abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75746999
quote:
Op donderdag 17 december 2009 21:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
John Lennon

Ik word nog steeds emo van sommige oude liedjes hoor, Shinyface
pi_75747037
quote:
Op donderdag 17 december 2009 21:45 schreef .Bo het volgende:
Op culinair gebied iss het in retrospectief inderdaad een beetje teleurstellend.
Hey, er is niks mis met macaroni of pannenkoeken met ijs
pi_75747135
Ik durfde het ook eigenlijk niet te schrijven met de twee jammerlijke D's die ik hier tot nu toe heb neergezet .
pi_75747173
quote:
Op donderdag 17 december 2009 21:46 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Hey, er is niks mis met macaroni of pannenkoeken met ijs
Bij ons was het vrij chique hoor! Op de basisschool die standaard kerstdingen: rollade, gevulde eieren enzo. Op de middelbare kregen we het echt luxe - wild e.d. .
pi_75747331
woei! mn boompje staat!

I haz a hertje in de boom (twee van deze)
Kwak
  donderdag 17 december 2009 @ 21:55:22 #256
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75747474
Aaaah pretty! Leuke boom, kwakkert!

Hertjes

En PPP, rollade? Wij hadden boterhammen met beleg en een gek toetje (idd aforementioned pannekoek met ijs, was populair ). Daarentegen hadden we wel landenprojecten enzo, daar kwamen de échte culinaire hoogstandjes Dan gingen alle papa's en mama's aan de slag, en die namen dan eten mee uit verschillende windstreken (Dan was een klasje 'China", en maakten al die ouders nasi, saté en loempia's enzo, en mijn klasje was dan "Chili" en wij hadden empanadas en maispastei enzo, enzovoorts! )
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_75747523
quote:
Op donderdag 17 december 2009 21:52 schreef kwakz0r het volgende:
woei! mn boompje staat!

[ afbeelding ]

I haz a hertje in de boom (twee van deze)
[ afbeelding ]
Wat leuk!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_75747667
Leuke boom en lief hertje Kwaks!
quote:
Op donderdag 17 december 2009 21:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
Aaaah pretty! Leuke boom, kwakkert!

Hertjes

En PPP, rollade? Wij hadden boterhammen met beleg en een gek toetje (idd aforementioned pannekoek met ijs, was populair ). Daarentegen hadden we wel landenprojecten enzo, daar kwamen de échte culinaire hoogstandjes Dan gingen alle papa's en mama's aan de slag, en die namen dan eten mee uit verschillende windstreken (Dan was een klasje 'China", en maakten al die ouders nasi, saté en loempia's enzo, en mijn klasje was dan "Chili" en wij hadden empanadas en maispastei enzo, enzovoorts! )
Die pannenkoek met ijs had ik uit jouw post hoor, dat kregen we helaasch niet. Ik geloof dat we een plakje cake kregen als toetje. We hadden inderdaad wel allerlei ouders die dingetjes maakten, dus in een klas hadden we Pom, marokkaanse koekjes en baklava enz.
  donderdag 17 december 2009 @ 22:02:23 #259
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75747770
quote:
Op donderdag 17 december 2009 21:59 schreef shinydiscoball het volgende:
Leuke boom en lief hertje Kwaks!
[..]

Die pannenkoek met ijs had ik uit jouw post hoor, dat kregen we helaasch niet. Ik geloof dat we een plakje cake kregen als toetje. We hadden inderdaad wel allerlei ouders die dingetjes maakten, dus in een klas hadden we Pom, marokkaanse koekjes en baklava
Ik bedoelde idd 'mijn' pannekoek

Pom
(Tevens Pim en Pom , maar in dit geval het broodje!)

Dat vond ik altijd leuk, al die culinair-actieve ouders
pi_75747778
Sneeuw in NL . Moest vandaag veel in de trein zitten, totaal 2 (!!!) uur vertraging. Nu maar eens bijlezen .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_75748024
quote:
Op donderdag 17 december 2009 22:02 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik bedoelde idd 'mijn' pannekoek

Pom
(Tevens Pim en Pom , maar in dit geval het broodje!)

Dat vond ik altijd leuk, al die culinair-actieve ouders
Aaah, Pim & Pom waren ook leuk!
Sowieso Fiep Westendorp

En inderdaad, het was altijd lekker al die verschillende dingen. Al kwam ik uiteindelijk toch weer op macaroni uit
We hadden ook wel echt een klas waar heel veel kindjes in zaten met verschillende afkomsten. Een beetje een Benneton klas
pi_75748042
Chico je had toch toetsweek? Hoe zijn je toetsen tot nu toe gegaan?
pi_75748541
Ja hoi, ben nu pas thuis Om 15.23 vertrokken uit Den Haag. Gestrand in Woerden. Wachten, wachten, wachten, toen naar Rotterdam Centraal. Toen naar Breda. Toen naar Eindhoven en daar eindelijk de trein naar Sittard

En hier is geen vlok gevallen
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  donderdag 17 december 2009 @ 22:21:45 #264
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75748615
*aai Chico* Baaah!

Shiny: Benetton-klas De tof!
Ik zag laatst op de site van Fiep Westendorp allemaal Pim & Pom merchandise! Je kan zelfs pluchen Pim en Poms kopen! En beeldjes!
pi_75748848
Ik kan me de kerstdingen van de basisschool niet echt meer herinneren ... en op middelbare school werd er niet echt wat mee gedaan behalve het laatste jaar een gala.

Vanochtend sneeuw was wel mooi . Spelende kinderen in het park en normaal is het rond dat tijdstip nog best donker, maar door de sneeuw leek alles lichter en mooier .
quote:
Op donderdag 17 december 2009 12:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
Haha die fiets

Ik zou vandaag gaan werken (steeds minimaal anderhalf uur, maar op donderdag vaak langer naar gelang er klusjes zijn) maar heb onderweg de moed opgegeven Er was namelijk een trein in de hens gegaan bij Amstel en er was een seinstoring bij Utrecht Er zou uiteindelijk een trein gaan, die zou omgeleid worden via Hilversum, maar hoeveel de vertraging was wisten ze niet te zeggen
Daar ook al? In Amersfoort hadden ze een brandende wissel, maar daarbovenop een goederentrein die giftige stoffen vervoerde . (en daarna nog een wisselstoring).

Maar ergens was alle vertraging ook wel grappig. Vooral toen de trein voorbij een station (weesp) reed, veel mensen er daar uit moesten en het bericht kwam op het moment dat we ter hoogte van weesp waren "goedemorgen mensen, zoals u kunt zien gaat er iets echt mis ... we rijden weesp voorbij. We gaan even bellen met de treinleiding wat te doen/waarom" Dr was een treinstel kapot gegaan .
quote:
Op donderdag 17 december 2009 22:08 schreef shinydiscoball het volgende:
Chico je had toch toetsweek? Hoe zijn je toetsen tot nu toe gegaan?
Niet om over naar huis te schrijven. Mn voorbereiding was slecht omdat ik tot zaterdag te druk met andere opdrachten was. Vandaag en gister zal ik wel gehaald hebben. Maandag denk ik niet. Maar deze week was zó niet mij, laatste moment beginnen en afraffelen enzo. Bah, nooit weer zo'n week.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_75748960
Ahh pretty tree kwakje Wij hadden alleen kerstavond op de kleuterschool. Met choclademelk en krentebol Zuunigerds
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  donderdag 17 december 2009 @ 22:32:13 #267
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75748994
k heb echt geen idee over de basisschool..volgens mij deden wij dat soort dingen niet..
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  donderdag 17 december 2009 @ 23:17:15 #268
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75750653
Chico: na die post las ik idd op ns.nl dat ik verkeerd geinformeerd was, het was idd Amersfoort Wat er dan fout ging bij Amstel mag Joost weten

En een aai voor je stomme week. Better luck next time! Al ken ik het gevoel dat je denkt het beter gedaan te kunnen hebben. Heel irritant, en vaak niet eens necessarily true.

Ik ga slapen, ajuus! Hopelijk rijdt alles morgen weer
  donderdag 17 december 2009 @ 23:37:15 #269
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_75751380
Lekker met de fiets door de sneeuw geglibberd, ik ben toch wel echt een mietje met gladheid hoor, maar het ging best goed. zolang je maar rechtdoor gaat en niet hoeft te remmen

spinning ging prima en daarna nog even kort hardgelopen (vandaag was mn schemaatje 4 min, 3min, 4, 3, steeds 1 min rust ertussen.) omdat het zo kort was, heb ik 't tempo wat omhoog gegooid en zowaar met 10 km/h gelopen en laatste 3 minuten opgevoerd van 11 tot 13 km/h

nu ben ik moe van al het bewegen hopelijk kan ik morgen zonder al te veel vertraging naar A;dam zuid. Succes voor alle reizigers alvast
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_75752085
Hoi! Thuis, eindelijk!
Sneeuw is echt heel leuk, maar het OV was vandaag een ramp. Bussen die niet reden of enorme vertraging hadden, halverwege de route eruit gegooid worden omdat het te glad was om verder te rijden..
Zojuist ging mn raam ook niet meer dicht, vanwege de huge ijspegels die zich gedurende de dag gevormd hadden

Kwak, wat een mooierd, je boom
Bo, je lijst zit er al stukken beter uit!

Wij hadden op de basisschool altijd kerstbrunch. En we mochten zelf kerststukjes maken, met een theelichtje erin. Erg gezellig, alleen jammer dat de mijne na een tijdje begin te roken en vlam vatte

Lijstje:
*Brinta
*Boulogne stokbrood met pindakaas, banaan, mandarijntjes
* Wit stokbrood met een beetje roomkaas, Coburger ham, paprika, sla en komkommer. Daarbij nog worteltjes en schijfjes komkommer
*Plakje ontbijtkoek, mandarijn
*Uiteten: beenham met Franse kaassaus, gebakken aardappeltjes, sperzieboontjes en wat salade. Toe arretjescake met een minibeetje ijs en slagroom
*Thee, wat handjes chips
Dus..
Smile, open your eyes, love and go on
  Vis een optie? vrijdag 18 december 2009 @ 00:08:51 #271
70532 loveli
N
pi_75752438
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:50 schreef .Bo het volgende:
Ik weet niet meer wie (sorry!) maar iemand had 't over teveel koolhydraten, na mijn pizzadagje. Die zitten in brood enzo, toch? Wat is daar 'mis' mee? Ik vind brood & co zo handig en snel. Als ik hier lees over salades enzo, lijkt me dat zo'n gedoe, qua bereiden en meenemen en opeten (alles is zo'n beetje lastiger dan twee bammetjes uit 'n plastic zakje natuurlijk ).
Yup, dat was ik. Alleen voldoende kcals binnenkrijgen is te kort door de bocht, je lichaam heeft vitamines en mineralen nodig om goed te functioneren. In brood en andere carbs ziten wel wat nuttige dingen zoals b-vitamines en vezels, maar niet in de hoeveelheden die je nodig hebt. Groente en fruit bevatten nuttige stofjes voor het goed functioneren van je lichaam, weerstand en alle processen die zich in je lichaam afspelen. Ook de goede vetten spelen daarbij een grote rol.
Koolhydraten hebben een voorliefde om op je buik te gaan zitten, ook daarom is het goed om voldoende andere dingen binnen te krijgen. Gezonde vetten (vette vis), eiwitten, groente en fruit. Vetten en eiwitten zijn ook nog eens goed vooe het verzadigingsgevoel, waardoor je minder vreetkicks krijgt. Carbs (zeker de snelle) werken die juist in de hand.
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 18 december 2009 @ 00:11:07 #272
70532 loveli
N
pi_75752514
Kwak, mooie boom!
crap in = crap out
  vrijdag 18 december 2009 @ 00:26:13 #273
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75752881
lijstje:
O: yoghurt met banaan, appel en musli
T: stukje ontbijtkoek
T: mandarijn
T: mocha koffie
L: tosti
T: glas rode wijn met blok pure chocola
D: stamppot zuurkool met rookworst
T: lebkuchen.

beetje teveel, denk ik.
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  vrijdag 18 december 2009 @ 02:07:09 #274
331 Merel
Be here now.
pi_75754994
Ik weigerde vandaag om me neer te leggen bij niet-rijdende treinen en adviezen om vooral thuis te blijven. Met als gevolgen dat ik nu net na een hoop vertraging thuiskom en lekker laat m'n bedje in ga duiken. Morgen bijlezen!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_75755957
Merel!

Ik vertrek nu: 14 km lopen naar het station.

ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')