Yayquote:Op maandag 21 december 2009 11:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Donderdag gaan we overdag al naar mijn ouders, daar gaan we met z'n allen snert eten en 's avonds cadeautjes uitpakken, eerste kerstdag zal wel een wandeling worden, eten, spelletjes doen, zoiets, en tweede kerstdag hoef ik dit jaar niet te werken dus gaan we naar schoonmama (als we daar tegen die tijd weer gewoon kunnen komen - van Friesland naar Breda). En ik heb er zin in..
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
quote:Op maandag 21 december 2009 12:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Tof! Is dat die zus die al 2 kinderen heeft? (je hebt sowieso maar 1 zus, toch?)
Wij gaan met kerst dit doen:
- kerstavond: naar de kerstnachtdienst in de Martinikerk en dan gezapige kerstliedjes zingen.
- eerste kerstdag: overdag lamballen (of studeren), 's middags om 16 uur (!!!) uit eten bij Ni Hao
ivm de verjaardag van Marks papa
- tweede kerstdag: hele dag bij mijn ouders hangen, want mijn papa is jarig!
Dus.
Mijn essay loopt ineens keilekker!.
Nu eerst maar even eitjes bakken met bacon:9.Niet meer actief op Fok!
Zeker! En voor de prijs (richtprijs is ¤4,99) hoef je het ook niet te laten!quote:Op maandag 21 december 2009 12:40 schreef loveli het volgende:
Ik zeg: doen! Vooral de mensen die standaard onder de 1500 kcals zitten
Ja, ik heb maar één zus. Ze gaat voor een elftal, denk ik.quote:Op maandag 21 december 2009 12:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Tof! Is dat die zus die al 2 kinderen heeft? (je hebt sowieso maar 1 zus, toch?)
Wij gaan met kerst dit doen:
- kerstavond: naar de kerstnachtdienst in de Martinikerk en dan gezapige kerstliedjes zingen.
- eerste kerstdag: overdag lamballen (of studeren), 's middags om 16 uur (!!!) uit eten bij Ni Hao
ivm de verjaardag van Marks papa
- tweede kerstdag: hele dag bij mijn ouders hangen, want mijn papa is jarig!
Dus.
Mijn essay loopt ineens keilekker!.
Nu eerst maar even eitjes bakken met bacon:9.
Ik loop op laarzen met hakkenquote:Op maandag 21 december 2009 11:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb één mevrouw op hakjes gezien vandaag. Die werd nog net niet uitgelachen door de andere reizigers. Voor de rest loopt iedereen op van die snowboots / wandelbonken / regenlaarzenachtige meuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |