SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kudo's voor de eieren en ik hoop dat een bosje groente zich had verstopt in je pizza. Voor de rest zie ik naar mijn smaak te veel carbs.quote:Op woensdag 16 december 2009 18:57 schreef .Bo het volgende:
Ik denk dat dit de eindstand is als ik vanavond in bed stap:
O - 2 allison pindakaas/hagelslag
T - banaan
L - 2 allison met beetje mayo & 2 eieren, limonade
T - 2 oreo choc whites (ik ga dit gewoon niet meer kopen)
D - AH pizza drie kazen
T - netje chocomunten (m'n huisgenootje kwam vragen of ik ze al es gevonden had. Nee dus... wie bewaart die heeft wat, haha. 'k heb het nog niet helemaal opgegeten maar ik weet dat dat vanavond nog gaat gebeuren.
Ik heb morgen ook m'n laatste tentamen. Of ik 'm nu haal of niet, opgelucht zal ik sowieso zijn.
Wat betreft gezond mag dat de kliko in, roomboter is gezonder. Je moet wel minder dik smeren dan ikquote:Op woensdag 16 december 2009 20:28 schreef Wolve000 het volgende:
[..]scherp!
ontbijt had: 20+ smerkaas, kruidenkaas en pindakaas
lunch had: kipkerrie en pindakaas
Natuurlijk altijd wel met wat dieetmargarine.
Grasquote:Op woensdag 16 december 2009 20:34 schreef Laureline het volgende:
Wat eten jouw schapen eigenlijk, sigme?
Ja, fijn is 'ie hè.quote:Op donderdag 17 december 2009 05:29 schreef Bob. het volgende:
Ik heb de thermo legging van de Leen Bakker van DaD ook gekocht vandaag.Warm.
En hij ziet er inderdaad helemaal niet thermo uit, maar gewoon normaal! Ik ben fan.
even aangepast, mijn lijstje hierboven dusquote:Op donderdag 17 december 2009 10:24 schreef Wolve000 het volgende:
Mogguh!
Planning voor vandaag:
O: 2 gekookte eitjes
T: banaan
L: 2 maisboterhammen. 1 met pindakaas, 1 met appelstroop
T: speciaalbier en wellicht wat hapjes (kerstborrel!)
D: vegetarische pasta (of eten op de borrel, ligt eraan hoe gezellig het is en blijft.
Maar ter compensatie gaan we wel fietsen naar de borrel, da's toch twee keer bijna een half uur. Alle beetjes helpen niet waar!
M'n vriend werkt ook op een school en die is wel open, maar er zijn geen lessen. Dus hij is vrij vandaag, en misschien morgen ook. Kerstvakantie dus.quote:Op donderdag 17 december 2009 10:41 schreef Viking84 het volgende:
Nou het is echt een gekkenhuis hier op school!. Veel leerlingen en docenten kwamen pas halverwege het eerste uur op school, ik deed er twee keer zo lang over op de fiets (waar het was wel extreem rustig op het fietspad
), volgens mij zijn ze ook eerder uit vanmiddag omdat velen ver moeten reizen en bovendien zitten ze meer met hun hoofd bij de sneeuw en de vakantie dan bij de les
.
2 uur spinning is al veel, en dan ook nog kunnen hardlopen? Dan doe je bij het spinnen niet genoeg je best.quote:Op donderdag 17 december 2009 11:12 schreef _Calimero_ het volgende:
Ohja, goed idee, lijstje!
O: shake van banaan, kiwi, melk en brinta, koffie met melk
S: 10 km wandelen
T: gekookt eitje
l; 2x brood met kipfilet
T: hmmm kwark misschien
D: worteltjes, gekookte kip met kwark (nieuwe eettick: al mijn eten vermengen met naturelkwark)
S: spinning 2 uur en ga denk ik hardlopen![]()
T: nog meer kwark
Edit, ik ga zo na mijn ontbijt maar gewoon wandelen naar mijn ouders denk ik. gympen aan, muziekje erbij en eens kijken hoe lang dat duurt (tis 10 km ofzo). En dan vanmiddag even slapen tussendoor om weer op te laden voor vanmiddag![]()
Ja, mijn mooie sprookjesles valt ook in het waterquote:Op donderdag 17 december 2009 11:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
M'n vriend werkt ook op een school en die is wel open, maar er zijn geen lessen. Dus hij is vrij vandaag, en misschien morgen ook. Kerstvakantie dus..
Ik geef de spinning lessenquote:Op donderdag 17 december 2009 11:26 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
2 uur spinning is al veel, en dan ook nog kunnen hardlopen? Dan doe je bij het spinnen niet genoeg je best.
quote:Op donderdag 17 december 2009 11:30 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ik geef de spinning lessen
En het hardlopen stelt nog weinig voor bij mij: ik ren ongeveer 15-20 minuten opgedeeld in 4 blokjes, a 9.2 km/h (ben aan het opbouwen, heb een blessure aan mijn achillespees)
zo heb ik een mandje voorop m'n fiets (typisch Zweeds)..Die zat dus helemaal vol met sneeuw...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |