Ik zou m echt onmiddelijk doenquote:
omdat mannen met lang haar woest aantrekkelijk zijn voor vrouwen, en dat mag moet iedereen wetenquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:52 schreef oh-oh het volgende:
Oh mooi, nu Johnny, dan kan ik daarna iets leuks gaan doen![]()
Waarom is die Johnny zo leuk eigenlijk?
Hij lijkt best veel op mn leukste ex jaquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
omdat mannen met lang haar woest aantrekkelijk zijn voor vrouwen, en dat mag moet iedereen weten
Welke Jan?quote:
Die zelfingenomen ballerinakwal van GTSTquote:
ik heb echt geen idee waar het over gaat, ik kijk het dan ook nietquote:
Thomas is nog wel een beetje cute...quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:57 schreef Nonneke het volgende:
arme Thomas is helemaal getraumatiseerd na dit programma
Ohja, ik ken hem vanuit de jury van SYTYCD! Apart ventje!quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die zelfingenomen ballerinakwal van GTST
Jan is die danshomo van GTSTquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik heb echt geen idee waar het over gaat, ik kijk het dan ook niet
wie is jan en wie is thomas?![]()
uitleg mensen!
Ja dag, zet je tv ff op Ned3, wij doen dit ook niet voor de lol hoorquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik heb echt geen idee waar het over gaat, ik kijk het dan ook niet
wie is jan en wie is thomas?![]()
uitleg mensen!
iedereen die thomas heet is datquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Thomas is nog wel een beetje cute...
quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
iedereen die thomas heet is dat
dan hadden ze die rodequote:Op vrijdag 18 december 2009 21:01 schreef Loveless85 het volgende:
Kathleen is saai![]()
Kom op, in dat K3 moet er toch ook wel flink wat geslikt en gesnoven en geneukt worden
Ik denk echt van niet, die zijn daadwerkelijk zo onnozel als ze lijkenquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:01 schreef Loveless85 het volgende:
Kathleen is saai![]()
Kom op, in dat K3 moet er toch ook wel flink wat geslikt en gesnoven en geneukt worden
Dr zit ook geen leuk wijf in he?quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:02 schreef Nonneke het volgende:
[..]
dan hadden ze die rodemoeten uitnodigen
misschien dat gertje wat meer weetquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik denk echt van niet, die zijn daadwerkelijk zo onnozel als ze lijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |