abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75686443
(er zit chocomel in).
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  woensdag 16 december 2009 @ 13:49:18 #2
104871 remlof
Europees federalist
pi_75686500
Lekker, wel met slagroom toch?
pi_75686507
quote]Op woensdag 16 december 2009 13:46 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

zie je, jij snapt het.
Gelukkig was het een klein stukje en zat het op mijn boterham, anders voelde ik me nog schuldig. nog geen sneeuw hier, dus ik ga maar ff gauw shoppen met mijn middelste. Hij moet handschoenen en kaarten om op school uit te delen.
[/quote]tuurlijk snap ik dat...je doet eerst ff al die calorietjes eraf hosselen....en dan ben je moe en moet je energie krijgen dus dan ''mag'' je jezelf belonen.....Vind ik dan hé ....en mn sportbuddy ook
pi_75686528
zow.....en gelijk weer een quote verkloot
pi_75686546
quote:
Op woensdag 16 december 2009 13:49 schreef remlof het volgende:
Orginele TT Piet
Ja dat was de grap, mislukt blijkbaar.
  woensdag 16 december 2009 @ 13:51:31 #7
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_75686600
Ik moet dit niet al te lang blijven vinden, want zo is het wel genoeg. ass-wise.
Maar goed, douchen, en shoppen.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  woensdag 16 december 2009 @ 13:51:53 #8
104871 remlof
Europees federalist
pi_75686620
quote:
Op woensdag 16 december 2009 13:50 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Ja dat was de grap, mislukt blijkbaar.
Zo dan
  woensdag 16 december 2009 @ 13:53:23 #9
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_75686704
quote:
Op woensdag 16 december 2009 13:14 schreef Noek het volgende:

Cc, en nu?
Ik heb net met een collega die politiek gezien hier niets voor me kan betekenen, die nota bene zelfs als voorbeeld werd gebruikt, een ommetje gemaakt. (Het sneeuwde een beetje!). Fuck them. Ik ga om met wie ik om wil gaan en ik doe niet aan politieke spelletjes. Niet gedaan, ga ik ook niet doen, want daar word ik diep ongelukkig van.

Die fusie is bij nader inzien verre van rooskleurig gebleken. Ons oude bedrijf is zijn smoel kwijt en we varen nu op een ramkoers die nergens toe leidt, geen winst oplevert, maar iedereen onzeker maakt. En ik uit dat dan net weer wat heftiger dan anderen, zeg maar .

In ieder geval heeft dit me wel weer duidelijker gemaakt dat het zo afgelopen kan zijn, dat je nergens op kunt vertrouwen of bouwen hier en daar verbind ik mijn conclusies aan. Binnenkort anderhalve week vrij. Mooi tijd om verder rond te kijken.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_75686723
quote:
Op woensdag 16 december 2009 13:51 schreef remlof het volgende:
Zo dan
Heb je een toeval? aai.gif
pi_75686748
quote:
Op woensdag 16 december 2009 13:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Arme meneer Noek, staat ie straks met z'n mooiste "kijk eens wat een verrassing ik helemaal voor jou alleen gekocht heb" en dan trekt Noek haar grootste "oh wat een verrassing pokerface" !. Zhe horror, in de sneeuw .
Ach hou maar op met sorry te voelen, ik krijg toch geen zonnebril. Al honderd jaar niet en zoonlief zei dat ik de zonnebril zou krijgen op mijn verjaardag. Die had ik omgekocht met een tientje en het waren laarzen in de verkeerde maat. Zoonliefs commentaar:'Ja, weet ik veel, ik wilde dat tientje.'
En nu krijg ik vast een veganistisch kookboek met kerst. Hiep hoi!
Go hard or go home
pi_75686801
quote:
Op woensdag 16 december 2009 13:54 schreef Noek het volgende:
Ach hou maar op met sorry te voelen, ik krijg toch geen zonnebril. Al honderd jaar niet en zoonlief zei dat ik de zonnebril zou krijgen op mijn verjaardag. Die had ik omgekocht met een tientje en het waren laarzen in de verkeerde maat. Zoonliefs commentaar:'Ja, weet ik veel, ik wilde dat tientje.'
En nu krijg ik vast een veganistisch kookboek met kerst. Hiep hoi!
Zoon moet economie gaan studeren , het liefst commerciële.
pi_75686808
quote:
Op woensdag 16 december 2009 13:53 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik heb net met een collega die politiek gezien hier niets voor me kan betekenen, die nota bene zelfs als voorbeeld werd gebruikt, een ommetje gemaakt. (Het sneeuwde een beetje!). Fuck them. Ik ga om met wie ik om wil gaan en ik doe niet aan politieke spelletjes. Niet gedaan, ga ik ook niet doen, want daar word ik diep ongelukkig van.

Die fusie is bij nader inzien verre van rooskleurig gebleken. Ons oude bedrijf is zijn smoel kwijt en we varen nu op een ramkoers die nergens toe leidt, geen winst oplevert, maar iedereen onzeker maakt. En ik uit dat dan net weer wat heftiger dan anderen, zeg maar .

In ieder geval heeft dit me wel weer duidelijker gemaakt dat het zo afgelopen kan zijn, dat je nergens op kunt vertrouwen of bouwen hier en daar verbind ik mijn conclusies aan. Binnenkort anderhalve week vrij. Mooi tijd om verder rond te kijken.
Das mooi klote.....gelukkig ben jij niet op je bekkie gevallen dus ik hoop dat je voor jezelf een passende oplossing vind
pi_75686923
quote:

[..]

Ja en het is kut als je beseft dat het idd zo afgelopen kan zijn en niks is zeker maar het is ook vooral een les dat je het van jezelf moet hebben omdat niemand anders het voor je doet.
Ik weet en jij ook dat je prima op jezelf kan bouwen dus vaar vooral je eigen koers want die is wel oké.
Maar wel kut voor je!
Go hard or go home
  woensdag 16 december 2009 @ 14:08:13 #15
241662 Jian
Well, well, well
pi_75687346
quote:

[..]

Na een fusie veranderde de identiteit van ons bedrijf dusdanig dat ik me daar niet meer thuis voelde (als leidinggevende nota bene)
Omdat ik me realiseerde dat waar je ook te maken heb met anderen die (mede) het beleid bepalen, je altijd in meerdere of mindere mate zult aanlopen tegen besluiten, beslissingen en keuzes die niet de jouwe zijn, heb ik toen een knoop doorgehakt. Ik ben voor mezelf begonnen ! Dat was geen makkelijk besluit, maar nu een paar jaar later ben ik zo blij dat ik die keuze heb gemaakt. "Beter een kleine baas dan een groot knecht" Waarmee ik overigens niet wil zeggen dat, dat voor iedereen de juiste keuze is.
pi_75688287
  Moderator woensdag 16 december 2009 @ 14:39:33 #17
18653 crew  D.
pi_75688560
quote:
Op woensdag 16 december 2009 13:40 schreef Chanel5 het volgende:

[..]

Ik zie niks hoor
*late reactie, want mag achter het stuur niet Fokken

Reed jij ook net Eindhoven uit?
  woensdag 16 december 2009 @ 14:40:16 #18
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_75688591
Dat voor mezelf beginnen speelt ook steeds meer in mijn achterhoofd. Meer zelfs, want opeens zijn mijn freelancedingen, die altijd werden gedoogd, een punt van discussie. Nou ja discussie ... eigenlijk mag ik het niet meer doen, want alles wat ik doe moet in dienst staan van. Zo staat meneer de directeur er immers ook in.
Met zijn topsalaris en Porsche.
Samen met een aantal collega's heb ik heel sterk het gevoel onderwerp van een ontmoedigingsbeleid te zijn en dat voelt zwaar kut, maar tegelijkertijd inderdaad ook een goede tijd voor bezinning.
  Moderator woensdag 16 december 2009 @ 14:45:31 #19
18653 crew  D.
pi_75688794
quote:
Op woensdag 16 december 2009 14:08 schreef Jian het volgende:

[..]

Na een fusie veranderde de identiteit van ons bedrijf dusdanig dat ik me daar niet meer thuis voelde (als leidinggevende nota bene)
Omdat ik me realiseerde dat waar je ook te maken heb met anderen die (mede) het beleid bepalen, je altijd in meerdere of mindere mate zult aanlopen tegen besluiten, beslissingen en keuzes die niet de jouwe zijn, heb ik toen een knoop doorgehakt. Ik ben voor mezelf begonnen ! Dat was geen makkelijk besluit, maar nu een paar jaar later ben ik zo blij dat ik die keuze heb gemaakt. "Beter een kleine baas dan een groot knecht" Waarmee ik overigens niet wil zeggen dat, dat voor iedereen de juiste keuze is.
Amen!
  woensdag 16 december 2009 @ 14:54:23 #20
241662 Jian
Well, well, well
pi_75689130
Als je het gevoel hebt dat er sprake is van een dubbele agenda's, dan is daar in de regel ook sprake van, wat men je ook aan woorden toewerpt ! Dat gaat (bijna) altijd op. Ik zou zeggen vertrouw op dat gevoel, echt ... en handel ernaar ! Mocht je besluiten om voor jezelf te beginnen zorg dan dat je een buffer hebt om de eerste tijd door te komen of creëer ergens een vast inkomen waarvan je kunt eten en wonen en bouw je eigen activiteiten op je gemak uit.
  woensdag 16 december 2009 @ 14:59:06 #21
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_75689296
quote:
Op woensdag 16 december 2009 14:40 schreef Copycat het volgende:
Dat voor mezelf beginnen speelt ook steeds meer in mijn achterhoofd. Meer zelfs, want opeens zijn mijn freelancedingen, die altijd werden gedoogd, een punt van discussie. Nou ja discussie ... eigenlijk mag ik het niet meer doen, want alles wat ik doe moet in dienst staan van. Zo staat meneer de directeur er immers ook in.
Samen met een aantal collega's heb ik heel sterk het gevoel onderwerp van een ontmoedigingsbeleid te zijn en dat voelt zwaar kut, maar tegelijkertijd inderdaad ook een goede tijd voor bezinning.
Oei, terwijl die freelancedingen nou net jouw ding zijn toch? Moeten ze toevallig mensen zien te lozen ofzo?
  woensdag 16 december 2009 @ 15:07:19 #22
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_75689614
quote:
Op woensdag 16 december 2009 14:59 schreef Marrije het volgende:

Oei, terwijl die freelancedingen nou net jouw ding zijn toch? Moeten ze toevallig mensen zien te lozen ofzo?
Ja. En totaal niet raakt aan wat wij hier doen: Engelstalig, fashiongerelateerd en voor bedrijven die met mij in zee zijn gegaan, omdat ze mij kennen en weten wat ze aan mij hebben. Voor een bedrag dat hier waarschijnlijk niet eens de overhead dekt. Ik heb 'm smalend aangekeken: "Denk jij nu echt dat dat bedrijf dan hun nering hierheen brengt, als ik het niet meer mag doen? Wake up and smell the espresso. Daar zijn we a te duur voor en b is de hele gunfactor weg. Maar ga vooral in mijn inkomsten snijden."
Ik ga het nog even aankaarten bij mijn oude directeur door wie dit stilzwijgend werd gedoogd.

Ik weet dat ze poten hebben om op te staan, wat dit betreft, dat ze in hun recht staan, maar vind het heel schunnig die nu zo uit te spelen. Vandaar dat ik ook erg geloof in dat ontmoedigingsbeleid. Liever dat mensen zelf gaan lopen tenslotte, dat scheelt gedoe en geld.
pi_75689664
quote:
Op woensdag 16 december 2009 14:40 schreef Copycat het volgende:
Als je niet concurreert met je baas en je werk er niet onder lijdt, kunnen ze (mógen ze volgens mij niet eens) nooit iets zeggen over je freelance praktijken.
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  woensdag 16 december 2009 @ 15:09:22 #24
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_75689696
Het staat in mijn nieuwe contract, dus als ik het teken, staan zij in hun recht lijkt me?
pi_75689763
quote:
Op woensdag 16 december 2009 15:09 schreef Copycat het volgende:
Het staat in mijn nieuwe contract, dus als ik het teken, staan zij in hun recht lijkt me?
Dat je niet mag concurreren?
pi_75689781
quote:
Op woensdag 16 december 2009 15:09 schreef Copycat het volgende:
wij hebben dat tijdje terug hier ook gehad.
Werd altijd gedoogd, alhoewel t contractueel vastlag dat t eigenlijk niet mocht.

Ineens was t not done en moesten we ermee kappen. kreeg nog wel toestemming om wat te doe voor paar buitenlandse bladen, maar nationaal mocht in pricipe niets meer.
pi_75689810
quote:
Op woensdag 16 december 2009 15:08 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Als je niet concurreert met je baas en je werk er niet onder lijdt, kunnen ze (mógen ze volgens mij niet eens) nooit iets zeggen over je freelance praktijken.
als t in je contract staat dat t niet mag, mag t niet hoor
  woensdag 16 december 2009 @ 15:12:33 #28
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_75689825
quote:
Op woensdag 16 december 2009 15:07 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik weet dat ze poten hebben om op te staan, wat dit betreft, dat ze in hun recht staan, maar vind het heel schunnig die nu zo uit te spelen. Vandaar dat ik ook erg geloof in dat ontmoedigingsbeleid. Liever dat mensen zelf gaan lopen tenslotte, dat scheelt gedoe en geld.
Het klinkt mij een beetje in de oren als ontmoedigingsbeleid inderdaad, sorry. Maar goed, dan weet je ook waar je aan toe bent he. Niet leuk maar wat je zegt, zsm om je heen kijken. Poeh, zal niet mee vallen, maar succes!
pi_75689856
quote:
Op woensdag 16 december 2009 15:07 schreef Copycat het volgende:
Liever dat mensen zelf gaan lopen tenslotte, dat scheelt gedoe en geld.
Heel veel geld , wat een kutsituatie.
pi_75690065
quote:
Op woensdag 16 december 2009 15:12 schreef gomi het volgende:

[..]

als t in je contract staat dat t niet mag, mag t niet hoor
Oke, maar meestal slaat de clausule die daarover gaat in het contract op: freelance werk dat lijkt op het werk dat je voor de baas doet. Ergens wel logisch dat dat niet mag, want dat is dus concurrentie.
Hoe je verder je vrije tijd besteedt is nobody's business, zolang je werk er maar niet onder lijdt.
Ik zou het vreemd vinden als het bedrijf in kwestie zich daarmee bemoeit. Als mijn bedrijf dat zou doen (al dan niet in het contract), zou ik het aankaarten bij de vakbond.
pi_75690149
quote:
Op woensdag 16 december 2009 15:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
Oke, maar meestal slaat de clausule die daarover gaat in het contract op: freelance werk dat lijkt op het werk dat je voor de baas doet. Ergens wel logisch dat dat niet mag, want dat is dus concurrentie.
Hoe je verder je vrije tijd besteedt is nobody's business, zolang je werk er maar niet onder lijdt.
Ik zou het vreemd vinden als het bedrijf in kwestie zich daarmee bemoeit. Als mijn bedrijf dat zou doen (al dan niet in het contract), zou ik het aankaarten bij de vakbond.
Het werk lijkt er toch ook op, het is alleen in een dusdanig goedkoper segment dat 't geen concurrentie is (CC's standpunt), de baas waagt dat te betwijfelen.
  woensdag 16 december 2009 @ 15:21:37 #32
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_75690226
quote:
Op woensdag 16 december 2009 15:11 schreef gomi het volgende:

wij hebben dat tijdje terug hier ook gehad.
Werd altijd gedoogd, alhoewel t contractueel vastlag dat t eigenlijk niet mocht.

Ineens was t not done en moesten we ermee kappen. kreeg nog wel toestemming om wat te doe voor paar buitenlandse bladen, maar nationaal mocht in pricipe niets meer.
Het mag hier alleen als het niet commercieel is. En wat ik doe is retecommercieel: press releases schrijven voor nieuwe collecties, de kopij voor denimcampagnes verzorgen, catalogiteksten schrijven. Voor niet de minste multinationale bedrijven. Multinationals waarvan ze hier alleen maar kunnen dromen als klant. Bedrijven ook die zeker niet zullen overstappen naar mijn werkgever en werk dat dus ook totaal geen bedreiging vormt. Werk waarvoor ik nota bene onbetaald verlof opneem om eraan te werken.

Ik bezin me nog even.
pi_75690244
quote:

[..]

artikel schrijven is toch werk dat lijkt op t werk dat je voor je baas doet?

wij hebben gewoon exclusief contract met onze uitgever.

publiceren daarnaast mag, na overleg.
boeken bv vallen daar niet onder.

tbh was t bij ons beetje erg geworden. wij deden t gewoon op de redactie
dat liep beetje de spuigaten uit en daarom kwam t verbod.
  woensdag 16 december 2009 @ 15:22:27 #34
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_75690261
quote:
, zou ik het aankaarten bij de vakbond.
In mijn branche is er niet eens zoiets als een CAO ...
  Moderator woensdag 16 december 2009 @ 15:22:44 #35
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_75690273
Cc, als ze je serieus willen lozen, hebben ze er waarschijnijk best wel wat geld voor over!
Een bedrag waarmee je het een paar maanden kunt uitzingen en ondertussen om je heen kan kijken om meer opdrachtgevers te vinden.

Maar bedenk wél dat freelancen hard werken is! En dat je serieus tijd aan boekhouding kwijt gaat zijn.
No offense, ik kan hier zelf ook lekker rondhangen onder werktijd, maar jij bent wel de koningin! Dat luie luxe leventje is dan over, maar misschien wil je dat ook juist wel.
Bedenk echter van tevoren of je dat écht wil, of dat je vindt dat je dat zou moéten willen, ambitieuzer zijn.

Zo, griepprikje scoren met de pummel. Chocolademuntjes mee.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_75690276
quote:
Op woensdag 16 december 2009 15:19 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Het werk lijkt er toch ook op, het is alleen in een dusdanig goedkoper segment dat 't geen concurrentie is (CC's standpunt), de baas waagt dat te betwijfelen.
Ja, dat begrijp ik nu ook. Sorry Cc.
Kutsituatie Want inderdaad, denk wel dat ze een punt hebben.
pi_75690316
quote:
Op woensdag 16 december 2009 15:21 schreef Copycat het volgende:
Het mag hier alleen als het niet commercieel is. En wat ik doe is retecommercieel: press releases schrijven voor nieuwe collecties, de kopij voor denimcampagnes verzorgen, catalogiteksten schrijven. Voor niet de minste multinationale bedrijven. Multinationals waarvan ze hier alleen maar kunnen dromen als klant. Bedrijven ook die zeker niet zullen overstappen naar mijn werkgever en werk dat dus ook totaal geen bedreiging vormt. Werk waarvoor ik nota bene onbetaald verlof opneem om eraan te werken.

Ik bezin me nog even.
Kan je daar geen betaalde baan aan over houden (ipv freelance), of mogen concurrenten elkaar niet wegkopen?
  woensdag 16 december 2009 @ 15:25:11 #38
241662 Jian
Well, well, well
pi_75690380
quote:
Op woensdag 16 december 2009 15:08 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Dat soort bepalingen is altijd aan discussie onderhevig. "je werk er niet onder lijdt" bijvoorbeeld is een breed interpreteerbaar begrip ! Los van dit soort zaken krijg in geval van onenigheid over dit soort zaken te maken met een verstoorde arbeidsverhouding. Een situatie waarbij je als individu uiteindelijk meestal/altijd het loodje legt tegen een organisatie (zonder emotie) Als je in een dergelijke situatie verzeild raakt is het zaak dat je er gewoon zo goed mogelijk uit gaat .... Daarvoor dien je, je doelen goed voor ogen te houden. Het kan voor een werkgever best aantrekkelijk zijn om je bijvoorbeeld af te kopen in bepaalde omstandigheden en dat kan nou net de buffer zijn die je nodig hebt om bijvoorbeeld voor jezelf te beginnen. Wat ik wil zeggen is dat het compromis hier vaak beter uitpakt als de clash
  woensdag 16 december 2009 @ 15:26:18 #39
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_75690420
quote:
Op woensdag 16 december 2009 15:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nee, zo bedoel ik het niet.
Het is werk waar ik via via ingerold ben: press release schrijven voor expositie van vriend van me die bij Diesel werkt, die press release komt onder ogen bij diverse van zijn collega's die mij ook kennen en valt bij hen in goede aarde --> Cc krijgt opdrachten daar.
Deze opdrachtgever gaat echt niet met een hen onbekend bedrijf in zee tegen enorme meerkosten als het ze enkel om mijn kwaliteiten gaat. Ik concurreer nergens met mijn baas, want deze tak van Engelstalige fashionsport zit überhaupt niet in onze portefeuille, dat is mijn niche waar ze nooit belangstelling voor hebben getoond en nu is het opeens verboten.
Maar ze hebben het recht wel aan hun kant.
pi_75690509
quote:
Op woensdag 16 december 2009 15:21 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik bezin me nog even.
in principe staan ze dan in hun recht volgens mij.

Maar meestal valt zoiets wel onderling te regelen. zoals ik ook heb gedaan toen met de buitenlandse bladen.
werkte op die manier ook in voordeel van ons blad, door de internationale contacten die ik in een bepaald segment verkreeg.waardoor ik als enige nederlander bij bepaalde evenementen aanwezig kon zijn en ons blad daar ook de vruchten van kon plukken.

Maar ligt wel een beetje aan wat de achterliggende gedachte is bij jullie bedrijf. als t gaat om mensen pesten om ruimte te maken, zullen ze gewoon star zijn.
als t gaat om ff de teugels aanhalen, valt er meestal wel wat te regelen zolang t elkaar maar niet bijt.
  woensdag 16 december 2009 @ 15:32:22 #41
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_75690664
quote:
Op woensdag 16 december 2009 15:23 schreef PietjePuk007 het volgende:

Kan je daar geen betaalde baan aan over houden (ipv freelance), of mogen concurrenten elkaar niet wegkopen?
Het zijn geen concurrenten. En je moet je bedenken dat er tweemaal per jaar een collectie uitkomt waar ruchtbaarheid aan gegeven wordt. Onder meer door mij via teksten. Dat zijn dus minimaal 4 opdrachten per jaar voor twee bedrijven en meestal volgen er tussendoor nog een paar kleine klusjes, dus we hebben het over peanuts in feite.

Gert: Ik merk als ik thuis hard aan het werk ben, ik amper FOK!, dus dat zal wel loslopen. Voor jezelf bezig zijn motiveert meer dan voor de Porsche van je nieuwe baas, blijkt wel. Daarbij is het hier steeds rustiger aan het worden en dat komt mijn werklust verre van ten goede. Ik moet juist die druk hebben. En voor mijn administratie heb ik een manneke .

Ik zit al langer te denken over all the way freelance gaan, maar angst voor de onzekerheid houdt me tot nu toe tegen. Misschien wordt het hoog tijd de sprong te wagen. Maar ik geef mijn huid niet zonder slag of stoot weg. Fuck them and fuck them again.
pi_75690818
Het is niet makkelijk om zo'n beslissing te nemen...je geeft toch een hoop zekerheid op...Maar het kan het wel waard zijn om met je ogen dicht het diepe in te springen.... je weet wat je kunt....
pi_75690940
quote:
Op woensdag 16 december 2009 15:25 schreef Jian het volgende:

[..]

Dat soort bepalingen is altijd aan discussie onderhevig. "je werk er niet onder lijdt" bijvoorbeeld is een breed interpreteerbaar begrip !
Waarom? Als je er bij je baas nooit mee bezig bent, en je je niet verslaapt omdat je tot 's avonds laat met je ándere werk bezig bent geweest, lijdt je werk er dus niet onder. Simpel toch? Moet je wel zorgen dat dat zo is natuurlijk.
pi_75691297
quote:
Op woensdag 16 december 2009 14:39 schreef D. het volgende:

[..]

*late reactie, want mag achter het stuur niet Fokken

Reed jij ook net Eindhoven uit?
Woon er in de buurt. ff later kreeg ik de melding dat het bij Veghel sneeuwde en toen ik boodschappen ging doen sneeuwde het hier ook een btje. Sneeuw komt dus duidelijk ook uit zuidelijke richting. Hier al 2 strooiwagens zien rijden.
  woensdag 16 december 2009 @ 15:47:09 #45
241662 Jian
Well, well, well
pi_75691342
quote:
Op woensdag 16 december 2009 15:38 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Waarom? Als je er bij je baas nooit mee bezig bent, en je je niet verslaapt omdat je tot 's avonds laat met je ándere werk bezig bent geweest, lijdt je werk er dus niet onder. Simpel toch? Moet je wel zorgen dat dat zo is natuurlijk.
Wat ik in het algemeen wil zeggen is dat wanneer een organisatie je echt weg wil hebben, men zich daar op zal richten middels dossiervorming. Men zal alles aangrijpen en geen mens is foutloos, ... met het gevolg dat je zo'n slag uiteindelijk verliest. Dat hele spel heeft niets met eerlijkheid en recht te maken. Geloof me, ik heb dat "spel" te vaak gespeeld Compromis en er samen uitkomen, dat is de sleutel
pi_75691359
Hier schijnt al heel de middag de zon.
pi_75691380
quote:
Op woensdag 16 december 2009 15:47 schreef Jian het volgende:

[..]

Wat ik in het algemeen wil zeggen is dat wanneer een organisatie je echt weg wil hebben, men zich daar op zal richten middels dossiervorming. Men zal alles aangrijpen en geen mens is foutloos, ... met het gevolg dat je zo'n slag uiteindelijk verliest. Dat hele spel heeft niets met eerlijkheid en recht te maken. Geloof me, ik heb dat "spel" te vaak gespeeld Compromis en er samen uitkomen, dat is de sleutel
In dat geval geef ik je gelijk en ga ik zo langzamerhand zelf maar weer eens wat doen hier
  woensdag 16 december 2009 @ 15:48:55 #48
241662 Jian
Well, well, well
pi_75691419
Nog steeds geen sneeuw hier overigens
pi_75691421
quote:
Op woensdag 16 december 2009 15:47 schreef MeraViglioSa het volgende:
Hier schijnt al heel de middag de zon.
Ja hier ook. En ik hoorde op de radio dat 't in Arnhem al sneeuwt, dus remlof is al een sneeuwpop aan 't maken !
pi_75691579
quote:
Op woensdag 16 december 2009 15:48 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Ja hier ook. En ik hoorde op de radio dat 't in Arnhem al sneeuwt, dus remlof is al een sneeuwpop aan 't maken !
In Erhnem wel sneeuw
  Moderator woensdag 16 december 2009 @ 16:08:18 #51
18653 crew  D.
pi_75692246
quote:
Op woensdag 16 december 2009 15:52 schreef Laysa het volgende:

[..]

In Erhnem wel sneeuw
Is het bij jullie voorbij gewaaid?

Een stukkie onder Nijmegen heeft het wel al gesneeuwd
pi_75692426
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:08 schreef D. het volgende:

[..]

Is het bij jullie voorbij gewaaid?

Een stukkie onder Nijmegen heeft het wel al gesneeuwd
hier ligt niet eens een poederlaagje ....en ik hoef er vanavond niet uit dus mag het best wel een beetje sneeuwen van mij
pi_75692521
Hier is het ook niet doorgezet maar verwacht vanavond/vannacht wel het e.e.a..
Voor schaatsen geslaagd D.?
  Moderator woensdag 16 december 2009 @ 16:16:15 #54
18653 crew  D.
pi_75692545
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:13 schreef Laysa het volgende:

[..]

hier ligt niet eens een poederlaagje ....en ik hoef er vanavond niet uit dus mag het best wel een beetje sneeuwen van mij
Meer dan poeder is het hier ook niet geweest

Geen Winter Wonderland taferelen hier
  Moderator woensdag 16 december 2009 @ 16:18:47 #55
18653 crew  D.
pi_75692647
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:15 schreef Chanel5 het volgende:
Hier is het ook niet doorgezet maar verwacht vanavond/vannacht wel het e.e.a..
Voor schaatsen geslaagd D.?
Yep

De Bauer Nike rec skate is het geworden

pi_75692653
Morgen krijg ik mijn nieuwe telefoontje met 8MP camera en Schneider-Kreuznach lens
Dus it better be wit tegen die tijd, dan heb ik eens een keer motivatie om naar buiten te gaan
pi_75692668
dan morgen maar sneeuw en vannacht ....en dan mag het vrijdag wel weer voorbij zijn
pi_75692723
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:18 schreef D. het volgende:

[..]

Yep

[ afbeelding ]
Nice, nog ff en je kunt zegebruiken, dat komt helemaal goed!
pi_75692776
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:19 schreef Laysa het volgende:
dan morgen maar sneeuw en vannacht ....en dan mag het vrijdag wel weer voorbij zijn
Nee joh, vind het wel wat hebben maar nog liever met de kerst
  Moderator woensdag 16 december 2009 @ 16:21:36 #60
18653 crew  D.
pi_75692786
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:20 schreef Chanel5 het volgende:

[..]

Nice, nog ff en je kunt zegebruiken, dat komt helemaal goed!
Ik heb voor zondag afgesproken om ze te gaan inwijden
pi_75692814
gggkkhuytfg
  Moderator woensdag 16 december 2009 @ 16:22:28 #62
18653 crew  D.
pi_75692816
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:19 schreef Laysa het volgende:
Dan doe mij het weekend maar
  Moderator woensdag 16 december 2009 @ 16:22:51 #63
18653 crew  D.
pi_75692832
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:22 schreef Laysa het volgende:
gggkkhuytfg
Gezondheid
pi_75692847
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:21 schreef Chanel5 het volgende:

[..]

Nee joh, vind het wel wat hebben maar nog liever met de kerst
ik ben niet zo van de kou
pi_75692868
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:22 schreef D. het volgende:

[..]

Gezondheid
whaha dat was ik niet maar mina ......
  Moderator woensdag 16 december 2009 @ 16:24:42 #66
18653 crew  D.
pi_75692908
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:23 schreef Laysa het volgende:

[..]

whaha dat was ik niet maar mina ......
Ook gezondheid voor Mina dan
pi_75692923
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:21 schreef D. het volgende:

[..]

Ik heb voor zondag afgesproken om ze te gaan inwijden
Leuk!
pi_75692955
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:23 schreef Laysa het volgende:

[..]

ik ben niet zo van de kou
Ik heb liever kou dat zo'n kwakkelwinter met regen en storm.
pi_75693137
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:24 schreef D. het volgende:

[..]

Ook gezondheid voor Mina dan
pi_75693178
quote:

[..]

Yep

[ afbeelding ]
Goeie keus, ik vond dit ook een van de mooisten
  Moderator woensdag 16 december 2009 @ 16:35:07 #71
18653 crew  D.
pi_75693327
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:25 schreef Chanel5 het volgende:

[..]

Leuk!
Dat was het plan ook
  Moderator woensdag 16 december 2009 @ 16:37:56 #72
18653 crew  D.
pi_75693453
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:31 schreef Anniebab het volgende:

[..]

Goeie keus, ik vond dit ook een van de mooisten
ik had er 3 uitgekozen, er zouden er 2 op voorraad zijn, kwam ik daar was er maar eentje op voorraad.

Ik heb 'm vergeleken met de anderen (ze hadden andere maten wel op voorraad) dus mijn keuze was uiteindelijk toch gevallen op het paar wat ik nu heb.
  woensdag 16 december 2009 @ 16:39:51 #73
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_75693543
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
Morgen krijg ik mijn nieuwe telefoontje met 8MP camera en Schneider-Kreuznach lens
Dus it better be wit tegen die tijd, dan heb ik eens een keer motivatie om naar buiten te gaan

Ik mag pas in Mei een nieuwe uitzoeken, dus tot die tijd heb ik nog die K-foon. Wij hebben toch dezelfde? Die van LG.

Ik wil een iPhone, een kekke witte. Met een hoesje, dat is in mijn geval wel zo raadzaam.
Wat heb jij er nu voor een uitgezocht?
  woensdag 16 december 2009 @ 16:40:22 #74
241662 Jian
Well, well, well
pi_75693571
quote:

[..]

Yep

[ afbeelding ]
Cute ... , ga je ijsdansen
pi_75693595
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:35 schreef D. het volgende:

[..]

Dat was het plan ook
We hebben hier een schaatsbaan maar op natuurijs is het veel leuker. Zeker als de vijver in het park hier is dichtgevroren is het keigezellig.
  FOK!Babe woensdag 16 december 2009 @ 16:43:00 #76
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_75693667
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:22 schreef Laysa het volgende:
gggkkhuytfg
  Moderator woensdag 16 december 2009 @ 16:43:25 #77
18653 crew  D.
pi_75693683
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:40 schreef Jian het volgende:

[..]

Cute ... , ga je ijsdansen
uiteraard
  woensdag 16 december 2009 @ 16:45:12 #78
241662 Jian
Well, well, well
pi_75693755
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:39 schreef Juud79 het volgende:

[..]

Ik mag pas in Mei een nieuwe uitzoeken, dus tot die tijd heb ik nog die K-foon. Wij hebben toch dezelfde? Die van LG.

Ik wil een iPhone, een kekke witte. Met een hoesje, dat is in mijn geval wel zo raadzaam.
'iPhone-bezitter last van Stockholmsyndroom'

Dat stellen analisten van het Deense consultancybureau Strand Consulting, die de wijze waarop eigenaren van een iPhone de nadelen van hun smartphone verdedigen, op het Stockholmsyndroom vinden lijken.

Het Stockholmsyndroom is een psychologisch verschijnsel dat inhoudt dat een gegijzelde sympathie krijgt voor zijn gijzelnemer. Volgens het bedrijf praten iPhone-bezitters de technische tekortkomingen van hun mobiel kritiekloos goed.

Moderator woensdag 16 december 2009 @ 16:45:35 #79
18653 crew  D.
pi_75693777
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:41 schreef Chanel5 het volgende:

[..]

We hebben hier een schaatsbaan maar op natuurijs is het veel leuker. Zeker als de vijver in het park hier is dichtgevroren is het keigezellig.
In een cirkel van 25km hebben wij zeker 10 mooie schaatsplekken in de bossen
  woensdag 16 december 2009 @ 16:45:51 #80
241662 Jian
Well, well, well
pi_75693789
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:43 schreef D. het volgende:

[..]

uiteraard
Hebbie ook al een mayo en zo
pi_75693792
quote:
Op woensdag 16 december 2009 15:48 schreef Jian het volgende:
Nog steeds geen sneeuw hier overigens
Hier ook niet, maar Teun beloofde dat we sneeuw zoude krijgen hoor

goedenmiddag all.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  woensdag 16 december 2009 @ 16:45:56 #82
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_75693795
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:41 schreef Chanel5 het volgende:

[..]

Ik vind t alleen leuk op een schaatsbaan, al is daar natuurlijk geen sfeer zoals op natuurijs. Natuurijs kraakt en doet, dat vind ik helemaal niks (lees eng). Tis al heel lang geleden dat ik heb geschaatst, denk op mijn 16e ofzo. Op de schaatsbaan in Deventer, daar gingen we ieder jaar met school naartoe. Kon je schaatsen of zwemmen.
pi_75693852
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:45 schreef D. het volgende:

[..]

In een cirkel van 25km hebben wij zeker 10 mooie schaatsplekken in de bossen
Kijk eens aan, keus genoeg dus en gelijk sportief bezig ook!
pi_75693882
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:43 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

nou
  woensdag 16 december 2009 @ 16:48:49 #85
241662 Jian
Well, well, well
pi_75693904
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:45 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Hier ook niet, maar Teun beloofde dat we sneeuw zoude krijgen hoor

goedenmiddag all.
Teun staat nu langs de snelweg te wachten op de eerste vlokken, hij wilde gewoon lekker relaxed met sneeuw in de file staan
pi_75693915
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:39 schreef Juud79 het volgende:

[..]

Ik ga ook voor de I-Phone, maar ik weiger over te stappen op T-Mobile of 800 euro te betalen, dus nu nog even een jaarabo'tje met de nieuwe Viewty (smart).
Tegen de tijd dat ik kan verlengen bieden ze de I-Phone bij KPN wel aan, daar ben ik van overtuigd.
pi_75693945
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:45 schreef Juud79 het volgende:

[..]

Ik vind t alleen leuk op een schaatsbaan, al is daar natuurlijk geen sfeer zoals op natuurijs. Natuurijs kraakt en doet, dat vind ik helemaal niks (lees eng). Tis al heel lang geleden dat ik heb geschaatst, denk op mijn 16e ofzo. Op de schaatsbaan in Deventer, daar gingen we ieder jaar met school naartoe. Kon je schaatsen of zwemmen.
Ik vind schaatsen ook nog wel leuk, maar ik begin dr niet meer aan om diverse redenen..en vroeger...toen het nog vroor dat het kraakt gingen wij altijd op natuur ijs...op een langgestrekt meer in het dorp waar we toen woonden
pi_75693991
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:48 schreef Jian het volgende:

[..]

Teun staat nu langs de snelweg te wachten op de eerste vlokken, hij wilde gewoon lekker relaxed met sneeuw in de file staan

hahaha en Teun maar naar boven turen, en ondertussen Piet Paulusma bellen, want Teun had sneeuw beloofd, dus zorgt Teun dat er sneeuw komt, maakt niet uit hoe maar sneeuw zal er komen
  woensdag 16 december 2009 @ 16:52:16 #89
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_75694034
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:45 schreef Jian het volgende:

[..]

'iPhone-bezitter last van Stockholmsyndroom'

Dat stellen analisten van het Deense consultancybureau Strand Consulting, die de wijze waarop eigenaren van een iPhone de nadelen van hun smartphone verdedigen, op het Stockholmsyndroom vinden lijken.

Het Stockholmsyndroom is een psychologisch verschijnsel dat inhoudt dat een gegijzelde sympathie krijgt voor zijn gijzelnemer. Volgens het bedrijf praten iPhone-bezitters de technische tekortkomingen van hun mobiel kritiekloos goed.

Ja maar, ik heb echt een heel vervelende foon. Je kan erop internetten, maar das traag en heel onhandig, sms gaat ook minder makkelijk dan met een iPhone en er zitten lang niet zoveel leuke dingen op en en en. Mijn lief heeft er eentje, dus ik weet psies wat hij wel heeft en ik niet heb.

Dus dat ik dat ook wil hebben.
pi_75694047
quote:

[..]

Dat kraken heeft wel wat hahaha. Van mij is het ook lang geleden, heb vroeger vaak geschaatst en daarna nog jaren met de kiinderen. Een aantal jaren geen natuurijs en toen er weer ijs lag was ik net aan een opleiding begonnen en kon het me niet veroorloven om te vallen, dat is 8 jaar geleden en ik denk dat ik het nu helemaal niet meer aandurf, jammer maar helaas. (Alhoewel ik er af en toe wel stiekum aan denk om het te proberen)
  woensdag 16 december 2009 @ 16:54:15 #91
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_75694130
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:49 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Ik ga ook voor de I-Phone, maar ik weiger over te stappen op T-Mobile of 800 euro te betalen, dus nu nog even een jaarabo'tje met de nieuwe Viewty (smart).
Tegen de tijd dat ik kan verlengen bieden ze de I-Phone bij KPN wel aan, daar ben ik van overtuigd.
Ja das kut, dat je dat ding niet in combi met meerder providers kunt gebruiken. Ik zit al vanaf t begin bij T-Mobile, dus toevallig op de juiste plek. En een jaartje is t overzien.
pi_75694183
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:51 schreef Toverheks het volgende:

[..]

hahaha en Teun maar naar boven turen, en ondertussen Piet Paulusma bellen, want Teun had sneeuw beloofd, dus zorgt Teun dat er sneeuw komt, maakt niet uit hoe maar sneeuw zal er komen
Nou,als ik het goed begrijp, valt hier vannacht sneeuw....en wordt t gewoon in t weekend en daarna boven nul overal, dus of t schaatsen wordt....wel klote dat ik morgen vlak de weg op moet...
  Moderator woensdag 16 december 2009 @ 16:57:14 #93
18653 crew  D.
pi_75694236
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:45 schreef Jian het volgende:

[..]

Hebbie ook al een mayo en zo
Nee, maar ik doe mijn fietsbroek wel aan, toch niemand die het verschil ziet
  woensdag 16 december 2009 @ 16:57:16 #94
241662 Jian
Well, well, well
pi_75694237
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:52 schreef Juud79 het volgende:

[..]

Ja maar, ik heb echt een heel vervelende foon. Je kan erop internetten, maar das traag en heel onhandig, sms gaat ook minder makkelijk dan met een iPhone en er zitten lang niet zoveel leuke dingen op en en en. Mijn lief heeft er eentje, dus ik weet psies wat hij wel heeft en ik niet heb.

Ik zou voor de grap eens kijken naar een HTC Touch HD. En als je er eenmaal 1 hebt en hij bevalt niet.., grote kans dat je vriendje 'm wel wil omruilen met z'n Iphone
  woensdag 16 december 2009 @ 16:58:55 #95
241662 Jian
Well, well, well
pi_75694315
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:54 schreef Juud79 het volgende:

[..]

Ja das kut, dat je dat ding niet in combi met meerder providers kunt gebruiken. Ik zit al vanaf t begin bij T-Mobile, dus toevallig op de juiste plek. En een jaartje is t overzien.
Je kunt de Iphone in combi met KPN wel krijgen bij de phoneshop
pi_75694337
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:54 schreef Juud79 het volgende:

[..]

Oke, dan is het een goede optie voor jou idd!
Ik ben al zo'n 13 jaar klant bij KPN dus krijg veel voordeel dat ik bij een overstap natuurlijk nooit voor elkaar krijg.
Komt nog bij dat mensen bij mij in huis met T-Mobile slechte tot geen ontvangst hebben
En als het goed is verloopt het exclusiviteitscontract van T-Mobile met Apple ergens volgend jaar, dus dan kunnen andere providers hem ook aan gaan bieden
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:52 schreef Juud79 het volgende:

[..]

Dat, en hij is gewoon retestoer.
  Moderator woensdag 16 december 2009 @ 16:59:47 #97
18653 crew  D.
pi_75694350
quote:

[..]

Leve natuurijs

Sowieso, de natuur

En dat kraken is best spannend af en toe, maar als je weet dat het geen meters diep is is het ergste wat je kan overkomen dat je natte voeten krijgt
  Moderator woensdag 16 december 2009 @ 17:02:21 #98
18653 crew  D.
pi_75694441
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:50 schreef Laysa het volgende:

[..]

Ik vind schaatsen ook nog wel leuk, maar ik begin dr niet meer aan om diverse redenen..en vroeger...toen het nog vroor dat het kraakt gingen wij altijd op natuur ijs...op een langgestrekt meer in het dorp waar we toen woonden
Ik kan me nog verhalen herinneren van mijn opa over dat er aan de waalkade vrachtwagens op het ijs reden
  woensdag 16 december 2009 @ 17:04:07 #99
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_75694505
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:57 schreef Jian het volgende:

[..]

Ik zou voor de grap eens kijken naar een HTC Touch HD. En als je er eenmaal 1 hebt en hij bevalt niet.., grote kans dat je vriendje 'm wel wil omruilen met z'n Iphone
Dat vind ik echt zo'n foon van, ik wil eigenlijk een iPhone, maar die kon ik niet krijgen dus nu heb ik deze maar genomen.
  Moderator woensdag 16 december 2009 @ 17:06:34 #100
184769 crew  Deisyy
pi_75694607
quote:
wo 16 dec 2009, 12:28 | 43 reacties | lees voor

KNMI verwacht witte dagen DE BILT - Het KNMI verwacht dat de komende dagen in grote delen van Nederland sneeuw gaat vallen. Vlak aan zee zal de neerslag zich waarschijnlijk beperken tot regen. Ook ijzel is lokaal mogelijk. De regen zal vooral vallen in de kustgebieden. De sneeuw valt waarschijnlijk meer landinwaarts
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_75694769
quote:
Vlak aan zee zal de neerslag zich waarschijnlijk beperken tot regen.
De regen zal vooral vallen in de kustgebieden.
Ik zie alvast een nieuwe potentiële klant voor Cc!
  Moderator woensdag 16 december 2009 @ 17:12:20 #102
184769 crew  Deisyy
pi_75694854
quote:
Op woensdag 16 december 2009 17:10 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Ik heb het stukje dan ook uit de Telegraaf

Maar ik heb het winkelen overleefd, zonder helm en harnas
  woensdag 16 december 2009 @ 17:13:36 #103
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_75694906
quote:
Op woensdag 16 december 2009 17:04 schreef Juud79 het volgende:

Dat vind ik echt zo'n foon van, ik wil eigenlijk een iPhone, maar die kon ik niet krijgen dus nu heb ik deze maar genomen.
Ik heb nu de Sleep Cycle app op mijn iPhone, kan ik bijhouden hoe ik me in mijn slaap gedraag: wanneer ik diep slaap, wanneer ik droom etc. En 's ochtends word ik gewekt op een moment dat ik het lichtst slaap, zodat het zo min mogelijk pijn doet. Alleen jammer dat dat vanochtend ruim een kwartier voor mijn uiterlijke opsta-tijd was.

Verder ben ik gezegend met geweldige collega's. Nog wel .
pi_75694908
quote:
Op woensdag 16 december 2009 17:12 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ik heb het stukje dan ook uit de Telegraaf
Ja, de Telegraaf bedoel ik hè Niet jou
  woensdag 16 december 2009 @ 17:13:48 #105
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_75694914
Ava van Coos.

Coos al een tijdje niet gezien, hoe is het ermee?
Wie heeft contact met Coos?
Het beste ermee Coos, fijne maand.
  woensdag 16 december 2009 @ 17:14:19 #106
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_75694930
quote:
Op woensdag 16 december 2009 17:10 schreef MeraViglioSa het volgende:
Misschien moet ik inderdaad maar weer terug naar de journalistiek. Ben ik gewoon niet commercieel genoeg voor de reclame.
  woensdag 16 december 2009 @ 17:15:21 #107
241662 Jian
Well, well, well
pi_75694972
quote:
Op woensdag 16 december 2009 17:04 schreef Juud79 het volgende:

[..]

Duidelijk geval van Stockholm-syndroom
Ik heb nu zelf een HTC Touch Pro2 (geen HD2 omdat ik een uitschuifbaar toetsenbord prefereer)........ maar daarvoor had ik een ............ ja, ja Iphone

[ Bericht 0% gewijzigd door Jian op 16-12-2009 17:26:23 ]
  Moderator woensdag 16 december 2009 @ 17:15:51 #108
184769 crew  Deisyy
pi_75694990
quote:
Op woensdag 16 december 2009 17:13 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Ja, de Telegraaf bedoel ik hè Niet jou
Ik voelde me ook niet aangesproken
pi_75695078
voor de geintreseerde onder ons, waar we het van de week over hadden, de MJackson dvd, This is it komt februarie in de winkels en kost ongeveer 23 euro.
  woensdag 16 december 2009 @ 17:31:59 #110
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_75695533
quote:
Op woensdag 16 december 2009 17:13 schreef tuinfluiter het volgende:

Coos al een tijdje niet gezien, hoe is het ermee?
Wie heeft contact met Coos?
Het beste ermee Coos, fijne maand.
Coos had last van lichamelijke kwaaltjes waardoor FOK!ken moeilijk werd, begreep ik. Hoop ook snel weer eens een teken van leven. En vroeg me van de week af om 'mijn' asbak nog leeft in Coos' huis.

Over huis gesproken! Daar ga ik heen. Nu!
pi_75695691
Ik ga wachten op de Albert Heijn meneer die mijn boodschapjes komt brengen
pi_75695907
He , wat kut CC, gewoon even rustig nadenken en je gevoel he.....

Coos heeft last van zijn arm, en kan niet typen....

Coos, we gingen net naar Salou, en een sneeuw in de bergen,,[prachtig
Gek gezicht hoor,rechts de zee, de palmen, kijk je links,,sneeuw in de bergen...
  One tough cookie woensdag 16 december 2009 @ 17:52:52 #113
169210 liesje1979
pi_75696176
quote:
Op woensdag 16 december 2009 17:06 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Toen ik net naar huis fietste voelde ik lichte neerslag. Regen dus.
Maar toch vrolijk want morgen vrij, vrijdag school en dan weekend

Cc, wat een keuzes, bah.
pi_75698302
quote:
Op woensdag 16 december 2009 17:14 schreef Copycat het volgende:

[..]

Misschien moet ik inderdaad maar weer terug naar de journalistiek. Ben ik gewoon niet commercieel genoeg voor de reclame.
PR op een groter scholengemeenschap of een ROC. Leuke baan, relaxte werktijden, vast en redelijk goed salaris, lange vakanties. Kun je leuke teksten schrijven op intranetsites, mooie acquisitie folders ontwerpen, etc.
pi_75698837
Ja ik leef nog.

En inderdaad last van mijn arm. Gisteren voor het eerst geen nare napijn na de fysio dus het gaat beter.
Maar het is niet verstandig om veel achter de pc te zitten aldus de arts.
En om gekloot wat ik al eerder heb gehad volg ik dat advies maar op deze keer en zó gezellig zijn jullie nu ook weer niet. Of heb ik nog relletjes gemist??

Die asbak Cc staat al sinds 6 oktober schoon in de kast. Ik was toen gestopt met roken maar door alle malheur ben ik begin november weer begonnen en nu rook ik door alle verveling weer stevig door. Maar ik ga als dit achter de rug is weer een nieuwe poging doen en dan gaat die asbak naar de volgende rokende fokker en ik weet al naar wie.

Zal idd wel raar zijn hondjes rechts palmen links sneeuw. Over zes dagen is de trekking van el gordo. Staat dat huis schuin beneden jullie nog te koop? Want met vijf loten moet ik toch wel een kansje hebben me dunkt.

Mocht ik nog langer wegblijven iedereen alvast hele prettige dagen.

Nu naar de spruitjes
  Moderator woensdag 16 december 2009 @ 19:07:31 #116
184769 crew  Deisyy
pi_75698921
quote:
Op woensdag 16 december 2009 17:37 schreef FANN het volgende:
Ik ga wachten op de Albert Heijn meneer die mijn boodschapjes komt brengen
Fijn he Fann

Mijn Albert Heijn man is vanmorgen ook geweest, hij had ook 12 flessen wijn uit de Bonus-aanbieding bij zich, ik voelde me net zo'n alcoholverslaafde huisvrouw
  Moderator woensdag 16 december 2009 @ 19:08:18 #117
184769 crew  Deisyy
pi_75698948
quote:
Op woensdag 16 december 2009 17:52 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Toen ik net naar huis fietste voelde ik lichte neerslag. Regen dus.
Maar toch vrolijk want morgen vrij, vrijdag school en dan weekend

Cc, wat een keuzes, bah.
Liesje, ik denk dat je mijn vraag gisteren niet terug gelezen hebt, maar heb je de uitslag al?
  Moderator woensdag 16 december 2009 @ 19:09:53 #118
184769 crew  Deisyy
pi_75699015
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:05 schreef Coos het volgende:
Ja ik leef nog.

En inderdaad last van mijn arm. Gisteren voor het eerst geen nare napijn na de fysio dus het gaat beter.
En om gekloot wat ik al eerder heb gehad volg ik dat advies maar op deze keer en zó gezellig zijn jullie nu ook weer niet. Of heb ik nog relletjes gemist??

Die asbak Cc staat al sinds 6 oktober schoon in de kast. Ik was toen gestopt met roken maar door alle malheur ben ik begin november weer begonnen en nu rook ik door alle verveling weer stevig door. Maar ik ga als dit achter de rug is weer een nieuwe poging doen en dan gaat die asbak naar de volgende rokende fokker en ik weet al naar wie.

Zal idd wel raar zijn hondjes rechts palmen links sneeuw. Over zes dagen is de trekking van el gordo. Staat dat huis schuin beneden jullie nog te koop? Want met vijf loten moet ik toch wel een kansje hebben me dunkt.

Nu naar de spruitjes
Coossie, ik hoop dat je arm snel weer opknapt en je ons hier dan weer vaker komt vervelen.

Alvast fijne dagen
  Moderator woensdag 16 december 2009 @ 19:10:25 #119
184769 crew  Deisyy
pi_75699034
Ik ben weer nadrukkelijk aanwezig
pi_75699111
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:10 schreef Deisyy het volgende:
't Staat je wel
pi_75699197
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:07 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Fijn he Fann

Mijn Albert Heijn man is vanmorgen ook geweest, hij had ook 12 flessen wijn uit de Bonus-aanbieding bij zich, ik voelde me net zo'n alcoholverslaafde huisvrouw
ik heb ook heeeeeeeeeeel veel besteld, zit ook wijn en bier bij, maar alvast zo tot het einde
van het jaar ofzo, ik denk dat het wel 6 of 7 kratjes worden

maar ik wacht nog steeds, tussen 6 en 8 uur is een beetje ruim natuurlijk, ik had wel tijd
om plaats te maken in de gangkast als al die zooi strakjes wordt gebracht, voor een maand
wasmiddeln, toiletpapier, enz. enz. scheelt een hele hoop gesjouw

en tussendoor haal ik gewoon af en toe de verse dingen.

echt luxe

COOS !!!!

FIJNE DAGEN !!!
pi_75699219
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:10 schreef Deisyy het volgende:
BETER
pi_75699239
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:12 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

't Staat je wel
zeg Teun?
pi_75699244
pi_75699275
ow sjesus ik krijg een lachkick en straks komt die vent
pi_75699281
Prettige Feestdagen Coos en succes met je arm.
pi_75699304
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:16 schreef FANN het volgende:
Heb je zitten blowen
pi_75699331
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:17 schreef Laysa het volgende:

[..]

Heb je zitten blowen
nee dan zou ik helemaal gaan stuiteren denk ik
pi_75699364
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:15 schreef FANN het volgende:

[..]

zeg Teun?
Ja Fann....
pi_75699375
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:17 schreef FANN het volgende:

[..]

nee dan zou ik helemaal gaan stuiteren denk ik
Welnee daar wordt je relaxed en in mijn geval lacherig van....
pi_75699382
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:18 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Ja Fann....

schuif is op met je dikke reet
  Moderator woensdag 16 december 2009 @ 19:19:30 #132
184769 crew  Deisyy
pi_75699397
Ik vind het zelf dus geen gezicht al die posts in mijn eigen kleur achter elkaar, ik voel me dan ook zo alleen hier

@ Fann, druk jij ook wel eens op de verkeerde knop en dat je dan iets thuis krijgt wat je helemaal niet wilde hebben, vorige week kwam die jongen met 3 kratten bier binnen, die ik niet besteld had

Maar gezien de feestdagen en verjaardagen hier de komende maand komt dat wel op
pi_75699402
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:19 schreef FANN het volgende:

[..]

Oooh sorry
pi_75699416
stel ik me so voor als wij nou een relasie hadden snap je...

en jij bent fok verslaafd, dan is dat de enige manier om met jou te communiceren

of zoiets
pi_75699431

ik ben melig

sorry
pi_75699433
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:19 schreef FANN het volgende:

[..]

Heeft teun dan een dikke reet?
  Moderator woensdag 16 december 2009 @ 19:20:45 #137
184769 crew  Deisyy
pi_75699443
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:16 schreef FANN het volgende:
Spontaan of vloog er iets grappigs voorbij?
pi_75699447
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:20 schreef Laysa het volgende:

[..]

volgens mij wel
pi_75699466
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:20 schreef FANN het volgende:

en jij bent fok verslaafd, dan is dat de enige manier om met jou te communiceren

of zoiets

maar toch zou teun dan de afgelopen dagen naast jou op de bank hebben gezeten, want zo vaak was hij niet op Fok
pi_75699468
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:20 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Spontaan of vloog er iets grappigs voorbij?
binnenpretje ...

zie bovenstaand geleuter

pi_75699473
quote:

en jij bent fok verslaafd, dan is dat de enige maniet om met jou te communiceren

of zoiets
Er is dan in ieder geval nog sprake van communicatie
En wanneer ga je nu weer eens bellen trut
  Moderator woensdag 16 december 2009 @ 19:21:40 #142
184769 crew  Deisyy
pi_75699483
quote:

of zoiets
"Schatje, ik heb zo'n zin om vanavond lekker te Fokken"
pi_75699496
quote:

[..]

volgens mij wel
Maar dat heb je nog niet live gecheckt?
pi_75699503
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:20 schreef Laysa het volgende:

[..]

Dikke polsen, maar weet die bijziende kip veel
pi_75699523
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:22 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

pi_75699550
't Wordt hier binnenkort een stuk rustiger, alle geiten worden geslacht
pi_75699562

ik ga maar effe afsluiten want als die vent straks komt weet ie niet wat er is.

sjesus en ik heb gewoon koffie geen drank heur...

tot later...

effe mijn gezicht onder de kouwe kraan
pi_75699576
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
't Wordt hier binnenkort een stuk rustiger, alle geiten worden geslacht
en daarom ga jij minder Fokken?
  Moderator woensdag 16 december 2009 @ 19:24:37 #149
184769 crew  Deisyy
pi_75699594
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:22 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Paste de handboeien van Fann er niet om?
pi_75699595
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:23 schreef FANN het volgende:

tot later...

....tot laters Fann
  Moderator woensdag 16 december 2009 @ 19:25:29 #151
184769 crew  Deisyy
pi_75699634
quote:

tot later...

Of aan de hongerige kindjes in de arme landen denken

pi_75699637
quote:

Loop maar weer weg
pi_75699705
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:24 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Paste de handboeien van Fann er niet om?
Dat zou wel lachen zijn, gearresteerd worden en dat dan die vmbo-ers die handboeien niet om kunnen krijgen
  Moderator woensdag 16 december 2009 @ 19:29:23 #154
184769 crew  Deisyy
pi_75699800
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:27 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Dat zou wel lachen zijn, gearresteerd worden en dat dan die vmbo-ers die handboeien niet om kunnen krijgen
Ja lachen, dat ze die agenten dan rood worden en niet weten wat ze met je moeten.

Dan moet je het wel filmen

Jij wilde toch al eens eerder iets filmen, een grap die je in een supermarkt uit wilde halen. Ik weet niet meer wat het precies was, maar dat wilde je ook filmen.
pi_75699920
Hoi allemaal.....lekker weertje om in huis te zitten....
  Moderator woensdag 16 december 2009 @ 19:33:20 #156
184769 crew  Deisyy
pi_75699964
Haai Babs, sneeuwt het al in Volendam?
pi_75699965
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:29 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Jij wilde toch al eens eerder iets filmen, een grap die je in een supermarkt uit wilde halen. Ik weet niet meer wat het precies was, maar dat wilde je ook filmen.
Nee, dat was toch Gert of zo?
Dat is ook een bizonder kind, en dat istie
pi_75700073
quote:

of zoiets
pi_75700091
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:33 schreef Deisyy het volgende:
Haai Babs, sneeuwt het al in Volendam?
Nai, en ik denk ook niet dat t komt hoor, alhoewel me collega morgen eerder wil gaan rijden ivm de weersvoorspelling, maar ik moet t nog maar zien....t is wel koud in ieder geval....brrrrr...btw zou die dekselse versabommie nou nooit meer eens langskomen???Zou zonde zijn...
pi_75700136
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:35 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Vind je leuk hè Pietje?
  Moderator woensdag 16 december 2009 @ 19:37:27 #161
184769 crew  Deisyy
pi_75700157
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:33 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Nee, dat was toch Gert of zo?
Dat is ook een bizonder kind, en dat istie
Ik zou jou en Gert dus echt nooit door elkaar halen

Het was om die gratis boodschappendoos t.w.v. 45 euro (ofzo) en die wilde jij (of wie dan ook, behalve Gert) langs de kassa laten gaan om te kijken of het echt 45 euro waard was.

Of heb ik het gedroomd
pi_75700167
Zaal verploegen in wijchen op tv ivm met het geitendrama.....daar ging ik altijd naar de kindercarnaval
pi_75700206
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:37 schreef Deisyy het volgende:

Of heb ik het gedroomd
Volgens mij was ik dat niet, al zou ik wel zoiets kunnen doen.
pi_75700217

alles is binnen !

ik had net op tijd mijn gezicht weer een beetje in de plooi

ik gaat die zooi opruimen nu tis veeeeeeeeeel

doei
pi_75700314
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:36 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Vind je leuk hè Pietje?
Ja je moet ervan genieten, voor je 't weet is fann weer 6 weken weg .
  Moderator woensdag 16 december 2009 @ 19:40:34 #166
184769 crew  Deisyy
pi_75700319
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:36 schreef Anniebab het volgende:

[..]

Nai, en ik denk ook niet dat t komt hoor, alhoewel me collega morgen eerder wil gaan rijden ivm de weersvoorspelling, maar ik moet t nog maar zien....t is wel koud in ieder geval....brrrrr...btw zou die dekselse versabommie nou nooit meer eens langskomen???Zou zonde zijn...
Ik geloof ook niet dat er hier iets gaat vallen en ik ga er zeker niet eerder mijn bed voor uit

Donald zit zichzelf al een vrije dag te beloven voor het geval het sneeuwt, no way hozee
  Moderator woensdag 16 december 2009 @ 19:41:23 #167
184769 crew  Deisyy
pi_75700355
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:38 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Volgens mij was ik dat niet, al zou ik wel zoiets kunnen doen.
Owww

Dan heb ik over je gedroomd
pi_75700400
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:40 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Ja je moet ervan genieten, voor je 't weet is fann weer 6 weken weg .
Ze heeft tegenwoordig iets met Coos, die komt ze iedere keer even de groeten doen
Ik ben helemaal uit beeld bij d'r

Hoeren zijn 't
  Moderator woensdag 16 december 2009 @ 19:42:22 #169
184769 crew  Deisyy
pi_75700404
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:40 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Ja je moet ervan genieten, voor je 't weet is fann weer 6 weken maanden weg .
  Moderator woensdag 16 december 2009 @ 19:43:08 #170
184769 crew  Deisyy
pi_75700443
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:38 schreef FANN het volgende:

alles is binnen !

ik had net op tijd mijn gezicht weer een beetje in de plooi

ik gaat die zooi opruimen nu tis veeeeeeeeeel

doei
Lekker je kasten weer vol en je hebt niet eens hoeven sjouwen

pi_75700448
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:41 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Owww

Dan heb ik over je gedroomd
Het is vast NMNS geweest dan? Daar weet ik verder niets van
pi_75700868
Topic Killer
pi_75700899
Ligt gevoelig.
pi_75700998
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
Topic Killer
pi_75701198
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:53 schreef Laysa het volgende:

[..]

pi_75701207
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ligt gevoelig.
Ja, 't zijn ook serieuze zaken
pi_75701315
Verzin eens iets huishoudelijkskneuterigs.....want we moeten Wj tevreden houden
  woensdag 16 december 2009 @ 20:01:22 #178
241662 Jian
Well, well, well
pi_75701364
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:36 schreef Anniebab het volgende:

[..]

..btw zou die dekselse versabommie nou nooit meer eens langskomen???Zou zonde zijn...
Ontketen maar een rel ........

pi_75701385
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:00 schreef Laysa het volgende:
WJ is tevreden. Daarnaast zo ongeveer de leukste van Fok!

En omstreken
pi_75701445
* Mikt nog maar twee blokken hout op 't vuur!

Dat is met afstand de beste koop van de laatste drie jaar geweest.
pi_75701471
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:01 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

WJ is tevreden. Daarnaast zo ongeveer de leukste van Fok!

En omstreken
Ja maar hij moet wel een Sneer kunnen maken....ik zeg dit alleen voor zijn welzijn....jonguhhhh ik bedoel het heus goed hoor
pi_75701497
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
* Mikt nog maar twee blokken hout op 't vuur!

Dat is met afstand de beste koop van de laatste drie jaar geweest.
dat heb ik dus met mn Chi-tang
pi_75701525
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:03 schreef Laysa het volgende:

[..]

Ja maar hij moet wel een Sneer kunnen maken....ik zeg dit alleen voor zijn welzijn....jonguhhhh ik bedoel het heus goed hoor
Terecht, dat sneren. Het is toch ook een zootje ongeregeld hier met links en rechts een vage uitzondering.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-12-2009 20:06:08 ]
pi_75701536
quote:
eh? de huishoudbeurs begint weer vroeg volgend jaar?
pi_75701543
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:05 schreef Coos het volgende:
Ja ik leef nog.

Nu naar de spruitjes

Die staat nog steeds te koop en nog veel meer.
Ik hou de boel wel in de gaten,tot je komt..
pi_75701585
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:04 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Terecht, dat sneren. Het is toch een zootje ongeregeld hier met links en rechts een vage uitzondering.
  Moderator woensdag 16 december 2009 @ 20:06:35 #187
18653 crew  D.
pi_75701620
quote:
Wie/wat is Wj, een waarom moeten wij Wj tevreden houden?
pi_75701684
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:01 schreef Jian het volgende:

[..]

Ontketen maar een rel ........

Ik weet niet of ie nog komt ....t duurt wel erg lang...misschien heeft ie zijn leven totaal omgegooid.....
pi_75701687
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:06 schreef D. het volgende:

[..]

Wie/wat is Wj, een waarom moeten wij Wj tevreden houden?
Moeten, moeten das nou ook weer zo.....maar soms wil ik nog weleens aan mn medefokker denken.....dus ik overweeg om een tijd weg te blijven

pi_75701715
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:08 schreef Anniebab het volgende:

[..]

Ik weet niet of ie nog komt ....t duurt wel erg lang...misschien heeft ie zijn leven totaal omgegooid.....
Versabommie gaat het goed mee ...is druk met bepaalde dingen, maar die komt wel weer een keer
pi_75701736
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:06 schreef Laysa het volgende:

[..]

Moderator woensdag 16 december 2009 @ 20:09:38 #192
18653 crew  D.
pi_75701765
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:08 schreef Laysa het volgende:

[..]

Moeten, moeten das nou ook weer zo.....maar soms wil ik nog weleens aan mn medefokker denken.....dus ik overweeg om een tijd weg te blijven

Maar wie/wat is WJ dan?
pi_75701803
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:08 schreef Laysa het volgende:

[..]

Versabommie gaat het goed mee ...is druk met bepaalde dingen, maar die komt wel weer een keer
Ah, issie alweer aan het boedel verdelen geslagen?
pi_75701836
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:09 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hier zou ik weleens een kissie tomaten op willen mikken
pi_75701859
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:09 schreef D. het volgende:

[..]

Maar wie/wat is WJ dan?
das een bekende voor de oud rls scers hier....
pi_75701861
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:09 schreef D. het volgende:

[..]

Maar wie/wat is WJ dan?
Die kleine hieronder

pi_75701885
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:10 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Ah, issie alweer aan het boedel verdelen geslagen?
welnee niet alles is slecht
pi_75701927
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:11 schreef Laysa het volgende:

[..]

welnee niet alles is slecht
Dat is toch ook niet slecht, CD voor jou, CD voor mij?
  Moderator woensdag 16 december 2009 @ 20:12:46 #199
18653 crew  D.
pi_75701931
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:11 schreef Laysa het volgende:

[..]

das een bekende voor de oud rls scers hier....

Aangezien ik vanaf BB2 op Fok zit ben ik toch wel een oud-rls'er, toch?
pi_75701944
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:11 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Die kleine hieronder

[ afbeelding ]
pi_75702000
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:12 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Dat is toch ook niet slecht, CD voor jou, CD voor mij?
ik ben gewoon door de kast geraust
pi_75702116
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:14 schreef Laysa het volgende:

[..]

Laysa spreek jij evasixx ook nog weleens?
pi_75702122
quote:

[..]

Ik ben aan het kopiëren geslagen
pi_75702156
quote:

[..]

alles is weg. keukenrol, de blenders, kandelaars, servetten , handdoeken. alles!

t wordt een kale kerst
pi_75702191
zo tvp.
pi_75702198
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:16 schreef Anniebab het volgende:

[..]

ik zie dr op hyves regelmatig voorbij schieten .....dies ook druk
pi_75702218
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:17 schreef gomi het volgende:

[..]

alles is weg. keukenrol, de blenders, kandelaars, servetten , handdoeken. alles!

t wordt een kale kerst
welnee....dat moet nog allemaal naar hier komen
pi_75702219
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:17 schreef gomi het volgende:

[..]

t wordt een kale kerst
Jah!!! Staat nu bij der tien zussen.....
  woensdag 16 december 2009 @ 20:18:41 #209
241662 Jian
Well, well, well
pi_75702231
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:16 schreef Anniebab het volgende:

[..]

sssst, straks hoort ze het
pi_75702291
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:18 schreef Anniebab het volgende:

[..]

Jah!!! Staat nu bij der tien zussen.....
Ken jij dat rare mens, die moeder van Jantjuh ?
pi_75702302
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:18 schreef Jian het volgende:

[..]

ik denk dat ik je begrijp....
pi_75702311
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:18 schreef Jian het volgende:

[..]

ze heeft toch een vriend?

je bent dus weer veilig
pi_75702322
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:20 schreef Anniebab het volgende:

[..]

ik niet
pi_75702329
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:19 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

w8 ik dacht Yo's moeder
pi_75702358
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:20 schreef Laysa het volgende:

[..]

ik niet
een keer was ze beetje aangeschoten en ging ze beetje achter jian aan
pi_75702367
@Cc, je weet zelf wel wat je moet doen en ook precies hoe.
Dus geen adviezen van mijn kant.
pi_75702383
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:19 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Ja die ken ik, leuk mens.Ouwe buurmeid van me.
pi_75702435
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:21 schreef gomi het volgende:

[..]

Dat was vast niet zo bedoeld
pi_75702436
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:21 schreef Dementor het volgende:
@Cc, je weet zelf wel wat je moet doen en ook precies hoe.
Dus geen adviezen van mijn kant.
Hahaha ja en niet zon klein beetje, dat bedoelde ik dus...
  woensdag 16 december 2009 @ 20:23:13 #220
241662 Jian
Well, well, well
pi_75702441
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:20 schreef Anniebab het volgende:

[..]

Ik denk het ook Annie
pi_75702485
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:23 schreef Laysa het volgende:

[..]

Dat was vast niet zo bedoeld
was nog in t kader van t uitwisselingsproject tussen vol en fok

hadden jian en versabommie opgezet
pi_75702499
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:21 schreef Anniebab het volgende:

[..]

Ja die ken ik, leuk mens.Ouwe buurmeid van me.
Je hebt stiekem je tekst snel aangepast
  woensdag 16 december 2009 @ 20:25:13 #223
241662 Jian
Well, well, well
pi_75702527
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:21 schreef gomi het volgende:

[..]

Ja herinner me d'r aan, maar dat is niet de reden hoor Ik vind het gewoon een moeimaker
pi_75702541
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:24 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Je hebt stiekem je tekst snel aangepast
Jah ik zei nee alleen van zien, maar ik las Yolanthes moeder, maar zag later Jans moeke, en die ken ik wel,vandaar.
pi_75702555
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:23 schreef Jian het volgende:

[..]

Ik denk het ook Annie
Nah, ik hoor net dat het ijs minder snel gaat aangroeien, wat is er dan tegen op een scheve schaats?
pi_75702567
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:25 schreef Jian het volgende:

[..]

Ja herinner me d'r aan, maar dat is niet de reden hoor Ik vind het gewoon een moeimaker
hehe, ze sloeg later een beetje om toch?

maar ik mag dr wel. vond dr wel leuk om te lezen
pi_75702598
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:25 schreef Anniebab het volgende:

[..]

Jah ik zei nee alleen van zien, maar ik las Yolanthes moeder, maar zag later Jans moeke, en die ken ik wel,vandaar.
heb je nog leuke roddels ?
pi_75702599
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:25 schreef Anniebab het volgende:

[..]

Jullie zijn van dezelfde leeftijd? Ik had jou iets jonger ingeschat
pi_75702608
Het Dictee op 1 en de Toppers op 3 .
  Moderator woensdag 16 december 2009 @ 20:27:25 #230
18653 crew  D.
pi_75702617
Laat maar dan
  woensdag 16 december 2009 @ 20:27:35 #231
241662 Jian
Well, well, well
pi_75702624
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:26 schreef gomi het volgende:

[..]

hehe, ze sloeg later een beetje om toch?

maar ik mag dr wel. vond dr wel leuk om te lezen
Ik hou niet van kasteelromannetjes
pi_75702667
Vanavond het "Groot Dictee der Nederlandse taal" Vorig jaar "maar" 20 fouten
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
  woensdag 16 december 2009 @ 20:28:33 #233
241662 Jian
Well, well, well
pi_75702672
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:25 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Nah, ik hoor net dat het ijs minder snel gaat aangroeien, wat is er dan tegen op een scheve schaats?
Krijg je pijn in je poten van
pi_75702681
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:27 schreef Jian het volgende:

[..]

Ik hou niet van kasteelromannetjes
die ene avond kwam ik echt niet meer bij.

t is dat jij er zelf een rol in had, anders had je dat romannetje ws ook wel leuk gevonden
was echt funny
  woensdag 16 december 2009 @ 20:29:06 #235
241662 Jian
Well, well, well
pi_75702697
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
Vanavond het "Groot Dictee der Nederlandse taal" Vorig jaar "maar" 20 fouten
en dat met de Dikke van Dale op schoot, niet gek hoor
pi_75702723
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
en voetbal op ere
pi_75702735
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:26 schreef gomi het volgende:

[..]

heb je nog leuke roddels ?
Ja Jan stopt met de soap (eindelijk) en wil een rustiger leventje. Prive dan.
pi_75702810
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:29 schreef Anniebab het volgende:

[..]

Ja Jan stopt met de soap (eindelijk) en wil een rustiger leventje. Prive dan.
das geen roddel, dat is allang naar buiten gebracht
pi_75702848
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:26 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Jullie zijn van dezelfde leeftijd? Ik had jou iets jonger ingeschat
Ja maar dat heeft toch niks met iemand kennen te maken?Ik ben ook jonger, was vroeger vriendin met haar jongere zus,je kan erg met hen lachen , echt..
  woensdag 16 december 2009 @ 20:32:22 #240
241662 Jian
Well, well, well
pi_75702850
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:28 schreef gomi het volgende:

[..]

die ene avond kwam ik echt niet meer bij.

t is dat jij er zelf een rol in had, anders had je dat romannetje ws ook wel leuk gevonden
was echt funny
Als jij het over dezelfde avond hebt als ik denk, dan moet ik je zeggen dat ik heel hard heb gelachen, zeker omdat bommels en ik ondertussen gewoon zaten te pm-en
pi_75702871
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:29 schreef Jian het volgende:

[..]

en dat met de Dikke van Dale op schoot, niet gek hoor
Die heb ik niet in huis. Wel Italiaans-Nederlands en Nederlands-Italiaans van Prisma
pi_75702885
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:32 schreef Anniebab het volgende:

[..]

Ja maar dat heeft toch niks met iemand kennen te maken?Ik ben ook jonger, was vroeger vriendin met haar jongere zus,je kan erg met hen lachen , echt..
jaja, tot je een stukje keukenpapier pakt. dan zijn de rapen gaar
pi_75702911
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:32 schreef Jian het volgende:

[..]

Als jij het over dezelfde avond hebt als ik denk, dan moet ik je zeggen dat ik heel hard heb gelachen, zeker omdat bommels en ik ondertussen gewoon zaten te pm-en
nee, niet die op vol. doelde op die avond hier dat eva achter je aanging
  woensdag 16 december 2009 @ 20:34:18 #244
241662 Jian
Well, well, well
pi_75702947
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:32 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Die heb ik niet in huis. Wel Italiaans-Nederlands en Nederlands-Italiaans van Prisma
Ja in Nederlands-Italiaans kan je die woorden ook opzoeken natuurlijk
pi_75702962
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:19 schreef Deisyy het volgende:

@ Fann, druk jij ook wel eens op de verkeerde knop en dat je dan iets thuis krijgt wat je helemaal niet wilde hebben, vorige week kwam die jongen met 3 kratten bier binnen, die ik niet besteld had

die post had ik gemist, NEE heb ik (nog) niet gehad maar dat komt vast wel een keer

Perla FUCKING Vanille koffie

ik wist niet dat die zo lekker was !

dat pakkie hou ik achter voor die Griek zitten maar 18 pads in

hij mag de Mocca
  woensdag 16 december 2009 @ 20:35:06 #246
241662 Jian
Well, well, well
pi_75702995
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:33 schreef gomi het volgende:

[..]

nee, niet die op vol. doelde op die avond hier dat eva achter je aanging
Ooow, ja, dat was hilarisch .....
pi_75703003
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:32 schreef gomi het volgende:

[..]

jaja, tot je een stukje keukenpapier pakt. dan zijn de rapen gaar
weet je hoe kut als je misgrijpt,als je enorm verkouden bent?
pi_75703019
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:34 schreef Jian het volgende:

[..]

Ja in Nederlands-Italiaans kan je die woorden ook opzoeken natuurlijk
Zeker en vast
pi_75703037
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:34 schreef FANN het volgende:

[..]

die post had ik gemist, NEE heb ik (nog) niet gehad maar dat komt vast wel een keer

Perla FUCKING Vanille koffie

ik wist niet dat die zo lekker was !

dat pakkie hou ik achter voor die Griek zitten maar 18 pads in

hij mag de Mocca

wat doer perla met de Vanille koffie?

en was dat de mening van perla of van Vanille koffie
pi_75703052
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Toppers?

Geer en Goor ?
pi_75703071
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:36 schreef gomi het volgende:

[..]

wat doer perla met de Vanille koffie?
whut???
pi_75703109
ik zit vast scheef in mijn cyclus
pi_75703160
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:31 schreef gomi het volgende:

[..]

das geen roddel, dat is allang naar buiten gebracht
Nou oke dan , maar dit gaat over Nick jeweetwel van Simon?? Hij gaat verhuizen.....er komen teveel mensen bij hem aan de deur...woont nu ook heel centraal...als dat geen nieuws is,roddels weet ik niet dat doen wij hier niet op t dorp...
  woensdag 16 december 2009 @ 20:38:55 #254
241662 Jian
Well, well, well
pi_75703177
We hebben ook nog Titanic wel tot een uur of 12, voor de liefhebbers
pi_75703241
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:38 schreef Anniebab het volgende:

[..]

Nou oke dan , maar dit gaat over Nick jeweetwel van Simon?? Hij gaat verhuizen.....er komen teveel mensen bij hem aan de deur...woont nu ook heel centraal...als dat geen nieuws is,roddels weet ik niet dat doen wij hier niet op t dorp...
ah k.
dat wsit ik idd niet. maar tbh weet ik niet zoveel van t leven van die gasten
pi_75703254
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:36 schreef FANN het volgende:

[..]

whut???
stom grapje
pi_75703269
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:38 schreef Jian het volgende:
tering wat een baggerfilm
pi_75703297
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:37 schreef FANN het volgende:
ik zit vast scheef in mijn cyclus
Geef mij de schuld maar, wel zo handig
pi_75703331
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:41 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Geef mij de schuld maar, wel zo handig

is ook jou schuld...
  woensdag 16 december 2009 @ 20:42:03 #260
241662 Jian
Well, well, well
pi_75703333
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:40 schreef gomi het volgende:

[..]

tering wat een baggerfilm
Da's nog zachtjes uitgedrukt, wel een verrassend einde
pi_75703338
toevallig
pi_75703372

ik gaat effe rustig an doen nou want ik ben melig

doei

prettige avond enzo...

pi_75703433
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:38 schreef Jian het volgende:
Zal t maar niet luid zeggen hier, ik heb m al te vaak gezien en me dochter ziet m liefst elke dag....dus ik zeg niks
pi_75703460
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:44 schreef Anniebab het volgende:

[..]

Zal t maar niet luid zeggen hier, ik heb m al te vaak gezien en me dochter ziet m liefst elke dag....dus ik zeg niks
en hoopt ze ook nog steeds op een happy end?

laters fann
  woensdag 16 december 2009 @ 20:45:28 #265
241662 Jian
Well, well, well
pi_75703493
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:44 schreef gomi het volgende:

[..]

laters fann
pi_75703532
Het mag nu wel gaan sneeuwen.
pi_75703582
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:44 schreef gomi het volgende:

[..]

laters fann
jah ik denk t Ze vindt hem super....bakvisje he...?
  woensdag 16 december 2009 @ 20:49:08 #268
241662 Jian
Well, well, well
pi_75703641
Wat hebben die mensen hier toch allemaal met die sneeuw ben toch geen ijsbeer ofzo
pi_75703721
Even een vraagje...

Als je Canal-digitaal hebt met duo kaart, maar een tweede tv (slaapkamer) erop wilt aansluiten....
Wat heb je dan nodig,,,een nieuwe ontvanger of alleen een nieuwe kaart of beide.

Of kan je heel stiekem , die lijn aftappen en ook naar de andere tv. doen...
pi_75703764
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:46 schreef Dementor het volgende:
Na een (leeg bier-)blik naar buiten geworpen te hebben kan ik u verklaren dat er vooralsnog geen reden is tot voorbarige sneeuwpret
pi_75703777
Ik weet niet waar het over gaat, maar ik ben het er wel mee eens
  woensdag 16 december 2009 @ 20:53:01 #272
241662 Jian
Well, well, well
pi_75703822
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik weet niet waar het over gaat, maar ik ben het er wel mee eens
Niks bijzonders Teun, gewoon een discussie over de vervuiling van houtkachels en dat ze die allemaal moeten verbieden maar je stem is genoteerd
  woensdag 16 december 2009 @ 20:53:07 #273
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_75703827
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:46 schreef Dementor het volgende:
Nope, pas als ik thuis ben...
pi_75703855
Eén van die Toppers vraagt aan het publiek hoe de sfeer is. De lullo is er zelf; hij ziet en hoort het toch?
pi_75703874
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:51 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Na een (leeg bier-)blik naar buiten geworpen te hebben kan ik u verklaren dat er vooralsnog geen reden is tot voorbarige sneeuwpret
In Apeldoorn komt het goed.
pi_75703891
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:53 schreef Jian het volgende:

[..]

Niks bijzonders Teun, gewoon een discussie over de vervuiling van houtkachels en dat ze die allemaal moeten verbieden maar je stem is genoteerd
That reminds me, blok hout erop

Overigens, hout stoken is CO2 neutraal
  woensdag 16 december 2009 @ 20:54:40 #277
241662 Jian
Well, well, well
pi_75703908
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
Eén van die Toppers vraagt aan het publiek hoe de sfeer is. De lullo is er zelf; hij ziet en hoort het toch?
Vast en zeker die Froger, beetje dommig type is dat
pi_75703915
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:54 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]
Ja doh.
pi_75703963
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:54 schreef Dementor het volgende:

[..]

Ja doh.
Dat in tegenstelling tot gas en olie
pi_75703971
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:54 schreef Jian het volgende:

[..]

froger is een beetje de man achter de toppers toch?

das dan de minst domme imo. maar dat is ook niet moeilijk als je moet vergelijken met gordon en van der boom ofzo
pi_75704014
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:54 schreef Jian het volgende:

[..]

Ik dacht dat Gordon het was. Maar 't is een pot nat eigenlijk.
  woensdag 16 december 2009 @ 20:57:52 #282
241662 Jian
Well, well, well
pi_75704048
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:54 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

That reminds me, blok hout erop

Dat moet je aan die arme bomen die ze ervoor kappen vertellen, hele bossen sneuvelen voor die hobby van jou
pi_75704094
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:57 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Ik dacht dat Gordon het was. Maar 't is een pot nat eigenlijk.
wmb mag je ze alle 3 op een houkacheltje opstoken.

of t CO2 neutraal is, maakt dan helemaal niets uit
  woensdag 16 december 2009 @ 20:59:20 #284
241662 Jian
Well, well, well
pi_75704126
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:56 schreef gomi het volgende:

[..]

froger is een beetje de man achter de toppers toch?

das dan de minst domme imo. maar dat is ook niet moeilijk als je moet vergelijken met gordon en van der boom ofzo
Precies, als je een eerlijke vergelijking wilt maken moet je dat doen met een krop sla en niet met Gordon
pi_75704132
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:50 schreef hondjes het volgende:
Even een vraagje...

Als je Canal-digitaal hebt met duo kaart, maar een tweede tv (slaapkamer) erop wilt aansluiten....
Wat heb je dan nodig,,,een nieuwe ontvanger of alleen een nieuwe kaart of beide.

Of kan je heel stiekem , die lijn aftappen en ook naar de andere tv. doen...
Ik heb eens ooit een setje gekocht van Medion voor 38 gulden (zal nou wel ¤38 kosten). zender en ontvanger. Met de scart kabel daarop in plaats van op de tv kan ik overal in huis kijken wat er op de satelietontvanger binnenkomt. Lidl heeft zo'n ding ook wel eens in de aanbieding.
pi_75704135
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:57 schreef Jian het volgende:

[..]

Dat moet je aan die arme bomen die ze ervoor kappen vertellen, hele bossen sneuvelen voor die hobby van jou
De tyfus voor die bomen.
Als je het bestaande milieu wil redden moet je kinderen negatief gaan belasten.
pi_75704146
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:55 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Dat in tegenstelling tot gas en olie
Ik heb van die mooie huizen in Canada en en Noord-Europa gezien..
Volledig van hout en dan van die mooie pijpen door het huis heen waarbij men alle warmte die d.m.v. een houtkachel vrij komt nuttig besteed.
Dat lijkt me heerlijk, geen gezeik met cv ketels en boilers!
Gewoon stoken als het nodig is en de boel op temperatuur houden, ja dat lijkt me wel wat voor later.
Maar met een open haard kom je ook al heel ver.
pi_75704165
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:59 schreef Jian het volgende:

[..]

Precies, als je een eerlijke vergelijking wilt maken moet je dat doen met een krop sla en niet met Gordon
nu leg je de lat voor froger weer erg hoog he
  woensdag 16 december 2009 @ 21:01:35 #289
241662 Jian
Well, well, well
pi_75704210
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:59 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

De tyfus voor die bomen.
Als je het bestaande milieu wil redden moet je kinderen negatief gaan belasten.
Als Rouvoet hier meeleest ga jij nu naar de hel
pi_75704265
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:57 schreef Jian het volgende:

[..]

Er is ook gewoon nog zoiets als hout van bomen die door storm en ouderdom sneuvelen (dan moet je wel over land beschikken waar ze op staan of er via via aan kunnen komen).
Vroeger ( ) kapte ik samen met mijn opa ieder jaar wel iets in de tuin (wat toch al weg moest) om het vervolgens te zagen en hakken om het vervolgens in het drooghok een jaar lang te laten drogen en zo belande het dan in de mand.

Dat is leuker dan een draai geven aan de thermostaat.
pi_75704282
T grote dictee...schreef ik altijd mee eigenlijk, en was natuurlijk supergoed altijd nee echt ben goed in Nederlands. ..maar sinds ze die ouwe en nieuwe spelling steeds husselen , ben ik ermee gestopt...Kado of cadeau dat soort woorden dus
pi_75704320
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:59 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Ik heb eens ooit een setje gekocht van Medion voor 38 gulden (zal nou wel ¤38 kosten). zender en ontvanger. Met de scart kabel daarop in plaats van op de tv kan ik overal in huis kijken wat er op de satelietontvanger binnenkomt. Lidl heeft zo'n ding ook wel eens in de aanbieding.
Mooi, ga dus Lidl maar eens bezoeken...

Dat hout gaat wel snel, heb straks geen olijfboom meer over..
pi_75704336
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:59 schreef Dementor het volgende:

[..]

Ik heb van die mooie huizen in Canada en en Noord-Europa gezien..
Volledig van hout en dan van die mooie pijpen door het huis heen waarbij men alle warmte die d.m.v. een houtkachel vrij komt nuttig besteed.
Dat lijkt me heerlijk, geen gezeik met cv ketels en boilers!
Gewoon stoken als het nodig is en de boel op temperatuur houden, ja dat lijkt me wel wat voor later.
Maar met een open haard kom je ook al heel ver.
Dat vind je in Roemenië ook nog volop. Eerst stoken, daarna in bad. Het is ook wel wat maar ik ervaar toch ook wel wat nadelen. Thuis komen, gelijk kachel schoonmaken, hout erin froten, aansteken en dan maar wachten totdat het warm wordt.

En 's nachts is het erg koud in de slaapkamer nu. Ik slaap nog steeds bloot, maar dat is toch wel pittig fris in aanvang. Ik twijfel of ik het raam dicht moet doen.
pi_75704383
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:04 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Dat vind je in Roemenië ook nog volop. Eerst stoken, daarna in bad. Het is ook wel wat maar ik ervaar toch ook wel wat nadelen. Thuis komen, gelijk kachel schoonmaken, hout erin froten, aansteken en dan maar wachten totdat het warm wordt.

En 's nachts is het erg koud in de slaapkamer nu. Ik slaap nog steeds bloot, maar dat is toch wel pittig fris in aanvang. Ik twijfel of ik het raam dicht moet doen.
wat heb jij eigenlijk met Roemenië?
pi_75704428
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:04 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Ik heb t raam ook nog open snachts hahah...lekker ....is gezond..ik hou van kou 24 uur per dag... Ik stam zeker te weten van de eskimos af...
pi_75704429
Die bomen die je stookt in Nederland komen van gereguleerde bosbouw. Bossen worden uitgedund en anders weer aangeplant. Hier in Nederland geen zaag in een boom voordat er tien stempels zijn gezet op diverse documenten en er sprake van compensatie is.

Wat een ellendig land is het toch ook
pi_75704464
Oh, drama... Was even elders aan het internetten en heb het begin van het dictee gemist GEEN fouten dit jaar
pi_75704476
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
Die bomen die je stookt in Nederland komen van gereguleerde bosbouw. Bossen worden uitgedund en anders weer aangeplant. Hier in Nederland geen zaag in een boom voordat er tien stempels zijn gezet op diverse documenten en er sprake van compensatie is.

Wat een ellendig land is het toch ook
In Duitsland is het ook een boom voor een boom.
pi_75704491
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:05 schreef gomi het volgende:

[..]

wat heb jij eigenlijk met Roemenië?
Het mooiste land van Europa qua natuur (natuur in alle verschijningen)
  woensdag 16 december 2009 @ 21:07:55 #300
241662 Jian
Well, well, well
pi_75704495
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:02 schreef Dementor het volgende:

[..]

Er is ook gewoon nog zoiets als hout van bomen die door storm en ouderdom sneuvelen (dan moet je wel over land beschikken waar ze op staan of er via via aan kunnen komen).
Vroeger ( ) kapte ik samen met mijn opa ieder jaar wel iets in de tuin (wat toch al weg moest) om het vervolgens te zagen en hakken om het vervolgens in het drooghok een jaar lang te laten drogen en zo belande het dan in de mand.

Ja dat is wel netjes zoals het hoort natuurlijk, maar Teun gaat gewoon met z'n bijltje en zaag desnoods de Kroondomeinen in en hakt alles om wat ie tegen komt, vandaal dat het is
pi_75704561
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:06 schreef Anniebab het volgende:

[..]

Ik heb t raam ook nog open snachts hahah...lekker ....is gezond..ik hou van kou 24 uur per dag... Ik stam zeker te weten van de eskimos af...
Dat doe ik ook altijd, met de thermostaat op 15. Veel kouder dan dat werd het dan niet. Maar met die houtkachel slaat die CV niet meer aan en is de slaapkamer dus echt brrrrr
  Moderator woensdag 16 december 2009 @ 21:09:57 #302
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_75704589
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:02 schreef Dementor het volgende:

[..]

Maar het is ook "elitair". Op die manier stoken kán niet, voor... hoeveel huishoudens hebben we in Nederland, 7 miljoen of zo?
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')