vind lopen door de gladheid echt afschuwelijk. ik ben heel bang om te vallen en loop dus heel krampachtig. met als gevolg regelmatig overbelaste heup en kniegewrichten (ik weeg 100 kilo en ben hypermobiel/heb slappe bandjes en bindweefsel) als ik door gladheid heb gelopen. ik zie er écht tegenop. het lopen zelf heb ik niks tegen.quote:Op maandag 21 december 2009 10:27 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Goedemorgen.
...
Kwak, een lekkere wandeling van een half uur is toch prima!![]()
Gezonde frisse neus halen enzo, beviel mij vanochtend heel goed.
Oh, in het volgende bedrijfsverzamelgebouw dus?quote:Op maandag 21 december 2009 10:29 schreef motorbloempje het volgende:
Schuin tegenovernou ja, nog even die eerste zijstraat rechts en dan daar aan het einde
Die chinees stinkt altijd zo, dat afvalvooral in de zomer
http://ns.nl/actuele-vertrektijden/main.link?POST_AUTOCOMPLETE=/reisplanner-v2/autocomplete.ajax&SITESTAT_ELEMENTS=sitestatElementsActueleVertrektijden&station=utrecht&avt-submit=Tonenquote:Op maandag 21 december 2009 11:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n vriend staat op Utrecht Centraal nu, maar alle NS-mensen raden hem af om naar Groningen te gaan omdat 'ie niet verder dan Zwolle zal kunnen komen.
Bloedchagerijnig niet, maar hoe sneller alles weer normaal is, hoe beter.quote:Op maandag 21 december 2009 11:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik word zo langzamerhand echt bloedchagrijnig van dit weer.
Yoo'z welcome!quote:Op maandag 21 december 2009 11:51 schreef shinydiscoball het volgende:
En Maria thanks voor de vote![]()
Volgende week zit ik trouwens in Londen...hoop dat het een beetje zonder horten en stoten gaat, de reis ernaartoe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |