die heeft blijkbaar last van een ID crisis..quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:44 schreef oh-oh het volgende:
Wat zit die Jette nou te blaten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. [/quote]
Ik sta hier gewoon niet tussen.
Hahaha, ja dat is nooit slim! Maar ach, ik ben geen recensent, ik heb me prima vermaakt! En ik stond maar mooi in de rij achter Barry Hay. Die keurrrrrig een Grolschje bestelde om 10.30, moet ook wel met die reclame's die hij er voor maakt, natuurlijkquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het lijkt mij zo niks, dat uitgekauwde verhaal e.d.
En ik krijg sowieso jeuk van die films die al meteen van tevoren als kaskraker en dé film van het jaar worden gepresenteerd
Tragisch he.quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:45 schreef Nonneke het volgende:
[..]
die heeft blijkbaar last van een ID crisis..
L-L-L-L-Laura
quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:45 schreef ferrari_rood het volgende:
Welke Secret Santa's zijn al bekend?Ik sta hier gewoon niet tussen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[/quote]
Mensen kunnen fouten maken, vraag anders Ynske even of ze het aanpast?
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
ik vond:quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:45 schreef oh-oh het volgende:
Damn, zelfs Paul is verre van grappig eigenlijk he?
en dan doet ze de hele week over de maandagkrant zekerquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:42 schreef oh-oh het volgende:
Fuck m all, Kim leest wel mooi de Volkskrant
Ja twee leuke grappen, alletwee over de Dolly Dots.quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ik vond:
'Ze is Dolly Dot geweest, ze neukte alles behalve d'r eigen man'
dan wel weer grappig
Paul de Leeuwquote:
Dat zwemmertje of zo?quote:
Dat weet ie dan gewoon nog nietquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maarten v/d Weijden ofzo.
Olympisch zwemmer en geen homo volgens mij
ja zo'n ontkenningsfase kan soms lang durenquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maarten v/d Weijden ofzo.
Olympisch zwemmer en geen homo volgens mij
quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:51 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ja zo'n ontkenningsfase kan soms lang duren
tis niet de lijst uit de wikiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |