa heette de Spaanse variant van Hendrik, dus bijna Henk! En zo heette mn opa ook! En ik heb een Nederlandse oom Henk! *stoer*
    quote:
    Op zondag 20 december 2009 19:15 schreef Adelante het volgende:
    Mijn middle name is 'Hunk'

Shmecksay!
    pi_75848018
    Mijn derde naam is Hendrika
      zondag 20 december 2009 @ 19:20:37 #142
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_75848067
    M'n vader heet Jan. Ook zo origineel.

Ik ben maar voor de grote koffer gegaan..die is ook maar een kilo zwaarder an sich dan de kleine, en hier past alles net in. 20 kilo voor 2 weken, wat een onzin!
      zondag 20 december 2009 @ 19:21:10 #143
    331 Merel
    Be here now.
    pi_75848087
    Ik heb ook een oom Henk!
    pi_75848093
    Hallo

Wat een sneeuw, ik ben er vanmorgen om half 7 en vanmiddag door gereden, moest werken, vooral de terug weg was best spannend , zat nog vast in een hoop sneeuw, 2 x en dan nog automobilisten die boos kijken omdat ze even moeten wachten

Niet zo'n al te best lijstje, zit er over te denken om maar helemaal los te slaan met snaaien vanavond

O: 2 crackers appelstroop
    T: banaan
    L: 2 boterhammen kipfilet, 1 boterham vruchtenhagel, beker optimel
    T: 2 hele dikke sneeen kerstbrood met dikke laag boter en poedersuiker
    D: turkse durum, 3 stuks met veeeel vulling en saus
    pi_75848118
    quote:
    Op zondag 20 december 2009 19:11 schreef neen het volgende:
    Mijn moeder heet Henk.
    spreken jullie t dan ook uit als hink? net als bij mijn oudtante Henk/hink/hendrikje?
    Kwak
      zondag 20 december 2009 @ 19:22:36 #146
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_75848143
    Mijn vader heette Andries, mijn broer ook, 3 neven ook
    En van de 200 familieleden heet er niemand Henk
      zondag 20 december 2009 @ 19:22:50 #147
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_75848157
    quote:
    Op zondag 20 december 2009 19:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
    Mijn pa heette de Spaanse variant van Hendrik, dus bijna Henk! En zo heette mn opa ook! En ik heb een Nederlandse oom Henk! *stoer*
    [..]

Shmecksay!
    Wat is de Spaanse variant van Henk? .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_75848214
    quote:
    Op zondag 20 december 2009 19:22 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Enrico? das italiaans, duh!
    Kwak
      zondag 20 december 2009 @ 19:25:08 #149
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_75848237
    quote:
    Op zondag 20 december 2009 19:22 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hendrik he! Da's Enrique

Mensen van die generatie waren the world over dus niet origineel
      zondag 20 december 2009 @ 19:26:27 #150
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_75848290
    Willem, Wilhelm, William, Guillaume, Guillermo... idd .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_75848295
    Ik ben ook Henk-loos

voor Daph, DaD en huup.

Lijstje
    *Vanilleyoghurt met muesli
    * Drie boterhammen, vier mandarijntjes, twee plakjes kaas met mosterd. Dus
    *Warme choco zónder slagroom
    *Avondeten: pasta met zalm

Ik voel me een beetje bluh en heb een giga craving naar chocola. Gelukkig is dat niet in huis en ben ik te lui om 300 meter naar de supermarkt te lopen
    Smile, open your eyes, love and go on
      zondag 20 december 2009 @ 19:27:16 #152
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_75848321
    quote:
    Op zondag 20 december 2009 19:25 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Hendrik he! Da's Enrique
    Hahaha! En Enrique klinkt zo exotisch. En dan heet je gewoon 'Hendrik Kerken' .
    Niet meer actief op Fok!
      zondag 20 december 2009 @ 19:27:58 #153
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_75848347
    quote:
    Op zondag 20 december 2009 19:21 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

spreken jullie t dan ook uit als hink? net als bij mijn oudtante Henk/hink/hendrikje?
    Ik denk eigs dat meneer neen een grapske maakte .
    Niet meer actief op Fok!
      zondag 20 december 2009 @ 19:30:48 #154
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_75848468
    quote:
    Op zondag 20 december 2009 19:27 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hahaha! En Enrique klinkt zo exotisch. En dan heet je gewoon 'Hendrik Kerken' .
    Mja jammer he Net als Juanes (Jannes?), die zingt over zn zwarte t-shirt en shizzle

Mn pa heette Hendrik Florijn + twee achternamen
      zondag 20 december 2009 @ 19:34:24 #155
    236335 neen
    schone schijn
    pi_75848614
    quote:

[..]

pi_75848777
    quote:
    Op zondag 20 december 2009 19:26 schreef Viking84 het volgende:
    Willem, Wilhelm, William, Guillaume, Guillermo... idd .
    vergeet italiaans gulielmo niet!

net als jan/johan
    johan, johann, john, jean, juan, giovanni
    Kwak
    pi_75848831
    quote:

[..]

nou... ik had wel een tante Henk...
    Kwak
    pi_75848896
    Ja doei.
      zondag 20 december 2009 @ 19:42:10 #159
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_75848914
    quote:
    Op zondag 20 december 2009 19:38 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

vergeet italiaans gulielmo niet!

net als jan/johan
    johan, johann, john, jean, juan, giovanni
    guillermo is toch van een toppertje en een BrEEzAh ananas
      zondag 20 december 2009 @ 19:42:46 #160
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_75848935
    Wat zei dus zegt
    pi_75848950
    quote:
    Op zondag 20 december 2009 19:42 schreef Adelante het volgende:
    Wat zei dus zegt
    zei?
    Ja doei.
    pi_75848952
    quote:
    Op zondag 20 december 2009 19:42 schreef Adelante het volgende:

[..]

guillermo is toch van een toppertje en een BrEEzAh ananas
    spuit 11
    guillermo is spaans, gulielmo is italiaans
    Kwak
    pi_75848963
    quote:
    Op zondag 20 december 2009 18:41 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ja

We kijken nu dames in de dop. daarvoor lekker slim en daarvoor beauty & the nerd !
      zondag 20 december 2009 @ 19:45:15 #164
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_75849031
    quote:
    Op zondag 20 december 2009 19:43 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

zei?
    zij zei moest dat zijn
      zondag 20 december 2009 @ 19:49:07 #165
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_75849178
    Buh, ik moet morgen werken en 'n paper inleveren en de NS site zegt:
    quote:
    Prognose voor maandag 21 december

Houdt u ook morgen rekening met een zeer beperkte dienstregeling. Maak, indien mogelijk, morgen geen gebruik van de trein.

Excuses voor het ongemak.
    Mwuh.
      zondag 20 december 2009 @ 19:54:10 #166
    331 Merel
    Be here now.
    pi_75849378
    Heb net een collega gebeld, als de wegen begaanbaar zijn rijd ik met haar mee, anders blijf ik gewoon thuis en doe ik wel een half dagje thuis werken en een half dagje vrij ofzo. Wat een drama, en dat voor een beetje sneeuw!
    pi_75849460
    Faallijst:

O: Brinta
    L: 2 volkorenboterhammen met een gebakken eitje
    T: 4 cupcakes die ik had gebakken
    D: 250 gr diepvriesspinazie, basmatirijst, wat spekjes, zakje rauwe geschrapte worteltjes (had geen zin om te koken dus maar bij elkaar gegooid wat ik nog in de diepvries/koelkast/voorraadkast had liggen)
      zondag 20 december 2009 @ 20:18:20 #168
    331 Merel
    Be here now.
    pi_75850559
    Britanny Murphy overleden

Zo jong! Vroeger kon ik Clueless woord voor woord meepraten
    pi_75851443
    quote:
    Op zondag 20 december 2009 20:18 schreef Merel het volgende:

he? jeetje!! (die foto's in dat topic zijn wel een ander beeld dan ik van haar had, lijkt niet meer op t meisje in clueless)

ah...anorexia lees ik ergens? triest
    Kwak
    pi_75851538
    quote:
    Op zondag 20 december 2009 20:18 schreef Merel het volgende:

Huh?!
      zondag 20 december 2009 @ 20:48:46 #171
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_75852188
    Jeutje! Raar zeg.
    pi_75852403
      zondag 20 december 2009 @ 20:55:57 #173
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_75852554
    Ik ken haar niet
      zondag 20 december 2009 @ 20:57:50 #174
    331 Merel
    Be here now.
    pi_75852661
    quote:
    Op zondag 20 december 2009 20:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
    Ik ken haar niet
    http://www.imdb.com/name/nm0005261/
    pi_75852701
    Zo jong!
      zondag 20 december 2009 @ 21:01:13 #176
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_75852857
    quote:
    Hm nope. Zegt me niks. Heb volgens mij ook niets gezien waarin ze speelt. Wel sneu zeg, zo jong.
      zondag 20 december 2009 @ 21:04:40 #177
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_75853018
    Viking, in welke context is deze paint voor jou gemaakt?

zondag 20 december 2009 @ 21:13:04 #178
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_75853417
    quote:
    Op zondag 20 december 2009 21:04 schreef Adelante het volgende:
    Viking, in welke context is deze paint voor jou gemaakt?

[ afbeelding ]
    Ik gok dat Viking de deur dicht smeet in het gezicht van een folderbezorgertje die een kerstwens kwam brengen, of roundhouse-kick ik nou een open deur in?
    pi_75853437
    Onze achtertuin gister! En dat huisje is de schuur en niet het huis zelf

pi_75853450
    Pff onze winkel ging wel gewoon open, jammer genoeg
    Wel lekker 2 grote mokken warme choco op. En wortel taart
    Maar ook Evy gerend. In de sneeuw. Dus!

Mijn vader heet Mahmoud, dat is wel een exotische naam! Maar mijn Nederlandse opa gewoon Jan

En Britanny Murphy

Wow PF! Mooi.
    pi_75853503
    Ik bedoel dat grote huisje is de schuur en het kleine huisje is de pizzaoven
    pi_75853595
    Oja en zou iedereen even op onze avatars (of die van andere mensen natuurlijk) willen stemmen? Er doen aardig wat slankies mee.

zondag 20 december 2009 @ 21:17:50 #183
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_75853701
    quote:
    Op zondag 20 december 2009 21:13 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik gok dat Viking de deur dicht smeet in het gezicht van een folderbezorgertje die een kerstwens kwam brengen, of roundhouse-kick ik nou een open deur in?
    Hahahaha! Die paint! Volgens mij was het idd een topic over folderbezorgers die de deur in hun gezicht kregen .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_75853702
    quote:
    Op zondag 20 december 2009 21:15 schreef shinydiscoball het volgende:
    Oja en zou iedereen even op onze avatars (of die van andere mensen natuurlijk) willen stemmen? Er doen ook aardig wat slankies mee geloof ik.

Stem op mij want ik heb tieten !
      zondag 20 december 2009 @ 21:18:01 #185
    162917 tuinfluiter
    Ene FOK!ker is de andere niet.
    pi_75853717
    En ik heb een nieuw vestje !!
      zondag 20 december 2009 @ 21:19:14 #187
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_75853766
    Mooi PF!

Shiny ik ga zo in het stemtopique kijken!
      zondag 20 december 2009 @ 21:20:11 #188
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_75853816
    Even gezocht en volgens mij hoort die paint bij dit topic: Folderjongetjes
    Niet meer actief op Fok!
    pi_75853889
    Dit is het vestje ! Jeeej!

Leuk dat jullie ook zo nieuwsgierig zijn /vik-style

9 euro!
      zondag 20 december 2009 @ 21:23:28 #190
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_75853985
    quote:
    Op zondag 20 december 2009 21:20 schreef Viking84 het volgende:
    Even gezocht en volgens mij hoort die paint bij dit topic: Folderjongetjes
    Dit jaar wel wat gegeven?
      zondag 20 december 2009 @ 21:25:56 #191
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_75854120
    quote:
    Op zondag 20 december 2009 21:23 schreef Adelante het volgende:

[..]

Dit jaar wel wat gegeven?
    Hij is dit jaar nog niet geweest. Vorig jaar ook niet . Maar ik heb wel altijd keurig m'n folders gehad, dus ik ga netjes wat geven .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_75854196
    Ik geef ook niets als ze aan de deur komen... maar ik heb dan ook een NEE/NEE sticker en ik kan alsnog bergen folders uit mijn brievenbus vissen, dus nee.
    pi_75854354
    Shit, ik ben nog niet zo'n getrainde poster hier.

Vrijdag: weet niet meer precies, maar de ergste (en lekkerste) items waren twee hamkaascroissantjes en viennetta crème brulee

Gister:

O - verse jus, volkoren boterham margarine + kaas, volk. boterham margarine + leverworst
    L - raspatat met mayo ( )
    T - halve mango
    T - twee kinderchocoladereepjes
    D - Draadjesvlees met jus, aardappels en minstens 220 gr rode kool. (en een niet bescheiden 'restje' B&J diemetchocoladebrokkenennoten)
    T - kiwi gold

Best een vette dag, had ook veel jus, maar 't voelde wel heel gezond. Vast door het fruit .

Vandaag:

O - glas milk & fruit mango, bruine boterham roomboter + kaas, bruine boterham roomboter + leverworst
    T - Ja. Oeps. Verveling (zou iets heel leuks gaan doen met de trein ) . Minstens 6 kinderchocoladereepjes.
    L - bruine boterham roomboter + kaas
    D - zuurkoolstampot met worst (en ketchup)
    T - bakje vanilleyoghurt en glas limonade
    T - kiwi gold

Al met al vind ik het niet heel problematisch, omdat ik veel bewogen heb dit weekend en 't qua calorieën wel kan hebben. 't Mag alleen wel wat gezonder misschien (dank nog loveli, voor de herinnering. Sowieso, best met de billen bloot hier eigenlijk zeg !).
      zondag 20 december 2009 @ 21:32:46 #194
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_75854531
    quote:
    Op zondag 20 december 2009 21:18 schreef tuinfluiter het volgende:
    Van Ewelina.

"You've Got a Friend in FEE".
    Lief!
      zondag 20 december 2009 @ 21:33:31 #195
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_75854579
    Oh en PF, is dat niet koud? Of gaan er lange mouwtjes onder? Hij is wél leuk! Op de foto's met jou erin zie ik hem alleen nauwelijks
    pi_75854588
    Leuk vestje zeg
    ik wil ook nieuwe kleren kopen en eigenlijk moet ik ook wel hoognodig... maar ik blijf het maar uitstellen in de stille hoop dat er nog meer kilo's afgaan

En wauw die tuin enzo zeg

Brittany Murphy?! damn

even van de hak op de tak... heel erg...
    mijn hele slechte lijstje van vandaag:

O: twee pistoletjes, eentje hagelslag, eentje pindakaas
    T: glas strawberry hill
    Beweging: gelopen door de sneeuw
    T: 1 sneetje brood chocopasta
    D: kip kapsalon
    T: ringlings

morgen beter
    Polkadotflying
    Want zo is het ook!
    初戀的香味就這樣被我們尋回
      zondag 20 december 2009 @ 21:59:34 #197
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_75856013
    Dit meisje was net bij Paul de Leeuw. Ze speelt in een Nederlandse film. Zag er heel bizar uit, net een klein diertje, maar o zo schattig! .

http://littlekenadie.com/
    Niet meer actief op Fok!
    pi_75856148
    quote:
    Op zondag 20 december 2009 21:59 schreef Viking84 het volgende:
    Dit meisje was net bij Paul de Leeuw. Ze speelt in een Nederlandse film. Zag er heel bizar uit, net een klein diertje, maar o zo schattig! .

http://littlekenadie.com/
    wel heel zielig eigenlijk, kindjes/mensen met die ziekte worden vrijwel nooit ouder dan 30 jaar....
    Kwak
    pi_75856245
    Zooo, maf was dat hè? Maar kan nooit goed zijn lijkt me, qua hersenen maar ook qua botten e.d.? Echt vreemd, 't zag er wel heel schattig uit ja. Maar zij wordt ook een keer 15 en puber (hopelijk). Typisch 'je zal het maar hebben' .
      zondag 20 december 2009 @ 22:03:37 #200
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_75856258
    quote:
    Op zondag 20 december 2009 22:02 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

wel heel zielig eigenlijk, kindjes/mensen met die ziekte worden vrijwel nooit ouder dan 30 jaar....
    Ze zal ook nooit veel groter worden dan ze nu is...
    Niet meer actief op Fok!
    pi_75856959
    quote:
    Op zondag 20 december 2009 21:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
    Oh en PF, is dat niet koud? Of gaan er lange mouwtjes onder? Hij is wél leuk! Op de foto's met jou erin zie ik hem alleen nauwelijks
    Ja m'n armen waren dus niet lang genoeg Zal zo even met mijn laptop proberen!!!

Nee ik zweet mij dood! Maar ik loop met dit weer nog binnen in een t-shirt op blote voeten !!
      zondag 20 december 2009 @ 22:53:34 #202
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_75859015
    Zo, bedtijd hier. Morgen moet ik om 06.41 op de bus...dus om 5.30 op denk ik..bah!
      zondag 20 december 2009 @ 22:56:46 #203
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_75859185
    PF: ah je bent er zo één Vriendje ook, die liep tot iets meer dan week geleden ook nog in zn zomerjas (wel beetje gevoerd, maar weinig), zonder sjaal (draagtie nog steeds niet), zonder handschoenen, met een overhemd en t-shirt Nieuwe foto's zijn tof!

Nynke: succes!

Ik ga ook slapen en hopen dat de trein morgen rijdt Die die ik normaal heb rijdt sowieso niet, dus whoopteedoo
    pi_75859253
    Buiten heb ik het ook wel koud, dus dan draag ik een extra vest

Maar binnen is het gewoon 20 graden of zo En overal staat de verwarming meestal echt hoog!
    pi_75859353
    Goede reis morgen, Nynke!

Ik heb Love Actually gekeken (gister al Alles is Liefde ) en ik ga nu ook maar te bedde. Alleen. . Trusten, meisjes! .
      zondag 20 december 2009 @ 23:35:09 #206
    331 Merel
    Be here now.
    pi_75861085
    Ik duik m'n bed in, hopen dat ik morgen op m'n werk kan komen...
      maandag 21 december 2009 @ 00:14:06 #207
    277802 _Calimero_
    pi_75862808
    phoeee ik ga ook slapen. Heb besloten morgen gewoon op de fiets naar mijn werk te gaan. Anders red ik het niet om op tijd op de sportschool te zijn en ik wil perse spinnen. Als het is zoals nu, dan moet het wel lukken, ik neem gewoon een kwartier extra de tijd
      maandag 21 december 2009 @ 00:15:29 #208
    162917 tuinfluiter
    Ene FOK!ker is de andere niet.
    pi_75862861
    quote:
    Op zondag 20 december 2009 21:32 schreef MariaEtcetera het volgende:

Lief!
    Ja zeker lief.
      maandag 21 december 2009 @ 04:51:51 #209
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_75866403
    Meurning..
      maandag 21 december 2009 @ 06:08:54 #210
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_75866518
    goeiemorgen! Tot vanuit Duitsland!
      maandag 21 december 2009 @ 07:23:06 #211
    277802 _Calimero_
    pi_75866762
    goede vlucht gewenst Nynke!

lijstje:

O: brinta, 2 cracker pindakaas sambal komkommer
    S: 10 km door de sneeuw proberen te fietsen
    T: 2 boterhammen kipfilet
    L: 2 boterhammen pindakaas sambal komkommer
    t: shake van brinta, banaan, melk en jus
    D: sperziebonen, blikje tonijn, olijven, 2 eitjes
    S: weer terugfietsen en spinning
    T: kwark
      maandag 21 december 2009 @ 07:46:27 #212
    331 Merel
    Be here now.
    pi_75866894
    De eerste trein naar mijn werk rijdt volgens de NS om 15:15 Ben benieuwd of m'n collega met de auto gaat, anders zit ik hier dus vast.

Ik hoop dat je veilig in Duitsland aankomt Nynke! En Calimero, dapper dat je gaat fietsen!
    pi_75866956
    goedemorgen!

Doe voorzichtig Nyn!

Ik kon mijn bedje niet uit komen Gisteren met een heerlijke fles wijn 'The Proposal' gekeken wat heerlijk slecht ! Heb me warm aangekleed, ben aan het wachten op eitjes die gaan koken en dan kan ik ontbijten en weg... Hele dag werken.. geen zin
    Ja doei.
      maandag 21 december 2009 @ 08:12:40 #214
    331 Merel
    Be here now.
    pi_75867083
    We gaan het wagen met de auto! Nu eerst naar het huis van die collega glibberen...
      maandag 21 december 2009 @ 08:22:47 #215
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_75867198
    Goedemorgen! Sterkte Merel! Mijn man deed 2,5 uur over een stukje van 50 minuten. Ik twijfel nog of ik ga of niet.... Wil eigenlijk wel, maar ik heb echt geen zin zo belachelijk lang onderweg te zijn.

Benieuwd hoe het morgen is. We moeten om 5.30 op het vliegveld zijn Dat wordt 1.00 uur 's nachts vertrekken
    pi_75867388
    quote:
    Op maandag 21 december 2009 08:12 schreef Merel het volgende:
    We gaan het wagen met de auto! Nu eerst naar het huis van die collega glibberen...
    kijk uit hoor! Hier in Nijmegen is 't ECHT erg....

soms tot aan mijn knieen in de sneeuw gestaan vond het wel een avontuur, maar voor de weinige auto's die ik zag rijden was het een hel... de helft van wat reed kwam vast te staan ergens
    Ja doei.
      maandag 21 december 2009 @ 08:42:15 #217
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_75867415
    quote:
    Op maandag 21 december 2009 08:39 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

kijk uit hoor! Hier in Nijmegen is 't ECHT erg....

soms tot aan mijn knieen in de sneeuw gestaan vond het wel een avontuur, maar voor de weinige auto's die ik zag rijden was het een hel... de helft van wat reed kwam vast te staan ergens
    Oke, mijn besluit is genomen. Ik ga maar niet naar het werk. Tot je knieen in de sneeuw. De nederlandse snelweg. Auto's met zomerbanden
    Zaterdag ging het nog wel in Nijmegen. Hoeveel is er wel gevallen
    pi_75867438
    op de meeste plaatsen zo'n 30 a 40 cm gok ik, maar omdat er veel is geschoven, opgestuwd etc. is het soms echt heel hoog op sommige plaatsen. Vooral op op- en afritten van bedrijventerreinen.. hier op Kerkenbos is het een hel reden 10 auto's achter elkaar, glibberend, en kwamen nagenoeg allemaal vast te staan omdat ze moesten stoppen omdat 1 een parkeerplaats op probeerde te gaan en vast kwam te staan bij het maken van de bocht..

hier geldt: als je eenmaal glibbert, dan glibber je.. kom je stil te staan, dan moet je hard werken om weg te komen
    Ja doei.
      maandag 21 december 2009 @ 08:55:30 #219
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_75867594
    Hoera, als ik naar mn werk wil vandaag (meestal werk ik ongeveer 4 a 5 uurtjes) moet ik omreizen via Hoorn en Hilversum, wat een totale reistijd maakt van twee en een half uur! Ik ga zo maar eens bellen om te overleggen
    pi_75867611
    overleggen?

"Hey, met Maria, ik moet 2,5 uur reizen om te komen werken, ik denk niet dat ik dat de moeite waard vind en daarbij moet ik ook nog terug zien te komen! Kusjes!"
    Ja doei.
      maandag 21 december 2009 @ 08:58:40 #221
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_75867633
    quote:
    Op maandag 21 december 2009 08:57 schreef motorbloempje het volgende:
    overleggen?

"Hey, met Maria, ik moet 2,5 uur reizen om te komen werken, ik denk niet dat ik dat de moeite waard vind en daarbij moet ik ook nog terug zien te komen! Kusjes!"
    Ja ik bedoel ook meer overleggen over wanneer ik eventueel alternatief zal komen Vandaag gaat hem niet worden denk ik zo
    pi_75868075
    braaaaf
    Ja doei.
      maandag 21 december 2009 @ 09:31:36 #223
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_75868226
    Iki heb er 2 uur over gedaan om van Gouda in Scheveningen te komen. Baas wilde per se dat ik kwam. Waarom? Geen idee. Wat ik wel weet is dat ik bloedchagrijnig ben nu.
      maandag 21 december 2009 @ 09:34:56 #224
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_75868299
    quote:
    Op maandag 21 december 2009 09:24 schreef motorbloempje het volgende:
    braaaaf
    Behoorlijk ja

XM: grrrr Mn vriend voelt je pijn, die moet zo ook alsnog onderweg om ruim 2 uur heen en 2 uur terug te gaan, 'omdat er toch iemand moet zitten'. Ja leuk
    pi_75868390
    Ik heb een vanochtend een half uur op de bus staan wachten, en toen ik eindelijk besloot dat hij vast niet reed vandaag en ik op weg was naar huis reed hij langs.

Maar mijn baas maakt het niet zo veel uit wanneer ik werk, dus ik ga morgen wel. Geen zin om weer in de kou te wachten.
      maandag 21 december 2009 @ 09:38:52 #226
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_75868395
    Aangegeven dat er een negatief reisadvies is voor de trein, de HTM-site eruit ligt en ik niet wist of de trams/bussen wel reden, maar dat was nog niet voldoende om thuis te mogen werken. Ik wens je vriend veel sterkte Maria. Het is echt niet leuk om te reizen nu. Sneeuw is echt tof, als je vrij bent.
      maandag 21 december 2009 @ 09:42:48 #227
    283830 Rituals
    Rediscovering the moment
    pi_75868506
    Sterkte voor alle mensen die naar hun werk moeten!

Ik ga nu even douchen en dan lopend naar de stad. Ga toch maar kerstcadeautjes kopen. Stiekem heb ik heel veel zin om door de sneeuw te wandelen. Alleen heb ik geen warme schoenen/laarzen..
    Your body. Your soul. Your rituals.
      maandag 21 december 2009 @ 09:44:22 #229
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_75868550
    Hij zegt dank je wel!

En yay ik heb gebeld ze snapten wel dat ik het niet zag zitten om ruim 5 uur te reizen (heen en terug bij mekaar he ) voor een paar uurtjes werk. Dus misschien werk ik een andere dag later deze week, dat hoor ik nog (en hangt wederom af van het OV )
      maandag 21 december 2009 @ 09:44:33 #230
    331 Merel
    Be here now.
    pi_75868557
    Ik ben veilig op m'n werk aangekomen
      maandag 21 december 2009 @ 09:44:59 #231
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_75868565
    quote:
    Op maandag 21 december 2009 09:44 schreef Merel het volgende:
      maandag 21 december 2009 @ 09:47:11 #232
    198417 Lastpost
    Rotterdammert!
    pi_75868624
    Ik moet zo de post weer bezorgen, wat een rampenplan (30+ cm sneeuw) gaat dat worden zeg.
    Heb zelfs plasticzakjes om m'n sokken heen gedaan zodat ik geen natte voeten krijg.
      maandag 21 december 2009 @ 09:47:50 #233
    331 Merel
    Be here now.
    pi_75868647
    Aaah Lastpost, ik vroeg me inderdaad al af of er vandaag wel gewoon post bezorgd zou worden. Succes!
    pi_75868659
    quote:
    Op maandag 21 december 2009 09:44 schreef Merel het volgende:
    puik!
    Ja doei.
      maandag 21 december 2009 @ 09:48:46 #235
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_75868670
    Succes Lastpost!
    pi_75868687
    Er rijden hier weer bussen, dat is al heel wat. . Ik hoop dat m'n vriend niet te lang wacht met deze kant op te komen.

Succes voor iedereen die gewoon naar z'n werk moet!
      maandag 21 december 2009 @ 09:50:22 #237
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_75868706
    quote:
    Op maandag 21 december 2009 09:47 schreef Lastpost het volgende:
    Ik moet zo de post weer bezorgen, wat een rampenplan (30+ cm sneeuw) gaat dat worden zeg.
    Heb zelfs plasticzakjes om m'n sokken heen gedaan zodat ik geen natte voeten krijg.
    Heb je geen snowboots?
    pi_75868721
    moonboots!

Ja doei.
    pi_75868812
    met de bus naar werk gaat het niet worden... stelletje faalhazen rijden nog niet.... Dan maar met de trein... hopelijk rijdt die wel....
    Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
    Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
    pi_75868836
    het is hier prima fietsen hoor! ok, af en toe over wat heuveltjes heen, maar het grootste deel van de fietspaden hier is iig goed geschoven
    Ja doei.
      maandag 21 december 2009 @ 09:56:10 #241
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_75868875
    quote:
    Op maandag 21 december 2009 09:47 schreef Lastpost het volgende:

Stoerrrr!
    pi_75868896
    Morge!

Ik ben vandaag gelukkig vrij, wil straks nog wel even naar de stad lopen, vanmiddag zal het toch wel redelijk begaanbaar zijn lijkt me?

Lijstje:

O: cracker honing
    L: 2 boterhammen kipfilet/rauwokost, beker optimel
    T: fruit
    D: boerenkool met klein stukje rookworst, piccalily en appelmoes
    T: misschien nog wat kwark ofzo
    pi_75868917
    quote:
    Op maandag 21 december 2009 09:55 schreef motorbloempje het volgende:
    het is hier prima fietsen hoor! ok, af en toe over wat heuveltjes heen, maar het grootste deel van de fietspaden hier is iig goed geschoven
    Ja oke... maar niet overal in Nijmegen is dat + het is koud.... En ik ga niet een half uur fietsen door de sneeuw + dat ik vanavond pas om 20.00 klaar ben en dan liever niet meer fiets....
    Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
    Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
    pi_75869183
    quote:
    Op maandag 21 december 2009 09:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
    Iki heb er 2 uur over gedaan om van Gouda in Scheveningen te komen. Baas wilde per se dat ik kwam. Waarom? Geen idee. Wat ik wel weet is dat ik bloedchagrijnig ben nu.
    rijden er bussen?? ik kan niet tot de htm klantenservice doordringen, en ik moet met bus 23 naar rijswijk vanaf laan van NOI... heb afspraak met logopedist en daarna kerstdiner met vrienden. de meesten (incl. mijn lift terug naar huis) komen gewoon met de auto, dus dat scheelt wel paniek over weer naar huis komen...
    Kwak
    pi_75869214
    quote:
    Op maandag 21 december 2009 09:55 schreef motorbloempje het volgende:
    hier niet. ze hebben alleen gestrooid en laten platrijden, zelfs op de busrroute, dus ik ga straks maar lopen naar het station (half uur) daar gaat mn thuiswerktijd die ik keihard nodig heb...
    Kwak
    pi_75869534
    ok, logopedie gecancelled. ze zxat zelf al twee uur in de auto tussen rotterdam en rijswijk (is normaal max. half uurtje) en had alleen nog maar afmeldingen gehad...

nu beniuewd of dineetje doorgaat vanavond. ik kan er met de stoptrein wel komen, maar ik ga alleen als mn lift terug naar huis ook komt...
    Kwak
      Vis een optie? maandag 21 december 2009 @ 10:23:11 #247
    70532 loveli
    N
    pi_75869731
    Mogguh. Vandaag even bijkomen.
    crap in = crap out
      maandag 21 december 2009 @ 10:23:47 #248
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_75869745
    quote:
    Op maandag 21 december 2009 10:06 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

rijden er bussen?? ik kan niet tot de htm klantenservice doordringen, en ik moet met bus 23 naar rijswijk vanaf laan van NOI... heb afspraak met logopedist en daarna kerstdiner met vrienden. de meesten (incl. mijn lift terug naar huis) komen gewoon met de auto, dus dat scheelt wel paniek over weer naar huis komen...
    De bussen rijden. Trams niet.
    pi_75869881
    Goedemorgen.
    quote:
    Op maandag 21 december 2009 08:44 schreef motorbloempje het volgende:
    hier op Kerkenbos is
    Huh, werk jij op Kerkenbos?
    Daar heb ik ook gewerkt.
    Recht tegenover de Chinees, dus elke maandagochtend de geur van gebakken uitjes.
    Waar zit je ergens?

Kwak, een lekkere wandeling van een half uur is toch prima!
    Gezonde frisse neus halen enzo, beviel mij vanochtend heel goed.

Planning voor vandaag:
    O: kliekje knolselderijsoufflé
    L: salde van tomaten, mozzarella en zwarte olijven
    T: yoghurt met rood zomerfruit
    D: gebakken aardappeltjes en een of andere groente
    pi_75869956
    quote:
    Op maandag 21 december 2009 10:27 schreef vergeetmewelletje het volgende:
    Goedemorgen.
    [..]

Huh, werk jij op Kerkenbos?
    Daar heb ik ook gewerkt.
    Recht tegenover de Chinees, dus elke maandagochtend de geur van gebakken uitjes.
    Waar zit je ergens?

Planning voor vandaag:
    O: kliekje knolselderijsoufflé
    L: salde van tomaten, mozzarella en zwarte olijven
    T: yoghurt met rood zomerfruit
    D: gebakken aardappeltjes en een of andere groente
    Schuin tegenover nou ja, nog even die eerste zijstraat rechts en dan daar aan het einde

Die chinees stinkt altijd zo, dat afval vooral in de zomer
    Ja doei.
    pi_75870021
    quote:
    Op maandag 21 december 2009 10:27 schreef vergeetmewelletje het volgende:
    Goedemorgen.
    ...

vind lopen door de gladheid echt afschuwelijk. ik ben heel bang om te vallen en loop dus heel krampachtig. met als gevolg regelmatig overbelaste heup en kniegewrichten (ik weeg 100 kilo en ben hypermobiel/heb slappe bandjes en bindweefsel) als ik door gladheid heb gelopen. ik zie er écht tegenop. het lopen zelf heb ik niks tegen.

maar t is nog maar de vraag of etentje doorgaat.

goed, ik ga even aan de slag, moet mn artikelen wel allemaal samenvatten enzo vandaag, en nu ik niet om 14 uur al in rijswijk hoef te zijn heb ik daar een stuk meer tijd voor.
    Kwak
      maandag 21 december 2009 @ 10:35:14 #252
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_75870118
    Mwoh Ik zag net de trailer van The Imaginarium of Doctor Parnassus, dat ziet er awesome uit!
    pi_75870307
    quote:
    Op maandag 21 december 2009 10:29 schreef motorbloempje het volgende:
    Schuin tegenover nou ja, nog even die eerste zijstraat rechts en dan daar aan het einde

Die chinees stinkt altijd zo, dat afval vooral in de zomer
    Oh, in het volgende bedrijfsverzamelgebouw dus?
    Ja, die Chinees mis ik niet heel erg.

Kwak, het is niet zo glad gelukkig.
    Wel moet je je benen enorm op tillen om door de sneeuw te komen, is meer een soort fitness dus.
      maandag 21 december 2009 @ 10:50:55 #254
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_75870602
    Net even boodschappen gedaan met de benenwagen. Er zitten continu auto's vast hier in de straat en ik heb ook maar weinig fietsers gezien onderweg. Het is niet glad hier en er is goed geschoven.
    Nu heb ik eindelijk weer chocolademelk . En nu moet ik tot vrijdag even fatsoenlijk gaan eten, anders past m'n pantalon maat 38 met kerst niet meer . Ik had gisteravond grootse plannen mbt vroeg opstaan vanochtend, maar ja, 7 uur werd half 8, half 8 werd 8 uur, 8 uur werd half 9 en half 9 werd kwart voor 9 .
    Zo eerst maar eens m'n essay af maken .
    Niet meer actief op Fok!
      maandag 21 december 2009 @ 10:54:02 #255
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_75870704
    Leuk spelletje om te SOGgen, WOGgen: http://stewdio.org/pong/
    Tip: maak je eigen window schermvullend, dan kun je nooit verliezen .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_75871394
    M'n vriend staat op Utrecht Centraal nu, maar alle NS-mensen raden hem af om naar Groningen te gaan omdat 'ie niet verder dan Zwolle zal kunnen komen.
      maandag 21 december 2009 @ 11:16:20 #257
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_75871494
    quote:
    Op maandag 21 december 2009 11:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
    M'n vriend staat op Utrecht Centraal nu, maar alle NS-mensen raden hem af om naar Groningen te gaan omdat 'ie niet verder dan Zwolle zal kunnen komen.
    http://ns.nl/actuele-vertrektijden/main.link?POST_AUTOCOMPLETE=/reisplanner-v2/autocomplete.ajax&SITESTAT_ELEMENTS=sitestatElementsActueleVertrektijden&station=utrecht&avt-submit=Tonen

Volgens de NS rijdt alles *ineens* weer!

Ik geloof er niks van .
    pi_75871581
    Ik word zo langzamerhand echt bloedchagrijnig van dit weer.
      maandag 21 december 2009 @ 11:18:48 #259
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_75871589
    DaD: Mooi ruk! Mijn vriend is nu onderweg, ik ben benieuwd

XM: nee he! Ik zat net ook al te kijken: heuh, alle ICs rijden ineens weer? Ik had dus wel naar mn werk kunnen gaan (zij het wat laat)? Maar idd, lijkt me stug dat alles INEENS weer rijdt, nowaiii.
      maandag 21 december 2009 @ 11:19:46 #260
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_75871619
    Ja, vanuit Den Haag zou ook ineens alles weer rijden. Geen idee waar ze de treinen vandaan halen, maar ok .
    Ik neem het maar met een flinke zak strooizout.
    pi_75872148
    ik kan er ook helemaal niet tegen. ik hou van zekerheid, ik dacht dat ik t had, blijkt mn lift ineens af te zeggen (lift terug naar huis) nu ben ik dus als n malle een nieuwe lift aan t regelen en ik ben helemaal overstuur.

edit: lift regelen is ws. gelukt. maar ik ben nog steeds bijna aan t hyperventilewren van de stress over de rest van de week... er moet ZO veel... en ik kan niks meer voor elkaar krijgen.... ik word kotsmisselijk van de gedachte aan de komende twee dagen....
    Kwak
    pi_75872315
    Wat niet gaat, gaat niet Kwak. En DaD.
    Je druk maken helpt ook nog eens niet.
    Relax.
    pi_75872324
    Kwakje, lieverd, rustig blijven. . Ik snap heel goed dat je het vervelend vindt, ik kan hier ook absoluut niet tegen. Ik ben al heel blij dat ik vandaag nergens naar toe moet, maar anders zou ik ook flink lopen stressen. En ik heb net ook best even zitten janken toen m'n vriend belde dat 'ie vandaag ook nog niet thuis komt.

Blijf zoveel mogelijk thuis en probeer daar wat werk gedaan te krijgen. Het is volkomen gerechtvaardigd om nu dingen af te zeggen, al helemaal als je afhankelijk bent van het OV!
    pi_75872381
    Zen!!!

Adem in, adem uit!

Ja doei.
    pi_75872416
    Maar even een lijstje, om toch nog wat 'gewoonte' er in te houden:

O: 2 gekookte eitjes op 2 knackebrodjes met kaas
    T: banaan
    L: 2 kampioentjes met filet americain
    T: appel
    D: couscoussalade met feta en gegrilde groenten
    Ja doei.
      maandag 21 december 2009 @ 11:43:38 #266
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_75872575
    Kwakjeeee De rest heeft al wijze woorden gesproken!

Wennen aan een nieuw vooruitzicht is ook altijd even, nouja, wennen.
      maandag 21 december 2009 @ 11:46:04 #267
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_75872666
    Wat een ellende hier .
    Kwak! . Ik vind het heerlijk, die sneeuw , maar ik hoef dan ook nergens naartoe.
    Ik zou steviger balen als de stroom en het internet er een week uit zouden liggen, want dan zou ik een probleem hebben .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_75872752
    punt is dat ik niet wíl afzeggen... leuke dingen emt vrienden doen sleept me door deze dagen heen, omdat al het andere zo kudt is.

maar ik heb mezelf redelijk gekalmeerd met de oplossing die er nu ligt: ik haal op weg naar t station straks al mn spullen op op kantoor, zodat ik de komende dagen waar dan ook kan werken, desnoods neem ik t mee naar mn ouders. inloggen op mn werkplek kan altijd online, dus mn documenten kan ik bij. hoef alleen een stapel boeken en een stapel artikelen mee te slepen.... als ik niet meer thuiskom vanavond hoef ik dan niet te stressen oiver mn deadline...

als de berg niet naar mohammed komt...
    Kwak
    pi_75872758
    quote:
    Op maandag 21 december 2009 11:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
    Ik word zo langzamerhand echt bloedchagrijnig van dit weer.
    Bloedchagerijnig niet, maar hoe sneller alles weer normaal is, hoe beter.

Kwak, t komt allemaal goed!
    pi_75872791
    ik ben ook ontzettend

maargoed... kapotte auto, boodschappen die gedaan moeten worden, niet echt geweldig veel zin in mn werk en het idee dat het afvallen gewoon niet gaat ! heerlijk...

op naar de kerstdagen.
    Ja doei.
      maandag 21 december 2009 @ 11:50:39 #271
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_75872846
    Ik probeer het maar gewoon los te laten. Ik zie wel hoe laat de bus komt en de trein. Ik kan er toch niks aan doen. Kan me heel druk en kwaad maken, maar daar komt de trein niet eerder van. 't Is zoals het is. Ik moet woe.ochtend naar fysio, maar dat wordt ook nog een uitdaging denk ik.

Sja. Eerst maar eens afwachten of er nog meer sneeuw gaat vallen.
    pi_75872888
    En Maria thanks voor de vote

Volgende week zit ik trouwens in Londen...hoop dat het een beetje zonder horten en stoten gaat, de reis ernaartoe
      maandag 21 december 2009 @ 11:52:21 #273
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_75872905
    *voert positieve noot in*

Wat gaat men hier allemaal doen met de feestdagen?

Ik ga (met de trein, mwehe ) met mn vriend naar mijn moeder en zus, en daar komt mn oma ook! En ik heb al allemaal leuke kadootjes gekocht enzo Daar gaan we dan waarschijnlijk films kijken, hangen, eten Tweede kerstdag eten we bij vriendje's ouders + zus. Ook gezellig!
      maandag 21 december 2009 @ 11:54:39 #274
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_75873018
    quote:
    Op maandag 21 december 2009 11:51 schreef shinydiscoball het volgende:
    En Maria thanks voor de vote

Volgende week zit ik trouwens in Londen...hoop dat het een beetje zonder horten en stoten gaat, de reis ernaartoe
    Yoo'z welcome! Ik word altijd wel blij van jouw dino

London! *jalourze* *vingers gekruisd voor reis zonder gedoe*
      maandag 21 december 2009 @ 11:54:50 #275
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_75873029
    Mja, ik vind kerst echt uitermate ontof en ik verheug me dan ook niet echt op het afdraaien van het verplichte ouders en schoonouders-riedeltje... Maarja. Het moet. Van het diner wordt het ook niet echt genieten, want ik ben snipverkouden aan het worden .
    pi_75873034
    ik ga beide dagen naar mn ouders, mn demente opa komt 1 dag met zn vriendin, en de andere dag geen idee... ik ga derde kerstdag weer naar Leiden denk ik. Kerstavodn zing ik eerst met een koor kerstliedjes in t ziekenhuis in de kerstdienst.

@XCuzMe: zou ik normaal gesproken ook doen, maar die klotedeadline verpest alles. ik zit nu al na te denken over werken op derde kerstdag, terwijl ik mn vakantie zo enorm hard nodig heb... bah...

echt als ik klaar ben straks, in augustus, dan geef ik zo'n enorm groot feest... en als ik promoveer uiteindelijk ergens in 2011 dan een nog groter feest.
    Kwak
    pi_75873161
    Donderdag gaan we overdag al naar mijn ouders, daar gaan we met z'n allen snert eten en 's avonds cadeautjes uitpakken, eerste kerstdag zal wel een wandeling worden, eten, spelletjes doen, zoiets, en tweede kerstdag hoef ik dit jaar niet te werken dus gaan we naar schoonmama (als we daar tegen die tijd weer gewoon kunnen komen - van Friesland naar Breda). En ik heb er zin in. .
    pi_75873171
    zo, en nu klaar met zeiken. winterproof kleertjes aandoen (uggs, nu mag het) en dan wat samenvatten en om uiterlijk half vier ga ik lopen want ik wil voor de spits in een trein naar rijswijk zitten. (nieuwe sneeuw in de spits)
    Kwak
      maandag 21 december 2009 @ 11:58:32 #279
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_75873190
    Oh. Ik zie kerst altijd als een extra reden om gewoon gezellig bij elkaar te hangen Vind het wel leuk.

Kwak: jij ook 3 kerstdagen? Ik dacht dat dat iets Spaans / Zuid-Amerikaans was, had het er laatst over met de Spaanse schoonmaakmevrouw van mijn werk, dat we vroegahr altijd kadootjes uitpakten op kerstavond (de 24e). Dus dan heb je idd kerstavond, 1e kerstdag en 2e kerstdag.

Feest vieren klinkt tof, Kwakkert! Heb je wat om naar uit te kijken
      maandag 21 december 2009 @ 11:59:07 #280
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_75873216
    quote:
    Op maandag 21 december 2009 11:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
    Donderdag gaan we overdag al naar mijn ouders, daar gaan we met z'n allen snert eten en 's avonds cadeautjes uitpakken, eerste kerstdag zal wel een wandeling worden, eten, spelletjes doen, zoiets, en tweede kerstdag hoef ik dit jaar niet te werken dus gaan we naar schoonmama (als we daar tegen die tijd weer gewoon kunnen komen - van Friesland naar Breda). En ik heb er zin in. .
    Yay
      maandag 21 december 2009 @ 11:59:29 #281
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_75873233
    Ik heb één mevrouw op hakjes gezien vandaag. Die werd nog net niet uitgelachen door de andere reizigers. Voor de rest loopt iedereen op van die snowboots / wandelbonken / regenlaarzenachtige meuk .
    pi_75873244
    wandelbonken

dat hielp mij echt wel
    Ja doei.
    pi_75873282
    Ik vind het geweldig die sneeuw. Alles duurt wel wat langer en ik doe allles lopend en als ik met de trein zou moeten, dan zou ik prbly wat minder juichend zijn, maar ik vind dit erg leuk weer.

Met de kerst ga ik het volgende doen: kerstavond na het werk in de auto naar mijn vader en zijn vrouw. En mijn zusje en de kinderen van de vrouw van mijn vader. Daar blijf ik ook slapen. Dan de volgende dag weer terug naar huis en dan ga ik allemaal kleine gerechtjes koken samen met een vriend (en ook opeten ), dan tweede kerstdag 's avonds een kerstborrel met veel vrienden in de stad om een uur of 5. Ze doen daarvoor ook een brunch, maar ik sla dat maar over. En dan 3e kerstdag weer een groot feest.
      maandag 21 december 2009 @ 12:00:43 #284
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_75873292
    Ik zit hier ook met mijn zeer charmante Hanwags:

Alleen zien die van mij er niet meer zo mooi uit na 7 jaar .
    pi_75873415
    De 24ste eerst werken, kerstavond met paps en mams, broer en zus. 1e kerstdag ook bij m'n ouders en vrienden van hun en hun kinderen, 2e kerstdag bij tante en oom in Putten met de hele familie. Ik vind het net zo gezellig als altijd, maar het sfeertje maakt het iets meer bijzonder

En vanaf de 27ste tot 6 januari dus in Londen
    pi_75873431
    quote:
    Op maandag 21 december 2009 11:59 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Yay
    SPOILER
      maandag 21 december 2009 @ 12:04:21 #287
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_75873450
    Party hardy Cootje! Klinkt wel tof!

Ik loop in dit weer op mn gevoerde ecco veterlaarsjes met stevig profiel
    pi_75873648
    Yay DaD, wat leuk! Gefeliciteerd.

Ik haat die lompe slof Uggs, om het nog zacht uit te drukken, maar deze vind ik toch wel leuk voor nu:

http://www.uggaustralia.com/ProductDetails.aspx?gID=w&productID=5199&model=Goldeneye
    pi_75874014
    mijn uggs zijn de enige schoenen met profiel op de zool die ik heb. en ze zijn van wol dus warm. maar in amerika lekte de sneeuw ewr gigantisch doorheen, dus heb ze nog meer een keer extra geimpregneerd. ik neem in lek geval droge sokken mee en slofjes voor vanavond...
    Kwak
      maandag 21 december 2009 @ 12:18:41 #290
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_75874047
    quote:
    Op maandag 21 december 2009 12:03 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]
    SPOILER
    . Tof! Is dat die zus die al 2 kinderen heeft? (je hebt sowieso maar 1 zus, toch?)

Wij gaan met kerst dit doen:
    - kerstavond: naar de kerstnachtdienst in de Martinikerk en dan gezapige kerstliedjes zingen .
    - eerste kerstdag: overdag lamballen (of studeren ), 's middags om 16 uur (!!!) uit eten bij Ni Hao ivm de verjaardag van Marks papa
    - tweede kerstdag: hele dag bij mijn ouders hangen, want mijn papa is jarig!

Dus.

Mijn essay loopt ineens keilekker! .

Nu eerst maar even eitjes bakken met bacon:9.
    Niet meer actief op Fok!
      maandag 21 december 2009 @ 12:37:26 #291
    274528 Twizu
    Is al zindelijk!
    pi_75874796
    Hoi Afvallers!

Ik kom hier even mijn topic spammen. Alles voor het goede doel hè.

Wil je weten of je naast het aantal calorieën ook voldoende vitamines & mineralen binnenkrijgt?

Lees dan snel even dit topic door: [TK][Madalief-actie] Hoe gezond eet jij?

En succes met afvallen allemaal!
    Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
    [b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
    6 eien
      Vis een optie? maandag 21 december 2009 @ 12:40:56 #292
    70532 loveli
    N
    pi_75874942
    Ik zeg: doen! Vooral de mensen die standaard onder de 1500 kcals zitten
    crap in = crap out
      maandag 21 december 2009 @ 12:42:34 #293
    274528 Twizu
    Is al zindelijk!
    pi_75875000
    quote:
    Op maandag 21 december 2009 12:40 schreef loveli het volgende:
    Ik zeg: doen! Vooral de mensen die standaard onder de 1500 kcals zitten
    Zeker! En voor de prijs (richtprijs is ¤4,99) hoef je het ook niet te laten!
    Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
    [b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
    6 eien
    pi_75875087
    quote:
    Op maandag 21 december 2009 12:18 schreef Viking84 het volgende:

[..]

. Tof! Is dat die zus die al 2 kinderen heeft? (je hebt sowieso maar 1 zus, toch?)

Wij gaan met kerst dit doen:
    - kerstavond: naar de kerstnachtdienst in de Martinikerk en dan gezapige kerstliedjes zingen .
    - eerste kerstdag: overdag lamballen (of studeren ), 's middags om 16 uur (!!!) uit eten bij Ni Hao ivm de verjaardag van Marks papa
    - tweede kerstdag: hele dag bij mijn ouders hangen, want mijn papa is jarig!

Dus.

Mijn essay loopt ineens keilekker! .

Nu eerst maar even eitjes bakken met bacon:9.
    Ja, ik heb maar één zus. Ze gaat voor een elftal, denk ik. . Ik heb wel al gezegd dat ik dan niet meer op kom passen. .

Ga je eten bij het à la carte gedeelte van Ni Hao? Dat is wel echt heel goed. .
    pi_75875312
    quote:
    Op maandag 21 december 2009 11:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
    Ik heb één mevrouw op hakjes gezien vandaag. Die werd nog net niet uitgelachen door de andere reizigers. Voor de rest loopt iedereen op van die snowboots / wandelbonken / regenlaarzenachtige meuk .
    Ik loop op laarzen met hakken !
    pi_75875519
    Dikke knuffel voor de stressers Ik ben er zelf ook eentje, dus ik weet hoe 't voelt Loslaten is het enige wat helpt, maar ja, dat is gemakkelijk gezegd.

Als wij nog open waren op 't werk zou ik wel de sjaak zijn, ben de enige die dicht in de buurt woont en er lopend heen kan Alleen stonden m'n hanwags ( Xcuzme!) nog bij paps en mams. Ik heb de al twee dagen goed gedragen.

Ik ging net heel optimistisch sneeuwruimen wat een takkewerk. Vegen ging niet, sneeuwschep hebben we niet, en met een gewone schep ging het me veel te langzaam (en een lawaai ). Heb de auto van mam's ontsneeuwd en een beetje een paadje gemaakt tot halverwege de oprit en toen was ik 't alweer zat.
    pi_75875551
    Feli DaD, met je zus!
    pi_75875572
    Ik ga onze kast uitruimen in de kamer Zaligheid, opruimen en weggooien
    pi_75875993
    Dank jullie wel! .

Vik, heb jij je Secret Santapakje intussen al? Ik heb nog steeds niets en begin me een beetje zorgen te maken!
    pi_75876101
    ohhh fijn! ik krijg net en lift heen en terug aangeboden van vrienden die letterlijk 100 meter verderop wonen van mij. nu hoef ik niet mn zooi op kantoor te gaan halen ook, want ik kan morgen sowieso op tijd erhgeen gaan wandelen.

opluchting!
    Kwak
    pi_75876330
    vol
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')