ik ben gewoon door de kast geraustquote:Op woensdag 16 december 2009 20:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat is toch ook niet slecht, CD voor jou, CD voor mij?
Laysa spreek jij evasixx ook nog weleens?quote:Op woensdag 16 december 2009 20:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik ben gewoon door de kast geraust
Ik ben aan het kopiëren geslagenquote:Op woensdag 16 december 2009 20:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
alles is weg. keukenrol, de blenders, kandelaars, servetten , handdoeken. alles!quote:Op woensdag 16 december 2009 20:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik zie dr op hyves regelmatig voorbij schietenquote:Op woensdag 16 december 2009 20:16 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Laysa spreek jij evasixx ook nog weleens?
welnee....dat moet nog allemaal naar hier komenquote:Op woensdag 16 december 2009 20:17 schreef gomi het volgende:
[..]
alles is weg. keukenrol, de blenders, kandelaars, servetten , handdoeken. alles!
t wordt een kale kerst
Jah!!!quote:Op woensdag 16 december 2009 20:17 schreef gomi het volgende:
[..]
alles is weg. keukenrol, de blenders, kandelaars, servetten , handdoeken. alles!
t wordt een kale kerst
sssst, straks hoort ze hetquote:Op woensdag 16 december 2009 20:16 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Laysa spreek jij evasixx ook nog weleens?
Ken jij dat rare mens, die moeder van Jantjuh ?quote:Op woensdag 16 december 2009 20:18 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Jah!!!Staat nu bij der tien zussen.....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
w8 ik dacht Yo's moederquote:Op woensdag 16 december 2009 20:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ken jij dat rare mens, die moeder van Jantjuh ?
Ja die ken ik, leuk mens.Ouwe buurmeid van me.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ken jij dat rare mens, die moeder van Jantjuh ?
Dat was vast niet zo bedoeldquote:Op woensdag 16 december 2009 20:21 schreef gomi het volgende:
[..]
een keer was ze beetje aangeschoten en ging ze beetje achter jian aan
Hahaha ja en niet zon klein beetje, dat bedoelde ik dus...quote:Op woensdag 16 december 2009 20:21 schreef Dementor het volgende:
@Cc, je weet zelf wel wat je moet doen en ook precies hoe.
Dus geen adviezen van mijn kant.
was nog in t kader van t uitwisselingsproject tussen vol en fokquote:
Je hebt stiekem je tekst snel aangepastquote:Op woensdag 16 december 2009 20:21 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja die ken ik, leuk mens.Ouwe buurmeid van me.
Ja herinner me d'r aan, maar dat is niet de reden hoorquote:Op woensdag 16 december 2009 20:21 schreef gomi het volgende:
[..]
een keer was ze beetje aangeschoten en ging ze beetje achter jian aan
Jah ik zei nee alleen van zien, maar ik las Yolanthes moeder, maar zag later Jans moeke, en die ken ik wel,vandaar.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je hebt stiekem je tekst snel aangepast
Nah, ik hoor net dat het ijs minder snel gaat aangroeien, wat is er dan tegen op een scheve schaats?quote:
hehe, ze sloeg later een beetje om toch?quote:Op woensdag 16 december 2009 20:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja herinner me d'r aan, maar dat is niet de reden hoorIk vind het gewoon een moeimaker
heb je nog leuke roddels ?quote:Op woensdag 16 december 2009 20:25 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Jah ik zei nee alleen van zien, maar ik las Yolanthes moeder, maar zag later Jans moeke, en die ken ik wel,vandaar.
Jullie zijn van dezelfde leeftijd? Ik had jou iets jonger ingeschatquote:Op woensdag 16 december 2009 20:25 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Jah ik zei nee alleen van zien, maar ik las Yolanthes moeder, maar zag later Jans moeke, en die ken ik wel,vandaar.
Ik hou niet van kasteelromannetjesquote:Op woensdag 16 december 2009 20:26 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, ze sloeg later een beetje om toch?
maar ik mag dr wel. vond dr wel leuk om te lezen
Krijg je pijn in je poten vanquote:Op woensdag 16 december 2009 20:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nah, ik hoor net dat het ijs minder snel gaat aangroeien, wat is er dan tegen op een scheve schaats?
die ene avond kwam ik echt niet meer bij.quote:
en dat met de Dikke van Dale op schoot, niet gek hoorquote:Op woensdag 16 december 2009 20:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
Vanavond het "Groot Dictee der Nederlandse taal"Vorig jaar "maar" 20 fouten
en voetbal op erequote:Op woensdag 16 december 2009 20:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het Dictee op 1 en de Toppers op 3.
das geen roddel, dat is allang naar buiten gebrachtquote:Op woensdag 16 december 2009 20:29 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja Jan stopt met de soap (eindelijk) en wil een rustiger leventje. Prive dan.
Ja maar dat heeft toch niks met iemand kennen te maken?Ik ben ook jonger, was vroeger vriendin met haar jongere zus,je kan erg met hen lachen , echt..quote:Op woensdag 16 december 2009 20:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jullie zijn van dezelfde leeftijd? Ik had jou iets jonger ingeschat
Als jij het over dezelfde avond hebt als ik denk, dan moet ik je zeggen dat ik heel hard heb gelachen, zeker omdat bommels en ik ondertussen gewoon zaten te pm-enquote:Op woensdag 16 december 2009 20:28 schreef gomi het volgende:
[..]
die ene avond kwam ik echt niet meer bij.
t is dat jij er zelf een rol in had, anders had je dat romannetje ws ook wel leuk gevonden
was echt funny
Die heb ik niet in huis. Wel Italiaans-Nederlands en Nederlands-Italiaans van Prismaquote:Op woensdag 16 december 2009 20:29 schreef Jian het volgende:
[..]
en dat met de Dikke van Dale op schoot, niet gek hoor
jaja, tot je een stukje keukenpapier pakt. dan zijn de rapen gaarquote:Op woensdag 16 december 2009 20:32 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja maar dat heeft toch niks met iemand kennen te maken?Ik ben ook jonger, was vroeger vriendin met haar jongere zus,je kan erg met hen lachen , echt..
nee, niet die op vol. doelde op die avond hier dat eva achter je aangingquote:Op woensdag 16 december 2009 20:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Als jij het over dezelfde avond hebt als ik denk, dan moet ik je zeggen dat ik heel hard heb gelachen, zeker omdat bommels en ik ondertussen gewoon zaten te pm-en
Ja in Nederlands-Italiaans kan je die woorden ook opzoeken natuurlijkquote:Op woensdag 16 december 2009 20:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die heb ik niet in huis. Wel Italiaans-Nederlands en Nederlands-Italiaans van Prisma
die post had ik gemist, NEE heb ik (nog) niet gehadquote:Op woensdag 16 december 2009 19:19 schreef Deisyy het volgende:
@ Fann, druk jij ook wel eens op de verkeerde knop en dat je dan iets thuis krijgt wat je helemaal niet wilde hebben, vorige week kwam die jongen met 3 kratten bier binnen, die ik niet besteld had![]()
Ooow, ja, dat was hilarisch .....quote:Op woensdag 16 december 2009 20:33 schreef gomi het volgende:
[..]
nee, niet die op vol. doelde op die avond hier dat eva achter je aanging
weet je hoe kut als je misgrijpt,als je enorm verkouden bent?quote:Op woensdag 16 december 2009 20:32 schreef gomi het volgende:
[..]
jaja, tot je een stukje keukenpapier pakt. dan zijn de rapen gaar
Zeker en vastquote:Op woensdag 16 december 2009 20:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja in Nederlands-Italiaans kan je die woorden ook opzoeken natuurlijk
wat doer perla met de Vanille koffie?quote:Op woensdag 16 december 2009 20:34 schreef FANN het volgende:
[..]
die post had ik gemist, NEE heb ik (nog) niet gehadmaar dat komt vast wel een keer
Perla FUCKING Vanille koffie
ik wist niet dat die zo lekker was !
![]()
dat pakkie hou ik achter voor die Griek zitten maar 18 pads in![]()
![]()
hij mag de Mocca
Toppers?quote:Op woensdag 16 december 2009 20:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het Dictee op 1 en de Toppers op 3.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |