1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
Nou dan gok ik op Lennyquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:04 schreef Greys het volgende:
Wie weten er nou nog niet wie hun SeSa is?
- Loveless
- Muis
- ?
Muis moet op zoek naar iemand met een rode poes thuis?quote:
Tisser?quote:
Nee Jenny, ik was die van F_Rquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Die is al iemands SeSaquote:
Ikke.quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:06 schreef Morretje het volgende:
[..]
Muis moet op zoek naar iemand met een rode poes thuis?
Ing, Nok... Nog meer?
Hequote:Op vrijdag 18 december 2009 18:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee Jenny, ik was die van F_R
Als jij nou nieslief gokt.
Die zijn nog niet geraden volgens mij:
-Ynske
-Nieslief
quote:
WHOEHOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee Jenny, ik was die van F_R
Als jij nou nieslief gokt.
Die zijn nog niet geraden volgens mij:
-Ynske
-Nieslief
De spanning nadert een hoogtepunt, we zijn er bijna uit!quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Die is al iemands SeSa![]()
Dit waren mensen die nog niet weten wie hun SeSa is in dat lijstje
Jij kunt volgens mij nog gokken tussen Nieslief en Goodbye nu!
Oh ja!quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ikke.Ik stond nog niet in haar lijstje en dan voelt haar naam zich buitengesloten want bij de gokjes van veel andere mensen stond hij wel.
fijn, ik ben nog gaan vragen wat in hemelsnaam spaanse sloffen warenquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik heb toffels aan, ze zitten heeeerlijk![]()
![]()
ik had gezien hoe leuk de katten bij Cat ermee speelden dus dat kon niet anders als een hit zijnquote:En ik heb gister gewoon die hengel af moeten pakken van Mips omdat ze er al 2 uur non-stop mee bezig was en ik weleens TV wilde kijken.
zelfgemaakte foto. die ik een tijdje terug al eens had laten zienquote:Coole kaart trouwens, maar wat was de hint dan![]()
Ja joh stekkerdoos, ik was toch die reply aan het tiepen terwijl Ynske bekendequote:Op vrijdag 18 december 2009 18:08 schreef Greys het volgende:
[..]
WHOEHOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Ynske heeft jou toch, piemol![]()
Die TT is só true!![]()
Muisje, Ll loopt de boel weer door elkaar te gooienquote:
? waar? wat? hoe?quote:
Stekkerdoos?quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja joh stekkerdoos, ik was toch die reply aan het tiepen terwijl Ynske bekende
quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:09 schreef Muis006 het volgende:
Dan gok ik nies!
Zul je zien dat Gbye is
Dat was toch pas volgende week maandagquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:57 schreef Nonneke het volgende:
zeg, waarom lig jij eigenlijk nog niet met een strikje onder mij kerstboom
Zeg stekkerdoos, dit topic is al meer dan 5 minuten OPloos.quote:
In de lijst staat achter Loveless nog Takaiki!quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:10 schreef Loveless85 het volgende:
Het overzicht klopt niet, Nieslief staat er niet in en Goodbye ook niet, als iemands SS zijnde, en er is nog maar 1 persoon die moet raden?
Takkedinges wist het toch ook nog niet?quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:10 schreef Loveless85 het volgende:
Het overzicht klopt niet, Nieslief staat er niet in en Goodbye ook niet, als iemands SS zijnde, en er is nog maar 1 persoon die moet raden?
OMGquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zeg stekkerdoos, dit topic is al meer dan 5 minuten OPloos.
okquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:12 schreef Greys het volgende:
[..]
In de lijst staat achter Loveless nog Takaiki!
Mooi gemaakt met die foto, je gedicht!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
Dale Carnegie
quote:
Jah, takkedinges krijgt mijn afgelikte boterham.quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:12 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat komt omdat we nog niet WETEN wiens SS Nieslief is en Goodbye, vlotjequote:Op vrijdag 18 december 2009 18:10 schreef Loveless85 het volgende:
Nieslief moest nog geraden worden!quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:15 schreef Loveless85 het volgende:
Maar ff serieus, van wie is Nieslief dan de SeSa? Dan slaan we óf één iemand over die nog niet heeft geraden, óf ze staat niet ingevuld in het 'al geraden' lijstje
Wel een rode katermans hier, niet de SeSa van Muis, ik had Nok al, die had het meteen goed!quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:06 schreef Morretje het volgende:
[..]
Muis moet op zoek naar iemand met een rode poes thuis?
Ing, Nok... Nog meer?
Van Strega, gokt ze. Klopt het dan?quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:15 schreef Loveless85 het volgende:
Maar ff serieus, van wie is Nieslief dan de SeSa? Dan slaan we óf één iemand over die nog niet heeft geraden, óf ze staat niet ingevuld in het 'al geraden' lijstje
Ja wíe moet haar raden dan? Want volgens dat lijstje moet alleen Muis nog raden en moeten zowel Nieslief áls Goodbye nog geraden wordenquote:
Muis en Strega moeten volgens mij nog radenquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja wíe moet haar raden dan? Want volgens dat lijstje moet alleen Muis nog raden en moeten zowel Nieslief áls Goodbye nog geraden worden
Dale Carnegie
Ja, Strega had als gok nog Nonneke staan, maar die was SS van iemand anders.quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
Muis en Strega moeten volgens mij nog raden
en Nies en GB kunnen nog geraden worden
Lekker dingquote:
Zou tijd worden.quote:
nu welquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, Strega had als gok nog Nonneke staan, maar die was SS van iemand anders.
En Strega heeft nu haar gok veranderd naar Nieslief. (maar dat staat nog niet in het lijstje)
zodanquote:
Dale Carnegie
Volgens mij is Nieslief mijn SeSaquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:15 schreef Loveless85 het volgende:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:24 schreef Muis006 het volgende:
Dan heb ik Gbyedie heeft een vent met rood haar!!
Whoehoehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 18 december 2009 18:24 schreef Muis006 het volgende:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:24 schreef Muis006 het volgende:
Weer een match!quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:25 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Maar hij mauwt niet!
En ik heb dus ook een rode kat!
quote:
Toen zei ik nog "wat doe jij met mijn poezel!)quote:
Dat heb ik gemist! Jij hebt ook een mooie rooie?quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:28 schreef Strega het volgende:
[..]
Toen zei ik nog "wat doe jij met mijn poezel!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Iedereen heeft t geraden, iedereen bedankt voor de leuke SeSa!
![]()
Today is life -
Dale Carnegie
Nou een kloon zal het dan niet zijn, want dit is een poesquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:30 schreef Strega het volgende:
En ik dank mijn Secret Niesje, voor de mooie kadootjes! Volgens mij heeft bijna iedereen een kloon van mijn rode kater Jamie.
Ja, Jamie, ik zoek wel even een foto, hij lijkt precies op de jpuwe!quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist! Jij hebt ook een mooie rooie?
quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:29 schreef Muis006 het volgende:
Ol zit mezelf vol te stoppen met snoepjes en nou is er dadelijk geen plek meer voor de friet
idd heb ervan genotenquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:32 schreef Cat22 het volgende:
Wat was dit gissen en raden gezellig.![]()
Het was een gave SeSa!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ga je nu zelf foamen?quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:32 schreef Goodbye het volgende:
Oh en Muis, ik had dus eerst shower foam gekocht van Rituals. Toen tóch nog maar even je lijstje gecheckt![]()
Ik ga heel vaak in bad dus eigenlijk is het perfect!quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:32 schreef Goodbye het volgende:
Oh en Muis, ik had dus eerst shower foam gekocht van Rituals. Toen tóch nog maar even je lijstje gecheckt![]()
Dat dusquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Stoppen met dat ongezonde snoepen!
Je moet plaats houden voor je gezonde maa.........
quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:29 schreef Muis006 het volgende:
ik zit mezelf vol te stoppen met snoepjes en nou is er dadelijk geen plek meer voor de friet
En jij bedankt voor het vakkundig a la Tombolafan bijhouden van het lijstje.quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
idd heb ervan genoten
zo nu eerst eten en dan opruimen
Nee, die zijn wel een stuk zeldzamer dan rode katers.quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou een kloon zal het dan niet zijn, want dit is een poes
Oh, nou ik heb die shower foam nog. Anders stuur ik die ook nog naar je op, want die is echt heel fijn!quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:34 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik ga heel vaak in bad dus eigenlijk is het perfect!
En ik heb nog nooit rituals gehad
[..]
Dat dus
Voor erna jaquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:36 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, nou ik heb die shower foam nog. Anders stuur ik die ook nog naar je op, want die is echt heel fijn!
Maareh, bad, ik heb toch bodylotion gestuurd?Of je bedoelt voor erna?
![]()
Owwww... evil woman!quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:36 schreef Muis006 het volgende:
Ik had half verwacht dat Takaiki Cat zou zeggen, ivm het boek
Ja, ik ben een faler daarinquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:37 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Voor erna jaje moet wel blijven smeren he
Nou SF/Fantasyquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Owwww... evil woman!![]()
Ik denk dat ze me goed genoeg kent om meteen te weten of iets al dan niet van mij afkomstig is.![]()
Stond dat boek trouwens op haar lijstje? Ik hoor haar niet vaak over PTerry. Tis wel een mooie, Going Postal? En toepasselijk.
Goed begin.quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:40 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nou SF/Fantasyen je moet ergens beginnen hea
Dat linkje staat al in de OP, al die tijd al!quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En jij bedankt voor het vakkundig a la Tombolafan bijhouden van het lijstje.![]()
Greys, misschien handig dat linkje aan de OP toe te voegen? Voor nu even?
Jij bent nu al fan van het lied dat naar het Eurovisie Songfestival gaat namens Nederland?quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:41 schreef Greys het volgende:
Rituals is zo lekkerVooral die mandarijntjes-mint geur!
En ik heb zelf de Hammam Sugar Scrub (bruine suiker enzo, ruikt zoooo lekker!) en de Hammam Hot Scrub (eucalyptus zeezout). Aanraders!
Hou eens op jij!quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:41 schreef Greys het volgende:
Rituals is zo lekkerVooral die mandarijntjes-mint geur!
En ik heb zelf de Hammam Sugar Scrub (bruine suiker enzo, ruikt zoooo lekker!) en de Hammam Hot Scrub (eucalyptus zeezout). Aanraders!
Dat hele songfestival is één grote FAIL, dus het boeit me niet echt. Dan vind ik dit nog wel grappig. Beetje zelfspot enzo, beter dan die Toppers ofzo die denken dat ze het wel ff gaan maken en dat hele circus daar omheen afgelopen jaarquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij bent nu al fan van het lied dat naar het Eurovisie Songfestival gaat namens Nederland?
Ik ben er nog helemaal beduusd van
Witches.quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:43 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb bijna in mijn broek gepiest bij het lezen van Witches Abroad
Neequote:Op vrijdag 18 december 2009 18:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Witches.![]()
Heb je Unseen Academicals al gelezen? Is ook zeer hilarisch, al mist het een heks.
Het wordt nu gewoon weer net zo'n circus hoor, trust mequote:Op vrijdag 18 december 2009 18:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat hele songfestival is één grote FAIL, dus het boeit me niet echt. Dan vind ik dit nog wel grappig. Beetje zelfspot enzo, beter dan die Toppers ofzo die denken dat ze het wel ff gaan maken en dat hele circus daar omheen afgelopen jaar
Da's alleen maar heel slim... minder treinen maar wel langere treinenquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:47 schreef Ynske het volgende:
Minder treinen in weekeinde vanwege winter
de smurfenquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Het wordt nu gewoon weer net zo'n circus hoor, trust me
Ben wel benieuwd wie zich aanmelden/hebben aangemeld om dat Vader Abraham nummer te gaan zingen in Oslo!Het zijn er zeven geloof ik en die gaan daar dan om strijden. Strijden om het mogen zingen van een Vader Abraham nummer
(Hoewel Het Kleine Café aan de haven echt de hele wereld overgegaan is en bv ook door Mireille Mattieu is opgenomen ooit)
quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:21 schreef Cat22 het volgende:
DIENSTMEDEDELING
Elieieieieies heeft door het slooooooooootje heengepost!![]()
En het ging zo goed.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:53 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Irene Moors en de Smurfen![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]k heb een lp van de smurfenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Today is life -
Dale Carnegie
Ik vind 't wel bijdehand, ze weten toch al dat 100% niet te halen is, kan je er beter zo het beste van proberen te maken dan stug alles zo laten rijden en ondergaan aan een soort van domino-effect. Want als er eenmaal vertraagde treinen zijn ofzo haal je dat zelden in, of moeten de treinen ná die trein ook wachten bij seinen e.d.quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:47 schreef Ynske het volgende:
Minder treinen in weekeinde vanwege winter
Ze hebben nu ook een rozen roze lijn. De bodycreme daarvan Himalaya Honey Touch, met rozen en honing, is ook zo heerlijk. Ja wat dat aangaat.....in het ziekenhuis, Rituals winkeltje!quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:43 schreef Ynske het volgende:
[..]de blauwe tandpasta, de blauwe en rode bodylotion, showerfoam rood, allemaal lekker, strakjes de nieuwe lichtgroene uit proberen
Lafjoe.quote:
Wie zegt dat het over jou gaat?quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:09 schreef Loveless85 het volgende:
TT change trouwens, ik had JJH én mij eigen SS geraden
Het moet wel over mij gaan met mijn vijf gokkenquote:
Das waar.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:11 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Het moet wel over mij gaan met mijn vijf gokken
We zijn wel King en Queen semi-vunzige opmerkingen vanavond hèquote:
Ik denk zomaar dat die uitspraak nogal uit zijn verband is getrokken.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:20 schreef Ynske het volgende:
Patricia Paay (60) wil nog wel een baby
dat doe je een kind toch niet aan, als je zelf al zo oud bent, wie zegt dat je de 80 haalt. de kans dat dat kind jong dr moeder kwijt raakt is toch best groot
okquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk zomaar dat die uitspraak nogal uit zijn verband is getrokken.
Er stond ook ergens dat ze helemaal geen kind wil, maar dat het op zich nog wel zou kunnen, lichamelijk gezien met behulp van wat kunstgrepen
Ik ben er gelukkig ook helemaaaaaaaaaaaal niet ingetrapt met Subtlequote:
Weet het niet zeker hoor, wat ze nou precies gezegd heeft.quote:
AMSTERDAM - Patricia Paay vindt het heel jammer dat ze maar één kind op de wereld heeft gezet.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Weet het niet zeker hoor, wat ze nou precies gezegd heeft.
Maar de roddelpers kennende hebben ze 'Paay wil een kind' weer uit zijn verband gerukt
Smakelijk!quote:
Dat zóu ze hebben gezegd. Ik neem dat niet al te letterlijkquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
AMSTERDAM - Patricia Paay vindt het heel jammer dat ze maar één kind op de wereld heeft gezet.
Een tweede zwangerschap sluit ze echter niet uit. "Ik mag dan 60 zijn, mijn lijf is nog prima in vorm.
Natuurlijk heb ik dan wel een eiceldonor nodig".
Ameliequote:Op vrijdag 18 december 2009 19:27 schreef Loveless85 het volgende:
Oeh is dat Audrey Tatou ofzo in die nieuwe Chanel reclame?
Wat is ze mooi
Audrey is echt een prachtige vrouw. Ik vind die petite, donkerharige franse vrouwen altijd mooiquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:27 schreef Loveless85 het volgende:
Oeh is dat Audrey Tatou ofzo in die nieuwe Chanel reclame?
Wat is ze mooi
b) geloof ik best hoor.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Smakelijk!
[..]
Dat zóu ze hebben gezegd. Ik neem dat niet al te letterlijk
Froger zou ook hebben gezegd dat Joling een miljoen per Toppersconcert krijgt en Gordon maar de helft.
a) alsof Froger ooit over geld zou lullen van anderen
b) alsof Gordon er genoegen mee zou nemen dat ie de helft krijgt
Net als Alizée in dat eeuwige Dumpert-filmpjequote:Op vrijdag 18 december 2009 19:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Audrey is echt een prachtige vrouw. Ik vind die petite, donkerharige franse vrouwen altijd mooiHad wel gewild dat ik er zelf zo uitzag
Lolita? Ook een beauty is dat, ja.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Net als Alizée in dat eeuwige Dumpert-filmpje
Hmm, beetje fout ziet ze er daar uitquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:32 schreef Loveless85 het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/30034/c02300b3/aliz_e.html
quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Lolita? Ook een beauty is dat, ja.
Ze ziet er altijd zo verschillend uit!quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Audrey is echt een prachtige vrouw. Ik vind die petite, donkerharige franse vrouwen altijd mooiHad wel gewild dat ik er zelf zo uitzag
Ik vind haar het mooist op de foto met sigaret en de zwart witte fotoquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze ziet er altijd zo verschillend uit!Kort haar vind ik het minst mooi.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Onderste tweequote:Op vrijdag 18 december 2009 19:40 schreef Greys het volgende:
Hier is ze wéér anders
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
What have you done?!quote:
Pfieuwwwwquote:
Sorry, ik heb Ll al een paar keer in het eggie gezienquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wacht maar tot je erachter komt hoe ll er echt uitziet![]()
Ik weet al lang hoe Ll er uit zietquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wacht maar tot je erachter komt hoe ll er echt uitziet![]()
[ afbeelding ]
ik besefte het ook net te laat jaquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Sorry, ik heb Ll al een paar keer in het eggie gezien
die staan alweer een pagina terug, zand eroverquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:18 schreef Goodbye het volgende:
Moet je maar niet van die nare foto's posten
Nou vooruit, omdat je voor m'n hint zorgdequote:Op vrijdag 18 december 2009 20:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
die staan alweer een pagina terug, zand erover
Need you tonight ja.quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:09 schreef DeZwabber het volgende:
waar ken ik inxs nou van, het komt me zo bekend voor
Ja, dat hele ophangverhaal vergeet je niet zo gauwquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Need you tonight ja.
En sowieso, je kent INXS toch wel, kom op zeg
ja ik ken ze wel, m;n geheugen was een beetje vaagquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Need you tonight ja.
En sowieso, je kent INXS toch wel, kom op zeg
Dat ook jaquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:25 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, dat hele ophangverhaal vergeet je niet zo gauw
Binnenkort ga ik naar ze toe in Watt. Tis echt een relaxte live-bandquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:26 schreef oh-oh het volgende:
INX, Triggerfinger net, Triggerfinger is zo een leuk bandje![]()
En bij INXS ben ik es in de tourbus geweest
was jij een groupie vroeger?quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:26 schreef oh-oh het volgende:
INX, Triggerfinger net, Triggerfinger is zo een leuk bandje![]()
En bij INXS ben ik es in de tourbus geweest
Ze zijn echt leuk ja.quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Binnenkort ga ik naar ze toe in Watt. Tis echt een relaxte live-band
Soulwax en dEUS vind ik dan weer niksquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze zijn echt leuk ja.
Wel weer typisch Belgisch ( Soulwax, Deus ) maar wel erg leuk gewoon
Awwquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:19 schreef DeZwabber het volgende:
er gaat vuurwerk af voor de deur, en de parkiet, Kroink explodeert mee in zijn kooi
Nou nee.quote:
Ik ken beide bandjes van uit hun glorie jaren, eerste albums zijn van beide geweldigquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Soulwax en dEUS vind ik dan weer niks![]()
Ooit Soulwax als vervanging van David Bowie gezien op Rock Werchter, dat was zo een bummer, verwacht je Bowie, komt er een Belgisch bandje het festival afsluiten.
Sindsdien kunnen ze niks meer goed doen bij me![]()
Slaat nergens op, I know
GMTAquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:32 schreef Loveless85 het volgende:
Ik vind het nu al kut, ze doen niet die opkomst maar ze zitten er al.
En Kim Feenstra![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alleen Johnny, maar die kan dat programma echt niet in zn eentje trekkenquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:33 schreef Loveless85 het volgende:
Angela Groothuizen lijkt me wel wat te vertellen te hebben, Kathleen ook![]()
Johhny ook uiteraard
Hoe wassie?quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:40 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben trouwens vandaag naar Avatar geweest, in IMAX 3D!
Ik wil Georginaaaaaquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:42 schreef Nonneke het volgende:
wat een saaie mensen allemaal dit keerkunnen ze Nelleke van der Krogt niet eens neerzetten ?
Nou, ik zag net de reclame van de film op tv en ik kan sowieso iedereen aanraden om naar IMAX 3D te gaan, of op z'n minst naar 3D. Is echt een enorme waardevermeerdering voor deze film!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:42 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, ik zag net de reclame van de film op tv en ik kan sowieso iedereen aanraden om naar IMAX 3D te gaan, of op z'n minst naar 3D. Is echt een enorme waardevermeerdering voor deze film!
Over het verhaal en dergelijke:Het lijkt mij zo niks, dat uitgekauwde verhaal e.d.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik krijg sowieso jeuk van die films die al meteen van tevoren als kaskraker en dé film van het jaar worden gepresenteerd![]()
die heeft blijkbaar last van een ID crisis..quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:44 schreef oh-oh het volgende:
Wat zit die Jette nou te blaten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. [/quote]
Ik sta hier gewoon niet tussen.
Hahaha, ja dat is nooit slim! Maar ach, ik ben geen recensent, ik heb me prima vermaakt! En ik stond maar mooi in de rij achter Barry Hay. Die keurrrrrig een Grolschje bestelde om 10.30, moet ook wel met die reclame's die hij er voor maakt, natuurlijkquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het lijkt mij zo niks, dat uitgekauwde verhaal e.d.
En ik krijg sowieso jeuk van die films die al meteen van tevoren als kaskraker en dé film van het jaar worden gepresenteerd
Tragisch he.quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:45 schreef Nonneke het volgende:
[..]
die heeft blijkbaar last van een ID crisis..
L-L-L-L-Laura
quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:45 schreef ferrari_rood het volgende:
Welke Secret Santa's zijn al bekend?Ik sta hier gewoon niet tussen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[/quote]
Mensen kunnen fouten maken, vraag anders Ynske even of ze het aanpast?
Stay with me, let's just breathe.
ik vond:quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:45 schreef oh-oh het volgende:
Damn, zelfs Paul is verre van grappig eigenlijk he?
en dan doet ze de hele week over de maandagkrant zekerquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:42 schreef oh-oh het volgende:
Fuck m all, Kim leest wel mooi de Volkskrant
Ja twee leuke grappen, alletwee over de Dolly Dots.quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ik vond:
'Ze is Dolly Dot geweest, ze neukte alles behalve d'r eigen man'
dan wel weer grappig
Paul de Leeuwquote:
Dat zwemmertje of zo?quote:
Dat weet ie dan gewoon nog nietquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maarten v/d Weijden ofzo.
Olympisch zwemmer en geen homo volgens mij
ja zo'n ontkenningsfase kan soms lang durenquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maarten v/d Weijden ofzo.
Olympisch zwemmer en geen homo volgens mij
quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:51 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ja zo'n ontkenningsfase kan soms lang duren
tis niet de lijst uit de wikiquote:
Ik zou m echt onmiddelijk doenquote:
omdat mannen met lang haar woest aantrekkelijk zijn voor vrouwen, en dat mag moet iedereen wetenquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:52 schreef oh-oh het volgende:
Oh mooi, nu Johnny, dan kan ik daarna iets leuks gaan doen![]()
Waarom is die Johnny zo leuk eigenlijk?
Hij lijkt best veel op mn leukste ex jaquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
omdat mannen met lang haar woest aantrekkelijk zijn voor vrouwen, en dat mag moet iedereen weten
Welke Jan?quote:
Die zelfingenomen ballerinakwal van GTSTquote:
ik heb echt geen idee waar het over gaat, ik kijk het dan ook nietquote:
Thomas is nog wel een beetje cute...quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:57 schreef Nonneke het volgende:
arme Thomas is helemaal getraumatiseerd na dit programma
Ohja, ik ken hem vanuit de jury van SYTYCD! Apart ventje!quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die zelfingenomen ballerinakwal van GTST
Jan is die danshomo van GTSTquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik heb echt geen idee waar het over gaat, ik kijk het dan ook niet
wie is jan en wie is thomas?![]()
uitleg mensen!
Ja dag, zet je tv ff op Ned3, wij doen dit ook niet voor de lol hoorquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik heb echt geen idee waar het over gaat, ik kijk het dan ook niet
wie is jan en wie is thomas?![]()
uitleg mensen!
iedereen die thomas heet is datquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Thomas is nog wel een beetje cute...
quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
iedereen die thomas heet is dat
dan hadden ze die rodequote:Op vrijdag 18 december 2009 21:01 schreef Loveless85 het volgende:
Kathleen is saai![]()
Kom op, in dat K3 moet er toch ook wel flink wat geslikt en gesnoven en geneukt worden
Ik denk echt van niet, die zijn daadwerkelijk zo onnozel als ze lijkenquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:01 schreef Loveless85 het volgende:
Kathleen is saai![]()
Kom op, in dat K3 moet er toch ook wel flink wat geslikt en gesnoven en geneukt worden
Dr zit ook geen leuk wijf in he?quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:02 schreef Nonneke het volgende:
[..]
dan hadden ze die rodemoeten uitnodigen
misschien dat gertje wat meer weetquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik denk echt van niet, die zijn daadwerkelijk zo onnozel als ze lijken
Nah die met dat rode haar is best kinky volgens mijquote:
AMAI , die doet hooguit diejen hond van mquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
misschien dat gertje wat meer weet
Ik heb t over t programma mop.quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:04 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Nah die met dat rode haar is best kinky volgens mij![]()
Die zou ik wel doen hoor
amai Gertje, wat doet ge daar zo achter mij he?quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
AMAI , die doet hooguit diejen hond van m
Jahaaaaaquote:
Ja, en ik doe even niet mee met het gejubelquote:
mjah als het moetquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb t over t programma mop.
Wie zou je doen?
Kim, Ansj, Laura, Kathleen?
Nah, denk dan toch die hockydoos he?
Amai Gertje, haal diejen stok es uit mijnen poepquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
amai Gertje, wat doet ge daar zo achter mij he?
Okidoquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:07 schreef Nonneke het volgende:
[..]
mjah als het moetals ze dr mond maar houdt dan en gewoon alleen geil kijkt, maar anders doen we het toch samen met Sjonniej !
Ooooooooooh zei ze dat !quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:08 schreef Loveless85 het volgende:
Gut wat een wijze praat van Kim
'Ik denk dat as je freemt ga in je reelassiee da gewoon je relaaassie niej goet sit'
een ramp hequote:
zeg, Samson, gij moet alvast opgewarmd worden voor Albert he!quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Amai Gertje, haal diejen stok es uit mijnen poep
Ik ben voor euthanasie, wat een rampwijfquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:09 schreef Nonneke het volgende:
is er een dokter in de zaal om Laura ff af te voeren ?
nee , maar er is vast wel iemand met een knuppelquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:09 schreef Nonneke het volgende:
is er een dokter in de zaal om Laura ff af te voeren ?
TEN EERSTE ! is het AlbertOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
een ramp he![]()
[..]
zeg, Samson, gij moet alvast opgewarmd worden voor Albert he!
tis albertooooooooOOOOOOOOOOOO!!!!!!quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
een ramp he![]()
[..]
zeg, Samson, gij moet alvast opgewarmd worden voor Albert he!
oh gelukkig er is toch iemand die em oppaktquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:10 schreef Nonneke het volgende:
[..]
TEN EERSTE ! is het AlbertOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
en ten tweede...NEE !
quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
tis albertooooooooOOOOOOOOOOOO!!!!!!
Poepstarsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |