Nah die met dat rode haar is best kinky volgens mijquote:
AMAI , die doet hooguit diejen hond van mquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
misschien dat gertje wat meer weet
Ik heb t over t programma mop.quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:04 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Nah die met dat rode haar is best kinky volgens mij![]()
Die zou ik wel doen hoor
amai Gertje, wat doet ge daar zo achter mij he?quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
AMAI , die doet hooguit diejen hond van m
Jahaaaaaquote:
Ja, en ik doe even niet mee met het gejubelquote:
mjah als het moetquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb t over t programma mop.
Wie zou je doen?
Kim, Ansj, Laura, Kathleen?
Nah, denk dan toch die hockydoos he?
Amai Gertje, haal diejen stok es uit mijnen poepquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
amai Gertje, wat doet ge daar zo achter mij he?
Okidoquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:07 schreef Nonneke het volgende:
[..]
mjah als het moetals ze dr mond maar houdt dan en gewoon alleen geil kijkt, maar anders doen we het toch samen met Sjonniej !
Ooooooooooh zei ze dat !quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:08 schreef Loveless85 het volgende:
Gut wat een wijze praat van Kim
'Ik denk dat as je freemt ga in je reelassiee da gewoon je relaaassie niej goet sit'
een ramp hequote:
zeg, Samson, gij moet alvast opgewarmd worden voor Albert he!quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Amai Gertje, haal diejen stok es uit mijnen poep
Ik ben voor euthanasie, wat een rampwijfquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:09 schreef Nonneke het volgende:
is er een dokter in de zaal om Laura ff af te voeren ?
nee , maar er is vast wel iemand met een knuppelquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:09 schreef Nonneke het volgende:
is er een dokter in de zaal om Laura ff af te voeren ?
TEN EERSTE ! is het AlbertOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
een ramp he![]()
[..]
zeg, Samson, gij moet alvast opgewarmd worden voor Albert he!
tis albertooooooooOOOOOOOOOOOO!!!!!!quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
een ramp he![]()
[..]
zeg, Samson, gij moet alvast opgewarmd worden voor Albert he!
oh gelukkig er is toch iemand die em oppaktquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:10 schreef Nonneke het volgende:
[..]
TEN EERSTE ! is het AlbertOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
en ten tweede...NEE !
quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
tis albertooooooooOOOOOOOOOOOO!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |