Misschien kun je dan beter kwark pakken ipv yoghurt, zit een stuk meer eiwit inquote:Op zondag 20 december 2009 00:08 schreef Rituals het volgende:
Nou, mijn ouders zijn vegetariërs, dus van huis uit heb ik nooit vlees gegeten. Toen ik een jaar of 16 was ben ik af en toe vlees gaan eten, maar eigenlijk vind ik het niet super lekker. Nu eet ik heel af en toe vlees als ik bij anderen eet, maar voor mezelf maak ik het eigenlijk zelden. Wel eet ik vrij regelmatig kipfilet op brood/cracker. Eiwitten krijg ik denk ik voornamelijk binnen via yoghurt.
Ik eet ook wel vaker griekse yoghurt (0% vet). Zitten hier ook meer eiwitten in dan in magere yoghurt? Bij noten is het probleem dat ik het heel lastig vind om maar een klein handje te nemen. Ik weet dat noten erg gezond zijn, maar wel in kleine hoeveelheden..quote:Op zondag 20 december 2009 12:54 schreef Ciske- het volgende:
[..]
Misschien kun je dan beter kwark pakken ipv yoghurt, zit een stuk meer eiwit inVerder noten! Heb je zowel eiwitten als goede vetten mee binnen. Veel groente/rauwkost is goed, maar alleen daarop kun je niet leven..
Ik ga zo ook een stuk lopen door de sneeuw denk ik, even een frisse neus halen ipv studeren..Maar snel de deur uit, voordat het weer donker wordt...quote:Op zondag 20 december 2009 12:58 schreef conleche het volgende:
Hier sneeuwt het ook best hard, er ligt echt een flink pak nu.Ik ga vanmiddag even wandelen denk ik!! Als ik kaplaarzen kan vinden, tenminste........
Das helaas niet waar, verweking geldt zéker ook voor je knieën en enkels helaasquote:Op zondag 20 december 2009 11:46 schreef ColdFeet het volgende:
Claudia, ik zou denken dat dat verweekte verhaal vooral geldt voor je bekken en niet voor je knieen en enkels, en dat je dus in ieder geval niet hoeft te wachten tot je bent gestopt met borstvoeding.
Hoe gaat het verder met afvallen? Helpt je regelmaat je?
heb je wel cacao, melk en suiker? Dan heb je ook zo warme choco gemaakt, en nog veel lekkerder ook! Of melk en een reep choco, dat gaat ook..quote:
Ik ga sowieso niet wachten, want ik voel me prima. Gewoon rustig aan doen en het goed in de gaten houden. Vooralsnog vind ik het spannender of m'n bekkenbodem het aankan. Het joggen heeft gelukkig geen pijn opgeleverd.quote:Op zondag 20 december 2009 11:46 schreef ColdFeet het volgende:
Claudia, ik zou denken dat dat verweekte verhaal vooral geldt voor je bekken en niet voor je knieen en enkels, en dat je dus in ieder geval niet hoeft te wachten tot je bent gestopt met borstvoeding.
Nou, van regelmaat is niet echt sprake. Ivan heeft pas een paar regeldagen gehad (de hele dag en nacht drinkenquote:Hoe gaat het verder met afvallen? Helpt je regelmaat je?
Zou je even op de verpakking moeten kijken, ik geloof wel dat griekse yoghurt meer eiwit bevat ja. In kwark zit ongeveer 9-10 gram eiwit per 100 g.quote:Op zondag 20 december 2009 13:01 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik eet ook wel vaker griekse yoghurt (0% vet). Zitten hier ook meer eiwitten in dan in magere yoghurt? Bij noten is het probleem dat ik het heel lastig vind om maar een klein handje te nemen. Ik weet dat noten erg gezond zijn, maar wel in kleine hoeveelheden..
bij mij een cake...quote:Op zondag 20 december 2009 15:10 schreef conleche het volgende:
Er zit per ongeluk een bakblik met brownie in de oven!!
Ik koop de hele zaadjes, en maal ze mbv een koffiemolen. Gaat perfect, 5 seconden malen, en ze zijn helemaal fijn. Beter gemalen en verser kan niet. Hele zaadjes blijven ook veel langer goed dan vooraf gebroken zaadjes (waarvan je maar moet afwachten in hoeverre de boel niet al geoxideerd is).quote:Op zondag 20 december 2009 15:03 schreef kwakz0r het volgende:
wel gebroken lijnzaad dan! ongebroken lijnzaad kan je lijf niet verteren, dat komt er precíes zo weer uit aan de andere kant. (zakken van zonnatura hebben ze, met gebroken lijnzaad)
Dat vind ik een goeiequote:Op zondag 20 december 2009 15:12 schreef Ciske- het volgende:
[..]
Ik koop de hele zaadjes, en maal ze mbv een koffiemolen. Gaat perfect, 5 seconden malen, en ze zijn helemaal fijn. Beter gemalen en verser kan niet. Hele zaadjes blijven ook veel langer goed dan vooraf gebroken zaadjes (waarvan je maar moet afwachten in hoeverre de boel niet al geoxideerd is).
ik ga zo helemaal muffins bakken. Met banaan en chocolade, denk ik.quote:Op zondag 20 december 2009 15:20 schreef motorbloempje het volgende:
cakehm.. ik zou bíjna muffins gaan bakken, bíjna
!
nom..
Yup, veel vrouwen hebben daardoor na de zwangerschap ook een maat grotere schoenen nodig. Doe rustig aan Claudia, ik denk dat een crosstrainer minder belastend is dan echt lopen, maar ook daarmee zou ik toch terughoudend zijn.quote:Op zondag 20 december 2009 13:10 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Das helaas niet waar, verweking geldt zéker ook voor je knieën en enkels helaas(hoevaak ik niet ineens door mn enkel geklapt ben...) Maar je bekken wordt het zwaarst belast dus daar heb je over het algemeen het snelst/meest last van.
Neemt niet weg dat als je rustig begint en goed luistert naar je lijf dat ik denk dat je dan wel gewoon zou moeten kunnen sporten
Yupz, of een vijzel, werkt ook prima.quote:Op zondag 20 december 2009 15:12 schreef Ciske- het volgende:
[..]
Ik koop de hele zaadjes, en maal ze mbv een koffiemolen. Gaat perfect, 5 seconden malen, en ze zijn helemaal fijn. Beter gemalen en verser kan niet. Hele zaadjes blijven ook veel langer goed dan vooraf gebroken zaadjes (waarvan je maar moet afwachten in hoeverre de boel niet al geoxideerd is).
Ik heb alleen geitenmelk in huis.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |