abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75832275
Het vorige deel: Slank #900 jubileum - Broccoli in het kerstmenu! gnagnagnork

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Dienstmededeling van Troel

De komende weken zal ik veel minder online zijn door vele ziekenhuisbezoekjes en aansluitend een bevalling en kraamtijd met waarschijnlijk een kraamverzorgster die me regelmatig van de pc vandaan zal schoppen om in bed te gaan liggen. Hierdoor kan ik niet garanderen dat je binnen zoveel dagen in het overzichtje staat. Het overzichtje is echter niet gekoppeld aan het invoeren van de gegevens, dus vul ondertussen al wel je gegevens in, zodat als ik achter de pc zit, je kan koppelen en je meteen met de meest recente gegevens in het lijstje staat. Bij het inloggen kun je in ieder geval voor jezelf zien wat je ingevuld hebt.

(ik hoop dat ik het een beetje duidelijk opgeschreven heb )

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.

"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_75832293
Zo, ik ben door de sneeuwstorm al met de hond gaan wandelen
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_75832336
En nu kerstkaarten schrijven en dan nog eens met de hond om ze naar de brievenbus te brengen
  zondag 20 december 2009 @ 12:42:30 #4
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75832444
ik ben aan het studeren. Of, doen alsof. Zo eens naar de super om dingen te kopen voor morgen onderweg, en dan m'n koffer maar inpakken!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_75832453
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  zondag 20 december 2009 @ 12:46:30 #6
236335 neen
schone schijn
pi_75832593
Hier in Friesland ligt nu echt fokking veel sneeuw
het lijkt niet wat het is
pi_75832649
't Is hier net weer begonnen te sneeuwen. Zaventem is dicht, jeetje, ik hoop dat we woensdagochtend gewoon kunnen vliegen In Washington ligt zelfs een meter sneeuw.
pi_75832731
oei CF, ja met reizen is t wel echt balen!!

ik heb geen zin om te douchen en aan te kleden loop in mn pyjama...
Kwak
  zondag 20 december 2009 @ 12:52:16 #9
3185 Adelante
To let it go now
pi_75832800

"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_75832867
quote:
Op zondag 20 december 2009 00:08 schreef Rituals het volgende:
Nou, mijn ouders zijn vegetariërs, dus van huis uit heb ik nooit vlees gegeten. Toen ik een jaar of 16 was ben ik af en toe vlees gaan eten, maar eigenlijk vind ik het niet super lekker. Nu eet ik heel af en toe vlees als ik bij anderen eet, maar voor mezelf maak ik het eigenlijk zelden. Wel eet ik vrij regelmatig kipfilet op brood/cracker. Eiwitten krijg ik denk ik voornamelijk binnen via yoghurt.
Misschien kun je dan beter kwark pakken ipv yoghurt, zit een stuk meer eiwit in Verder noten! Heb je zowel eiwitten als goede vetten mee binnen. Veel groente/rauwkost is goed, maar alleen daarop kun je niet leven..
pi_75833027
Hier sneeuwt het ook best hard, er ligt echt een flink pak nu. Ik ga vanmiddag even wandelen denk ik!! Als ik kaplaarzen kan vinden, tenminste........
  zondag 20 december 2009 @ 13:01:48 #12
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_75833184
quote:
Op zondag 20 december 2009 12:54 schreef Ciske- het volgende:

[..]

Misschien kun je dan beter kwark pakken ipv yoghurt, zit een stuk meer eiwit in Verder noten! Heb je zowel eiwitten als goede vetten mee binnen. Veel groente/rauwkost is goed, maar alleen daarop kun je niet leven..
Ik eet ook wel vaker griekse yoghurt (0% vet). Zitten hier ook meer eiwitten in dan in magere yoghurt? Bij noten is het probleem dat ik het heel lastig vind om maar een klein handje te nemen. Ik weet dat noten erg gezond zijn, maar wel in kleine hoeveelheden..

Ik zit nu ook nog in pyjama . Dadelijk lekker douchen. Misschien dat ik straks een stukje ga wandelen!
Your body. Your soul. Your rituals.
  zondag 20 december 2009 @ 13:04:22 #13
3185 Adelante
To let it go now
pi_75833300
Oh dames, stemmen jullie weer even mee voor het tofste kerst icoontje

[STEMTOPIC] DE TOFSTE FOK! KERST AVATAR

Hoeft niet alleen op Slankkessen, mag wel
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zondag 20 december 2009 @ 13:05:18 #14
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75833340
quote:
Op zondag 20 december 2009 12:58 schreef conleche het volgende:
Hier sneeuwt het ook best hard, er ligt echt een flink pak nu. Ik ga vanmiddag even wandelen denk ik!! Als ik kaplaarzen kan vinden, tenminste........
Ik ga zo ook een stuk lopen door de sneeuw denk ik, even een frisse neus halen ipv studeren..Maar snel de deur uit, voordat het weer donker wordt...
pi_75833342
hoi!
Ja doei.
pi_75833361
het sneeuwt hier ook best hard

gezellig
Ja doei.
pi_75833540
quote:
Op zondag 20 december 2009 11:46 schreef ColdFeet het volgende:
Claudia, ik zou denken dat dat verweekte verhaal vooral geldt voor je bekken en niet voor je knieen en enkels, en dat je dus in ieder geval niet hoeft te wachten tot je bent gestopt met borstvoeding.
Hoe gaat het verder met afvallen? Helpt je regelmaat je?
Das helaas niet waar, verweking geldt zéker ook voor je knieën en enkels helaas (hoevaak ik niet ineens door mn enkel geklapt ben...) Maar je bekken wordt het zwaarst belast dus daar heb je over het algemeen het snelst/meest last van.
Neemt niet weg dat als je rustig begint en goed luistert naar je lijf dat ik denk dat je dan wel gewoon zou moeten kunnen sporten

Hier ook veel sneeuw! We gaan zo even naar buiten
Amélie's eerste kennismaking met sneeuw ik ben benieuwd.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 20 december 2009 @ 13:11:23 #18
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75833590
Ik heb geen chocolademelk in huis! .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 20 december 2009 @ 13:18:05 #19
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75833839
quote:
Op zondag 20 december 2009 13:11 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb geen chocolademelk in huis! .
heb je wel cacao, melk en suiker? Dan heb je ook zo warme choco gemaakt, en nog veel lekkerder ook! Of melk en een reep choco, dat gaat ook..
pi_75833859
quote:
Op zondag 20 december 2009 11:46 schreef ColdFeet het volgende:
Claudia, ik zou denken dat dat verweekte verhaal vooral geldt voor je bekken en niet voor je knieen en enkels, en dat je dus in ieder geval niet hoeft te wachten tot je bent gestopt met borstvoeding.
Ik ga sowieso niet wachten, want ik voel me prima. Gewoon rustig aan doen en het goed in de gaten houden. Vooralsnog vind ik het spannender of m'n bekkenbodem het aankan. Het joggen heeft gelukkig geen pijn opgeleverd.
quote:
Hoe gaat het verder met afvallen? Helpt je regelmaat je?
Nou, van regelmaat is niet echt sprake. Ivan heeft pas een paar regeldagen gehad (de hele dag en nacht drinken ) en daar heb ik flink tegenop moeten bunkeren. Het afvallen houd ik niet zo nauwlettend in de gaten. M'n gewicht daalt langzaam. In dit tempo gaat het nog lang duren voor ik op m'n oude gewicht zit. Maar hey, eigen schuld dikke bult.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_75833880
en het sneeuwt nog steeds
zometeen mijn videocamera eens pakken
pi_75834543
M'n vriend is in Utrecht en gaat niet meer naar huis komen vandaag.

Maar er staan wel heerlijke cupcakejes in de oven. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zondag 20 december 2009 @ 13:40:00 #23
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_75834647
Wij gaan zo een stuk wandelen, met de fotocamera .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zondag 20 december 2009 @ 13:48:12 #24
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75835030
Zo, ik heb het eerste onderdeel al ingepakt, m'n studieboeken en aantekeningen. Genoeg gestudeerd voor vandaag! Nu eens een stukje lopen, en boodschappen doen.
pi_75835437
Goedemiddag!

Ik heb twee kerststukjes gemaakt (waarom doe ik het toch ieder jaar weer?? Hoop gedoe/troep/wil niet zoals ik het wil/enz.) Uiteindelijk zijn ze wel leuk geworden. En een stukje gewandeld door de sneeuw . Wel jammer dat ik morgen weer met de trein naar mijn werk moet . Ik bereid me maar vast voor op vroeger opstaan...
Venus in pocketformaat
© loveli
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')