Tsja, er rijden hier natuurlijk ook een stuk minder treinen en het is minder dicht bevolkt. En op de eerste dag dat er sneeuw viel hadden de treinen ook 3 kwartier vertraging...quote:Op zondag 20 december 2009 17:56 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja, maar wat ik niet snap is dat de NS ofzo niet eens gaat vragen van: Goh, Zweden, hoe doen jullie dat nou, met die sneeuw![]()
Hier sneeuwt het nog steedsVind 't wel eng dat mijn vader morgen naar z'n werk moet, maar hij heeft een dure dikke auto, en kan heel goed rijden. Ik ben blij dat ik nergens heen hoef
Aaw! Zit ie vast in Utreg?quote:Op zondag 20 december 2009 17:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik wil gewoon dat m'n vriendje thuis komt..
in Utrecht zit ie he Hij mag wel even bij mij op de koffie komenquote:Op zondag 20 december 2009 17:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik wil gewoon dat m'n vriendje thuis komt..
Ik heb vannacht ook al in het midden geslapen, toen was 'ie er ook niet! En ik werd wakker van de kou.quote:Op zondag 20 december 2009 18:03 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
in Utrecht zit ie he Hij mag wel even bij mij op de koffie komen![]()
blijft ie overnacht ook nog in Utrecht nu?
Kun je wel voor 1x in het midden van jullie bed slapen![]()
Maar ik snap dat je 'm gewoon graag thuis wilt nu... knuf voor jou
Ik ookquote:Op zondag 20 december 2009 18:19 schreef P.F het volgende:
Hmmm
Het gaat om het principe
Maar heb m'n laptop!!
Jij hebt mijn vaderquote:Op zondag 20 december 2009 18:26 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik ook(ben ook thuis). Ik heb alleen een moeder die elk weekend over de drie afstandsbedieningen moet zeuren en een vader met een TV van anderhalve meter waar je op kan internetten
![]()
Toen ik nog thuis woonde kwam ie thuis van zijn werk, pakte de afstandsbediening van me af en ging teletekst kijken![]()
En dan heel verbaasd zijn dat ik dan kwaad was.
quote:Op zondag 20 december 2009 17:43 schreef Merel het volgende:
En ik eet de laatste tijd verschrikkelijk slecht (dus daarom zit ik hier niet zo veel) maar het kan me niks schelen want verder voel ik me prima
Ik verwacht wel weer een dip met kerst en oud & nieuw hoorquote:Op zondag 20 december 2009 18:29 schreef Tinkepink het volgende:
![]()
Dat vind ik fijn om te horen. Niets beter dan goed in je vel zitten.
Heette de jouwe niet ook Henk?quote:
Mijnes heet ook Henk. En die vindt ook dattie het hoofdrecht op de TV heeftquote:
Neequote:
M'n grootvaders heetten beide ook Henk (officieel Hendrik).quote:Op zondag 20 december 2009 19:08 schreef Goodbye het volgende:
Mijn god, onze grootouders waren niet echt origineel hè?![]()
en jij dan ook weerquote:Op zondag 20 december 2009 19:12 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
M'n grootvaders heetten beide ook Henk (officieel Hendrik).
Shmecksay!quote:
Wat is de Spaanse variant van Henk?quote:Op zondag 20 december 2009 19:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mijn pa heette de Spaanse variant van Hendrik, dus bijna Henk!En zo heette mn opa ook! En ik heb een Nederlandse oom Henk! *stoer*
[..]
Shmecksay!
Enrico? das italiaans, duh!quote:Op zondag 20 december 2009 19:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat is de Spaanse variant van Henk?.
Hendrik he! Da's Enriquequote:Op zondag 20 december 2009 19:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat is de Spaanse variant van Henk?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |