abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75870021
quote:
Op maandag 21 december 2009 10:27 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Goedemorgen.
...

Kwak, een lekkere wandeling van een half uur is toch prima!
Gezonde frisse neus halen enzo, beviel mij vanochtend heel goed.

vind lopen door de gladheid echt afschuwelijk. ik ben heel bang om te vallen en loop dus heel krampachtig. met als gevolg regelmatig overbelaste heup en kniegewrichten (ik weeg 100 kilo en ben hypermobiel/heb slappe bandjes en bindweefsel) als ik door gladheid heb gelopen. ik zie er écht tegenop. het lopen zelf heb ik niks tegen.

maar t is nog maar de vraag of etentje doorgaat.

goed, ik ga even aan de slag, moet mn artikelen wel allemaal samenvatten enzo vandaag, en nu ik niet om 14 uur al in rijswijk hoef te zijn heb ik daar een stuk meer tijd voor.
Kwak
  maandag 21 december 2009 @ 10:35:14 #252
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75870118
Mwoh Ik zag net de trailer van The Imaginarium of Doctor Parnassus, dat ziet er awesome uit!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_75870307
quote:
Op maandag 21 december 2009 10:29 schreef motorbloempje het volgende:
Schuin tegenover nou ja, nog even die eerste zijstraat rechts en dan daar aan het einde

Die chinees stinkt altijd zo, dat afval vooral in de zomer
Oh, in het volgende bedrijfsverzamelgebouw dus?
Ja, die Chinees mis ik niet heel erg.

Kwak, het is niet zo glad gelukkig.
Wel moet je je benen enorm op tillen om door de sneeuw te komen, is meer een soort fitness dus.
  maandag 21 december 2009 @ 10:50:55 #254
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75870602
Net even boodschappen gedaan met de benenwagen. Er zitten continu auto's vast hier in de straat en ik heb ook maar weinig fietsers gezien onderweg. Het is niet glad hier en er is goed geschoven.
Nu heb ik eindelijk weer chocolademelk . En nu moet ik tot vrijdag even fatsoenlijk gaan eten, anders past m'n pantalon maat 38 met kerst niet meer . Ik had gisteravond grootse plannen mbt vroeg opstaan vanochtend, maar ja, 7 uur werd half 8, half 8 werd 8 uur, 8 uur werd half 9 en half 9 werd kwart voor 9 .
Zo eerst maar eens m'n essay af maken .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 21 december 2009 @ 10:54:02 #255
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75870704
Leuk spelletje om te SOGgen, WOGgen: http://stewdio.org/pong/
Tip: maak je eigen window schermvullend, dan kun je nooit verliezen .
Niet meer actief op Fok!
pi_75871394
M'n vriend staat op Utrecht Centraal nu, maar alle NS-mensen raden hem af om naar Groningen te gaan omdat 'ie niet verder dan Zwolle zal kunnen komen.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  maandag 21 december 2009 @ 11:16:20 #257
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_75871494
quote:
Op maandag 21 december 2009 11:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n vriend staat op Utrecht Centraal nu, maar alle NS-mensen raden hem af om naar Groningen te gaan omdat 'ie niet verder dan Zwolle zal kunnen komen.
http://ns.nl/actuele-vertrektijden/main.link?POST_AUTOCOMPLETE=/reisplanner-v2/autocomplete.ajax&SITESTAT_ELEMENTS=sitestatElementsActueleVertrektijden&station=utrecht&avt-submit=Tonen

Volgens de NS rijdt alles *ineens* weer!

Ik geloof er niks van .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_75871581
Ik word zo langzamerhand echt bloedchagrijnig van dit weer.
  maandag 21 december 2009 @ 11:18:48 #259
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75871589
DaD: Mooi ruk! Mijn vriend is nu onderweg, ik ben benieuwd

XM: nee he! Ik zat net ook al te kijken: heuh, alle ICs rijden ineens weer? Ik had dus wel naar mn werk kunnen gaan (zij het wat laat)? Maar idd, lijkt me stug dat alles INEENS weer rijdt, nowaiii.
  maandag 21 december 2009 @ 11:19:46 #260
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_75871619
Ja, vanuit Den Haag zou ook ineens alles weer rijden. Geen idee waar ze de treinen vandaan halen, maar ok .
Ik neem het maar met een flinke zak strooizout.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_75872148
ik kan er ook helemaal niet tegen. ik hou van zekerheid, ik dacht dat ik t had, blijkt mn lift ineens af te zeggen (lift terug naar huis) nu ben ik dus als n malle een nieuwe lift aan t regelen en ik ben helemaal overstuur.

edit: lift regelen is ws. gelukt. maar ik ben nog steeds bijna aan t hyperventilewren van de stress over de rest van de week... er moet ZO veel... en ik kan niks meer voor elkaar krijgen.... ik word kotsmisselijk van de gedachte aan de komende twee dagen....
Kwak
pi_75872315
Wat niet gaat, gaat niet Kwak. En DaD.
Je druk maken helpt ook nog eens niet.
Relax.
pi_75872324
Kwakje, lieverd, rustig blijven. . Ik snap heel goed dat je het vervelend vindt, ik kan hier ook absoluut niet tegen. Ik ben al heel blij dat ik vandaag nergens naar toe moet, maar anders zou ik ook flink lopen stressen. En ik heb net ook best even zitten janken toen m'n vriend belde dat 'ie vandaag ook nog niet thuis komt.

Blijf zoveel mogelijk thuis en probeer daar wat werk gedaan te krijgen. Het is volkomen gerechtvaardigd om nu dingen af te zeggen, al helemaal als je afhankelijk bent van het OV!
pi_75872381
Zen!!!

Adem in, adem uit!

Ja doei.
pi_75872416
Maar even een lijstje, om toch nog wat 'gewoonte' er in te houden:

O: 2 gekookte eitjes op 2 knackebrodjes met kaas
T: banaan
L: 2 kampioentjes met filet americain
T: appel
D: couscoussalade met feta en gegrilde groenten
Ja doei.
  maandag 21 december 2009 @ 11:43:38 #266
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75872575
Kwakjeeee De rest heeft al wijze woorden gesproken!

Wennen aan een nieuw vooruitzicht is ook altijd even, nouja, wennen.
  maandag 21 december 2009 @ 11:46:04 #267
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75872666
Wat een ellende hier .
Kwak! . Ik vind het heerlijk, die sneeuw , maar ik hoef dan ook nergens naartoe.
Ik zou steviger balen als de stroom en het internet er een week uit zouden liggen, want dan zou ik een probleem hebben .
Niet meer actief op Fok!
pi_75872752
punt is dat ik niet wíl afzeggen... leuke dingen emt vrienden doen sleept me door deze dagen heen, omdat al het andere zo kudt is.

maar ik heb mezelf redelijk gekalmeerd met de oplossing die er nu ligt: ik haal op weg naar t station straks al mn spullen op op kantoor, zodat ik de komende dagen waar dan ook kan werken, desnoods neem ik t mee naar mn ouders. inloggen op mn werkplek kan altijd online, dus mn documenten kan ik bij. hoef alleen een stapel boeken en een stapel artikelen mee te slepen.... als ik niet meer thuiskom vanavond hoef ik dan niet te stressen oiver mn deadline...

als de berg niet naar mohammed komt...
Kwak
pi_75872758
quote:
Op maandag 21 december 2009 11:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik word zo langzamerhand echt bloedchagrijnig van dit weer.
Bloedchagerijnig niet, maar hoe sneller alles weer normaal is, hoe beter.

Kwak, t komt allemaal goed!
pi_75872791
ik ben ook ontzettend

maargoed... kapotte auto, boodschappen die gedaan moeten worden, niet echt geweldig veel zin in mn werk en het idee dat het afvallen gewoon niet gaat ! heerlijk...

op naar de kerstdagen.
Ja doei.
  maandag 21 december 2009 @ 11:50:39 #271
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_75872846
Ik probeer het maar gewoon los te laten. Ik zie wel hoe laat de bus komt en de trein. Ik kan er toch niks aan doen. Kan me heel druk en kwaad maken, maar daar komt de trein niet eerder van. 't Is zoals het is. Ik moet woe.ochtend naar fysio, maar dat wordt ook nog een uitdaging denk ik.

Sja. Eerst maar eens afwachten of er nog meer sneeuw gaat vallen.
pi_75872888
En Maria thanks voor de vote

Volgende week zit ik trouwens in Londen...hoop dat het een beetje zonder horten en stoten gaat, de reis ernaartoe
  maandag 21 december 2009 @ 11:52:21 #273
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75872905
*voert positieve noot in*

Wat gaat men hier allemaal doen met de feestdagen?

Ik ga (met de trein, mwehe ) met mn vriend naar mijn moeder en zus, en daar komt mn oma ook! En ik heb al allemaal leuke kadootjes gekocht enzo Daar gaan we dan waarschijnlijk films kijken, hangen, eten Tweede kerstdag eten we bij vriendje's ouders + zus. Ook gezellig!
  maandag 21 december 2009 @ 11:54:39 #274
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75873018
quote:
Op maandag 21 december 2009 11:51 schreef shinydiscoball het volgende:
En Maria thanks voor de vote

Volgende week zit ik trouwens in Londen...hoop dat het een beetje zonder horten en stoten gaat, de reis ernaartoe
Yoo'z welcome! Ik word altijd wel blij van jouw dino

London! *jalourze* *vingers gekruisd voor reis zonder gedoe*
  maandag 21 december 2009 @ 11:54:50 #275
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_75873029
Mja, ik vind kerst echt uitermate ontof en ik verheug me dan ook niet echt op het afdraaien van het verplichte ouders en schoonouders-riedeltje... Maarja. Het moet. Van het diner wordt het ook niet echt genieten, want ik ben snipverkouden aan het worden .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')