Van Strega, gokt ze. Klopt het dan?quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:15 schreef Loveless85 het volgende:
Maar ff serieus, van wie is Nieslief dan de SeSa? Dan slaan we óf één iemand over die nog niet heeft geraden, óf ze staat niet ingevuld in het 'al geraden' lijstje
Ja wíe moet haar raden dan? Want volgens dat lijstje moet alleen Muis nog raden en moeten zowel Nieslief áls Goodbye nog geraden wordenquote:
Muis en Strega moeten volgens mij nog radenquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja wíe moet haar raden dan? Want volgens dat lijstje moet alleen Muis nog raden en moeten zowel Nieslief áls Goodbye nog geraden worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Ja, Strega had als gok nog Nonneke staan, maar die was SS van iemand anders.quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
Muis en Strega moeten volgens mij nog raden
en Nies en GB kunnen nog geraden worden
Lekker dingquote:
Zou tijd worden.quote:
nu welquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, Strega had als gok nog Nonneke staan, maar die was SS van iemand anders.
En Strega heeft nu haar gok veranderd naar Nieslief. (maar dat staat nog niet in het lijstje)
zodanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
Dale Carnegie
Volgens mij is Nieslief mijn SeSaquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:15 schreef Loveless85 het volgende:
Maar ff serieus, van wie is Nieslief dan de SeSa? Dan slaan we óf één iemand over die nog niet heeft geraden, óf ze staat niet ingevuld in het 'al geraden' lijstje
quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:24 schreef Muis006 het volgende:
Dan heb ik Gbyedie heeft een vent met rood haar!!
Whoehoehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 18 december 2009 18:24 schreef Muis006 het volgende:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:24 schreef Muis006 het volgende:
Weer een match!quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:25 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Maar hij mauwt niet!
En ik heb dus ook een rode kat!
quote:
Toen zei ik nog "wat doe jij met mijn poezel!)quote:
Dat heb ik gemist! Jij hebt ook een mooie rooie?quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:28 schreef Strega het volgende:
[..]
Toen zei ik nog "wat doe jij met mijn poezel!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Iedereen heeft t geraden, iedereen bedankt voor de leuke SeSa!
![]()
Today is life -
Dale Carnegie
Nou een kloon zal het dan niet zijn, want dit is een poesquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:30 schreef Strega het volgende:
En ik dank mijn Secret Niesje, voor de mooie kadootjes! Volgens mij heeft bijna iedereen een kloon van mijn rode kater Jamie.
Ja, Jamie, ik zoek wel even een foto, hij lijkt precies op de jpuwe!quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist! Jij hebt ook een mooie rooie?
quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:29 schreef Muis006 het volgende:
Ol zit mezelf vol te stoppen met snoepjes en nou is er dadelijk geen plek meer voor de friet
idd heb ervan genotenquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:32 schreef Cat22 het volgende:
Wat was dit gissen en raden gezellig.![]()
Het was een gave SeSa!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ga je nu zelf foamen?quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:32 schreef Goodbye het volgende:
Oh en Muis, ik had dus eerst shower foam gekocht van Rituals. Toen tóch nog maar even je lijstje gecheckt![]()
Ik ga heel vaak in bad dus eigenlijk is het perfect!quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:32 schreef Goodbye het volgende:
Oh en Muis, ik had dus eerst shower foam gekocht van Rituals. Toen tóch nog maar even je lijstje gecheckt![]()
Dat dusquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Stoppen met dat ongezonde snoepen!
Je moet plaats houden voor je gezonde maa.........
quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:29 schreef Muis006 het volgende:
ik zit mezelf vol te stoppen met snoepjes en nou is er dadelijk geen plek meer voor de friet
En jij bedankt voor het vakkundig a la Tombolafan bijhouden van het lijstje.quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
idd heb ervan genoten
zo nu eerst eten en dan opruimen
Nee, die zijn wel een stuk zeldzamer dan rode katers.quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou een kloon zal het dan niet zijn, want dit is een poes
Oh, nou ik heb die shower foam nog. Anders stuur ik die ook nog naar je op, want die is echt heel fijn!quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:34 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik ga heel vaak in bad dus eigenlijk is het perfect!
En ik heb nog nooit rituals gehad
[..]
Dat dus
Voor erna jaquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:36 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, nou ik heb die shower foam nog. Anders stuur ik die ook nog naar je op, want die is echt heel fijn!
Maareh, bad, ik heb toch bodylotion gestuurd?Of je bedoelt voor erna?
![]()
Owwww... evil woman!quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:36 schreef Muis006 het volgende:
Ik had half verwacht dat Takaiki Cat zou zeggen, ivm het boek
Ja, ik ben een faler daarinquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:37 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Voor erna jaje moet wel blijven smeren he
Nou SF/Fantasyquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Owwww... evil woman!![]()
Ik denk dat ze me goed genoeg kent om meteen te weten of iets al dan niet van mij afkomstig is.![]()
Stond dat boek trouwens op haar lijstje? Ik hoor haar niet vaak over PTerry. Tis wel een mooie, Going Postal? En toepasselijk.
Goed begin.quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:40 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nou SF/Fantasyen je moet ergens beginnen hea
Dat linkje staat al in de OP, al die tijd al!quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En jij bedankt voor het vakkundig a la Tombolafan bijhouden van het lijstje.![]()
Greys, misschien handig dat linkje aan de OP toe te voegen? Voor nu even?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |