abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75873034
ik ga beide dagen naar mn ouders, mn demente opa komt 1 dag met zn vriendin, en de andere dag geen idee... ik ga derde kerstdag weer naar Leiden denk ik. Kerstavodn zing ik eerst met een koor kerstliedjes in t ziekenhuis in de kerstdienst.

@XCuzMe: zou ik normaal gesproken ook doen, maar die klotedeadline verpest alles. ik zit nu al na te denken over werken op derde kerstdag, terwijl ik mn vakantie zo enorm hard nodig heb... bah...

echt als ik klaar ben straks, in augustus, dan geef ik zo'n enorm groot feest... en als ik promoveer uiteindelijk ergens in 2011 dan een nog groter feest.
Kwak
pi_75873161
Donderdag gaan we overdag al naar mijn ouders, daar gaan we met z'n allen snert eten en 's avonds cadeautjes uitpakken, eerste kerstdag zal wel een wandeling worden, eten, spelletjes doen, zoiets, en tweede kerstdag hoef ik dit jaar niet te werken dus gaan we naar schoonmama (als we daar tegen die tijd weer gewoon kunnen komen - van Friesland naar Breda). En ik heb er zin in. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_75873171
zo, en nu klaar met zeiken. winterproof kleertjes aandoen (uggs, nu mag het) en dan wat samenvatten en om uiterlijk half vier ga ik lopen want ik wil voor de spits in een trein naar rijswijk zitten. (nieuwe sneeuw in de spits)
Kwak
  maandag 21 december 2009 @ 11:58:32 #279
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75873190
Oh. Ik zie kerst altijd als een extra reden om gewoon gezellig bij elkaar te hangen Vind het wel leuk.

Kwak: jij ook 3 kerstdagen? Ik dacht dat dat iets Spaans / Zuid-Amerikaans was, had het er laatst over met de Spaanse schoonmaakmevrouw van mijn werk, dat we vroegahr altijd kadootjes uitpakten op kerstavond (de 24e). Dus dan heb je idd kerstavond, 1e kerstdag en 2e kerstdag.

Feest vieren klinkt tof, Kwakkert! Heb je wat om naar uit te kijken
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  maandag 21 december 2009 @ 11:59:07 #280
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75873216
quote:
Op maandag 21 december 2009 11:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Donderdag gaan we overdag al naar mijn ouders, daar gaan we met z'n allen snert eten en 's avonds cadeautjes uitpakken, eerste kerstdag zal wel een wandeling worden, eten, spelletjes doen, zoiets, en tweede kerstdag hoef ik dit jaar niet te werken dus gaan we naar schoonmama (als we daar tegen die tijd weer gewoon kunnen komen - van Friesland naar Breda). En ik heb er zin in. .
Yay
  maandag 21 december 2009 @ 11:59:29 #281
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_75873233
Ik heb één mevrouw op hakjes gezien vandaag. Die werd nog net niet uitgelachen door de andere reizigers. Voor de rest loopt iedereen op van die snowboots / wandelbonken / regenlaarzenachtige meuk .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_75873244
wandelbonken

dat hielp mij echt wel
Ja doei.
pi_75873282
Ik vind het geweldig die sneeuw. Alles duurt wel wat langer en ik doe allles lopend en als ik met de trein zou moeten, dan zou ik prbly wat minder juichend zijn, maar ik vind dit erg leuk weer.

Met de kerst ga ik het volgende doen: kerstavond na het werk in de auto naar mijn vader en zijn vrouw. En mijn zusje en de kinderen van de vrouw van mijn vader. Daar blijf ik ook slapen. Dan de volgende dag weer terug naar huis en dan ga ik allemaal kleine gerechtjes koken samen met een vriend (en ook opeten ), dan tweede kerstdag 's avonds een kerstborrel met veel vrienden in de stad om een uur of 5. Ze doen daarvoor ook een brunch, maar ik sla dat maar over. En dan 3e kerstdag weer een groot feest.
  maandag 21 december 2009 @ 12:00:43 #284
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_75873292
Ik zit hier ook met mijn zeer charmante Hanwags:

Alleen zien die van mij er niet meer zo mooi uit na 7 jaar .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_75873415
De 24ste eerst werken, kerstavond met paps en mams, broer en zus. 1e kerstdag ook bij m'n ouders en vrienden van hun en hun kinderen, 2e kerstdag bij tante en oom in Putten met de hele familie. Ik vind het net zo gezellig als altijd, maar het sfeertje maakt het iets meer bijzonder

En vanaf de 27ste tot 6 januari dus in Londen
pi_75873431
quote:
Op maandag 21 december 2009 11:59 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Yay
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 21 december 2009 @ 12:04:21 #287
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75873450
Party hardy Cootje! Klinkt wel tof!

Ik loop in dit weer op mn gevoerde ecco veterlaarsjes met stevig profiel
pi_75873648
Yay DaD, wat leuk! Gefeliciteerd.

Ik haat die lompe slof Uggs, om het nog zacht uit te drukken, maar deze vind ik toch wel leuk voor nu:

http://www.uggaustralia.com/ProductDetails.aspx?gID=w&productID=5199&model=Goldeneye
pi_75874014
mijn uggs zijn de enige schoenen met profiel op de zool die ik heb. en ze zijn van wol dus warm. maar in amerika lekte de sneeuw ewr gigantisch doorheen, dus heb ze nog meer een keer extra geimpregneerd. ik neem in lek geval droge sokken mee en slofjes voor vanavond...
Kwak
  maandag 21 december 2009 @ 12:18:41 #290
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75874047
quote:
Op maandag 21 december 2009 12:03 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
. Tof! Is dat die zus die al 2 kinderen heeft? (je hebt sowieso maar 1 zus, toch?)

Wij gaan met kerst dit doen:
- kerstavond: naar de kerstnachtdienst in de Martinikerk en dan gezapige kerstliedjes zingen .
- eerste kerstdag: overdag lamballen (of studeren ), 's middags om 16 uur (!!!) uit eten bij Ni Hao ivm de verjaardag van Marks papa
- tweede kerstdag: hele dag bij mijn ouders hangen, want mijn papa is jarig!

Dus.

Mijn essay loopt ineens keilekker! .

Nu eerst maar even eitjes bakken met bacon:9.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 21 december 2009 @ 12:37:26 #291
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_75874796
Hoi Afvallers!

Ik kom hier even mijn topic spammen. Alles voor het goede doel hè.

Wil je weten of je naast het aantal calorieën ook voldoende vitamines & mineralen binnenkrijgt?

Lees dan snel even dit topic door: [TK][Madalief-actie] Hoe gezond eet jij?

En succes met afvallen allemaal!
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
  Vis een optie? maandag 21 december 2009 @ 12:40:56 #292
70532 loveli
N
pi_75874942
Ik zeg: doen! Vooral de mensen die standaard onder de 1500 kcals zitten
crap in = crap out
  maandag 21 december 2009 @ 12:42:34 #293
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_75875000
quote:
Op maandag 21 december 2009 12:40 schreef loveli het volgende:
Ik zeg: doen! Vooral de mensen die standaard onder de 1500 kcals zitten
Zeker! En voor de prijs (richtprijs is ¤4,99) hoef je het ook niet te laten!
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
pi_75875087
quote:
Op maandag 21 december 2009 12:18 schreef Viking84 het volgende:

[..]

. Tof! Is dat die zus die al 2 kinderen heeft? (je hebt sowieso maar 1 zus, toch?)

Wij gaan met kerst dit doen:
- kerstavond: naar de kerstnachtdienst in de Martinikerk en dan gezapige kerstliedjes zingen .
- eerste kerstdag: overdag lamballen (of studeren ), 's middags om 16 uur (!!!) uit eten bij Ni Hao ivm de verjaardag van Marks papa
- tweede kerstdag: hele dag bij mijn ouders hangen, want mijn papa is jarig!

Dus.

Mijn essay loopt ineens keilekker! .

Nu eerst maar even eitjes bakken met bacon:9.
Ja, ik heb maar één zus. Ze gaat voor een elftal, denk ik. . Ik heb wel al gezegd dat ik dan niet meer op kom passen. .

Ga je eten bij het à la carte gedeelte van Ni Hao? Dat is wel echt heel goed. .
pi_75875312
quote:
Op maandag 21 december 2009 11:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb één mevrouw op hakjes gezien vandaag. Die werd nog net niet uitgelachen door de andere reizigers. Voor de rest loopt iedereen op van die snowboots / wandelbonken / regenlaarzenachtige meuk .
Ik loop op laarzen met hakken !
pi_75875519
Dikke knuffel voor de stressers Ik ben er zelf ook eentje, dus ik weet hoe 't voelt Loslaten is het enige wat helpt, maar ja, dat is gemakkelijk gezegd.

Als wij nog open waren op 't werk zou ik wel de sjaak zijn, ben de enige die dicht in de buurt woont en er lopend heen kan Alleen stonden m'n hanwags ( Xcuzme!) nog bij paps en mams. Ik heb de al twee dagen goed gedragen.

Ik ging net heel optimistisch sneeuwruimen wat een takkewerk. Vegen ging niet, sneeuwschep hebben we niet, en met een gewone schep ging het me veel te langzaam (en een lawaai ). Heb de auto van mam's ontsneeuwd en een beetje een paadje gemaakt tot halverwege de oprit en toen was ik 't alweer zat.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_75875551
Feli DaD, met je zus!
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_75875572
Ik ga onze kast uitruimen in de kamer Zaligheid, opruimen en weggooien
pi_75875993
Dank jullie wel! .

Vik, heb jij je Secret Santapakje intussen al? Ik heb nog steeds niets en begin me een beetje zorgen te maken!
pi_75876101
ohhh fijn! ik krijg net en lift heen en terug aangeboden van vrienden die letterlijk 100 meter verderop wonen van mij. nu hoef ik niet mn zooi op kantoor te gaan halen ook, want ik kan morgen sowieso op tijd erhgeen gaan wandelen.

opluchting!
Kwak
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')