ik ben gewoon door de kast geraustquote:Op woensdag 16 december 2009 20:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat is toch ook niet slecht, CD voor jou, CD voor mij?
Laysa spreek jij evasixx ook nog weleens?quote:Op woensdag 16 december 2009 20:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik ben gewoon door de kast geraust
Ik ben aan het kopiëren geslagenquote:Op woensdag 16 december 2009 20:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
alles is weg. keukenrol, de blenders, kandelaars, servetten , handdoeken. alles!quote:Op woensdag 16 december 2009 20:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik zie dr op hyves regelmatig voorbij schietenquote:Op woensdag 16 december 2009 20:16 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Laysa spreek jij evasixx ook nog weleens?
welnee....dat moet nog allemaal naar hier komenquote:Op woensdag 16 december 2009 20:17 schreef gomi het volgende:
[..]
alles is weg. keukenrol, de blenders, kandelaars, servetten , handdoeken. alles!
t wordt een kale kerst
Jah!!!quote:Op woensdag 16 december 2009 20:17 schreef gomi het volgende:
[..]
alles is weg. keukenrol, de blenders, kandelaars, servetten , handdoeken. alles!
t wordt een kale kerst
sssst, straks hoort ze hetquote:Op woensdag 16 december 2009 20:16 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Laysa spreek jij evasixx ook nog weleens?
Ken jij dat rare mens, die moeder van Jantjuh ?quote:Op woensdag 16 december 2009 20:18 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Jah!!!Staat nu bij der tien zussen.....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
w8 ik dacht Yo's moederquote:Op woensdag 16 december 2009 20:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ken jij dat rare mens, die moeder van Jantjuh ?
Ja die ken ik, leuk mens.Ouwe buurmeid van me.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ken jij dat rare mens, die moeder van Jantjuh ?
Dat was vast niet zo bedoeldquote:Op woensdag 16 december 2009 20:21 schreef gomi het volgende:
[..]
een keer was ze beetje aangeschoten en ging ze beetje achter jian aan
Hahaha ja en niet zon klein beetje, dat bedoelde ik dus...quote:Op woensdag 16 december 2009 20:21 schreef Dementor het volgende:
@Cc, je weet zelf wel wat je moet doen en ook precies hoe.
Dus geen adviezen van mijn kant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |