Puerto Rico? Heel veel rijst en bonenquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:26 schreef ColdFeet het volgende:
No way dat ik broccoli opneem in mijn kerstmenu. Maar ik heb eigenlijk geen flauw idee wat men zoal eet in Puerto Rico. Vast heel veel vis, gezond ende slank
Oh myquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:31 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Puerto Rico? Heel veel rijst en bonen
quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:32 schreef AKnynke het volgende:
[ afbeelding ]
tis koud hier, kijk eens naar die realfeel!
Haha nee hoor, maar ik had vroeger een vriendinnetje die daar vandaan kwam. Alleen rijst en bonen is overdreven, maar het is wel veel zwaar voedsel, met veel vlees (veel varkensvlees) en gefrituurde vis. Dus slank is het over het algemeen niet, maar ik denk dat je vast wel iets kan vinden hoor!quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh my
Ben je er geweest? Is het tof? Of vooral overspoeld met Amerikanen?
Nou zij wel, hij is namelijk gisteren gepost dus waarschijnlijk had ze het gisteren ook aanquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:40 schreef AKnynke het volgende:
nu het zo koud is niet, maar dan nog meer fashionable dan ik als het zo koud is...
misschien woont ze in Zuid-Zweden, volgens mij is het daar niet zo koud als hier...en anders is ze gek!quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:43 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Nou zij wel, hij is namelijk gisteren gepost dus waarschijnlijk had ze het gisteren ook aan
Ja niks natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:58 schreef Brocco_Li het volgende:
What's in a name?
http://en.wikipedia.org/wiki/Romanesco_broccoli
ja, natuurlijk is het een foutje. Maar, ik vond het wel grappig. Maar goed, tis verrekte koud hier! Succes met je hoofdstuk!quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:50 schreef kwakz0r het volgende:
oeh, is t geen foutje Nynke, aangezien de rest van de dag de realfeel rond de -12/-15 ligt?
ik ga nu met de bus naar kantoorwant geen zin om op mn bek te gaan... vanavond kerstconcert in Haarlem (nogmaals, www.stobc.nl voor wie zin heeft in kerstwarmte)
vanochtend beetje thuisgwerkt, maar moet nog echt even op kantoor aan de slag. oh ik hoop zo dat ik volgende week niet alle dagen nog helemaal hoef te werken (en t ligt aan mezelf als dat wel moet... ik moet gewoon mn hoofdstuk afmaken...)
'Minder' gezond? Ik zie er eigenlijk helemaal niets gezonds bij staanquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:20 schreef Wolve000 het volgende:
Kortom, een dag met een borrel wil wel eens wat minder gebruikelijk zijn, maar wellicht ook wat minder gezond...
Dan had je het zelf moeten maken.quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:03 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ja niks natuurlijk.![]()
Ik vind trouwens de paarse bloemkool nog spannender dan de romanesco / groene torentjesbloemkool (da's pas een sprookjesachtige naam). Die zou de AH vorig jaar verkopen, maar ik heb hem niet gezien.
Ja, was eet-technisch gezien een kansloze dag.... maarja, we gingen pas om 11 uur bij de universiteit weg. Was een beetje laat om te koken, maar we hadden zo weinig gegeten dat we nog wel iets moesten hebben...quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:22 schreef loveli het volgende:
[..]
'Minder' gezond? Ik zie er eigenlijk helemaal niets gezonds bij staan
quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:19 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ja, natuurlijk is het een foutje. Maar, ik vond het wel grappig. Maar goed, tis verrekte koud hier! Succes met je hoofdstuk!
jups. maisbrood = witbrood met extra suikers in de vorm van mais...quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:36 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Lijkt me niet zo lekker MoBloMan.![]()
Bevat maisbrood niet erg veel snelle carbs door dat mais?
Mini, waarom stop je bloemkool broccoli in de koelkast?
-11 is nog steeds koud natuurlijkquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:38 schreef kwakz0r het volgende:
[..]ik dacht dat iedereen het serieus opvatte
Dat wist ik niet...quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:40 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
jups. maisbrood = witbrood met extra suikers in de vorm van mais...
Da's toch vrij normaal, of niet?quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:36 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Lijkt me niet zo lekker MoBloMan.![]()
Bevat maisbrood niet erg veel snelle carbs door dat mais?
Mini, waarom stop je bloemkool broccoli in de koelkast?
Wordt door de supermarkt ook gewoon gekoeld geleverd, koelkast is de beste plek voor elke verse kool.quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:47 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Da's toch vrij normaal, of niet?Hoe dan ook, het is of dat of kamertemperatuur dus dan lijkt de groentela me een betere keuze.
Moet je alleen geen week weggaan want dan bederft hij dus.
Ik heb je dit al wel eens vaker zien zeggen (zien zeggen hahaquote:Op vrijdag 18 december 2009 00:08 schreef loveli het volgende:
[..]
Yup, dat was ik. Alleen voldoende kcals binnenkrijgen is te kort door de bocht, je lichaam heeft vitamines en mineralen nodig om goed te functioneren. In brood en andere carbs ziten wel wat nuttige dingen zoals b-vitamines en vezels, maar niet in de hoeveelheden die je nodig hebt. Groente en fruit bevatten nuttige stofjes voor het goed functioneren van je lichaam, weerstand en alle processen die zich in je lichaam afspelen. Ook de goede vetten spelen daarbij een grote rol.
Koolhydraten hebben een voorliefde om op je buik te gaan zitten, ook daarom is het goed om voldoende andere dingen binnen te krijgen. Gezonde vetten (vette vis), eiwitten, groente en fruit. Vetten en eiwitten zijn ook nog eens goed vooe het verzadigingsgevoel, waardoor je minder vreetkicks krijgt. Carbs (zeker de snelle) werken die juist in de hand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |