Heb je zitten blowenquote:Op woensdag 16 december 2009 19:16 schreef FANN het volgende:
ow sjesus ik krijg een lachkick en straks komt die vent
Welnee daar wordt je relaxed en in mijn geval lacherig van....quote:Op woensdag 16 december 2009 19:17 schreef FANN het volgende:
[..]
nee dan zou ik helemaal gaan stuiteren denk ik
Spontaan of vloog er iets grappigs voorbij?quote:Op woensdag 16 december 2009 19:16 schreef FANN het volgende:
ow sjesus ik krijg een lachkick en straks komt die vent
quote:Op woensdag 16 december 2009 19:20 schreef FANN het volgende:
stel ik me so voor als wij nou een relasie hadden snap je...
en jij bent fok verslaafd, dan is dat de enige manier om met jou te communiceren
of zoiets![]()
binnenpretje ...quote:Op woensdag 16 december 2009 19:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Spontaan of vloog er iets grappigs voorbij?
Er is dan in ieder geval nog sprake van communicatiequote:Op woensdag 16 december 2009 19:20 schreef FANN het volgende:
en jij bent fok verslaafd, dan is dat de enige maniet om met jou te communiceren
of zoiets![]()
"Schatje, ik heb zo'n zin om vanavond lekker te Fokken"quote:Op woensdag 16 december 2009 19:20 schreef FANN het volgende:
en jij bent fok verslaafd, dan is dat de enige manier om met jou te communiceren
of zoiets![]()
quote:Op woensdag 16 december 2009 19:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dikke polsen, maar weet die bijziende kip veel
en daarom ga jij minder Fokken?quote:Op woensdag 16 december 2009 19:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
't Wordt hier binnenkort een stuk rustiger, alle geiten worden geslacht
Paste de handboeien van Fann er niet om?quote:Op woensdag 16 december 2009 19:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dikke polsen, maar weet die bijziende kip veel
quote:Op woensdag 16 december 2009 19:23 schreef FANN het volgende:![]()
ik ga maar effe afsluiten want als die vent straks komt weet ie niet wat er is.
sjesusen ik heb gewoon koffie geen drank heur...
![]()
tot later...
effe mijn gezicht onder de kouwe kraan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |