Hahaha! En Enrique klinkt zo exotisch. En dan heet je gewoon 'Hendrik Kerken'quote:
Ik denk eigs dat meneer neen een grapske maaktequote:Op zondag 20 december 2009 19:21 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
spreken jullie t dan ook uit als hink? net als bij mijn oudtante Henk/hink/hendrikje?
Mja jammer hequote:Op zondag 20 december 2009 19:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hahaha! En Enrique klinkt zo exotisch. En dan heet je gewoon 'Hendrik Kerken'![]()
.
quote:Op zondag 20 december 2009 19:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik denk eigs dat meneer neen een grapske maakte.
vergeet italiaans gulielmo niet!quote:Op zondag 20 december 2009 19:26 schreef Viking84 het volgende:
Willem, Wilhelm, William, Guillaume, Guillermo... idd.
nou... ik had wel een tante Henk...quote:Op zondag 20 december 2009 19:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik denk eigs dat meneer neen een grapske maakte.
guillermo is toch van een toppertje en een BrEEzAh ananasquote:Op zondag 20 december 2009 19:38 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
vergeet italiaans gulielmo niet!
net als jan/johan
johan, johann, john, jean, juan, giovanni
spuit 11quote:Op zondag 20 december 2009 19:42 schreef Adelante het volgende:
[..]
guillermo is toch van een toppertje en een BrEEzAh ananas
zij zei moest dat zijnquote:
quote:Prognose voor maandag 21 december
Houdt u ook morgen rekening met een zeer beperkte dienstregeling. Maak, indien mogelijk, morgen geen gebruik van de trein.
Excuses voor het ongemak.
he? jeetje!! (die foto's in dat topic zijn wel een ander beeld dan ik van haar had, lijkt niet meer op t meisje in clueless)quote:Op zondag 20 december 2009 20:18 schreef Merel het volgende:
Britanny Murphy overleden
Zo jong! Vroeger kon ik Clueless woord voor woord meepraten
Huh?!quote:Op zondag 20 december 2009 20:18 schreef Merel het volgende:
Britanny Murphy overleden
Zo jong! Vroeger kon ik Clueless woord voor woord meepraten
Hm nope. Zegt me niks. Heb volgens mij ook niets gezien waarin ze speelt. Wel sneu zeg, zo jong.quote:
Ik gok dat Viking de deur dicht smeet in het gezicht van een folderbezorgertje die een kerstwens kwam brengen, of roundhouse-kick ik nou een open deur in?quote:Op zondag 20 december 2009 21:04 schreef Adelante het volgende:
Viking, in welke context is deze paint voor jou gemaakt?
[ afbeelding ]
Hahahaha! Die paint! Volgens mij was het idd een topic over folderbezorgers die de deur in hun gezicht kregenquote:Op zondag 20 december 2009 21:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik gok dat Viking de deur dicht smeet in het gezicht van een folderbezorgertje die een kerstwens kwam brengen, of roundhouse-kick ik nou een open deur in?
Stem op mij want ik heb tietenquote:Op zondag 20 december 2009 21:15 schreef shinydiscoball het volgende:
Oja en zou iedereen even op onze avatars (of die van andere mensen natuurlijk) willen stemmen? Er doen ook aardig wat slankies mee geloof ik.
[STEMTOPIC] DE TOFSTE FOK! KERST AVATAR
Dit jaar wel wat gegeven?quote:Op zondag 20 december 2009 21:20 schreef Viking84 het volgende:
Even gezocht en volgens mij hoort die paint bij dit topic: Folderjongetjes
Hij is dit jaar nog niet geweest. Vorig jaar ook nietquote:
Lief!quote:Op zondag 20 december 2009 21:18 schreef tuinfluiter het volgende:
Van Ewelina.
"You've Got a Friend in FEE".
wel heel zielig eigenlijk, kindjes/mensen met die ziekte worden vrijwel nooit ouder dan 30 jaar....quote:Op zondag 20 december 2009 21:59 schreef Viking84 het volgende:
Dit meisje was net bij Paul de Leeuw. Ze speelt in een Nederlandse film. Zag er heel bizar uit, net een klein diertje, maar o zo schattig!.
http://littlekenadie.com/
Ze zal ook nooit veel groter worden dan ze nu is...quote:Op zondag 20 december 2009 22:02 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
wel heel zielig eigenlijk, kindjes/mensen met die ziekte worden vrijwel nooit ouder dan 30 jaar....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |