Ik zie alvast een nieuwe potentiële klant voor Cc!quote:Vlak aan zee zal de neerslag zich waarschijnlijk beperken tot regen.
De regen zal vooral vallen in de kustgebieden.
Ik heb het stukje dan ook uit de Telegraafquote:Op woensdag 16 december 2009 17:10 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik zie alvast een nieuwe potentiële klant voor Cc!
Ik heb nu de Sleep Cycle app op mijn iPhone, kan ik bijhouden hoe ik me in mijn slaap gedraag: wanneer ik diep slaap, wanneer ik droom etc. En 's ochtends word ik gewekt op een moment dat ik het lichtst slaap, zodat het zo min mogelijk pijn doet. Alleen jammer dat dat vanochtend ruim een kwartier voor mijn uiterlijke opsta-tijd was.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:04 schreef Juud79 het volgende:
Dat vind ik echt zo'n foon van, ik wil eigenlijk een iPhone, maar die kon ik niet krijgen dus nu heb ik deze maar genomen.
Ja, de Telegraaf bedoel ik hèquote:Op woensdag 16 december 2009 17:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb het stukje dan ook uit de Telegraaf![]()
Misschien moet ik inderdaad maar weer terug naar de journalistiek. Ben ik gewoon niet commercieel genoeg voor de reclame.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:10 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik zie alvast een nieuwe potentiële klant voor Cc!
Duidelijk geval van Stockholm-syndroomquote:Op woensdag 16 december 2009 17:04 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Dat vind ik echt zo'n foon van, ik wil eigenlijk een iPhone, maar die kon ik niet krijgen dus nu heb ik deze maar genomen.
Ik voelde me ook niet aangesprokenquote:Op woensdag 16 december 2009 17:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, de Telegraaf bedoel ik hèNiet jou
Coos had last van lichamelijke kwaaltjes waardoor FOK!ken moeilijk werd, begreep ik. Hoop ook snel weer eens een teken van leven. En vroeg me van de week af om 'mijn' asbak nog leeft in Coos' huis.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:13 schreef tuinfluiter het volgende:
Coos al een tijdje niet gezien, hoe is het ermee?
Wie heeft contact met Coos?
Het beste ermee Coos, fijne maand.
Toen ik net naar huis fietste voelde ik lichte neerslag. Regen dus.quote:
PR op een groter scholengemeenschap of een ROC. Leuke baan, relaxte werktijden, vast en redelijk goed salaris, lange vakanties. Kun je leuke teksten schrijven op intranetsites, mooie acquisitie folders ontwerpen, etc.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien moet ik inderdaad maar weer terug naar de journalistiek. Ben ik gewoon niet commercieel genoeg voor de reclame.
Fijn he Fannquote:Op woensdag 16 december 2009 17:37 schreef FANN het volgende:
Ik ga wachten op de Albert Heijn meneer die mijn boodschapjes komt brengen
Liesje, ik denk dat je mijn vraag gisteren niet terug gelezen hebt, maar heb je de uitslag al?quote:Op woensdag 16 december 2009 17:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Toen ik net naar huis fietste voelde ik lichte neerslag. Regen dus.![]()
Maar toch vrolijk want morgen vrij, vrijdag school en dan weekend
Cc, wat een keuzes, bah.
Coossie, ik hoop dat je arm snel weer opknapt en je ons hier dan weer vaker komt vervelen.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:05 schreef Coos het volgende:
Ja ik leef nog.![]()
En inderdaad last van mijn arm. Gisteren voor het eerst geen nare napijn na de fysio dus het gaat beter.
Maar het is niet verstandig om veel achter de pc te zitten aldus de arts.![]()
En om gekloot wat ik al eerder heb gehad volg ik dat advies maar op deze keer en zó gezellig zijn jullie nu ook weer niet.Of heb ik nog relletjes gemist??
![]()
Die asbak Cc staat al sinds 6 oktober schoon in de kast. Ik was toen gestopt met roken maar door alle malheur ben ik begin november weer begonnen en nu rook ik door alle verveling weer stevig door. Maar ik ga als dit achter de rug is weer een nieuwe poging doen en dan gaat die asbak naar de volgende rokende fokker en ik weet al naar wie.![]()
Zal idd wel raar zijn hondjes rechts palmen links sneeuw. Over zes dagen is de trekking van el gordo. Staat dat huis schuin beneden jullie nog te koop?Want met vijf loten moet ik toch wel een kansje hebben me dunkt.
Mocht ik nog langer wegblijven iedereen alvast hele prettige dagen.![]()
Nu naar de spruitjes
quote:Op woensdag 16 december 2009 19:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fijn he Fann![]()
Mijn Albert Heijn man is vanmorgen ook geweest, hij had ook 12 flessen wijn uit de Bonus-aanbieding bij zich, ik voelde me net zo'n alcoholverslaafde huisvrouw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |