abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75840620
die hangmat!

wat heb jij een hoop bomen (bos?) bij je tuin in de buurt zeg, tof!

Moblo oh noes 25 ct afzetters
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Vis een optie? zondag 20 december 2009 @ 16:00:52 #52
70532 loveli
N
pi_75840625
quote:
Op zondag 20 december 2009 15:53 schreef motorbloempje het volgende:

ik mocht voor mijn kerstpakket zelf wat uitzoeken, met zo'n waardebonding, inlogcode en een aantal te besteden punten.

Dus huppakee, uitkiezen: frituurpan van 80 punten (de huidige is kapot) en oordopjes die NIET uitvallen tijdens het hardlopen (om de frituurpan te compenseren) van 52 punten. Had totaal 135 punten te besteden dus mooi er binnen gebleven

Kwamen er 4 punten 'verwijderingsbijdrage' bij moest ik 0,25 bijbetalen ! noes...
Dat was karma. Frituurpannen gaan niet voor niets kapot
crap in = crap out
pi_75840685
quote:
Op zondag 20 december 2009 16:00 schreef huuphuup het volgende:
die hangmat!

wat heb jij een hoop bomen (bos?) bij je tuin in de buurt zeg, tof!

Moblo oh noes 25 ct afzetters
Ja, iedereen is van harte welkom hier even te komen zonnen?

Ik kan het verschil ook leuk aantonen, de eerste foto was om een uur of 12, de tweede om een uur of 2

En helaas geen bos, achter die bomen is een parkeerterrein Maar het schut de tuin wel leuk af!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_75840821
wauw wat een verschil! Das toch flink bijgesneeuwd dan in een uur of twee tijd.

Oh jammer geen bos, nouja groen is sowieso al leuk beter dan die parkeerplaats direct achter je tuin ja
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75840926
quote:
Op zondag 20 december 2009 16:06 schreef huuphuup het volgende:
wauw wat een verschil! Das toch flink bijgesneeuwd dan in een uur of twee tijd.

Oh jammer geen bos, nouja groen is sowieso al leuk beter dan die parkeerplaats direct achter je tuin ja
Exactly Parkeerplaats is trouwens vrij klein, alleen voor de mensen uit mijn straat. Maar vervolgens kom je al bij het centrum uit dus zo is onze tuin lekker beschut.

Calorie technisch maak ik er weer een drama van vandaag, maar heeee, het sneeuwt

O: mandarijntje, boterham achterham
T: 2 chocolate chip cookies (kleintjes)
L: warme chocolademelk met slagroom, bruin pistoletje filet americain

en verder weet ik het allemaal nog niet
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zondag 20 december 2009 @ 16:16:29 #56
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_75841182
Haaai...
Pfff, kon bijna niet meer van het werk afkomen... kutweer

Lijst:
O: grote kom magere yoghurt met mandarijn
T: peer
T: enorme appel
T: boterham achterham
T: cup a soup kerrie
T: glas melk
L: 3 boterhammen met achterham, cup a soup rundvlees
T: kiwi
T: mandarijn
T: boterham kaas
Dit tot zover
Komt nog:
T: merci choco (gisteren de grootste doos merci gekregen die je kan krijgen)
D: 2 kommen eigengemaakte kippensoep
Beetje rijst met wat kip en zoetzure saus, sperziebonen, kommkommersalade.

Dus datte

Aantal kcal: ong.2000
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Vis een optie? zondag 20 december 2009 @ 16:17:03 #57
70532 loveli
N
pi_75841200
quote:
Op zondag 20 december 2009 16:09 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Exactly Parkeerplaats is trouwens vrij klein, alleen voor de mensen uit mijn straat. Maar vervolgens kom je al bij het centrum uit dus zo is onze tuin lekker beschut.

Calorie technisch maak ik er weer een drama van vandaag, maar heeee, het sneeuwt

O: mandarijntje, boterham achterham
T: 2 chocolate chip cookies (kleintjes)
L: warme chocolademelk met slagroom, bruin pistoletje filet americain

en verder weet ik het allemaal nog niet
Kleintjes, die tellen niet mee
crap in = crap out
pi_75841233
quote:
Op zondag 20 december 2009 16:17 schreef loveli het volgende:

[..]

Kleintjes, die tellen niet mee
Niet? Ik heb nog een hele zak liggen namelijk
pi_75841254
nom!
Ja doei.
pi_75842076
Is Secret Santa kadootjes openmaken op eerste kerstdag gewoon? I can't remember

Lijst:
O: optimel bosvruchtenyoghurt met beetje cruesli en beker optimel
T: huilbui
L: -
T: 3 chocolademuffins
T: spa en fruit
T: twee mandarijnen
D: broccoli met gekookte aardappelen en een gehaktbal. Toe bakje magere perzikyoghurt of nog twee mandarijntjes.

Ik heb chocolademuffins met chocostukjes gebakken en ze zijn LEKKER!! De craving naar een tweede en derde muffin kwam door de huilbui van vanochtend/vanmiddag
  zondag 20 december 2009 @ 16:44:13 #61
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_75842163
Oeps, mijn kippensoep is wat scherp (heel scherp dus) door de peper... kan ik dat nog oplossen?
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_75842182
quote:
Op zondag 20 december 2009 16:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Oeps, mijn kippensoep is wat scherp (heel scherp dus) door de peper... kan ik dat nog oplossen?
Geen idee, maar ik hou van scherp
pi_75842476
ik zou normaal gesproken zeggen room, maar das niet zo lekker door de kippensoep (schiften enzo)...
Kwak
pi_75842612
quote:
kokosmelk erbij als de soort kippensoep dat toelaat
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 20 december 2009 @ 17:03:52 #65
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_75842967
Hmmm, alles wat met kokos te maken heeft komt het huis niet in, dat is echt het goorste wat er is
Ik hou ook van pittig, heel erg zelfs maar ik denk dat vriendlief ook dit te pittig vind.

Joepie, ik hoef morgenochtend heel vroeg niet naar het werk te rijden, vriend heeft er voor gezorgd dat hij morgen ook moet werken
Toch handig, collega/vriend
pi_75843042
Beetje van die kookroom erbij dan misschien?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75843095
quote:
Water erbij gooien zodat de concentratie lager wordt?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_75843238
hmmm werkt met heet meestal niet zo... dacht ik...
Kwak
pi_75843344
Kwak hoest bij jou daar nu met de sneeuw? Is t een beetje mooi?
Soms mis ik Leiden zo stom is dat hoe je een stad kunt missen.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75843478
Volgens mij moest je er dan aardappels in doen ?!!
pi_75843496
quote:
Op zondag 20 december 2009 17:13 schreef huuphuup het volgende:
Kwak hoest bij jou daar nu met de sneeuw? Is t een beetje mooi?
Soms mis ik Leiden zo stom is dat hoe je een stad kunt missen.
nah, ik woon in de buurt van de klikspaanweg, bij t ROC, dus heel pittoresk is t hier niet. de binnenstad zal wel heel mooi zijn nu ik mis het ook. ik woonde vroeger op de botermarkt, recht tegenover de steeg met uitzicht op de hooglandse kerk, liep elke dag langs de pieterkerk en t gerecht naar de uni. ZO mooi.

later aan de sieboldstraat, elke dag door de haven, en langs de oude begraafplaats met die wal eromheen, ook prachtig, met de singel in de sneeuw enzo...

nu woon ik ehh... niet zo mooi meer, maar wel in een heel leuk huisje.

wonen jullie nu in een "randgemeente" of in een heel andere plaats??
Kwak
pi_75843538
Hier is het moooooi Ik woon zo een beetje in het bos ! Met slootjes en zo !
pi_75843820
hier is het vooral erg wit
Ja doei.
pi_75843835
quote:
Op zondag 20 december 2009 17:17 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

nah, ik woon in de buurt van de klikspaanweg, bij t ROC, dus heel pittoresk is t hier niet. de binnenstad zal wel heel mooi zijn nu ik mis het ook. ik woonde vroeger op de botermarkt, recht tegenover de steeg met uitzicht op de hooglandse kerk, liep elke dag langs de pieterkerk en t gerecht naar de uni. ZO mooi.

later aan de sieboldstraat, elke dag door de haven, en langs de oude begraafplaats met die wal eromheen, ook prachtig, met de singel in de sneeuw enzo...

nu woon ik ehh... niet zo mooi meer, maar wel in een heel leuk huisje.

wonen jullie nu in een "randgemeente" of in een heel andere plaats??
ooh haha das inderdaad minder pittoresk

Ik woonde aan de Hogewoerd, en dat was zo leuk Mijn vriend woonde op de Beestenmarkt en later woonden we nét buiten de stadsgracht in het Morskwartier. Ik zou zo weer terug willen maar als we dan gaan kopen wil ik alleen in zo'n sfeervolle wijk wonen. En helaas hebben we geen sfeervolle centen

Mn opa is trouwens in Leiden geboren en heeft bij de Hooglandse kerk daar in het weeshuis gezeten, dat vond ik altijd zo'n gek idee als ik daar langsliep, dat hij daar zijn hele jeugd gewoond had.

We wonen nu in schubbekutteveen maar eigenlijk wonen we dichter bij Wateringen dan de officiele woonplaats maar och. We zijn hierheen verhuisd omdat we hier een huis-huis konden krijgen dus tsja.

PF bos ik ben jaloers! ik hou van bos <3
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75843874
ah, Schubbekutteveen, daar heb ik vlakbij gewoond Kraaijenstein in Den Haag (Loosduinen)
Ja doei.
pi_75844062
quote:
Op zondag 20 december 2009 17:25 schreef motorbloempje het volgende:
ah, Schubbekutteveen, daar heb ik vlakbij gewoond Kraaijenstein in Den Haag (Loosduinen)
dan kun je je vast voorstellen dat ik dit op zn zachtst gezegd niet zo'n idyllisch landschap vind enzo hier in de buurt

wel lekker licht 's avonds met al die kassen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75844153
quote:
Op zondag 20 december 2009 17:24 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ooh haha das inderdaad minder pittoresk

Ik woonde aan de Hogewoerd, en dat was zo leuk Mijn vriend woonde op de Beestenmarkt en later woonden we nét buiten de stadsgracht in het Morskwartier. Ik zou zo weer terug willen maar als we dan gaan kopen wil ik alleen in zo'n sfeervolle wijk wonen. En helaas hebben we geen sfeervolle centen

Mn opa is trouwens in Leiden geboren en heeft bij de Hooglandse kerk daar in het weeshuis gezeten, dat vond ik altijd zo'n gek idee als ik daar langsliep, dat hij daar zijn hele jeugd gewoond had.

We wonen nu in schubbekutteveen maar eigenlijk wonen we dichter bij Wateringen dan de officiele woonplaats maar och. We zijn hierheen verhuisd omdat we hier een huis-huis konden krijgen dus tsja.

PF bos ik ben jaloers! ik hou van bos <3
Het is geen oud bos, maar overal zijn bomen en kleine parkjes en vlak achter mijn huis is bos/park.. en aan de andere kant veel sloot.. Had het slechter kunnen treffen ! (Is bij m'n ouders he)
pi_75844340

ik flikker net zo van de laatste treden van de trap af (gladde sokken, gladde vloerbedekking) en klap met mn rug precies op de rand van de tree. auw
de tranen lopen over mn wangen zeg dit doet echt gemeen zeer!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75844343
@ huuphuup: tsja, ene grahctenpand aan de herengracht, of een mooie twee-onder-een kap in de professorenwijk... dat willen we allemaal wel nu de bank nog...
Kwak
pi_75844369
awww arme huup!

wat heb je trouwens een prachtig kindje!
Kwak
pi_75844375
quote:
Op zondag 20 december 2009 17:36 schreef huuphuup het volgende:

ik flikker net zo van de laatste treden van de trap af (gladde sokken, gladde vloerbedekking) en klap met mn rug precies op de rand van de tree. auw
Oh bah, dat kan echt zo gemeen zeer doen!
pi_75844417
Stomme bussen die niet rijden. Ze hebben toch winterbanden ?!!
pi_75844437
quote:
Op zondag 20 december 2009 17:36 schreef huuphuup het volgende:

Auuuu!!!! Sterkte
pi_75844475
quote:
Op zondag 20 december 2009 17:37 schreef kwakz0r het volgende:
awww arme huup!

wat heb je trouwens een prachtig kindje!
dankjewel
die had k net in bed gelegd... ik geloof dat ik deze sokken maar niet meer aandoe als ik haar uit bed haal ofzo brr het idee alleen al.

ik voel me gelijk zielig damn haha

en dat huis sja, ik heb ooit voor werk eens een huis in de professorenwijk in orde moeten maken voor een gastprofessor, mijn god wat wilde ik daar graag blijven zeg alles origineel nog, granitovloeren enzo alles
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 20 december 2009 @ 17:42:10 #85
331 Merel
Be here now.
pi_75844543
Aaaaw Huup, kus d'rop!

En ik heb ook aan de Hogewoerd gewoond
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zondag 20 december 2009 @ 17:43:44 #86
331 Merel
Be here now.
pi_75844621
En ik eet de laatste tijd verschrikkelijk slecht (dus daarom zit ik hier niet zo veel) maar het kan me niks schelen want verder voel ik me prima
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_75844681
quote:
Op zondag 20 december 2009 17:42 schreef Merel het volgende:
Aaaaw Huup, kus d'rop!

En ik heb ook aan de Hogewoerd gewoond
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat was trouwens wel t lelijkste huis in die hele straat maar dat geeft niet, t ging om t uitzicht

oh man ik voel accuut knallende hoofdpijn opkomen en mn lief is weg en nu zit k hier te hypochonderen.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75844767
quote:
Op zondag 20 december 2009 17:45 schreef huuphuup het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat was trouwens wel t lelijkste huis in die hele straat maar dat geeft niet, t ging om t uitzicht

oh man ik voel accuut knallende hoofdpijn opkomen en mn lief is weg en nu zit k hier te hypochonderen.
Hoofdpijn komt waarschijnlijk van het huilen Zet een lekker kopje thee voor jezelf en doe even rustig aan
pi_75844769
Om de tien minuten posten als je niet meer reageert sturen we de politie naar je huis!
  zondag 20 december 2009 @ 17:48:49 #90
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_75844816
Woooowww ik heb nog nooit zoveel sneeuw gezien in mijn leven

Op de fiets (MTB) naar de sportschool, was een leuk ritje, lekker slippen enzo, maar met de mtb is dat niet erg. Daar heel hard gefietst (half uur spinnen met hartslag van 165 gemiddeld en 190 max) daarna rust, toen nog half uur gelopen en wat kracht.

net pas weer thuis, inmiddels was de sneeuw verdubbeld en kon ik bijna niet meer fietsen Met mijn mcArmy teruggefietst en sneeuwgevecht gehad onderweg helaas is hij sterker dan ik

ik vraag me alleen wel af hoe ik morgen in godsnaam op mijn werk moet komen.. hoe doen jullie dat allemaal?
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_75844850
quote:
Op zondag 20 december 2009 17:47 schreef P.F het volgende:
Om de tien minuten posten als je niet meer reageert sturen we de politie naar je huis!

je weet nu waar k woon, zoveel mensen wonen dr niet in dit durp

nja, het zal wel loslopen idd, wat Goodbye zegt, als t vanavond nog zo is dan bel k de HAP misschien, ik kijk wel.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 20 december 2009 @ 17:49:41 #92
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_75844852
voor Huup!!
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  zondag 20 december 2009 @ 17:50:16 #93
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75844872
he bah, Huup.

Ik ben m'n koffer aan het inpakken voor morgen. Alleen past het niet. ik kan wel een grotere koffer meenemen, maar ik vlieg terug met ryanair, en die grote koffer is al zo zwaar van zichzelf..

Maar goed, misschien doe ik het wel. Wil al tijden een nieuwe koffer kopen, want met al dat gereis dat ik doe is dat wel prettig..Eentje op wieltjes, groot, maar niet zwaar, dat wil ik!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_75844901
quote:
Op zondag 20 december 2009 17:48 schreef _Calimero_ het volgende:
Woooowww ik heb nog nooit zoveel sneeuw gezien in mijn leven

Op de fiets (MTB) naar de sportschool, was een leuk ritje, lekker slippen enzo, maar met de mtb is dat niet erg. Daar heel hard gefietst (half uur spinnen met hartslag van 165 gemiddeld en 190 max) daarna rust, toen nog half uur gelopen en wat kracht.

net pas weer thuis, inmiddels was de sneeuw verdubbeld en kon ik bijna niet meer fietsen Met mijn mcArmy teruggefietst en sneeuwgevecht gehad onderweg helaas is hij sterker dan ik

ik vraag me alleen wel af hoe ik morgen in godsnaam op mijn werk moet komen.. hoe doen jullie dat allemaal?
Ik had al uren willen studeren in de UB Er rijden zogenaamd geen bussen En treinen Hoe doen ze dat dan in echt landen ? En winterbanden dan ? ?????

Ik weet het niet ! Ik zit vast bij mijn ouders !!!!!!!!!!
  zondag 20 december 2009 @ 17:52:28 #95
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75844951
Ik moet inderdaad wel een beetje lachen om Nederland. Hier ligt ook veel sneeuw, maar het leven draait gewoon door. maar goed, ze zijn het hier ook wel wat meer gewend natuurlijk..
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  zondag 20 december 2009 @ 17:53:11 #96
331 Merel
Be here now.
pi_75844971
quote:
Op zondag 20 december 2009 17:45 schreef huuphuup het volgende:
SPOILER
SPOILER
pi_75844988
En het is leeeeeeevensgevaarlijk om nu met de auto te gaan. Nou en
  zondag 20 december 2009 @ 17:54:52 #98
331 Merel
Be here now.
pi_75845034
Als er morgen geen treinen rijden en de collega die hier in de stad woont niet met de auto gaat, neem ik een dag vrij. Kan wel thuis werken, maar is toch minder handig, dus dan gewoon lekker een dagje niksen. Maar ik hoop eigenlijk dat ik Rotterdam gewoon kan bereiken..
pi_75845103
quote:
Op zondag 20 december 2009 17:52 schreef AKnynke het volgende:
Ik moet inderdaad wel een beetje lachen om Nederland. Hier ligt ook veel sneeuw, maar het leven draait gewoon door. maar goed, ze zijn het hier ook wel wat meer gewend natuurlijk..
Ja, maar wat ik niet snap is dat de NS ofzo niet eens gaat vragen van: Goh, Zweden, hoe doen jullie dat nou, met die sneeuw

Hier sneeuwt het nog steeds Vind 't wel eng dat mijn vader morgen naar z'n werk moet, maar hij heeft een dure dikke auto, en kan heel goed rijden. Ik ben blij dat ik nergens heen hoef
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_75845106
Ik hoop dat de postbode snel komt want hij heeft mijn jas en eerder ga IK niet naar buiten !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')