Ik vind haar het mooist op de foto met sigaret en de zwart witte fotoquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze ziet er altijd zo verschillend uit!Kort haar vind ik het minst mooi.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Onderste tweequote:Op vrijdag 18 december 2009 19:40 schreef Greys het volgende:
Hier is ze wéér anders
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
What have you done?!quote:
Pfieuwwwwquote:
Sorry, ik heb Ll al een paar keer in het eggie gezienquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wacht maar tot je erachter komt hoe ll er echt uitziet![]()
Ik weet al lang hoe Ll er uit zietquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wacht maar tot je erachter komt hoe ll er echt uitziet![]()
[ afbeelding ]
ik besefte het ook net te laat jaquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Sorry, ik heb Ll al een paar keer in het eggie gezien
die staan alweer een pagina terug, zand eroverquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:18 schreef Goodbye het volgende:
Moet je maar niet van die nare foto's posten
Nou vooruit, omdat je voor m'n hint zorgdequote:Op vrijdag 18 december 2009 20:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
die staan alweer een pagina terug, zand erover
Need you tonight ja.quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:09 schreef DeZwabber het volgende:
waar ken ik inxs nou van, het komt me zo bekend voor
Ja, dat hele ophangverhaal vergeet je niet zo gauwquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Need you tonight ja.
En sowieso, je kent INXS toch wel, kom op zeg
ja ik ken ze wel, m;n geheugen was een beetje vaagquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Need you tonight ja.
En sowieso, je kent INXS toch wel, kom op zeg
Dat ook jaquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:25 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, dat hele ophangverhaal vergeet je niet zo gauw
Binnenkort ga ik naar ze toe in Watt. Tis echt een relaxte live-bandquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:26 schreef oh-oh het volgende:
INX, Triggerfinger net, Triggerfinger is zo een leuk bandje![]()
En bij INXS ben ik es in de tourbus geweest
was jij een groupie vroeger?quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:26 schreef oh-oh het volgende:
INX, Triggerfinger net, Triggerfinger is zo een leuk bandje![]()
En bij INXS ben ik es in de tourbus geweest
Ze zijn echt leuk ja.quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Binnenkort ga ik naar ze toe in Watt. Tis echt een relaxte live-band
Soulwax en dEUS vind ik dan weer niksquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze zijn echt leuk ja.
Wel weer typisch Belgisch ( Soulwax, Deus ) maar wel erg leuk gewoon
Awwquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:19 schreef DeZwabber het volgende:
er gaat vuurwerk af voor de deur, en de parkiet, Kroink explodeert mee in zijn kooi
Nou nee.quote:
Ik ken beide bandjes van uit hun glorie jaren, eerste albums zijn van beide geweldigquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Soulwax en dEUS vind ik dan weer niks![]()
Ooit Soulwax als vervanging van David Bowie gezien op Rock Werchter, dat was zo een bummer, verwacht je Bowie, komt er een Belgisch bandje het festival afsluiten.
Sindsdien kunnen ze niks meer goed doen bij me![]()
Slaat nergens op, I know
GMTAquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:32 schreef Loveless85 het volgende:
Ik vind het nu al kut, ze doen niet die opkomst maar ze zitten er al.
En Kim Feenstra![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alleen Johnny, maar die kan dat programma echt niet in zn eentje trekkenquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:33 schreef Loveless85 het volgende:
Angela Groothuizen lijkt me wel wat te vertellen te hebben, Kathleen ook![]()
Johhny ook uiteraard
Hoe wassie?quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:40 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben trouwens vandaag naar Avatar geweest, in IMAX 3D!
Ik wil Georginaaaaaquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:42 schreef Nonneke het volgende:
wat een saaie mensen allemaal dit keerkunnen ze Nelleke van der Krogt niet eens neerzetten ?
Nou, ik zag net de reclame van de film op tv en ik kan sowieso iedereen aanraden om naar IMAX 3D te gaan, of op z'n minst naar 3D. Is echt een enorme waardevermeerdering voor deze film!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:42 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, ik zag net de reclame van de film op tv en ik kan sowieso iedereen aanraden om naar IMAX 3D te gaan, of op z'n minst naar 3D. Is echt een enorme waardevermeerdering voor deze film!
Over het verhaal en dergelijke:Het lijkt mij zo niks, dat uitgekauwde verhaal e.d.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik krijg sowieso jeuk van die films die al meteen van tevoren als kaskraker en dé film van het jaar worden gepresenteerd![]()
die heeft blijkbaar last van een ID crisis..quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:44 schreef oh-oh het volgende:
Wat zit die Jette nou te blaten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. [/quote]
Ik sta hier gewoon niet tussen.
Hahaha, ja dat is nooit slim! Maar ach, ik ben geen recensent, ik heb me prima vermaakt! En ik stond maar mooi in de rij achter Barry Hay. Die keurrrrrig een Grolschje bestelde om 10.30, moet ook wel met die reclame's die hij er voor maakt, natuurlijkquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het lijkt mij zo niks, dat uitgekauwde verhaal e.d.
En ik krijg sowieso jeuk van die films die al meteen van tevoren als kaskraker en dé film van het jaar worden gepresenteerd
Tragisch he.quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:45 schreef Nonneke het volgende:
[..]
die heeft blijkbaar last van een ID crisis..
L-L-L-L-Laura
quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:45 schreef ferrari_rood het volgende:
Welke Secret Santa's zijn al bekend?Ik sta hier gewoon niet tussen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[/quote]
Mensen kunnen fouten maken, vraag anders Ynske even of ze het aanpast?
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
ik vond:quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:45 schreef oh-oh het volgende:
Damn, zelfs Paul is verre van grappig eigenlijk he?
en dan doet ze de hele week over de maandagkrant zekerquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:42 schreef oh-oh het volgende:
Fuck m all, Kim leest wel mooi de Volkskrant
Ja twee leuke grappen, alletwee over de Dolly Dots.quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ik vond:
'Ze is Dolly Dot geweest, ze neukte alles behalve d'r eigen man'
dan wel weer grappig
Paul de Leeuwquote:
Dat zwemmertje of zo?quote:
Dat weet ie dan gewoon nog nietquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maarten v/d Weijden ofzo.
Olympisch zwemmer en geen homo volgens mij
ja zo'n ontkenningsfase kan soms lang durenquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maarten v/d Weijden ofzo.
Olympisch zwemmer en geen homo volgens mij
quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:51 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ja zo'n ontkenningsfase kan soms lang duren
tis niet de lijst uit de wikiquote:
Ik zou m echt onmiddelijk doenquote:
omdat mannen met lang haar woest aantrekkelijk zijn voor vrouwen, en dat mag moet iedereen wetenquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:52 schreef oh-oh het volgende:
Oh mooi, nu Johnny, dan kan ik daarna iets leuks gaan doen![]()
Waarom is die Johnny zo leuk eigenlijk?
Hij lijkt best veel op mn leukste ex jaquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
omdat mannen met lang haar woest aantrekkelijk zijn voor vrouwen, en dat mag moet iedereen weten
Welke Jan?quote:
Die zelfingenomen ballerinakwal van GTSTquote:
ik heb echt geen idee waar het over gaat, ik kijk het dan ook nietquote:
Thomas is nog wel een beetje cute...quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:57 schreef Nonneke het volgende:
arme Thomas is helemaal getraumatiseerd na dit programma
Ohja, ik ken hem vanuit de jury van SYTYCD! Apart ventje!quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die zelfingenomen ballerinakwal van GTST
Jan is die danshomo van GTSTquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik heb echt geen idee waar het over gaat, ik kijk het dan ook niet
wie is jan en wie is thomas?![]()
uitleg mensen!
Ja dag, zet je tv ff op Ned3, wij doen dit ook niet voor de lol hoorquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik heb echt geen idee waar het over gaat, ik kijk het dan ook niet
wie is jan en wie is thomas?![]()
uitleg mensen!
iedereen die thomas heet is datquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Thomas is nog wel een beetje cute...
quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
iedereen die thomas heet is dat
dan hadden ze die rodequote:Op vrijdag 18 december 2009 21:01 schreef Loveless85 het volgende:
Kathleen is saai![]()
Kom op, in dat K3 moet er toch ook wel flink wat geslikt en gesnoven en geneukt worden
Ik denk echt van niet, die zijn daadwerkelijk zo onnozel als ze lijkenquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:01 schreef Loveless85 het volgende:
Kathleen is saai![]()
Kom op, in dat K3 moet er toch ook wel flink wat geslikt en gesnoven en geneukt worden
Dr zit ook geen leuk wijf in he?quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:02 schreef Nonneke het volgende:
[..]
dan hadden ze die rodemoeten uitnodigen
misschien dat gertje wat meer weetquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik denk echt van niet, die zijn daadwerkelijk zo onnozel als ze lijken
Nah die met dat rode haar is best kinky volgens mijquote:
AMAI , die doet hooguit diejen hond van mquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
misschien dat gertje wat meer weet
Ik heb t over t programma mop.quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:04 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Nah die met dat rode haar is best kinky volgens mij![]()
Die zou ik wel doen hoor
amai Gertje, wat doet ge daar zo achter mij he?quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
AMAI , die doet hooguit diejen hond van m
Jahaaaaaquote:
Ja, en ik doe even niet mee met het gejubelquote:
mjah als het moetquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb t over t programma mop.
Wie zou je doen?
Kim, Ansj, Laura, Kathleen?
Nah, denk dan toch die hockydoos he?
Amai Gertje, haal diejen stok es uit mijnen poepquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
amai Gertje, wat doet ge daar zo achter mij he?
Okidoquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:07 schreef Nonneke het volgende:
[..]
mjah als het moetals ze dr mond maar houdt dan en gewoon alleen geil kijkt, maar anders doen we het toch samen met Sjonniej !
Ooooooooooh zei ze dat !quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:08 schreef Loveless85 het volgende:
Gut wat een wijze praat van Kim
'Ik denk dat as je freemt ga in je reelassiee da gewoon je relaaassie niej goet sit'
een ramp hequote:
zeg, Samson, gij moet alvast opgewarmd worden voor Albert he!quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Amai Gertje, haal diejen stok es uit mijnen poep
Ik ben voor euthanasie, wat een rampwijfquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:09 schreef Nonneke het volgende:
is er een dokter in de zaal om Laura ff af te voeren ?
nee , maar er is vast wel iemand met een knuppelquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:09 schreef Nonneke het volgende:
is er een dokter in de zaal om Laura ff af te voeren ?
TEN EERSTE ! is het AlbertOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
een ramp he![]()
[..]
zeg, Samson, gij moet alvast opgewarmd worden voor Albert he!
tis albertooooooooOOOOOOOOOOOO!!!!!!quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
een ramp he![]()
[..]
zeg, Samson, gij moet alvast opgewarmd worden voor Albert he!
oh gelukkig er is toch iemand die em oppaktquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:10 schreef Nonneke het volgende:
[..]
TEN EERSTE ! is het AlbertOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
en ten tweede...NEE !
quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
tis albertooooooooOOOOOOOOOOOO!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |