Heb je geen snowboots?quote:Op maandag 21 december 2009 09:47 schreef Lastpost het volgende:
Ik moet zo de post weer bezorgen, wat een rampenplan (30+ cm sneeuw) gaat dat worden zeg.
Heb zelfs plasticzakjes om m'n sokken heen gedaan zodat ik geen natte voeten krijg.
quote:Op maandag 21 december 2009 09:47 schreef Lastpost het volgende:
Ik moet zo de post weer bezorgen, wat een rampenplan (30+ cm sneeuw) gaat dat worden zeg.
Heb zelfs plasticzakjes om m'n sokken heen gedaan zodat ik geen natte voeten krijg.
Ja oke... maar niet overal in Nijmegen is dat + het is koud.... En ik ga niet een half uur fietsen door de sneeuw + dat ik vanavond pas om 20.00 klaar ben en dan liever niet meer fiets....quote:Op maandag 21 december 2009 09:55 schreef motorbloempje het volgende:
het is hier prima fietsen hoor! ok, af en toe over wat heuveltjes heen, maar het grootste deel van de fietspaden hier is iig goed geschoven
rijden er bussen?? ik kan niet tot de htm klantenservice doordringen, en ik moet met bus 23 naar rijswijk vanaf laan van NOI... heb afspraak met logopedist en daarna kerstdiner met vrienden. de meesten (incl. mijn lift terug naar huis) komen gewoon met de auto, dus dat scheelt wel paniek over weer naar huis komen...quote:Op maandag 21 december 2009 09:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Iki heb er 2 uur over gedaan om van Gouda in Scheveningen te komen. Baas wilde per se dat ik kwam. Waarom? Geen idee. Wat ik wel weet is dat ik bloedchagrijnig ben nu.
hier niet. ze hebben alleen gestrooid en laten platrijden, zelfs op de busrroute, dus ik ga straks maar lopen naar het station (half uur) daar gaat mn thuiswerktijd die ik keihard nodig heb...quote:Op maandag 21 december 2009 09:55 schreef motorbloempje het volgende:
het is hier prima fietsen hoor! ok, af en toe over wat heuveltjes heen, maar het grootste deel van de fietspaden hier is iig goed geschoven
De bussen rijden. Trams niet.quote:Op maandag 21 december 2009 10:06 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
rijden er bussen?? ik kan niet tot de htm klantenservice doordringen, en ik moet met bus 23 naar rijswijk vanaf laan van NOI... heb afspraak met logopedist en daarna kerstdiner met vrienden. de meesten (incl. mijn lift terug naar huis) komen gewoon met de auto, dus dat scheelt wel paniek over weer naar huis komen...
Huh, werk jij op Kerkenbos?quote:Op maandag 21 december 2009 08:44 schreef motorbloempje het volgende:
hier op Kerkenbos is
Schuin tegenoverquote:Op maandag 21 december 2009 10:27 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Goedemorgen.
[..]
Huh, werk jij op Kerkenbos?
Daar heb ik ook gewerkt.
Recht tegenover de Chinees, dus elke maandagochtend de geur van gebakken uitjes.![]()
Waar zit je ergens?
Kwak, een lekkere wandeling van een half uur is toch prima!![]()
Gezonde frisse neus halen enzo, beviel mij vanochtend heel goed.
Planning voor vandaag:
O: kliekje knolselderijsoufflé
L: salde van tomaten, mozzarella en zwarte olijven
T: yoghurt met rood zomerfruit
D: gebakken aardappeltjes en een of andere groente
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |