Ja m'n armen waren dus niet lang genoegquote:Op zondag 20 december 2009 21:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh en PF, is dat niet koud? Of gaan er lange mouwtjes onder? Hij is wél leuk! Op de foto's met jou erin zie ik hem alleen nauwelijks
kijk uit hoor! Hier in Nijmegen is 't ECHT erg....quote:Op maandag 21 december 2009 08:12 schreef Merel het volgende:
We gaan het wagen met de auto! Nu eerst naar het huis van die collega glibberen...
Oke, mijn besluit is genomen. Ik ga maar niet naar het werk. Tot je knieen in de sneeuw. De nederlandse snelweg. Auto's met zomerbandenquote:Op maandag 21 december 2009 08:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
kijk uit hoor! Hier in Nijmegen is 't ECHT erg....
soms tot aan mijn knieen in de sneeuw gestaan![]()
![]()
vond het wel een avontuur, maar voor de weinige auto's die ik zag rijden was het een hel... de helft van wat reed kwam vast te staan ergens
Ja ik bedoel ook meer overleggen over wanneer ik eventueel alternatief zal komenquote:Op maandag 21 december 2009 08:57 schreef motorbloempje het volgende:
overleggen?
"Hey, met Maria, ik moet 2,5 uur reizen om te komen werken, ik denk niet dat ik dat de moeite waard vind en daarbij moet ik ook nog terug zien te komen! Kusjes!"
Behoorlijk jaquote:
Heb je geen snowboots?quote:Op maandag 21 december 2009 09:47 schreef Lastpost het volgende:
Ik moet zo de post weer bezorgen, wat een rampenplan (30+ cm sneeuw) gaat dat worden zeg.
Heb zelfs plasticzakjes om m'n sokken heen gedaan zodat ik geen natte voeten krijg.
quote:Op maandag 21 december 2009 09:47 schreef Lastpost het volgende:
Ik moet zo de post weer bezorgen, wat een rampenplan (30+ cm sneeuw) gaat dat worden zeg.
Heb zelfs plasticzakjes om m'n sokken heen gedaan zodat ik geen natte voeten krijg.
Ja oke... maar niet overal in Nijmegen is dat + het is koud.... En ik ga niet een half uur fietsen door de sneeuw + dat ik vanavond pas om 20.00 klaar ben en dan liever niet meer fiets....quote:Op maandag 21 december 2009 09:55 schreef motorbloempje het volgende:
het is hier prima fietsen hoor! ok, af en toe over wat heuveltjes heen, maar het grootste deel van de fietspaden hier is iig goed geschoven
rijden er bussen?? ik kan niet tot de htm klantenservice doordringen, en ik moet met bus 23 naar rijswijk vanaf laan van NOI... heb afspraak met logopedist en daarna kerstdiner met vrienden. de meesten (incl. mijn lift terug naar huis) komen gewoon met de auto, dus dat scheelt wel paniek over weer naar huis komen...quote:Op maandag 21 december 2009 09:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Iki heb er 2 uur over gedaan om van Gouda in Scheveningen te komen. Baas wilde per se dat ik kwam. Waarom? Geen idee. Wat ik wel weet is dat ik bloedchagrijnig ben nu.
hier niet. ze hebben alleen gestrooid en laten platrijden, zelfs op de busrroute, dus ik ga straks maar lopen naar het station (half uur) daar gaat mn thuiswerktijd die ik keihard nodig heb...quote:Op maandag 21 december 2009 09:55 schreef motorbloempje het volgende:
het is hier prima fietsen hoor! ok, af en toe over wat heuveltjes heen, maar het grootste deel van de fietspaden hier is iig goed geschoven
De bussen rijden. Trams niet.quote:Op maandag 21 december 2009 10:06 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
rijden er bussen?? ik kan niet tot de htm klantenservice doordringen, en ik moet met bus 23 naar rijswijk vanaf laan van NOI... heb afspraak met logopedist en daarna kerstdiner met vrienden. de meesten (incl. mijn lift terug naar huis) komen gewoon met de auto, dus dat scheelt wel paniek over weer naar huis komen...
Huh, werk jij op Kerkenbos?quote:Op maandag 21 december 2009 08:44 schreef motorbloempje het volgende:
hier op Kerkenbos is
Schuin tegenoverquote:Op maandag 21 december 2009 10:27 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Goedemorgen.
[..]
Huh, werk jij op Kerkenbos?
Daar heb ik ook gewerkt.
Recht tegenover de Chinees, dus elke maandagochtend de geur van gebakken uitjes.![]()
Waar zit je ergens?
Kwak, een lekkere wandeling van een half uur is toch prima!![]()
Gezonde frisse neus halen enzo, beviel mij vanochtend heel goed.
Planning voor vandaag:
O: kliekje knolselderijsoufflé
L: salde van tomaten, mozzarella en zwarte olijven
T: yoghurt met rood zomerfruit
D: gebakken aardappeltjes en een of andere groente
vind lopen door de gladheid echt afschuwelijk. ik ben heel bang om te vallen en loop dus heel krampachtig. met als gevolg regelmatig overbelaste heup en kniegewrichten (ik weeg 100 kilo en ben hypermobiel/heb slappe bandjes en bindweefsel) als ik door gladheid heb gelopen. ik zie er écht tegenop. het lopen zelf heb ik niks tegen.quote:Op maandag 21 december 2009 10:27 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Goedemorgen.
...
Kwak, een lekkere wandeling van een half uur is toch prima!![]()
Gezonde frisse neus halen enzo, beviel mij vanochtend heel goed.
Oh, in het volgende bedrijfsverzamelgebouw dus?quote:Op maandag 21 december 2009 10:29 schreef motorbloempje het volgende:
Schuin tegenovernou ja, nog even die eerste zijstraat rechts en dan daar aan het einde
Die chinees stinkt altijd zo, dat afvalvooral in de zomer
http://ns.nl/actuele-vertrektijden/main.link?POST_AUTOCOMPLETE=/reisplanner-v2/autocomplete.ajax&SITESTAT_ELEMENTS=sitestatElementsActueleVertrektijden&station=utrecht&avt-submit=Tonenquote:Op maandag 21 december 2009 11:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n vriend staat op Utrecht Centraal nu, maar alle NS-mensen raden hem af om naar Groningen te gaan omdat 'ie niet verder dan Zwolle zal kunnen komen.
Bloedchagerijnig niet, maar hoe sneller alles weer normaal is, hoe beter.quote:Op maandag 21 december 2009 11:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik word zo langzamerhand echt bloedchagrijnig van dit weer.
Yoo'z welcome!quote:Op maandag 21 december 2009 11:51 schreef shinydiscoball het volgende:
En Maria thanks voor de vote![]()
Volgende week zit ik trouwens in Londen...hoop dat het een beetje zonder horten en stoten gaat, de reis ernaartoe
Yayquote:Op maandag 21 december 2009 11:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Donderdag gaan we overdag al naar mijn ouders, daar gaan we met z'n allen snert eten en 's avonds cadeautjes uitpakken, eerste kerstdag zal wel een wandeling worden, eten, spelletjes doen, zoiets, en tweede kerstdag hoef ik dit jaar niet te werken dus gaan we naar schoonmama (als we daar tegen die tijd weer gewoon kunnen komen - van Friesland naar Breda). En ik heb er zin in..
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
quote:Op maandag 21 december 2009 12:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Tof! Is dat die zus die al 2 kinderen heeft? (je hebt sowieso maar 1 zus, toch?)
Wij gaan met kerst dit doen:
- kerstavond: naar de kerstnachtdienst in de Martinikerk en dan gezapige kerstliedjes zingen.
- eerste kerstdag: overdag lamballen (of studeren), 's middags om 16 uur (!!!) uit eten bij Ni Hao
ivm de verjaardag van Marks papa
- tweede kerstdag: hele dag bij mijn ouders hangen, want mijn papa is jarig!
Dus.
Mijn essay loopt ineens keilekker!.
Nu eerst maar even eitjes bakken met bacon:9.Niet meer actief op Fok!
Zeker! En voor de prijs (richtprijs is ¤4,99) hoef je het ook niet te laten!quote:Op maandag 21 december 2009 12:40 schreef loveli het volgende:
Ik zeg: doen! Vooral de mensen die standaard onder de 1500 kcals zitten
Ja, ik heb maar één zus. Ze gaat voor een elftal, denk ik.quote:Op maandag 21 december 2009 12:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Tof! Is dat die zus die al 2 kinderen heeft? (je hebt sowieso maar 1 zus, toch?)
Wij gaan met kerst dit doen:
- kerstavond: naar de kerstnachtdienst in de Martinikerk en dan gezapige kerstliedjes zingen.
- eerste kerstdag: overdag lamballen (of studeren), 's middags om 16 uur (!!!) uit eten bij Ni Hao
ivm de verjaardag van Marks papa
- tweede kerstdag: hele dag bij mijn ouders hangen, want mijn papa is jarig!
Dus.
Mijn essay loopt ineens keilekker!.
Nu eerst maar even eitjes bakken met bacon:9.
Ik loop op laarzen met hakkenquote:Op maandag 21 december 2009 11:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb één mevrouw op hakjes gezien vandaag. Die werd nog net niet uitgelachen door de andere reizigers. Voor de rest loopt iedereen op van die snowboots / wandelbonken / regenlaarzenachtige meuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |