Ja m'n armen waren dus niet lang genoegquote:Op zondag 20 december 2009 21:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh en PF, is dat niet koud? Of gaan er lange mouwtjes onder? Hij is wél leuk! Op de foto's met jou erin zie ik hem alleen nauwelijks
kijk uit hoor! Hier in Nijmegen is 't ECHT erg....quote:Op maandag 21 december 2009 08:12 schreef Merel het volgende:
We gaan het wagen met de auto! Nu eerst naar het huis van die collega glibberen...
Oke, mijn besluit is genomen. Ik ga maar niet naar het werk. Tot je knieen in de sneeuw. De nederlandse snelweg. Auto's met zomerbandenquote:Op maandag 21 december 2009 08:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
kijk uit hoor! Hier in Nijmegen is 't ECHT erg....
soms tot aan mijn knieen in de sneeuw gestaan![]()
![]()
vond het wel een avontuur, maar voor de weinige auto's die ik zag rijden was het een hel... de helft van wat reed kwam vast te staan ergens
Ja ik bedoel ook meer overleggen over wanneer ik eventueel alternatief zal komenquote:Op maandag 21 december 2009 08:57 schreef motorbloempje het volgende:
overleggen?
"Hey, met Maria, ik moet 2,5 uur reizen om te komen werken, ik denk niet dat ik dat de moeite waard vind en daarbij moet ik ook nog terug zien te komen! Kusjes!"
Behoorlijk jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |