Ja dat was de grap, mislukt blijkbaar.quote:
Zo danquote:Op woensdag 16 december 2009 13:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja dat was de grap, mislukt blijkbaar.
Ik heb net met een collega die politiek gezien hier niets voor me kan betekenen, die nota bene zelfs als voorbeeld werd gebruikt, een ommetje gemaakt. (Het sneeuwde een beetje!). Fuck them. Ik ga om met wie ik om wil gaan en ik doe niet aan politieke spelletjes. Niet gedaan, ga ik ook niet doen, want daar word ik diep ongelukkig van.quote:
Heb je een toeval? aai.gifquote:
Ach hou maar op met sorry te voelen, ik krijg toch geen zonnebril. Al honderd jaar niet en zoonlief zei dat ik de zonnebril zou krijgen op mijn verjaardag. Die had ik omgekocht met een tientje en het waren laarzen in de verkeerde maat. Zoonliefs commentaar:'Ja, weet ik veel, ik wilde dat tientje.'quote:Op woensdag 16 december 2009 13:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Arme meneer Noek, staat ie straks met z'n mooiste "kijk eens wat een verrassing ik helemaal voor jou alleen gekocht heb" en dan trekt Noek haar grootste "oh wat een verrassing pokerface"!. Zhe horror, in de sneeuw
.
Zoon moet economie gaan studerenquote:Op woensdag 16 december 2009 13:54 schreef Noek het volgende:
Ach hou maar op met sorry te voelen, ik krijg toch geen zonnebril. Al honderd jaar niet en zoonlief zei dat ik de zonnebril zou krijgen op mijn verjaardag. Die had ik omgekocht met een tientje en het waren laarzen in de verkeerde maat. Zoonliefs commentaar:'Ja, weet ik veel, ik wilde dat tientje.'
En nu krijg ik vast een veganistisch kookboek met kerst. Hiep hoi!
Das mooi klote.....gelukkig ben jij niet op je bekkie gevallen dus ik hoop dat je voor jezelf een passende oplossing vindquote:Op woensdag 16 december 2009 13:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb net met een collega die politiek gezien hier niets voor me kan betekenen, die nota bene zelfs als voorbeeld werd gebruikt, een ommetje gemaakt. (Het sneeuwde een beetje!). Fuck them. Ik ga om met wie ik om wil gaan en ik doe niet aan politieke spelletjes. Niet gedaan, ga ik ook niet doen, want daar word ik diep ongelukkig van.
Die fusie is bij nader inzien verre van rooskleurig gebleken. Ons oude bedrijf is zijn smoel kwijt en we varen nu op een ramkoers die nergens toe leidt, geen winst oplevert, maar iedereen onzeker maakt. En ik uit dat dan net weer wat heftiger dan anderen, zeg maar.
In ieder geval heeft dit me wel weer duidelijker gemaakt dat het zo afgelopen kan zijn, dat je nergens op kunt vertrouwen of bouwen hier en daar verbind ik mijn conclusies aan. Binnenkort anderhalve week vrij. Mooi tijd om verder rond te kijken.
quote:Op woensdag 16 december 2009 13:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb net met een collega die politiek gezien hier niets voor me kan betekenen, die nota bene zelfs als voorbeeld werd gebruikt, een ommetje gemaakt. (Het sneeuwde een beetje!). Fuck them. Ik ga om met wie ik om wil gaan en ik doe niet aan politieke spelletjes. Niet gedaan, ga ik ook niet doen, want daar word ik diep ongelukkig van.
Die fusie is bij nader inzien verre van rooskleurig gebleken. Ons oude bedrijf is zijn smoel kwijt en we varen nu op een ramkoers die nergens toe leidt, geen winst oplevert, maar iedereen onzeker maakt. En ik uit dat dan net weer wat heftiger dan anderen, zeg maar.
In ieder geval heeft dit me wel weer duidelijker gemaakt dat het zo afgelopen kan zijn, dat je nergens op kunt vertrouwen of bouwen hier en daar verbind ik mijn conclusies aan. Binnenkort anderhalve week vrij. Mooi tijd om verder rond te kijken.
Na een fusie veranderde de identiteit van ons bedrijf dusdanig dat ik me daar niet meer thuis voelde (als leidinggevende nota bene)quote:Op woensdag 16 december 2009 13:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Amen!quote:Op woensdag 16 december 2009 14:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Na een fusie veranderde de identiteit van ons bedrijf dusdanig dat ik me daar niet meer thuis voelde (als leidinggevende nota bene)
Omdat ik me realiseerde dat waar je ook te maken heb met anderen die (mede) het beleid bepalen, je altijd in meerdere of mindere mate zult aanlopen tegen besluiten, beslissingen en keuzes die niet de jouwe zijn, heb ik toen een knoop doorgehakt. Ik ben voor mezelf begonnen ! Dat was geen makkelijk besluit, maar nu een paar jaar later ben ik zo blij dat ik die keuze heb gemaakt. "Beter een kleine baas dan een groot knecht"Waarmee ik overigens niet wil zeggen dat, dat voor iedereen de juiste keuze is.
Oei, terwijl die freelancedingen nou net jouw ding zijn toch? Moeten ze toevallig mensen zien te lozen ofzo?quote:Op woensdag 16 december 2009 14:40 schreef Copycat het volgende:
Dat voor mezelf beginnen speelt ook steeds meer in mijn achterhoofd. Meer zelfs, want opeens zijn mijn freelancedingen, die altijd werden gedoogd, een punt van discussie. Nou ja discussie ... eigenlijk mag ik het niet meer doen, want alles wat ik doe moet in dienst staan van. Zo staat meneer de directeur er immers ook in.
Met zijn topsalaris en Porsche.
Samen met een aantal collega's heb ik heel sterk het gevoel onderwerp van een ontmoedigingsbeleid te zijn en dat voelt zwaar kut, maar tegelijkertijd inderdaad ook een goede tijd voor bezinning.
Ja. En totaal niet raakt aan wat wij hier doen: Engelstalig, fashiongerelateerd en voor bedrijven die met mij in zee zijn gegaan, omdat ze mij kennen en weten wat ze aan mij hebben. Voor een bedrag dat hier waarschijnlijk niet eens de overhead dekt. Ik heb 'm smalend aangekeken: "Denk jij nu echt dat dat bedrijf dan hun nering hierheen brengt, als ik het niet meer mag doen? Wake up and smell the espresso. Daar zijn we a te duur voor en b is de hele gunfactor weg. Maar ga vooral in mijn inkomsten snijden."quote:Op woensdag 16 december 2009 14:59 schreef Marrije het volgende:
Oei, terwijl die freelancedingen nou net jouw ding zijn toch? Moeten ze toevallig mensen zien te lozen ofzo?
Als je niet concurreert met je baas en je werk er niet onder lijdt, kunnen ze (mógen ze volgens mij niet eens) nooit iets zeggen over je freelance praktijken.quote:Op woensdag 16 december 2009 14:40 schreef Copycat het volgende:
Dat voor mezelf beginnen speelt ook steeds meer in mijn achterhoofd. Meer zelfs, want opeens zijn mijn freelancedingen, die altijd werden gedoogd, een punt van discussie. Nou ja discussie ... eigenlijk mag ik het niet meer doen, want alles wat ik doe moet in dienst staan van. Zo staat meneer de directeur er immers ook in.
Met zijn topsalaris en Porsche.
Samen met een aantal collega's heb ik heel sterk het gevoel onderwerp van een ontmoedigingsbeleid te zijn en dat voelt zwaar kut, maar tegelijkertijd inderdaad ook een goede tijd voor bezinning.
Dat je niet mag concurreren?quote:Op woensdag 16 december 2009 15:09 schreef Copycat het volgende:
Het staat in mijn nieuwe contract, dus als ik het teken, staan zij in hun recht lijkt me?
wij hebben dat tijdje terug hier ook gehad.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:09 schreef Copycat het volgende:
Het staat in mijn nieuwe contract, dus als ik het teken, staan zij in hun recht lijkt me?
als t in je contract staat dat t niet mag, mag t niet hoorquote:Op woensdag 16 december 2009 15:08 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Als je niet concurreert met je baas en je werk er niet onder lijdt, kunnen ze (mógen ze volgens mij niet eens) nooit iets zeggen over je freelance praktijken.
Het klinkt mij een beetje in de oren als ontmoedigingsbeleid inderdaad, sorry. Maar goed, dan weet je ook waar je aan toe bent he. Niet leuk maar wat je zegt, zsm om je heen kijken. Poeh, zal niet mee vallen, maar succes!quote:Op woensdag 16 december 2009 15:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik weet dat ze poten hebben om op te staan, wat dit betreft, dat ze in hun recht staan, maar vind het heel schunnig die nu zo uit te spelen. Vandaar dat ik ook erg geloof in dat ontmoedigingsbeleid. Liever dat mensen zelf gaan lopen tenslotte, dat scheelt gedoe en geld.
Heel veel geldquote:Op woensdag 16 december 2009 15:07 schreef Copycat het volgende:
Liever dat mensen zelf gaan lopen tenslotte, dat scheelt gedoe en geld.
Oke, maar meestal slaat de clausule die daarover gaat in het contract op: freelance werk dat lijkt op het werk dat je voor de baas doet. Ergens wel logisch dat dat niet mag, want dat is dus concurrentie.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:12 schreef gomi het volgende:
[..]
als t in je contract staat dat t niet mag, mag t niet hoor
Het werk lijkt er toch ook op, het is alleen in een dusdanig goedkoper segment dat 't geen concurrentie is (CC's standpunt), de baas waagt dat te betwijfelen.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
Oke, maar meestal slaat de clausule die daarover gaat in het contract op: freelance werk dat lijkt op het werk dat je voor de baas doet. Ergens wel logisch dat dat niet mag, want dat is dus concurrentie.
Hoe je verder je vrije tijd besteedt is nobody's business, zolang je werk er maar niet onder lijdt.
Ik zou het vreemd vinden als het bedrijf in kwestie zich daarmee bemoeit. Als mijn bedrijf dat zou doen (al dan niet in het contract), zou ik het aankaarten bij de vakbond.
Het mag hier alleen als het niet commercieel is. En wat ik doe is retecommercieel: press releases schrijven voor nieuwe collecties, de kopij voor denimcampagnes verzorgen, catalogiteksten schrijven. Voor niet de minste multinationale bedrijven. Multinationals waarvan ze hier alleen maar kunnen dromen als klant. Bedrijven ook die zeker niet zullen overstappen naar mijn werkgever en werk dat dus ook totaal geen bedreiging vormt. Werk waarvoor ik nota bene onbetaald verlof opneem om eraan te werken.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:11 schreef gomi het volgende:
wij hebben dat tijdje terug hier ook gehad.
Werd altijd gedoogd, alhoewel t contractueel vastlag dat t eigenlijk niet mocht.
Ineens was t not done en moesten we ermee kappen. kreeg nog wel toestemming om wat te doe voor paar buitenlandse bladen, maar nationaal mocht in pricipe niets meer.
artikel schrijven is toch werk dat lijkt op t werk dat je voor je baas doet?quote:Op woensdag 16 december 2009 15:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Oke, maar meestal slaat de clausule die daarover gaat in het contract op: freelance werk dat lijkt op het werk dat je voor de baas doet. Ergens wel logisch dat dat niet mag, want dat is dus concurrentie.
Hoe je verder je vrije tijd besteedt is nobody's business, zolang je werk er maar niet onder lijdt.
Ik zou het vreemd vinden als het bedrijf in kwestie zich daarmee bemoeit. Als mijn bedrijf dat zou doen (al dan niet in het contract), zou ik het aankaarten bij de vakbond.
In mijn branche is er niet eens zoiets als een CAO ...quote:Op woensdag 16 december 2009 15:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
, zou ik het aankaarten bij de vakbond.
Ja, dat begrijp ik nu ook.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het werk lijkt er toch ook op, het is alleen in een dusdanig goedkoper segment dat 't geen concurrentie is (CC's standpunt), de baas waagt dat te betwijfelen.
Kan je daar geen betaalde baan aan over houden (ipv freelance), of mogen concurrenten elkaar niet wegkopen?quote:Op woensdag 16 december 2009 15:21 schreef Copycat het volgende:
Het mag hier alleen als het niet commercieel is. En wat ik doe is retecommercieel: press releases schrijven voor nieuwe collecties, de kopij voor denimcampagnes verzorgen, catalogiteksten schrijven. Voor niet de minste multinationale bedrijven. Multinationals waarvan ze hier alleen maar kunnen dromen als klant. Bedrijven ook die zeker niet zullen overstappen naar mijn werkgever en werk dat dus ook totaal geen bedreiging vormt. Werk waarvoor ik nota bene onbetaald verlof opneem om eraan te werken.
Ik bezin me nog even.
Dat soort bepalingen is altijd aan discussie onderhevig. "je werk er niet onder lijdt" bijvoorbeeld is een breed interpreteerbaar begrip ! Los van dit soort zaken krijg in geval van onenigheid over dit soort zaken te maken met een verstoorde arbeidsverhouding. Een situatie waarbij je als individu uiteindelijk meestal/altijd het loodje legt tegen een organisatie (zonder emotie) Als je in een dergelijke situatie verzeild raakt is het zaak dat je er gewoon zo goed mogelijk uit gaat .... Daarvoor dien je, je doelen goed voor ogen te houden. Het kan voor een werkgever best aantrekkelijk zijn om je bijvoorbeeld af te kopen in bepaalde omstandigheden en dat kan nou net de buffer zijn die je nodig hebt om bijvoorbeeld voor jezelf te beginnen. Wat ik wil zeggen is dat het compromis hier vaak beter uitpakt als de clashquote:Op woensdag 16 december 2009 15:08 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Als je niet concurreert met je baas en je werk er niet onder lijdt, kunnen ze (mógen ze volgens mij niet eens) nooit iets zeggen over je freelance praktijken.
Nee, zo bedoel ik het niet.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het werk lijkt er toch ook op, het is alleen in een dusdanig goedkoper segment dat 't geen concurrentie is (CC's standpunt), de baas waagt dat te betwijfelen.
in principe staan ze dan in hun recht volgens mij.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het mag hier alleen als het niet commercieel is. En wat ik doe is retecommercieel: press releases schrijven voor nieuwe collecties, de kopij voor denimcampagnes verzorgen, catalogiteksten schrijven. Voor niet de minste multinationale bedrijven. Multinationals waarvan ze hier alleen maar kunnen dromen als klant. Bedrijven ook die zeker niet zullen overstappen naar mijn werkgever en werk dat dus ook totaal geen bedreiging vormt. Werk waarvoor ik nota bene onbetaald verlof opneem om eraan te werken.
Ik bezin me nog even.
Het zijn geen concurrenten. En je moet je bedenken dat er tweemaal per jaar een collectie uitkomt waar ruchtbaarheid aan gegeven wordt. Onder meer door mij via teksten. Dat zijn dus minimaal 4 opdrachten per jaar voor twee bedrijven en meestal volgen er tussendoor nog een paar kleine klusjes, dus we hebben het over peanuts in feite.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kan je daar geen betaalde baan aan over houden (ipv freelance), of mogen concurrenten elkaar niet wegkopen?
Waarom? Als je er bij je baas nooit mee bezig bent, en je je niet verslaapt omdat je tot 's avonds laat met je ándere werk bezig bent geweest, lijdt je werk er dus niet onder. Simpel toch? Moet je wel zorgen dat dat zo is natuurlijk.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat soort bepalingen is altijd aan discussie onderhevig. "je werk er niet onder lijdt" bijvoorbeeld is een breed interpreteerbaar begrip !
Woon er in de buurt. ff later kreeg ik de melding dat het bij Veghel sneeuwde en toen ik boodschappen ging doen sneeuwde het hier ook een btje. Sneeuw komt dus duidelijk ook uit zuidelijke richting. Hier al 2 strooiwagens zien rijden.quote:Op woensdag 16 december 2009 14:39 schreef D. het volgende:
[..]
*late reactie, want mag achter het stuur niet Fokken
Reed jij ook net Eindhoven uit?
Wat ik in het algemeen wil zeggen is dat wanneer een organisatie je echt weg wil hebben, men zich daar op zal richten middels dossiervorming. Men zal alles aangrijpen en geen mens is foutloos, ... met het gevolg dat je zo'n slag uiteindelijk verliest. Dat hele spel heeft niets met eerlijkheid en recht te maken. Geloof me, ik heb dat "spel" te vaak gespeeldquote:Op woensdag 16 december 2009 15:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Waarom? Als je er bij je baas nooit mee bezig bent, en je je niet verslaapt omdat je tot 's avonds laat met je ándere werk bezig bent geweest, lijdt je werk er dus niet onder. Simpel toch? Moet je wel zorgen dat dat zo is natuurlijk.
In dat geval geef ik je gelijk en ga ik zo langzamerhand zelf maar weer eens wat doen hierquote:Op woensdag 16 december 2009 15:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat ik in het algemeen wil zeggen is dat wanneer een organisatie je echt weg wil hebben, men zich daar op zal richten middels dossiervorming. Men zal alles aangrijpen en geen mens is foutloos, ... met het gevolg dat je zo'n slag uiteindelijk verliest. Dat hele spel heeft niets met eerlijkheid en recht te maken. Geloof me, ik heb dat "spel" te vaak gespeeldCompromis en er samen uitkomen, dat is de sleutel
Ja hier ook. En ik hoorde op de radio dat 't in Arnhem al sneeuwt, dus remlof is al een sneeuwpop aan 't makenquote:Op woensdag 16 december 2009 15:47 schreef MeraViglioSa het volgende:
Hier schijnt al heel de middag de zon.
In Erhnem wel sneeuwquote:Op woensdag 16 december 2009 15:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja hier ook. En ik hoorde op de radio dat 't in Arnhem al sneeuwt, dus remlof is al een sneeuwpop aan 't maken!
hier ligt niet eens een poederlaagjequote:Op woensdag 16 december 2009 16:08 schreef D. het volgende:
[..]
Is het bij jullie voorbij gewaaid?
Een stukkie onder Nijmegen heeft het wel al gesneeuwd
Meer dan poeder is het hier ook niet geweestquote:Op woensdag 16 december 2009 16:13 schreef Laysa het volgende:
[..]
hier ligt niet eens een poederlaagje....en ik hoef er vanavond niet uit dus mag het best wel een beetje sneeuwen van mij
Yepquote:Op woensdag 16 december 2009 16:15 schreef Chanel5 het volgende:
Hier is het ook niet doorgezet maar verwacht vanavond/vannacht wel het e.e.a..
Voor schaatsen geslaagd D.?
Nice, nog ff en je kunt zegebruiken, dat komt helemaal goed!quote:Op woensdag 16 december 2009 16:18 schreef D. het volgende:
[..]
Yep
De Bauer Nike rec skate is het geworden
[ afbeelding ]
Nee joh, vind het wel wat hebben maar nog liever met de kerstquote:Op woensdag 16 december 2009 16:19 schreef Laysa het volgende:
dan morgen maar sneeuw en vannacht....en dan mag het vrijdag wel weer voorbij zijn
Ik heb voor zondag afgesproken om ze te gaan inwijdenquote:Op woensdag 16 december 2009 16:20 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nice, nog ff en je kunt zegebruiken, dat komt helemaal goed!
Dan doe mij het weekend maarquote:Op woensdag 16 december 2009 16:19 schreef Laysa het volgende:
dan morgen maar sneeuw en vannacht....en dan mag het vrijdag wel weer voorbij zijn
ik ben niet zo van de kouquote:Op woensdag 16 december 2009 16:21 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nee joh, vind het wel wat hebben maar nog liever met de kerst
Ook gezondheid voor Mina danquote:Op woensdag 16 december 2009 16:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
whaha dat was ik niet maar mina......
Leuk!quote:Op woensdag 16 december 2009 16:21 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb voor zondag afgesproken om ze te gaan inwijden
Goeie keus, ik vond dit ook een van de mooistenquote:Op woensdag 16 december 2009 16:18 schreef D. het volgende:
[..]
Yep
[ afbeelding ]
ik had er 3 uitgekozen, er zouden er 2 op voorraad zijn, kwam ik daar was er maar eentje op voorraad.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:31 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Goeie keus, ik vond dit ook een van de mooisten
quote:Op woensdag 16 december 2009 16:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
Morgen krijg ik mijn nieuwe telefoontje met 8MP camera en Schneider-Kreuznach lens![]()
Dus it better be wit tegen die tijd, dan heb ik eens een keer motivatie om naar buiten te gaan
Cute ... , ga je ijsdansenquote:Op woensdag 16 december 2009 16:18 schreef D. het volgende:
[..]
Yep
[ afbeelding ]
We hebben hier een schaatsbaan maar op natuurijs is het veel leuker. Zeker als de vijver in het park hier is dichtgevroren is het keigezellig.quote:
'iPhone-bezitter last van Stockholmsyndroom'quote:Op woensdag 16 december 2009 16:39 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik mag pas in Mei een nieuwe uitzoeken, dus tot die tijd heb ik nog die K-foon. Wij hebben toch dezelfde? Die van LG.
Ik wil een iPhone, een kekke witte. Met een hoesje, dat is in mijn geval wel zo raadzaam.
Wat heb jij er nu voor een uitgezocht?
In een cirkel van 25km hebben wij zeker 10 mooie schaatsplekken in de bossenquote:Op woensdag 16 december 2009 16:41 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
We hebben hier een schaatsbaan maar op natuurijs is het veel leuker. Zeker als de vijver in het park hier is dichtgevroren is het keigezellig.
Hier ook niet, maar Teun beloofde dat we sneeuw zoude krijgen hoorquote:
Ik vind t alleen leuk op een schaatsbaan, al is daar natuurlijk geen sfeer zoals op natuurijs. Natuurijs kraakt en doet, dat vind ik helemaal niks (lees eng). Tis al heel lang geleden dat ik heb geschaatst, denk op mijn 16e ofzo. Op de schaatsbaan in Deventer, daar gingen we ieder jaar met school naartoe. Kon je schaatsen of zwemmen.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:41 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
We hebben hier een schaatsbaan maar op natuurijs is het veel leuker. Zeker als de vijver in het park hier is dichtgevroren is het keigezellig.
Kijk eens aan, keus genoeg dus en gelijk sportief bezig ook!quote:Op woensdag 16 december 2009 16:45 schreef D. het volgende:
[..]
In een cirkel van 25km hebben wij zeker 10 mooie schaatsplekken in de bossen
Teun staat nu langs de snelweg te wachten op de eerste vlokken, hij wilde gewoon lekker relaxed met sneeuw in de file staanquote:Op woensdag 16 december 2009 16:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hier ook niet, maar Teun beloofde dat we sneeuw zoude krijgen hoor![]()
goedenmiddag all.
Ik ga ook voor de I-Phone, maar ik weiger over te stappen op T-Mobile of 800 euro te betalen, dus nu nog even een jaarabo'tje met de nieuwe Viewty (smart).quote:Op woensdag 16 december 2009 16:39 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik mag pas in Mei een nieuwe uitzoeken, dus tot die tijd heb ik nog die K-foon. Wij hebben toch dezelfde? Die van LG.
Ik wil een iPhone, een kekke witte. Met een hoesje, dat is in mijn geval wel zo raadzaam.
Wat heb jij er nu voor een uitgezocht?
Ik vind schaatsen ook nog wel leuk, maar ik begin dr niet meer aan om diverse redenen..en vroeger...toen het nog vroor dat het kraakt gingen wij altijd op natuur ijs...op een langgestrekt meer in het dorp waar we toen woondenquote:Op woensdag 16 december 2009 16:45 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik vind t alleen leuk op een schaatsbaan, al is daar natuurlijk geen sfeer zoals op natuurijs. Natuurijs kraakt en doet, dat vind ik helemaal niks (lees eng). Tis al heel lang geleden dat ik heb geschaatst, denk op mijn 16e ofzo. Op de schaatsbaan in Deventer, daar gingen we ieder jaar met school naartoe. Kon je schaatsen of zwemmen.
quote:Op woensdag 16 december 2009 16:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Teun staat nu langs de snelweg te wachten op de eerste vlokken, hij wilde gewoon lekker relaxed met sneeuw in de file staan
Ja maar, ik heb echt een heel vervelende foon. Je kan erop internetten, maar das traag en heel onhandig, sms gaat ook minder makkelijk dan met een iPhone en er zitten lang niet zoveel leuke dingen op en en en. Mijn lief heeft er eentje, dus ik weet psies wat hij wel heeft en ik niet heb.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:45 schreef Jian het volgende:
[..]
'iPhone-bezitter last van Stockholmsyndroom'![]()
Dat stellen analisten van het Deense consultancybureau Strand Consulting, die de wijze waarop eigenaren van een iPhone de nadelen van hun smartphone verdedigen, op het Stockholmsyndroom vinden lijken.
Het Stockholmsyndroom is een psychologisch verschijnsel dat inhoudt dat een gegijzelde sympathie krijgt voor zijn gijzelnemer. Volgens het bedrijf praten iPhone-bezitters de technische tekortkomingen van hun mobiel kritiekloos goed.
Dat kraken heeft wel wat hahaha. Van mij is het ook lang geleden, heb vroeger vaak geschaatst en daarna nog jaren met de kiinderen. Een aantal jaren geen natuurijs en toen er weer ijs lag was ik net aan een opleiding begonnen en kon het me niet veroorloven om te vallen, dat is 8 jaar geleden en ik denk dat ik het nu helemaal niet meer aandurf, jammer maar helaas. (Alhoewel ik er af en toe wel stiekum aan denk om het te proberen)quote:Op woensdag 16 december 2009 16:45 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik vind t alleen leuk op een schaatsbaan, al is daar natuurlijk geen sfeer zoals op natuurijs. Natuurijs kraakt en doet, dat vind ik helemaal niks (lees eng). Tis al heel lang geleden dat ik heb geschaatst, denk op mijn 16e ofzo. Op de schaatsbaan in Deventer, daar gingen we ieder jaar met school naartoe. Kon je schaatsen of zwemmen.
Ja das kut, dat je dat ding niet in combi met meerder providers kunt gebruiken. Ik zit al vanaf t begin bij T-Mobile, dus toevallig op de juiste plek. En een jaartje is t overzien.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik ga ook voor de I-Phone, maar ik weiger over te stappen op T-Mobile of 800 euro te betalen, dus nu nog even een jaarabo'tje met de nieuwe Viewty (smart).![]()
Tegen de tijd dat ik kan verlengen bieden ze de I-Phone bij KPN wel aan, daar ben ik van overtuigd.
Nou,als ik het goed begrijp, valt hier vannacht sneeuw....en wordt t gewoon in t weekend en daarna boven nul overal, dus of t schaatsen wordt....wel klote dat ik morgen vlak de weg op moet...quote:Op woensdag 16 december 2009 16:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahaha en Teun maar naar boven turen, en ondertussen Piet Paulusma bellen, want Teun had sneeuw beloofd, dus zorgt Teun dat er sneeuw komt, maakt niet uit hoe maar sneeuw zal er komen
quote:Op woensdag 16 december 2009 16:52 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ja maar, ik heb echt een heel vervelende foon. Je kan erop internetten, maar das traag en heel onhandig, sms gaat ook minder makkelijk dan met een iPhone en er zitten lang niet zoveel leuke dingen op en en en. Mijn lief heeft er eentje, dus ik weet psies wat hij wel heeft en ik niet heb.
Dus dat ik dat ook wil hebben.
Je kunt de Iphone in combi met KPN wel krijgen bij de phoneshopquote:Op woensdag 16 december 2009 16:54 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ja das kut, dat je dat ding niet in combi met meerder providers kunt gebruiken. Ik zit al vanaf t begin bij T-Mobile, dus toevallig op de juiste plek. En een jaartje is t overzien.
Oke, dan is het een goede optie voor jou idd!quote:Op woensdag 16 december 2009 16:54 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ja das kut, dat je dat ding niet in combi met meerder providers kunt gebruiken. Ik zit al vanaf t begin bij T-Mobile, dus toevallig op de juiste plek. En een jaartje is t overzien.
Dat, en hij is gewoon retestoer.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:52 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ja maar, ik heb echt een heel vervelende foon. Je kan erop internetten, maar das traag en heel onhandig, sms gaat ook minder makkelijk dan met een iPhone en er zitten lang niet zoveel leuke dingen op en en en. Mijn lief heeft er eentje, dus ik weet psies wat hij wel heeft en ik niet heb.
Dus dat ik dat ook wil hebben.
Leve natuurijsquote:Op woensdag 16 december 2009 16:45 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik kan me nog verhalen herinneren van mijn opa over dat er aan de waalkade vrachtwagens op het ijs redenquote:Op woensdag 16 december 2009 16:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik vind schaatsen ook nog wel leuk, maar ik begin dr niet meer aan om diverse redenen..en vroeger...toen het nog vroor dat het kraakt gingen wij altijd op natuur ijs...op een langgestrekt meer in het dorp waar we toen woonden
Dat vind ik echt zo'n foon van, ik wil eigenlijk een iPhone, maar die kon ik niet krijgen dus nu heb ik deze maar genomen.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zou voor de grap eens kijken naar een HTC Touch HD. En als je er eenmaal 1 hebt en hij bevalt niet.., grote kans dat je vriendje 'm wel wil omruilen met z'n Iphone![]()
quote:wo 16 dec 2009, 12:28 | 43 reacties | lees voor
KNMI verwacht witte dagen DE BILT - Het KNMI verwacht dat de komende dagen in grote delen van Nederland sneeuw gaat vallen. Vlak aan zee zal de neerslag zich waarschijnlijk beperken tot regen. Ook ijzel is lokaal mogelijk. De regen zal vooral vallen in de kustgebieden. De sneeuw valt waarschijnlijk meer landinwaarts
Ik zie alvast een nieuwe potentiële klant voor Cc!quote:Vlak aan zee zal de neerslag zich waarschijnlijk beperken tot regen.
De regen zal vooral vallen in de kustgebieden.
Ik heb het stukje dan ook uit de Telegraafquote:Op woensdag 16 december 2009 17:10 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik zie alvast een nieuwe potentiële klant voor Cc!
Ik heb nu de Sleep Cycle app op mijn iPhone, kan ik bijhouden hoe ik me in mijn slaap gedraag: wanneer ik diep slaap, wanneer ik droom etc. En 's ochtends word ik gewekt op een moment dat ik het lichtst slaap, zodat het zo min mogelijk pijn doet. Alleen jammer dat dat vanochtend ruim een kwartier voor mijn uiterlijke opsta-tijd was.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:04 schreef Juud79 het volgende:
Dat vind ik echt zo'n foon van, ik wil eigenlijk een iPhone, maar die kon ik niet krijgen dus nu heb ik deze maar genomen.
Ja, de Telegraaf bedoel ik hèquote:Op woensdag 16 december 2009 17:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb het stukje dan ook uit de Telegraaf![]()
Misschien moet ik inderdaad maar weer terug naar de journalistiek. Ben ik gewoon niet commercieel genoeg voor de reclame.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:10 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik zie alvast een nieuwe potentiële klant voor Cc!
Duidelijk geval van Stockholm-syndroomquote:Op woensdag 16 december 2009 17:04 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Dat vind ik echt zo'n foon van, ik wil eigenlijk een iPhone, maar die kon ik niet krijgen dus nu heb ik deze maar genomen.
Ik voelde me ook niet aangesprokenquote:Op woensdag 16 december 2009 17:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, de Telegraaf bedoel ik hèNiet jou
Coos had last van lichamelijke kwaaltjes waardoor FOK!ken moeilijk werd, begreep ik. Hoop ook snel weer eens een teken van leven. En vroeg me van de week af om 'mijn' asbak nog leeft in Coos' huis.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:13 schreef tuinfluiter het volgende:
Coos al een tijdje niet gezien, hoe is het ermee?
Wie heeft contact met Coos?
Het beste ermee Coos, fijne maand.
Toen ik net naar huis fietste voelde ik lichte neerslag. Regen dus.quote:
PR op een groter scholengemeenschap of een ROC. Leuke baan, relaxte werktijden, vast en redelijk goed salaris, lange vakanties. Kun je leuke teksten schrijven op intranetsites, mooie acquisitie folders ontwerpen, etc.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien moet ik inderdaad maar weer terug naar de journalistiek. Ben ik gewoon niet commercieel genoeg voor de reclame.
Fijn he Fannquote:Op woensdag 16 december 2009 17:37 schreef FANN het volgende:
Ik ga wachten op de Albert Heijn meneer die mijn boodschapjes komt brengen
Liesje, ik denk dat je mijn vraag gisteren niet terug gelezen hebt, maar heb je de uitslag al?quote:Op woensdag 16 december 2009 17:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Toen ik net naar huis fietste voelde ik lichte neerslag. Regen dus.![]()
Maar toch vrolijk want morgen vrij, vrijdag school en dan weekend
Cc, wat een keuzes, bah.
Coossie, ik hoop dat je arm snel weer opknapt en je ons hier dan weer vaker komt vervelen.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:05 schreef Coos het volgende:
Ja ik leef nog.![]()
En inderdaad last van mijn arm. Gisteren voor het eerst geen nare napijn na de fysio dus het gaat beter.
Maar het is niet verstandig om veel achter de pc te zitten aldus de arts.![]()
En om gekloot wat ik al eerder heb gehad volg ik dat advies maar op deze keer en zó gezellig zijn jullie nu ook weer niet.Of heb ik nog relletjes gemist??
![]()
Die asbak Cc staat al sinds 6 oktober schoon in de kast. Ik was toen gestopt met roken maar door alle malheur ben ik begin november weer begonnen en nu rook ik door alle verveling weer stevig door. Maar ik ga als dit achter de rug is weer een nieuwe poging doen en dan gaat die asbak naar de volgende rokende fokker en ik weet al naar wie.![]()
Zal idd wel raar zijn hondjes rechts palmen links sneeuw. Over zes dagen is de trekking van el gordo. Staat dat huis schuin beneden jullie nog te koop?Want met vijf loten moet ik toch wel een kansje hebben me dunkt.
Mocht ik nog langer wegblijven iedereen alvast hele prettige dagen.![]()
Nu naar de spruitjes
quote:Op woensdag 16 december 2009 19:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fijn he Fann![]()
Mijn Albert Heijn man is vanmorgen ook geweest, hij had ook 12 flessen wijn uit de Bonus-aanbieding bij zich, ik voelde me net zo'n alcoholverslaafde huisvrouw
Heb je zitten blowenquote:Op woensdag 16 december 2009 19:16 schreef FANN het volgende:
ow sjesus ik krijg een lachkick en straks komt die vent
Welnee daar wordt je relaxed en in mijn geval lacherig van....quote:Op woensdag 16 december 2009 19:17 schreef FANN het volgende:
[..]
nee dan zou ik helemaal gaan stuiteren denk ik
Spontaan of vloog er iets grappigs voorbij?quote:Op woensdag 16 december 2009 19:16 schreef FANN het volgende:
ow sjesus ik krijg een lachkick en straks komt die vent
quote:Op woensdag 16 december 2009 19:20 schreef FANN het volgende:
stel ik me so voor als wij nou een relasie hadden snap je...
en jij bent fok verslaafd, dan is dat de enige manier om met jou te communiceren
of zoiets![]()
binnenpretje ...quote:Op woensdag 16 december 2009 19:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Spontaan of vloog er iets grappigs voorbij?
Er is dan in ieder geval nog sprake van communicatiequote:Op woensdag 16 december 2009 19:20 schreef FANN het volgende:
en jij bent fok verslaafd, dan is dat de enige maniet om met jou te communiceren
of zoiets![]()
"Schatje, ik heb zo'n zin om vanavond lekker te Fokken"quote:Op woensdag 16 december 2009 19:20 schreef FANN het volgende:
en jij bent fok verslaafd, dan is dat de enige manier om met jou te communiceren
of zoiets![]()
quote:Op woensdag 16 december 2009 19:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dikke polsen, maar weet die bijziende kip veel
en daarom ga jij minder Fokken?quote:Op woensdag 16 december 2009 19:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
't Wordt hier binnenkort een stuk rustiger, alle geiten worden geslacht
Paste de handboeien van Fann er niet om?quote:Op woensdag 16 december 2009 19:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dikke polsen, maar weet die bijziende kip veel
quote:Op woensdag 16 december 2009 19:23 schreef FANN het volgende:![]()
ik ga maar effe afsluiten want als die vent straks komt weet ie niet wat er is.
sjesusen ik heb gewoon koffie geen drank heur...
![]()
tot later...
effe mijn gezicht onder de kouwe kraan
Of aan de hongerige kindjes in de arme landen denkenquote:Op woensdag 16 december 2009 19:23 schreef FANN het volgende:
![]()
sjesusen ik heb gewoon koffie geen drank heur...
![]()
tot later...
effe mijn gezicht onder de kouwe kraan
quote:Op woensdag 16 december 2009 19:23 schreef FANN het volgende:![]()
Dat zou wel lachen zijn, gearresteerd worden en dat dan die vmbo-ers die handboeien niet om kunnen krijgenquote:Op woensdag 16 december 2009 19:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Paste de handboeien van Fann er niet om?
Ja lachen, dat ze die agenten dan rood worden en niet weten wat ze met je moeten.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat zou wel lachen zijn, gearresteerd worden en dat dan die vmbo-ers die handboeien niet om kunnen krijgen
Nee, dat was toch Gert of zo?quote:Op woensdag 16 december 2009 19:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij wilde toch al eens eerder iets filmen, een grap die je in een supermarkt uit wilde halen. Ik weet niet meer wat het precies was, maar dat wilde je ook filmen.
quote:Op woensdag 16 december 2009 19:20 schreef FANN het volgende:
of zoiets![]()
Nai, en ik denk ook niet dat t komt hoor, alhoewel me collega morgen eerder wil gaan rijden ivm de weersvoorspelling, maar ik moet t nog maar zien....t is wel koud in ieder geval....brrrrr...btw zou die dekselse versabommie nou nooit meer eens langskomen???Zou zonde zijn...quote:Op woensdag 16 december 2009 19:33 schreef Deisyy het volgende:
Haai Babs, sneeuwt het al in Volendam?
Ik zou jou en Gert dus echt nooit door elkaar halenquote:Op woensdag 16 december 2009 19:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, dat was toch Gert of zo?
Dat is ook een bizonder kind, en dat istie
Ja je moet ervan genieten, voor je 't weet is fann weer 6 weken wegquote:
Ik geloof ook niet dat er hier iets gaat vallen en ik ga er zeker niet eerder mijn bed voor uitquote:Op woensdag 16 december 2009 19:36 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nai, en ik denk ook niet dat t komt hoor, alhoewel me collega morgen eerder wil gaan rijden ivm de weersvoorspelling, maar ik moet t nog maar zien....t is wel koud in ieder geval....brrrrr...btw zou die dekselse versabommie nou nooit meer eens langskomen???Zou zonde zijn...
Owwwquote:Op woensdag 16 december 2009 19:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Volgens mij was ik dat niet, al zou ik wel zoiets kunnen doen.
Ze heeft tegenwoordig iets met Coos, die komt ze iedere keer even de groeten doenquote:Op woensdag 16 december 2009 19:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja je moet ervan genieten, voor je 't weet is fann weer 6 weken weg.
quote:Op woensdag 16 december 2009 19:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja je moet ervan genieten, voor je 't weet is fann weer 6 weken maanden weg.
Lekker je kasten weer vol en je hebt niet eens hoeven sjouwenquote:Op woensdag 16 december 2009 19:38 schreef FANN het volgende:
![]()
![]()
![]()
alles is binnen !
ik had net op tijd mijn gezicht weer een beetje in de plooi![]()
ik gaat die zooi opruimen nutis veeeeeeeeeel
doei
Ja, 't zijn ook serieuze zakenquote:Op woensdag 16 december 2009 19:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ligt gevoelig.
Ontketen maar een rel ........quote:Op woensdag 16 december 2009 19:36 schreef Anniebab het volgende:
[..]
..btw zou die dekselse versabommie nou nooit meer eens langskomen???Zou zonde zijn...
WJ is tevreden. Daarnaast zo ongeveer de leukste van Fok!quote:Op woensdag 16 december 2009 20:00 schreef Laysa het volgende:
Verzin eens iets huishoudelijkskneuterigs.....want we moeten Wj tevreden houden
Ja maar hij moet wel een Sneer kunnen maken....ik zeg dit alleen voor zijn welzijn....jonguhhhh ik bedoel het heus goed hoorquote:Op woensdag 16 december 2009 20:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
WJ is tevreden. Daarnaast zo ongeveer de leukste van Fok!![]()
En omstreken
quote:Op woensdag 16 december 2009 20:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
* Mikt nog maar twee blokken hout op 't vuur!
Dat is met afstand de beste koop van de laatste drie jaar geweest.
Terecht, dat sneren. Het is toch ook een zootje ongeregeld hier met links en rechts een vage uitzondering.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja maar hij moet wel een Sneer kunnen maken....ik zeg dit alleen voor zijn welzijn....jonguhhhh ik bedoel het heus goed hoor
eh? de huishoudbeurs begint weer vroeg volgend jaar?quote:Op woensdag 16 december 2009 20:00 schreef Laysa het volgende:
quote:Op woensdag 16 december 2009 19:05 schreef Coos het volgende:
Ja ik leef nog.![]()
En inderdaad last van mijn arm. Gisteren voor het eerst geen nare napijn na de fysio dus het gaat beter.
Maar het is niet verstandig om veel achter de pc te zitten aldus de arts.![]()
En om gekloot wat ik al eerder heb gehad volg ik dat advies maar op deze keer en zó gezellig zijn jullie nu ook weer niet.Of heb ik nog relletjes gemist??
![]()
Die asbak Cc staat al sinds 6 oktober schoon in de kast. Ik was toen gestopt met roken maar door alle malheur ben ik begin november weer begonnen en nu rook ik door alle verveling weer stevig door. Maar ik ga als dit achter de rug is weer een nieuwe poging doen en dan gaat die asbak naar de volgende rokende fokker en ik weet al naar wie.![]()
Zal idd wel raar zijn hondjes rechts palmen links sneeuw. Over zes dagen is de trekking van el gordo. Staat dat huis schuin beneden jullie nog te koop?Want met vijf loten moet ik toch wel een kansje hebben me dunkt.
Mocht ik nog langer wegblijven iedereen alvast hele prettige dagen.![]()
Nu naar de spruitjes
quote:Op woensdag 16 december 2009 20:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Terecht, dat sneren. Het is toch een zootje ongeregeld hier met links en rechts een vage uitzondering.
Wie/wat is Wj, een waarom moeten wij Wj tevreden houden?quote:Op woensdag 16 december 2009 20:00 schreef Laysa het volgende:
Ik weet niet of ie nog komt ....t duurt wel erg lang...misschien heeft ie zijn leven totaal omgegooid.....quote:
Moeten, moeten das nou ook weer zo.....maar soms wil ik nog weleens aan mn medefokker denken.....dus ik overweeg om een tijd weg te blijvenquote:Op woensdag 16 december 2009 20:06 schreef D. het volgende:
[..]
Wie/wat is Wj, een waarom moeten wij Wj tevreden houden?
Versabommie gaat het goed meequote:Op woensdag 16 december 2009 20:08 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik weet niet of ie nog komt ....t duurt wel erg lang...misschien heeft ie zijn leven totaal omgegooid.....
Maar wie/wat is WJ dan?quote:Op woensdag 16 december 2009 20:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
Moeten, moeten das nou ook weer zo.....maar soms wil ik nog weleens aan mn medefokker denken.....dus ik overweeg om een tijd weg te blijven![]()
![]()
![]()
Ah, issie alweer aan het boedel verdelen geslagen?quote:Op woensdag 16 december 2009 20:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
Versabommie gaat het goed mee...is druk met bepaalde dingen, maar die komt wel weer een keer
welnee niet alles is slechtquote:Op woensdag 16 december 2009 20:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ah, issie alweer aan het boedel verdelen geslagen?
quote:Op woensdag 16 december 2009 20:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
das een bekende voor de oud rls scers hier....
quote:Op woensdag 16 december 2009 20:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die kleine hieronder![]()
[ afbeelding ]
ik ben gewoon door de kast geraustquote:Op woensdag 16 december 2009 20:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat is toch ook niet slecht, CD voor jou, CD voor mij?
Laysa spreek jij evasixx ook nog weleens?quote:Op woensdag 16 december 2009 20:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik ben gewoon door de kast geraust
Ik ben aan het kopiëren geslagenquote:Op woensdag 16 december 2009 20:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
alles is weg. keukenrol, de blenders, kandelaars, servetten , handdoeken. alles!quote:Op woensdag 16 december 2009 20:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik zie dr op hyves regelmatig voorbij schietenquote:Op woensdag 16 december 2009 20:16 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Laysa spreek jij evasixx ook nog weleens?
welnee....dat moet nog allemaal naar hier komenquote:Op woensdag 16 december 2009 20:17 schreef gomi het volgende:
[..]
alles is weg. keukenrol, de blenders, kandelaars, servetten , handdoeken. alles!
t wordt een kale kerst
Jah!!!quote:Op woensdag 16 december 2009 20:17 schreef gomi het volgende:
[..]
alles is weg. keukenrol, de blenders, kandelaars, servetten , handdoeken. alles!
t wordt een kale kerst
sssst, straks hoort ze hetquote:Op woensdag 16 december 2009 20:16 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Laysa spreek jij evasixx ook nog weleens?
Ken jij dat rare mens, die moeder van Jantjuh ?quote:Op woensdag 16 december 2009 20:18 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Jah!!!Staat nu bij der tien zussen.....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
w8 ik dacht Yo's moederquote:Op woensdag 16 december 2009 20:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ken jij dat rare mens, die moeder van Jantjuh ?
Ja die ken ik, leuk mens.Ouwe buurmeid van me.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ken jij dat rare mens, die moeder van Jantjuh ?
Dat was vast niet zo bedoeldquote:Op woensdag 16 december 2009 20:21 schreef gomi het volgende:
[..]
een keer was ze beetje aangeschoten en ging ze beetje achter jian aan
Hahaha ja en niet zon klein beetje, dat bedoelde ik dus...quote:Op woensdag 16 december 2009 20:21 schreef Dementor het volgende:
@Cc, je weet zelf wel wat je moet doen en ook precies hoe.
Dus geen adviezen van mijn kant.
was nog in t kader van t uitwisselingsproject tussen vol en fokquote:
Je hebt stiekem je tekst snel aangepastquote:Op woensdag 16 december 2009 20:21 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja die ken ik, leuk mens.Ouwe buurmeid van me.
Ja herinner me d'r aan, maar dat is niet de reden hoorquote:Op woensdag 16 december 2009 20:21 schreef gomi het volgende:
[..]
een keer was ze beetje aangeschoten en ging ze beetje achter jian aan
Jah ik zei nee alleen van zien, maar ik las Yolanthes moeder, maar zag later Jans moeke, en die ken ik wel,vandaar.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je hebt stiekem je tekst snel aangepast
Nah, ik hoor net dat het ijs minder snel gaat aangroeien, wat is er dan tegen op een scheve schaats?quote:
hehe, ze sloeg later een beetje om toch?quote:Op woensdag 16 december 2009 20:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja herinner me d'r aan, maar dat is niet de reden hoorIk vind het gewoon een moeimaker
heb je nog leuke roddels ?quote:Op woensdag 16 december 2009 20:25 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Jah ik zei nee alleen van zien, maar ik las Yolanthes moeder, maar zag later Jans moeke, en die ken ik wel,vandaar.
Jullie zijn van dezelfde leeftijd? Ik had jou iets jonger ingeschatquote:Op woensdag 16 december 2009 20:25 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Jah ik zei nee alleen van zien, maar ik las Yolanthes moeder, maar zag later Jans moeke, en die ken ik wel,vandaar.
Ik hou niet van kasteelromannetjesquote:Op woensdag 16 december 2009 20:26 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, ze sloeg later een beetje om toch?
maar ik mag dr wel. vond dr wel leuk om te lezen
Krijg je pijn in je poten vanquote:Op woensdag 16 december 2009 20:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nah, ik hoor net dat het ijs minder snel gaat aangroeien, wat is er dan tegen op een scheve schaats?
die ene avond kwam ik echt niet meer bij.quote:
en dat met de Dikke van Dale op schoot, niet gek hoorquote:Op woensdag 16 december 2009 20:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
Vanavond het "Groot Dictee der Nederlandse taal"Vorig jaar "maar" 20 fouten
en voetbal op erequote:Op woensdag 16 december 2009 20:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het Dictee op 1 en de Toppers op 3.
das geen roddel, dat is allang naar buiten gebrachtquote:Op woensdag 16 december 2009 20:29 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja Jan stopt met de soap (eindelijk) en wil een rustiger leventje. Prive dan.
Ja maar dat heeft toch niks met iemand kennen te maken?Ik ben ook jonger, was vroeger vriendin met haar jongere zus,je kan erg met hen lachen , echt..quote:Op woensdag 16 december 2009 20:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jullie zijn van dezelfde leeftijd? Ik had jou iets jonger ingeschat
Als jij het over dezelfde avond hebt als ik denk, dan moet ik je zeggen dat ik heel hard heb gelachen, zeker omdat bommels en ik ondertussen gewoon zaten te pm-enquote:Op woensdag 16 december 2009 20:28 schreef gomi het volgende:
[..]
die ene avond kwam ik echt niet meer bij.
t is dat jij er zelf een rol in had, anders had je dat romannetje ws ook wel leuk gevonden
was echt funny
Die heb ik niet in huis. Wel Italiaans-Nederlands en Nederlands-Italiaans van Prismaquote:Op woensdag 16 december 2009 20:29 schreef Jian het volgende:
[..]
en dat met de Dikke van Dale op schoot, niet gek hoor
jaja, tot je een stukje keukenpapier pakt. dan zijn de rapen gaarquote:Op woensdag 16 december 2009 20:32 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja maar dat heeft toch niks met iemand kennen te maken?Ik ben ook jonger, was vroeger vriendin met haar jongere zus,je kan erg met hen lachen , echt..
nee, niet die op vol. doelde op die avond hier dat eva achter je aangingquote:Op woensdag 16 december 2009 20:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Als jij het over dezelfde avond hebt als ik denk, dan moet ik je zeggen dat ik heel hard heb gelachen, zeker omdat bommels en ik ondertussen gewoon zaten te pm-en
Ja in Nederlands-Italiaans kan je die woorden ook opzoeken natuurlijkquote:Op woensdag 16 december 2009 20:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die heb ik niet in huis. Wel Italiaans-Nederlands en Nederlands-Italiaans van Prisma
die post had ik gemist, NEE heb ik (nog) niet gehadquote:Op woensdag 16 december 2009 19:19 schreef Deisyy het volgende:
@ Fann, druk jij ook wel eens op de verkeerde knop en dat je dan iets thuis krijgt wat je helemaal niet wilde hebben, vorige week kwam die jongen met 3 kratten bier binnen, die ik niet besteld had![]()
Ooow, ja, dat was hilarisch .....quote:Op woensdag 16 december 2009 20:33 schreef gomi het volgende:
[..]
nee, niet die op vol. doelde op die avond hier dat eva achter je aanging
weet je hoe kut als je misgrijpt,als je enorm verkouden bent?quote:Op woensdag 16 december 2009 20:32 schreef gomi het volgende:
[..]
jaja, tot je een stukje keukenpapier pakt. dan zijn de rapen gaar
Zeker en vastquote:Op woensdag 16 december 2009 20:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja in Nederlands-Italiaans kan je die woorden ook opzoeken natuurlijk
wat doer perla met de Vanille koffie?quote:Op woensdag 16 december 2009 20:34 schreef FANN het volgende:
[..]
die post had ik gemist, NEE heb ik (nog) niet gehadmaar dat komt vast wel een keer
Perla FUCKING Vanille koffie
ik wist niet dat die zo lekker was !
![]()
dat pakkie hou ik achter voor die Griek zitten maar 18 pads in![]()
![]()
hij mag de Mocca
Toppers?quote:Op woensdag 16 december 2009 20:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het Dictee op 1 en de Toppers op 3.
whut???quote:Op woensdag 16 december 2009 20:36 schreef gomi het volgende:
[..]
wat doer perla met de Vanille koffie?
Nou oke dan , maar dit gaat over Nick jeweetwelquote:Op woensdag 16 december 2009 20:31 schreef gomi het volgende:
[..]
das geen roddel, dat is allang naar buiten gebracht
ah k.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:38 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nou oke dan , maar dit gaat over Nick jeweetwelvan Simon?? Hij gaat verhuizen.....er komen teveel mensen bij hem aan de deur...woont nu ook heel centraal...als dat geen nieuws is,roddels weet ik niet dat doen wij hier niet op t dorp...
![]()
tering wat een baggerfilmquote:Op woensdag 16 december 2009 20:38 schreef Jian het volgende:
We hebben ook nog Titanic wel tot een uur of 12, voor de liefhebbers
quote:Op woensdag 16 december 2009 20:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Geef mij de schuld maar, wel zo handig
Zal t maar niet luid zeggen hier, ik heb m al te vaak gezien en me dochter ziet m liefst elke dag....dus ik zeg niksquote:Op woensdag 16 december 2009 20:38 schreef Jian het volgende:
We hebben ook nog Titanic wel tot een uur of 12, voor de liefhebbers
en hoopt ze ook nog steeds op een happy end?quote:Op woensdag 16 december 2009 20:44 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Zal t maar niet luid zeggen hier, ik heb m al te vaak gezien en me dochter ziet m liefst elke dag....dus ik zeg niks
quote:Op woensdag 16 december 2009 20:44 schreef gomi het volgende:
[..]
en hoopt ze ook nog steeds op een happy end?![]()
laters fann
jah ik denk tquote:Op woensdag 16 december 2009 20:44 schreef gomi het volgende:
[..]
en hoopt ze ook nog steeds op een happy end?![]()
laters fann
Na een (leeg bier-)blik naar buiten geworpen te hebben kan ik u verklaren dat er vooralsnog geen reden is tot voorbarige sneeuwpretquote:
Niks bijzonders Teun, gewoon een discussie over de vervuiling van houtkachels en dat ze die allemaal moeten verbiedenquote:Op woensdag 16 december 2009 20:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik weet niet waar het over gaat, maar ik ben het er wel mee eens
In Apeldoorn komt het goed.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Na een (leeg bier-)blik naar buiten geworpen te hebben kan ik u verklaren dat er vooralsnog geen reden is tot voorbarige sneeuwpret
That reminds me, blok hout eropquote:Op woensdag 16 december 2009 20:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Niks bijzonders Teun, gewoon een discussie over de vervuiling van houtkachels en dat ze die allemaal moeten verbiedenmaar je stem is genoteerd
Vast en zeker die Froger, beetje dommig type is datquote:Op woensdag 16 december 2009 20:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
Eén van die Toppers vraagt aan het publiek hoe de sfeer is. De lullo is er zelf; hij ziet en hoort het toch?
Ja doh.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Overigens, hout stoken is CO2 neutraal
froger is een beetje de man achter de toppers toch?quote:Op woensdag 16 december 2009 20:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Vast en zeker die Froger, beetje dommig type is dat
Ik dacht dat Gordon het was. Maar 't is een pot nat eigenlijk.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Vast en zeker die Froger, beetje dommig type is dat
Dat moet je aan die arme bomen die ze ervoor kappen vertellen, hele bossen sneuvelen voor die hobby van jouquote:Op woensdag 16 december 2009 20:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
That reminds me, blok hout erop![]()
Overigens, hout stoken is CO2 neutraal
wmb mag je ze alle 3 op een houkacheltje opstoken.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik dacht dat Gordon het was. Maar 't is een pot nat eigenlijk.
Precies, als je een eerlijke vergelijking wilt maken moet je dat doen met een krop sla en niet met Gordonquote:Op woensdag 16 december 2009 20:56 schreef gomi het volgende:
[..]
froger is een beetje de man achter de toppers toch?
das dan de minst domme imo. maar dat is ook niet moeilijk als je moet vergelijken met gordon en van der boom ofzo
Ik heb eens ooit een setje gekocht van Medion voor 38 gulden (zal nou wel ¤38 kosten). zender en ontvanger. Met de scart kabel daarop in plaats van op de tv kan ik overal in huis kijken wat er op de satelietontvanger binnenkomt. Lidl heeft zo'n ding ook wel eens in de aanbieding.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:50 schreef hondjes het volgende:
Even een vraagje...
Als je Canal-digitaal hebt met duo kaart, maar een tweede tv (slaapkamer) erop wilt aansluiten....
Wat heb je dan nodig,,,een nieuwe ontvanger of alleen een nieuwe kaart of beide.![]()
Of kan je heel stiekem , die lijn aftappen en ook naar de andere tv. doen...
De tyfus voor die bomen.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat moet je aan die arme bomen die ze ervoor kappen vertellen, hele bossen sneuvelen voor die hobby van jou
Ik heb van die mooie huizen in Canada en en Noord-Europa gezien..quote:Op woensdag 16 december 2009 20:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat in tegenstelling tot gas en olie
nu leg je de lat voor froger weer erg hoog hequote:Op woensdag 16 december 2009 20:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Precies, als je een eerlijke vergelijking wilt maken moet je dat doen met een krop sla en niet met Gordon
Als Rouvoet hier meeleest ga jij nu naar de helquote:Op woensdag 16 december 2009 20:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
De tyfus voor die bomen.![]()
Als je het bestaande milieu wil redden moet je kinderen negatief gaan belasten.
Er is ook gewoon nog zoiets als hout van bomen die door storm en ouderdom sneuvelen (dan moet je wel over land beschikken waar ze op staan of er via via aan kunnen komen).quote:Op woensdag 16 december 2009 20:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat moet je aan die arme bomen die ze ervoor kappen vertellen, hele bossen sneuvelen voor die hobby van jou
Mooi, ga dus Lidl maar eens bezoeken...quote:Op woensdag 16 december 2009 20:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik heb eens ooit een setje gekocht van Medion voor 38 gulden (zal nou wel ¤38 kosten). zender en ontvanger. Met de scart kabel daarop in plaats van op de tv kan ik overal in huis kijken wat er op de satelietontvanger binnenkomt. Lidl heeft zo'n ding ook wel eens in de aanbieding.
Dat vind je in Roemenië ook nog volop. Eerst stoken, daarna in bad. Het is ook wel wat maar ik ervaar toch ook wel wat nadelen. Thuis komen, gelijk kachel schoonmaken, hout erin froten, aansteken en dan maar wachten totdat het warm wordt.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:59 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik heb van die mooie huizen in Canada en en Noord-Europa gezien..
Volledig van hout en dan van die mooie pijpen door het huis heen waarbij men alle warmte die d.m.v. een houtkachel vrij komt nuttig besteed.
Dat lijkt me heerlijk, geen gezeik met cv ketels en boilers!
Gewoon stoken als het nodig is en de boel op temperatuur houden, ja dat lijkt me wel wat voor later.
Maar met een open haard kom je ook al heel ver.
wat heb jij eigenlijk met Roemenië?quote:Op woensdag 16 december 2009 21:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat vind je in Roemenië ook nog volop. Eerst stoken, daarna in bad. Het is ook wel wat maar ik ervaar toch ook wel wat nadelen. Thuis komen, gelijk kachel schoonmaken, hout erin froten, aansteken en dan maar wachten totdat het warm wordt.
En 's nachts is het erg koud in de slaapkamer nu. Ik slaap nog steeds bloot, maar dat is toch wel pittig fris in aanvang. Ik twijfel of ik het raam dicht moet doen.
Ik heb t raam ook nog open snachts hahah...lekker ....is gezond..ik hou van kou 24 uur per dag...quote:Op woensdag 16 december 2009 21:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat vind je in Roemenië ook nog volop. Eerst stoken, daarna in bad. Het is ook wel wat maar ik ervaar toch ook wel wat nadelen. Thuis komen, gelijk kachel schoonmaken, hout erin froten, aansteken en dan maar wachten totdat het warm wordt.
En 's nachts is het erg koud in de slaapkamer nu. Ik slaap nog steeds bloot, maar dat is toch wel pittig fris in aanvang. Ik twijfel of ik het raam dicht moet doen.
In Duitsland is het ook een boom voor een boom.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
Die bomen die je stookt in Nederland komen van gereguleerde bosbouw. Bossen worden uitgedund en anders weer aangeplant. Hier in Nederland geen zaag in een boom voordat er tien stempels zijn gezet op diverse documenten en er sprake van compensatie is.
Wat een ellendig land is het toch ook![]()
Het mooiste land van Europa qua natuur (natuur in alle verschijningen)quote:Op woensdag 16 december 2009 21:05 schreef gomi het volgende:
[..]
wat heb jij eigenlijk met Roemenië?
Ja dat is wel netjes zoals het hoort natuurlijk, maar Teun gaat gewoon met z'n bijltje en zaag desnoods de Kroondomeinen in en hakt alles om wat ie tegen komt, vandaal dat het isquote:Op woensdag 16 december 2009 21:02 schreef Dementor het volgende:
[..]
Er is ook gewoon nog zoiets als hout van bomen die door storm en ouderdom sneuvelen (dan moet je wel over land beschikken waar ze op staan of er via via aan kunnen komen).
Vroeger () kapte ik samen met mijn opa ieder jaar wel iets in de tuin (wat toch al weg moest) om het vervolgens te zagen en hakken om het vervolgens in het drooghok een jaar lang te laten drogen en zo belande het dan in de mand.
Dat is leuker dan een draai geven aan de thermostaat.![]()
Dat doe ik ook altijd, met de thermostaat op 15. Veel kouder dan dat werd het dan niet. Maar met die houtkachel slaat die CV niet meer aan en is de slaapkamer dus echt brrrrrquote:Op woensdag 16 december 2009 21:06 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik heb t raam ook nog open snachts hahah...lekker ....is gezond..ik hou van kou 24 uur per dag...Ik stam zeker te weten van de eskimos af...
Maar het is ook "elitair". Op die manier stoken kán niet, voor... hoeveel huishoudens hebben we in Nederland, 7 miljoen of zo?quote:Op woensdag 16 december 2009 21:02 schreef Dementor het volgende:
[..]
Er is ook gewoon nog zoiets als hout van bomen die door storm en ouderdom sneuvelen (dan moet je wel over land beschikken waar ze op staan of er via via aan kunnen komen).
Vroeger () kapte ik samen met mijn opa ieder jaar wel iets in de tuin (wat toch al weg moest) om het vervolgens te zagen en hakken om het vervolgens in het drooghok een jaar lang te laten drogen en zo belande het dan in de mand.
Dat is leuker dan een draai geven aan de thermostaat.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |