quote:Op donderdag 17 december 2009 21:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
John Lennon![]()
Ik word nog steeds emo van sommige oude liedjes hoor, Shinyface![]()
Hey, er is niks mis met macaroni of pannenkoeken met ijsquote:Op donderdag 17 december 2009 21:45 schreef .Bo het volgende:
Op culinair gebied iss het in retrospectief inderdaad een beetje teleurstellend.
quote:Op donderdag 17 december 2009 21:46 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Hey, er is niks mis met macaroni of pannenkoeken met ijs
Wat leuk!quote:Op donderdag 17 december 2009 21:52 schreef kwakz0r het volgende:
woei! mn boompje staat!
[ afbeelding ]
I haz a hertje in de boom (twee van deze)
[ afbeelding ]
Die pannenkoek met ijs had ik uit jouw post hoor, dat kregen we helaasch niet. Ik geloof dat we een plakje cake kregen als toetje. We hadden inderdaad wel allerlei ouders die dingetjes maakten, dus in een klas hadden we Pom, marokkaanse koekjes en baklava enz.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
Aaaah pretty!Leuke boom, kwakkert!
Hertjes![]()
En PPP, rollade?Wij hadden boterhammen met beleg en een gek toetje
(idd aforementioned pannekoek met ijs, was populair
). Daarentegen hadden we wel landenprojecten enzo, daar kwamen de échte culinaire hoogstandjes
Dan gingen alle papa's en mama's aan de slag, en die namen dan eten mee uit verschillende windstreken
(Dan was een klasje 'China", en maakten al die ouders nasi, saté en loempia's enzo, en mijn klasje was dan "Chili" en wij hadden empanadas en maispastei enzo, enzovoorts!
)
Ik bedoelde idd 'mijn' pannekoekquote:Op donderdag 17 december 2009 21:59 schreef shinydiscoball het volgende:
Leuke boom en lief hertje Kwaks!
[..]
Die pannenkoek met ijs had ik uit jouw post hoor, dat kregen we helaasch niet. Ik geloof dat we een plakje cake kregen als toetje. We hadden inderdaad wel allerlei ouders die dingetjes maakten, dus in een klas hadden we Pom, marokkaanse koekjes en baklava
Aaah, Pim & Pom waren ook leuk!quote:Op donderdag 17 december 2009 22:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik bedoelde idd 'mijn' pannekoek![]()
Pom![]()
(TevensPim en Pom
, maar in dit geval het broodje!)
Dat vond ik altijd leuk, al die culinair-actieve ouders
Daar ook al? In Amersfoort hadden ze een brandende wissel, maar daarbovenop een goederentrein die giftige stoffen vervoerdequote:Op donderdag 17 december 2009 12:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
Haha die fiets
Ik zou vandaag gaan werken (steeds minimaal anderhalf uur, maar op donderdag vaak langer naar gelang er klusjes zijn) maar heb onderweg de moed opgegevenEr was namelijk een trein in de hens gegaan bij Amstel en er was een seinstoring bij Utrecht
Er zou uiteindelijk een trein gaan, die zou omgeleid worden via Hilversum, maar hoeveel de vertraging was wisten ze niet te zeggen
![]()
Niet om over naar huis te schrijven. Mn voorbereiding was slecht omdat ik tot zaterdag te druk met andere opdrachten was. Vandaag en gister zal ik wel gehaald hebben. Maandag denk ik niet. Maar deze week was zó niet mij, laatste moment beginnen en afraffelen enzo. Bah, nooit weer zo'n week.quote:Op donderdag 17 december 2009 22:08 schreef shinydiscoball het volgende:
Chico je had toch toetsweek? Hoe zijn je toetsen tot nu toe gegaan?
Yup, dat was ik. Alleen voldoende kcals binnenkrijgen is te kort door de bocht, je lichaam heeft vitamines en mineralen nodig om goed te functioneren. In brood en andere carbs ziten wel wat nuttige dingen zoals b-vitamines en vezels, maar niet in de hoeveelheden die je nodig hebt. Groente en fruit bevatten nuttige stofjes voor het goed functioneren van je lichaam, weerstand en alle processen die zich in je lichaam afspelen. Ook de goede vetten spelen daarbij een grote rol.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:50 schreef .Bo het volgende:
Ik weet niet meer wie (sorry!) maar iemand had 't over teveel koolhydraten, na mijn pizzadagje. Die zitten in brood enzo, toch? Wat is daar 'mis' mee? Ik vind brood & co zo handig en snel. Als ik hier lees over salades enzo, lijkt me dat zo'n gedoe, qua bereiden en meenemen en opeten (alles is zo'n beetje lastiger dan twee bammetjes uit 'n plastic zakje natuurlijk).
Awww!!! Koddig boompje!quote:Op donderdag 17 december 2009 21:52 schreef kwakz0r het volgende:
woei! mn boompje staat!
[ afbeelding ]
I haz a hertje in de boom (twee van deze)
[ afbeelding ]
'quote:Op donderdag 17 december 2009 20:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hahaha, die grap heb ik al gemaakt. En werd niet zo gewaardeerd. Maar ik had serieus best zin om even lekker te knuffelen, aangezien de verwarming het ook niet deed
.
Maar nu doet alles het weer dus. Jippie! Al was het wel heel gezellig zo, met al die kaarsjes achter de ramen in de hele straat.
Haha, ja wij zaten maar een uurtje zonder stroom ja. Het viel bij ons om een uur of 18:45 uit, denk en om 19:45 ging het weer aan. Mark wilde naar z'n moeder gaan in Selwerd, maar volgens mij zat Selwerd nog langer zonder stroom, dus maar beter dat 'ie thuis bleefquote:Op vrijdag 18 december 2009 08:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
'
Hadden jullie om 8 uur al weer stroom?. Wij hebben van half 6 gisteravond tot ongeveer half 4 vannacht (toen sprongen de lampen weer aan) zonder stroom gezeten. Hoera voor gaskachels die zich daar niets van aantrekken!
.
Onze winkel was gister de enige in het hele blok die open bleef.. Uiteindelijk mochten we om 8 uur sluiten, van de hoge heren.
Edit: volgens m'n vriend klopt het niet dat we pas om half 4 weer stroom hadden, maar merkte ik het toen gewoon omdat ik wakker werd toen hij naar de wc ging..
Ehhhhquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:34 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Goedemorgen.
Wij hadden geen kerstdiner of - ontbijt op school, alleen een verplichte kerkdienst in een hele koude kerk.![]()
Ieder jaar weer mochten een paar "uitverkorenen" de aartsvaders opnoemen terwijl ze in een kringetje rondliepen en zongen we "Jezus leeft in eeuwigheid" tot het echt te hoog was om nog te zingen.
Bijzonder frivool zeg maar, geen wonder dat er protesten van ouders kwamen.![]()
Nu wil ik ook een iphone, alleen al voor deze app!!quote:Op vrijdag 18 december 2009 07:36 schreef kwakz0r het volgende:
goeiemorgen! ik ben wakker!
vanochtend voor het eerst gewekt door de sleep-cycle app op mn ipod/iphone. die houdt s nachts je slaappatroon bij door je bewegingen op je matras te meten, en wekt je dan in een window van een half uur vóór je uiterste wektijd in een zo licht mogelijke slaapfase.
he ging niet goed toen ik het dronken probeerde, het ging niet goed toen ie te dichtbij lag en de batterij op ging en ik dus niet wakker werd, maar vannacht heeft t voor t eerst gewerkt.
keurig geregistreerd dat ik rond 5 uur even echt wakker was, en me gewekt in een lichte slaapfase om vijf over zeven. ik was écht meteen fris en wakker, kon me geestelijk alleen eerst niet zo goed over het vroege uur heenzetten, maar ben er uit gekomen want ik wilde mn kerstboomaan doen.
ben stomverbaasd, zou t echt werken dan toch?
grafiekje:
[ afbeelding ]
Protestant Christelijk.quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:43 schreef ColdFeet het volgende:
Ehhhhwat voor school/kerk was dat in vredesnaam? Ik ben heel wat gewend, maar dit vind ik toch wel bizar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |