SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 45% gewijzigd door rene90 op 20-12-2009 21:07:01 ]Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
Dat zie jij goed!quote:Op zondag 20 december 2009 21:11 schreef swarmahoer het volgende:
hoe moet ik dit zien, moet ik n week bijhouden wat ik naar binnen prop en haal jij daar dan kekke statistieken uit ofzo?
ik ben bang voor n slechte uitslagquote:Op zondag 20 december 2009 21:14 schreef Twizu het volgende:
[..]
Dat zie jij goed!
Een gemiddelde dag is ook voldoende.
Er is maar één manier om daar achter te komen.quote:Op zondag 20 december 2009 21:16 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik ben bang voor n slechte uitslag
Heb even lopen spammen daarquote:Op maandag 21 december 2009 04:06 schreef AnneX het volgende:
misschien kun je dan eens in de SC Slank en zo posten? of mag dat dan weer niet.
alles/veel voor een goed doel...
Top! Ik hoor het dan nog wel.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:53 schreef Pandorah het volgende:
Leuk idee! Omdat het voor Madalief is, wil ik mijn eetpatroon best eens onder de loep laten nemen. Of Kerst nou zo'n goed idee is weet ik niet, maar alles voor het goede doel!
Ik PM je van de week even!!
Het mag trouwens ook gewoon een keer in het nieuwe jaar! (iets met goede voornemens enzoquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:53 schreef Pandorah het volgende:
Leuk idee! Omdat het voor Madalief is, wil ik mijn eetpatroon best eens onder de loep laten nemen. Of Kerst nou zo'n goed idee is weet ik niet, maar alles voor het goede doel!
Ik PM je van de week even!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |