ik ben gewoon door de kast geraustquote:Op woensdag 16 december 2009 20:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat is toch ook niet slecht, CD voor jou, CD voor mij?
Laysa spreek jij evasixx ook nog weleens?quote:Op woensdag 16 december 2009 20:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik ben gewoon door de kast geraust
Ik ben aan het kopiëren geslagenquote:Op woensdag 16 december 2009 20:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
alles is weg. keukenrol, de blenders, kandelaars, servetten , handdoeken. alles!quote:Op woensdag 16 december 2009 20:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik zie dr op hyves regelmatig voorbij schietenquote:Op woensdag 16 december 2009 20:16 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Laysa spreek jij evasixx ook nog weleens?
welnee....dat moet nog allemaal naar hier komenquote:Op woensdag 16 december 2009 20:17 schreef gomi het volgende:
[..]
alles is weg. keukenrol, de blenders, kandelaars, servetten , handdoeken. alles!
t wordt een kale kerst
Jah!!!quote:Op woensdag 16 december 2009 20:17 schreef gomi het volgende:
[..]
alles is weg. keukenrol, de blenders, kandelaars, servetten , handdoeken. alles!
t wordt een kale kerst
sssst, straks hoort ze hetquote:Op woensdag 16 december 2009 20:16 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Laysa spreek jij evasixx ook nog weleens?
Ken jij dat rare mens, die moeder van Jantjuh ?quote:Op woensdag 16 december 2009 20:18 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Jah!!!Staat nu bij der tien zussen.....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
w8 ik dacht Yo's moederquote:Op woensdag 16 december 2009 20:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ken jij dat rare mens, die moeder van Jantjuh ?
Ja die ken ik, leuk mens.Ouwe buurmeid van me.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ken jij dat rare mens, die moeder van Jantjuh ?
Dat was vast niet zo bedoeldquote:Op woensdag 16 december 2009 20:21 schreef gomi het volgende:
[..]
een keer was ze beetje aangeschoten en ging ze beetje achter jian aan
Hahaha ja en niet zon klein beetje, dat bedoelde ik dus...quote:Op woensdag 16 december 2009 20:21 schreef Dementor het volgende:
@Cc, je weet zelf wel wat je moet doen en ook precies hoe.
Dus geen adviezen van mijn kant.
was nog in t kader van t uitwisselingsproject tussen vol en fokquote:
Je hebt stiekem je tekst snel aangepastquote:Op woensdag 16 december 2009 20:21 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja die ken ik, leuk mens.Ouwe buurmeid van me.
Ja herinner me d'r aan, maar dat is niet de reden hoorquote:Op woensdag 16 december 2009 20:21 schreef gomi het volgende:
[..]
een keer was ze beetje aangeschoten en ging ze beetje achter jian aan
Jah ik zei nee alleen van zien, maar ik las Yolanthes moeder, maar zag later Jans moeke, en die ken ik wel,vandaar.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je hebt stiekem je tekst snel aangepast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |