Misschien kun je dan beter kwark pakken ipv yoghurt, zit een stuk meer eiwit inquote:Op zondag 20 december 2009 00:08 schreef Rituals het volgende:
Nou, mijn ouders zijn vegetariërs, dus van huis uit heb ik nooit vlees gegeten. Toen ik een jaar of 16 was ben ik af en toe vlees gaan eten, maar eigenlijk vind ik het niet super lekker. Nu eet ik heel af en toe vlees als ik bij anderen eet, maar voor mezelf maak ik het eigenlijk zelden. Wel eet ik vrij regelmatig kipfilet op brood/cracker. Eiwitten krijg ik denk ik voornamelijk binnen via yoghurt.
Ik eet ook wel vaker griekse yoghurt (0% vet). Zitten hier ook meer eiwitten in dan in magere yoghurt? Bij noten is het probleem dat ik het heel lastig vind om maar een klein handje te nemen. Ik weet dat noten erg gezond zijn, maar wel in kleine hoeveelheden..quote:Op zondag 20 december 2009 12:54 schreef Ciske- het volgende:
[..]
Misschien kun je dan beter kwark pakken ipv yoghurt, zit een stuk meer eiwit inVerder noten! Heb je zowel eiwitten als goede vetten mee binnen. Veel groente/rauwkost is goed, maar alleen daarop kun je niet leven..
Ik ga zo ook een stuk lopen door de sneeuw denk ik, even een frisse neus halen ipv studeren..Maar snel de deur uit, voordat het weer donker wordt...quote:Op zondag 20 december 2009 12:58 schreef conleche het volgende:
Hier sneeuwt het ook best hard, er ligt echt een flink pak nu.Ik ga vanmiddag even wandelen denk ik!! Als ik kaplaarzen kan vinden, tenminste........
Das helaas niet waar, verweking geldt zéker ook voor je knieën en enkels helaasquote:Op zondag 20 december 2009 11:46 schreef ColdFeet het volgende:
Claudia, ik zou denken dat dat verweekte verhaal vooral geldt voor je bekken en niet voor je knieen en enkels, en dat je dus in ieder geval niet hoeft te wachten tot je bent gestopt met borstvoeding.
Hoe gaat het verder met afvallen? Helpt je regelmaat je?
heb je wel cacao, melk en suiker? Dan heb je ook zo warme choco gemaakt, en nog veel lekkerder ook! Of melk en een reep choco, dat gaat ook..quote:
Ik ga sowieso niet wachten, want ik voel me prima. Gewoon rustig aan doen en het goed in de gaten houden. Vooralsnog vind ik het spannender of m'n bekkenbodem het aankan. Het joggen heeft gelukkig geen pijn opgeleverd.quote:Op zondag 20 december 2009 11:46 schreef ColdFeet het volgende:
Claudia, ik zou denken dat dat verweekte verhaal vooral geldt voor je bekken en niet voor je knieen en enkels, en dat je dus in ieder geval niet hoeft te wachten tot je bent gestopt met borstvoeding.
Nou, van regelmaat is niet echt sprake. Ivan heeft pas een paar regeldagen gehad (de hele dag en nacht drinkenquote:Hoe gaat het verder met afvallen? Helpt je regelmaat je?
Zou je even op de verpakking moeten kijken, ik geloof wel dat griekse yoghurt meer eiwit bevat ja. In kwark zit ongeveer 9-10 gram eiwit per 100 g.quote:Op zondag 20 december 2009 13:01 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik eet ook wel vaker griekse yoghurt (0% vet). Zitten hier ook meer eiwitten in dan in magere yoghurt? Bij noten is het probleem dat ik het heel lastig vind om maar een klein handje te nemen. Ik weet dat noten erg gezond zijn, maar wel in kleine hoeveelheden..
bij mij een cake...quote:Op zondag 20 december 2009 15:10 schreef conleche het volgende:
Er zit per ongeluk een bakblik met brownie in de oven!!
Ik koop de hele zaadjes, en maal ze mbv een koffiemolen. Gaat perfect, 5 seconden malen, en ze zijn helemaal fijn. Beter gemalen en verser kan niet. Hele zaadjes blijven ook veel langer goed dan vooraf gebroken zaadjes (waarvan je maar moet afwachten in hoeverre de boel niet al geoxideerd is).quote:Op zondag 20 december 2009 15:03 schreef kwakz0r het volgende:
wel gebroken lijnzaad dan! ongebroken lijnzaad kan je lijf niet verteren, dat komt er precíes zo weer uit aan de andere kant. (zakken van zonnatura hebben ze, met gebroken lijnzaad)
Dat vind ik een goeiequote:Op zondag 20 december 2009 15:12 schreef Ciske- het volgende:
[..]
Ik koop de hele zaadjes, en maal ze mbv een koffiemolen. Gaat perfect, 5 seconden malen, en ze zijn helemaal fijn. Beter gemalen en verser kan niet. Hele zaadjes blijven ook veel langer goed dan vooraf gebroken zaadjes (waarvan je maar moet afwachten in hoeverre de boel niet al geoxideerd is).
ik ga zo helemaal muffins bakken. Met banaan en chocolade, denk ik.quote:Op zondag 20 december 2009 15:20 schreef motorbloempje het volgende:
cakehm.. ik zou bíjna muffins gaan bakken, bíjna
!
nom..
Yup, veel vrouwen hebben daardoor na de zwangerschap ook een maat grotere schoenen nodig. Doe rustig aan Claudia, ik denk dat een crosstrainer minder belastend is dan echt lopen, maar ook daarmee zou ik toch terughoudend zijn.quote:Op zondag 20 december 2009 13:10 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Das helaas niet waar, verweking geldt zéker ook voor je knieën en enkels helaas(hoevaak ik niet ineens door mn enkel geklapt ben...) Maar je bekken wordt het zwaarst belast dus daar heb je over het algemeen het snelst/meest last van.
Neemt niet weg dat als je rustig begint en goed luistert naar je lijf dat ik denk dat je dan wel gewoon zou moeten kunnen sporten
Yupz, of een vijzel, werkt ook prima.quote:Op zondag 20 december 2009 15:12 schreef Ciske- het volgende:
[..]
Ik koop de hele zaadjes, en maal ze mbv een koffiemolen. Gaat perfect, 5 seconden malen, en ze zijn helemaal fijn. Beter gemalen en verser kan niet. Hele zaadjes blijven ook veel langer goed dan vooraf gebroken zaadjes (waarvan je maar moet afwachten in hoeverre de boel niet al geoxideerd is).
Ik heb alleen geitenmelk in huis.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was karma. Frituurpannen gaan niet voor niets kapotquote:Op zondag 20 december 2009 15:53 schreef motorbloempje het volgende:
ik mocht voor mijn kerstpakket zelf wat uitzoeken, met zo'n waardebonding, inlogcode en een aantal te besteden punten.
Dus huppakee, uitkiezen: frituurpan van 80 punten (de huidige is kapot) en oordopjes die NIET uitvallen tijdens het hardlopen (om de frituurpan te compenseren) van 52 punten. Had totaal 135 punten te bestedendus mooi er binnen gebleven
Kwamen er 4 punten 'verwijderingsbijdrage' bijmoest ik 0,25 bijbetalen
! noes...
Ja, iedereen is van harte welkom hier even te komen zonnen?quote:Op zondag 20 december 2009 16:00 schreef huuphuup het volgende:
die hangmat!![]()
wat heb jij een hoop bomen (bos?) bij je tuin in de buurt zeg, tof!
Moblo oh noes 25 ctafzetters
Exactlyquote:Op zondag 20 december 2009 16:06 schreef huuphuup het volgende:
wauw wat een verschil! Das toch flink bijgesneeuwd dan in een uur of twee tijd.
Oh jammer geen bos, nouja groen is sowieso al leukbeter dan die parkeerplaats direct achter je tuin ja
Kleintjes, die tellen niet meequote:Op zondag 20 december 2009 16:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
ExactlyParkeerplaats is trouwens vrij klein, alleen voor de mensen uit mijn straat. Maar vervolgens kom je al bij het centrum uit dus zo is onze tuin lekker beschut.
Calorie technisch maak ik er weer een drama van vandaag, maar heeee, het sneeuwt![]()
O: mandarijntje, boterham achterham
T: 2 chocolate chip cookies (kleintjes)
L: warme chocolademelk met slagroom, bruin pistoletje filet americain
en verder weet ik het allemaal nog niet
Niet? Ik heb nog een hele zak liggen namelijkquote:
Geen idee, maar ik hou van scherpquote:Op zondag 20 december 2009 16:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Oeps, mijn kippensoep is wat scherp (heel scherp dus) door de peper... kan ik dat nog oplossen?
kokosmelk erbij als de soort kippensoep dat toelaatquote:Op zondag 20 december 2009 16:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Oeps, mijn kippensoep is wat scherp (heel scherp dus) door de peper... kan ik dat nog oplossen?
Water erbij gooien zodat de concentratie lager wordt?quote:Op zondag 20 december 2009 16:44 schreef uniekhoorn het volgende:
nah, ik woon in de buurt van de klikspaanweg, bij t ROC, dus heel pittoresk is t hier niet. de binnenstad zal wel heel mooi zijn nuquote:Op zondag 20 december 2009 17:13 schreef huuphuup het volgende:
Kwak hoest bij jou daar nu met de sneeuw? Is t een beetje mooi?![]()
Soms mis ik Leiden zostom is dat hoe je een stad kunt missen.
ooh haha das inderdaad minder pittoreskquote:Op zondag 20 december 2009 17:17 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nah, ik woon in de buurt van de klikspaanweg, bij t ROC, dus heel pittoresk is t hier niet. de binnenstad zal wel heel mooi zijn nuik mis het ook. ik woonde vroeger op de botermarkt, recht tegenover de steeg met uitzicht op de hooglandse kerk, liep elke dag langs de pieterkerk en t gerecht naar de uni. ZO mooi.
later aan de sieboldstraat, elke dag door de haven, en langs de oude begraafplaats met die wal eromheen, ook prachtig, met de singel in de sneeuw enzo...
nu woon ik ehh... niet zo mooi meer, maar wel in een heel leuk huisje.
wonen jullie nu in een "randgemeente" of in een heel andere plaats??
dan kun je je vast voorstellen dat ik dit op zn zachtst gezegd niet zo'n idyllisch landschap vind enzo hier in de buurtquote:Op zondag 20 december 2009 17:25 schreef motorbloempje het volgende:
ah, Schubbekutteveen, daar heb ik vlakbij gewoondKraaijenstein in Den Haag
(Loosduinen)
Het is geen oud bos, maar overal zijn bomen en kleine parkjes en vlak achter mijn huis is bos/park.. en aan de andere kant veel sloot.. Had het slechter kunnen treffenquote:Op zondag 20 december 2009 17:24 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ooh haha das inderdaad minder pittoresk
Ik woonde aan de Hogewoerd, en dat was zo leukMijn vriend woonde op de Beestenmarkt
en later woonden we nét buiten de stadsgracht in het Morskwartier. Ik zou zo weer terug willen maar als we dan gaan kopen wil ik alleen in zo'n sfeervolle wijk wonen. En helaas hebben we geen sfeervolle centen
![]()
Mn opa is trouwens in Leiden geboren en heeft bij de Hooglandse kerk daar in het weeshuis gezeten, dat vond ik altijd zo'n gek idee als ik daar langsliep, dat hij daar zijn hele jeugd gewoond had.
We wonen nu in schubbekutteveenmaar eigenlijk wonen we dichter bij Wateringen dan de officiele woonplaats maar och. We zijn hierheen verhuisd omdat we hier een huis-huis konden krijgen dus tsja.
PF bosik ben jaloers! ik hou van bos <3
Oh bah, dat kan echt zo gemeen zeer doen!quote:Op zondag 20 december 2009 17:36 schreef huuphuup het volgende:
ik flikker net zo van de laatste treden van de trap af (gladde sokken, gladde vloerbedekking) en klap met mn rug precies op de rand van de tree.auw
de tranen lopen over mn wangen zeg dit doet echt gemeen zeer!
Auuuu!!!! Sterktequote:Op zondag 20 december 2009 17:36 schreef huuphuup het volgende:
ik flikker net zo van de laatste treden van de trap af (gladde sokken, gladde vloerbedekking) en klap met mn rug precies op de rand van de tree.auw
de tranen lopen over mn wangen zeg dit doet echt gemeen zeer!
dankjewelquote:Op zondag 20 december 2009 17:37 schreef kwakz0r het volgende:
awww arme huup!
wat heb je trouwens een prachtig kindje!
quote:Op zondag 20 december 2009 17:42 schreef Merel het volgende:
Aaaaw Huup, kus d'rop!
En ik heb ook aan de Hogewoerd gewoond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat was trouwens wel t lelijkste huis in die hele straatmaar dat geeft niet, t ging om t uitzicht
oh man ik voel accuut knallende hoofdpijn opkomen en mn lief is weg en nu zit k hier te hypochonderen.
quote:Op zondag 20 december 2009 17:45 schreef huuphuup het volgende:
[..]Hoofdpijn komt waarschijnlijk van het huilenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat was trouwens wel t lelijkste huis in die hele straatmaar dat geeft niet, t ging om t uitzicht
oh man ik voel accuut knallende hoofdpijn opkomen en mn lief is weg en nu zit k hier te hypochonderen.
Zet een lekker kopje thee voor jezelf en doe even rustig aan
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:Op zondag 20 december 2009 17:47 schreef P.F het volgende:
Om de tien minuten posten als je niet meer reageert sturen we de politie naar je huis!
Ik had al uren willen studeren in de UBquote:Op zondag 20 december 2009 17:48 schreef _Calimero_ het volgende:
Woooowww ik heb nog nooit zoveel sneeuw gezien in mijn leven![]()
Op de fiets (MTB) naar de sportschool, was een leuk ritje, lekker slippen enzo, maar met de mtb is dat niet erg. Daar heel hard gefietst (half uur spinnen met hartslag van 165 gemiddeld en 190 max) daarna rust, toen nog half uur gelopen en wat kracht.
net pas weer thuis, inmiddels was de sneeuw verdubbeld en kon ik bijna niet meer fietsenMet mijn mcArmy teruggefietst en sneeuwgevecht gehad onderweg
helaas is hij sterker dan ik
![]()
ik vraag me alleen wel af hoe ik morgen in godsnaam op mijn werk moet komen.. hoe doen jullie dat allemaal?
quote:Op zondag 20 december 2009 17:45 schreef huuphuup het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
Ja, maar wat ik niet snap is dat de NS ofzo niet eens gaat vragen van: Goh, Zweden, hoe doen jullie dat nou, met die sneeuwquote:Op zondag 20 december 2009 17:52 schreef AKnynke het volgende:
Ik moet inderdaad wel een beetje lachen om Nederland. Hier ligt ook veel sneeuw, maar het leven draait gewoon door. maar goed, ze zijn het hier ook wel wat meer gewend natuurlijk..
Tsja, er rijden hier natuurlijk ook een stuk minder treinen en het is minder dicht bevolkt. En op de eerste dag dat er sneeuw viel hadden de treinen ook 3 kwartier vertraging...quote:Op zondag 20 december 2009 17:56 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja, maar wat ik niet snap is dat de NS ofzo niet eens gaat vragen van: Goh, Zweden, hoe doen jullie dat nou, met die sneeuw![]()
Hier sneeuwt het nog steedsVind 't wel eng dat mijn vader morgen naar z'n werk moet, maar hij heeft een dure dikke auto, en kan heel goed rijden. Ik ben blij dat ik nergens heen hoef
Aaw! Zit ie vast in Utreg?quote:Op zondag 20 december 2009 17:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik wil gewoon dat m'n vriendje thuis komt..
in Utrecht zit ie he Hij mag wel even bij mij op de koffie komenquote:Op zondag 20 december 2009 17:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik wil gewoon dat m'n vriendje thuis komt..
Ik heb vannacht ook al in het midden geslapen, toen was 'ie er ook niet! En ik werd wakker van de kou.quote:Op zondag 20 december 2009 18:03 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
in Utrecht zit ie he Hij mag wel even bij mij op de koffie komen![]()
blijft ie overnacht ook nog in Utrecht nu?
Kun je wel voor 1x in het midden van jullie bed slapen![]()
Maar ik snap dat je 'm gewoon graag thuis wilt nu... knuf voor jou
Ik ookquote:Op zondag 20 december 2009 18:19 schreef P.F het volgende:
Hmmm
Het gaat om het principe
Maar heb m'n laptop!!
Jij hebt mijn vaderquote:Op zondag 20 december 2009 18:26 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik ook(ben ook thuis). Ik heb alleen een moeder die elk weekend over de drie afstandsbedieningen moet zeuren en een vader met een TV van anderhalve meter waar je op kan internetten
![]()
Toen ik nog thuis woonde kwam ie thuis van zijn werk, pakte de afstandsbediening van me af en ging teletekst kijken![]()
En dan heel verbaasd zijn dat ik dan kwaad was.
quote:Op zondag 20 december 2009 17:43 schreef Merel het volgende:
En ik eet de laatste tijd verschrikkelijk slecht (dus daarom zit ik hier niet zo veel) maar het kan me niks schelen want verder voel ik me prima
Ik verwacht wel weer een dip met kerst en oud & nieuw hoorquote:Op zondag 20 december 2009 18:29 schreef Tinkepink het volgende:
![]()
Dat vind ik fijn om te horen. Niets beter dan goed in je vel zitten.
Heette de jouwe niet ook Henk?quote:
Mijnes heet ook Henk. En die vindt ook dattie het hoofdrecht op de TV heeftquote:
Neequote:
M'n grootvaders heetten beide ook Henk (officieel Hendrik).quote:Op zondag 20 december 2009 19:08 schreef Goodbye het volgende:
Mijn god, onze grootouders waren niet echt origineel hè?![]()
en jij dan ook weerquote:Op zondag 20 december 2009 19:12 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
M'n grootvaders heetten beide ook Henk (officieel Hendrik).
Shmecksay!quote:
Wat is de Spaanse variant van Henk?quote:Op zondag 20 december 2009 19:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mijn pa heette de Spaanse variant van Hendrik, dus bijna Henk!En zo heette mn opa ook! En ik heb een Nederlandse oom Henk! *stoer*
[..]
Shmecksay!
Enrico? das italiaans, duh!quote:Op zondag 20 december 2009 19:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat is de Spaanse variant van Henk?.
Hendrik he! Da's Enriquequote:Op zondag 20 december 2009 19:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat is de Spaanse variant van Henk?.
Hahaha! En Enrique klinkt zo exotisch. En dan heet je gewoon 'Hendrik Kerken'quote:
Ik denk eigs dat meneer neen een grapske maaktequote:Op zondag 20 december 2009 19:21 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
spreken jullie t dan ook uit als hink? net als bij mijn oudtante Henk/hink/hendrikje?
Mja jammer hequote:Op zondag 20 december 2009 19:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hahaha! En Enrique klinkt zo exotisch. En dan heet je gewoon 'Hendrik Kerken'![]()
.
quote:Op zondag 20 december 2009 19:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik denk eigs dat meneer neen een grapske maakte.
vergeet italiaans gulielmo niet!quote:Op zondag 20 december 2009 19:26 schreef Viking84 het volgende:
Willem, Wilhelm, William, Guillaume, Guillermo... idd.
nou... ik had wel een tante Henk...quote:Op zondag 20 december 2009 19:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik denk eigs dat meneer neen een grapske maakte.
guillermo is toch van een toppertje en een BrEEzAh ananasquote:Op zondag 20 december 2009 19:38 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
vergeet italiaans gulielmo niet!
net als jan/johan
johan, johann, john, jean, juan, giovanni
spuit 11quote:Op zondag 20 december 2009 19:42 schreef Adelante het volgende:
[..]
guillermo is toch van een toppertje en een BrEEzAh ananas
zij zei moest dat zijnquote:
quote:Prognose voor maandag 21 december
Houdt u ook morgen rekening met een zeer beperkte dienstregeling. Maak, indien mogelijk, morgen geen gebruik van de trein.
Excuses voor het ongemak.
he? jeetje!! (die foto's in dat topic zijn wel een ander beeld dan ik van haar had, lijkt niet meer op t meisje in clueless)quote:Op zondag 20 december 2009 20:18 schreef Merel het volgende:
Britanny Murphy overleden
Zo jong! Vroeger kon ik Clueless woord voor woord meepraten
Huh?!quote:Op zondag 20 december 2009 20:18 schreef Merel het volgende:
Britanny Murphy overleden
Zo jong! Vroeger kon ik Clueless woord voor woord meepraten
Hm nope. Zegt me niks. Heb volgens mij ook niets gezien waarin ze speelt. Wel sneu zeg, zo jong.quote:
Ik gok dat Viking de deur dicht smeet in het gezicht van een folderbezorgertje die een kerstwens kwam brengen, of roundhouse-kick ik nou een open deur in?quote:Op zondag 20 december 2009 21:04 schreef Adelante het volgende:
Viking, in welke context is deze paint voor jou gemaakt?
[ afbeelding ]
Hahahaha! Die paint! Volgens mij was het idd een topic over folderbezorgers die de deur in hun gezicht kregenquote:Op zondag 20 december 2009 21:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik gok dat Viking de deur dicht smeet in het gezicht van een folderbezorgertje die een kerstwens kwam brengen, of roundhouse-kick ik nou een open deur in?
Stem op mij want ik heb tietenquote:Op zondag 20 december 2009 21:15 schreef shinydiscoball het volgende:
Oja en zou iedereen even op onze avatars (of die van andere mensen natuurlijk) willen stemmen? Er doen ook aardig wat slankies mee geloof ik.
[STEMTOPIC] DE TOFSTE FOK! KERST AVATAR
Dit jaar wel wat gegeven?quote:Op zondag 20 december 2009 21:20 schreef Viking84 het volgende:
Even gezocht en volgens mij hoort die paint bij dit topic: Folderjongetjes
Hij is dit jaar nog niet geweest. Vorig jaar ook nietquote:
Lief!quote:Op zondag 20 december 2009 21:18 schreef tuinfluiter het volgende:
Van Ewelina.
"You've Got a Friend in FEE".
wel heel zielig eigenlijk, kindjes/mensen met die ziekte worden vrijwel nooit ouder dan 30 jaar....quote:Op zondag 20 december 2009 21:59 schreef Viking84 het volgende:
Dit meisje was net bij Paul de Leeuw. Ze speelt in een Nederlandse film. Zag er heel bizar uit, net een klein diertje, maar o zo schattig!.
http://littlekenadie.com/
Ze zal ook nooit veel groter worden dan ze nu is...quote:Op zondag 20 december 2009 22:02 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
wel heel zielig eigenlijk, kindjes/mensen met die ziekte worden vrijwel nooit ouder dan 30 jaar....
Ja m'n armen waren dus niet lang genoegquote:Op zondag 20 december 2009 21:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh en PF, is dat niet koud? Of gaan er lange mouwtjes onder? Hij is wél leuk! Op de foto's met jou erin zie ik hem alleen nauwelijks
kijk uit hoor! Hier in Nijmegen is 't ECHT erg....quote:Op maandag 21 december 2009 08:12 schreef Merel het volgende:
We gaan het wagen met de auto! Nu eerst naar het huis van die collega glibberen...
Oke, mijn besluit is genomen. Ik ga maar niet naar het werk. Tot je knieen in de sneeuw. De nederlandse snelweg. Auto's met zomerbandenquote:Op maandag 21 december 2009 08:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
kijk uit hoor! Hier in Nijmegen is 't ECHT erg....
soms tot aan mijn knieen in de sneeuw gestaan![]()
![]()
vond het wel een avontuur, maar voor de weinige auto's die ik zag rijden was het een hel... de helft van wat reed kwam vast te staan ergens
Ja ik bedoel ook meer overleggen over wanneer ik eventueel alternatief zal komenquote:Op maandag 21 december 2009 08:57 schreef motorbloempje het volgende:
overleggen?
"Hey, met Maria, ik moet 2,5 uur reizen om te komen werken, ik denk niet dat ik dat de moeite waard vind en daarbij moet ik ook nog terug zien te komen! Kusjes!"
Behoorlijk jaquote:
Heb je geen snowboots?quote:Op maandag 21 december 2009 09:47 schreef Lastpost het volgende:
Ik moet zo de post weer bezorgen, wat een rampenplan (30+ cm sneeuw) gaat dat worden zeg.
Heb zelfs plasticzakjes om m'n sokken heen gedaan zodat ik geen natte voeten krijg.
quote:Op maandag 21 december 2009 09:47 schreef Lastpost het volgende:
Ik moet zo de post weer bezorgen, wat een rampenplan (30+ cm sneeuw) gaat dat worden zeg.
Heb zelfs plasticzakjes om m'n sokken heen gedaan zodat ik geen natte voeten krijg.
Ja oke... maar niet overal in Nijmegen is dat + het is koud.... En ik ga niet een half uur fietsen door de sneeuw + dat ik vanavond pas om 20.00 klaar ben en dan liever niet meer fiets....quote:Op maandag 21 december 2009 09:55 schreef motorbloempje het volgende:
het is hier prima fietsen hoor! ok, af en toe over wat heuveltjes heen, maar het grootste deel van de fietspaden hier is iig goed geschoven
rijden er bussen?? ik kan niet tot de htm klantenservice doordringen, en ik moet met bus 23 naar rijswijk vanaf laan van NOI... heb afspraak met logopedist en daarna kerstdiner met vrienden. de meesten (incl. mijn lift terug naar huis) komen gewoon met de auto, dus dat scheelt wel paniek over weer naar huis komen...quote:Op maandag 21 december 2009 09:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Iki heb er 2 uur over gedaan om van Gouda in Scheveningen te komen. Baas wilde per se dat ik kwam. Waarom? Geen idee. Wat ik wel weet is dat ik bloedchagrijnig ben nu.
hier niet. ze hebben alleen gestrooid en laten platrijden, zelfs op de busrroute, dus ik ga straks maar lopen naar het station (half uur) daar gaat mn thuiswerktijd die ik keihard nodig heb...quote:Op maandag 21 december 2009 09:55 schreef motorbloempje het volgende:
het is hier prima fietsen hoor! ok, af en toe over wat heuveltjes heen, maar het grootste deel van de fietspaden hier is iig goed geschoven
De bussen rijden. Trams niet.quote:Op maandag 21 december 2009 10:06 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
rijden er bussen?? ik kan niet tot de htm klantenservice doordringen, en ik moet met bus 23 naar rijswijk vanaf laan van NOI... heb afspraak met logopedist en daarna kerstdiner met vrienden. de meesten (incl. mijn lift terug naar huis) komen gewoon met de auto, dus dat scheelt wel paniek over weer naar huis komen...
Huh, werk jij op Kerkenbos?quote:Op maandag 21 december 2009 08:44 schreef motorbloempje het volgende:
hier op Kerkenbos is
Schuin tegenoverquote:Op maandag 21 december 2009 10:27 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Goedemorgen.
[..]
Huh, werk jij op Kerkenbos?
Daar heb ik ook gewerkt.
Recht tegenover de Chinees, dus elke maandagochtend de geur van gebakken uitjes.![]()
Waar zit je ergens?
Kwak, een lekkere wandeling van een half uur is toch prima!![]()
Gezonde frisse neus halen enzo, beviel mij vanochtend heel goed.
Planning voor vandaag:
O: kliekje knolselderijsoufflé
L: salde van tomaten, mozzarella en zwarte olijven
T: yoghurt met rood zomerfruit
D: gebakken aardappeltjes en een of andere groente
vind lopen door de gladheid echt afschuwelijk. ik ben heel bang om te vallen en loop dus heel krampachtig. met als gevolg regelmatig overbelaste heup en kniegewrichten (ik weeg 100 kilo en ben hypermobiel/heb slappe bandjes en bindweefsel) als ik door gladheid heb gelopen. ik zie er écht tegenop. het lopen zelf heb ik niks tegen.quote:Op maandag 21 december 2009 10:27 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Goedemorgen.
...
Kwak, een lekkere wandeling van een half uur is toch prima!![]()
Gezonde frisse neus halen enzo, beviel mij vanochtend heel goed.
Oh, in het volgende bedrijfsverzamelgebouw dus?quote:Op maandag 21 december 2009 10:29 schreef motorbloempje het volgende:
Schuin tegenovernou ja, nog even die eerste zijstraat rechts en dan daar aan het einde
Die chinees stinkt altijd zo, dat afvalvooral in de zomer
http://ns.nl/actuele-vertrektijden/main.link?POST_AUTOCOMPLETE=/reisplanner-v2/autocomplete.ajax&SITESTAT_ELEMENTS=sitestatElementsActueleVertrektijden&station=utrecht&avt-submit=Tonenquote:Op maandag 21 december 2009 11:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n vriend staat op Utrecht Centraal nu, maar alle NS-mensen raden hem af om naar Groningen te gaan omdat 'ie niet verder dan Zwolle zal kunnen komen.
Bloedchagerijnig niet, maar hoe sneller alles weer normaal is, hoe beter.quote:Op maandag 21 december 2009 11:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik word zo langzamerhand echt bloedchagrijnig van dit weer.
Yoo'z welcome!quote:Op maandag 21 december 2009 11:51 schreef shinydiscoball het volgende:
En Maria thanks voor de vote![]()
Volgende week zit ik trouwens in Londen...hoop dat het een beetje zonder horten en stoten gaat, de reis ernaartoe
Yayquote:Op maandag 21 december 2009 11:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Donderdag gaan we overdag al naar mijn ouders, daar gaan we met z'n allen snert eten en 's avonds cadeautjes uitpakken, eerste kerstdag zal wel een wandeling worden, eten, spelletjes doen, zoiets, en tweede kerstdag hoef ik dit jaar niet te werken dus gaan we naar schoonmama (als we daar tegen die tijd weer gewoon kunnen komen - van Friesland naar Breda). En ik heb er zin in..
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
quote:Op maandag 21 december 2009 12:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Tof! Is dat die zus die al 2 kinderen heeft? (je hebt sowieso maar 1 zus, toch?)
Wij gaan met kerst dit doen:
- kerstavond: naar de kerstnachtdienst in de Martinikerk en dan gezapige kerstliedjes zingen.
- eerste kerstdag: overdag lamballen (of studeren), 's middags om 16 uur (!!!) uit eten bij Ni Hao
ivm de verjaardag van Marks papa
- tweede kerstdag: hele dag bij mijn ouders hangen, want mijn papa is jarig!
Dus.
Mijn essay loopt ineens keilekker!.
Nu eerst maar even eitjes bakken met bacon:9.Niet meer actief op Fok!
Zeker! En voor de prijs (richtprijs is ¤4,99) hoef je het ook niet te laten!quote:Op maandag 21 december 2009 12:40 schreef loveli het volgende:
Ik zeg: doen! Vooral de mensen die standaard onder de 1500 kcals zitten
Ja, ik heb maar één zus. Ze gaat voor een elftal, denk ik.quote:Op maandag 21 december 2009 12:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Tof! Is dat die zus die al 2 kinderen heeft? (je hebt sowieso maar 1 zus, toch?)
Wij gaan met kerst dit doen:
- kerstavond: naar de kerstnachtdienst in de Martinikerk en dan gezapige kerstliedjes zingen.
- eerste kerstdag: overdag lamballen (of studeren), 's middags om 16 uur (!!!) uit eten bij Ni Hao
ivm de verjaardag van Marks papa
- tweede kerstdag: hele dag bij mijn ouders hangen, want mijn papa is jarig!
Dus.
Mijn essay loopt ineens keilekker!.
Nu eerst maar even eitjes bakken met bacon:9.
Ik loop op laarzen met hakkenquote:Op maandag 21 december 2009 11:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb één mevrouw op hakjes gezien vandaag. Die werd nog net niet uitgelachen door de andere reizigers. Voor de rest loopt iedereen op van die snowboots / wandelbonken / regenlaarzenachtige meuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |