'iPhone-bezitter last van Stockholmsyndroom'quote:Op woensdag 16 december 2009 16:39 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik mag pas in Mei een nieuwe uitzoeken, dus tot die tijd heb ik nog die K-foon. Wij hebben toch dezelfde? Die van LG.
Ik wil een iPhone, een kekke witte. Met een hoesje, dat is in mijn geval wel zo raadzaam.
Wat heb jij er nu voor een uitgezocht?
In een cirkel van 25km hebben wij zeker 10 mooie schaatsplekken in de bossenquote:Op woensdag 16 december 2009 16:41 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
We hebben hier een schaatsbaan maar op natuurijs is het veel leuker. Zeker als de vijver in het park hier is dichtgevroren is het keigezellig.
Hier ook niet, maar Teun beloofde dat we sneeuw zoude krijgen hoorquote:
Ik vind t alleen leuk op een schaatsbaan, al is daar natuurlijk geen sfeer zoals op natuurijs. Natuurijs kraakt en doet, dat vind ik helemaal niks (lees eng). Tis al heel lang geleden dat ik heb geschaatst, denk op mijn 16e ofzo. Op de schaatsbaan in Deventer, daar gingen we ieder jaar met school naartoe. Kon je schaatsen of zwemmen.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:41 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
We hebben hier een schaatsbaan maar op natuurijs is het veel leuker. Zeker als de vijver in het park hier is dichtgevroren is het keigezellig.
Kijk eens aan, keus genoeg dus en gelijk sportief bezig ook!quote:Op woensdag 16 december 2009 16:45 schreef D. het volgende:
[..]
In een cirkel van 25km hebben wij zeker 10 mooie schaatsplekken in de bossen
Teun staat nu langs de snelweg te wachten op de eerste vlokken, hij wilde gewoon lekker relaxed met sneeuw in de file staanquote:Op woensdag 16 december 2009 16:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hier ook niet, maar Teun beloofde dat we sneeuw zoude krijgen hoor![]()
goedenmiddag all.
Ik ga ook voor de I-Phone, maar ik weiger over te stappen op T-Mobile of 800 euro te betalen, dus nu nog even een jaarabo'tje met de nieuwe Viewty (smart).quote:Op woensdag 16 december 2009 16:39 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik mag pas in Mei een nieuwe uitzoeken, dus tot die tijd heb ik nog die K-foon. Wij hebben toch dezelfde? Die van LG.
Ik wil een iPhone, een kekke witte. Met een hoesje, dat is in mijn geval wel zo raadzaam.
Wat heb jij er nu voor een uitgezocht?
Ik vind schaatsen ook nog wel leuk, maar ik begin dr niet meer aan om diverse redenen..en vroeger...toen het nog vroor dat het kraakt gingen wij altijd op natuur ijs...op een langgestrekt meer in het dorp waar we toen woondenquote:Op woensdag 16 december 2009 16:45 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik vind t alleen leuk op een schaatsbaan, al is daar natuurlijk geen sfeer zoals op natuurijs. Natuurijs kraakt en doet, dat vind ik helemaal niks (lees eng). Tis al heel lang geleden dat ik heb geschaatst, denk op mijn 16e ofzo. Op de schaatsbaan in Deventer, daar gingen we ieder jaar met school naartoe. Kon je schaatsen of zwemmen.
quote:Op woensdag 16 december 2009 16:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Teun staat nu langs de snelweg te wachten op de eerste vlokken, hij wilde gewoon lekker relaxed met sneeuw in de file staan
Ja maar, ik heb echt een heel vervelende foon. Je kan erop internetten, maar das traag en heel onhandig, sms gaat ook minder makkelijk dan met een iPhone en er zitten lang niet zoveel leuke dingen op en en en. Mijn lief heeft er eentje, dus ik weet psies wat hij wel heeft en ik niet heb.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:45 schreef Jian het volgende:
[..]
'iPhone-bezitter last van Stockholmsyndroom'![]()
Dat stellen analisten van het Deense consultancybureau Strand Consulting, die de wijze waarop eigenaren van een iPhone de nadelen van hun smartphone verdedigen, op het Stockholmsyndroom vinden lijken.
Het Stockholmsyndroom is een psychologisch verschijnsel dat inhoudt dat een gegijzelde sympathie krijgt voor zijn gijzelnemer. Volgens het bedrijf praten iPhone-bezitters de technische tekortkomingen van hun mobiel kritiekloos goed.
Dat kraken heeft wel wat hahaha. Van mij is het ook lang geleden, heb vroeger vaak geschaatst en daarna nog jaren met de kiinderen. Een aantal jaren geen natuurijs en toen er weer ijs lag was ik net aan een opleiding begonnen en kon het me niet veroorloven om te vallen, dat is 8 jaar geleden en ik denk dat ik het nu helemaal niet meer aandurf, jammer maar helaas. (Alhoewel ik er af en toe wel stiekum aan denk om het te proberen)quote:Op woensdag 16 december 2009 16:45 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik vind t alleen leuk op een schaatsbaan, al is daar natuurlijk geen sfeer zoals op natuurijs. Natuurijs kraakt en doet, dat vind ik helemaal niks (lees eng). Tis al heel lang geleden dat ik heb geschaatst, denk op mijn 16e ofzo. Op de schaatsbaan in Deventer, daar gingen we ieder jaar met school naartoe. Kon je schaatsen of zwemmen.
Ja das kut, dat je dat ding niet in combi met meerder providers kunt gebruiken. Ik zit al vanaf t begin bij T-Mobile, dus toevallig op de juiste plek. En een jaartje is t overzien.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik ga ook voor de I-Phone, maar ik weiger over te stappen op T-Mobile of 800 euro te betalen, dus nu nog even een jaarabo'tje met de nieuwe Viewty (smart).![]()
Tegen de tijd dat ik kan verlengen bieden ze de I-Phone bij KPN wel aan, daar ben ik van overtuigd.
Nou,als ik het goed begrijp, valt hier vannacht sneeuw....en wordt t gewoon in t weekend en daarna boven nul overal, dus of t schaatsen wordt....wel klote dat ik morgen vlak de weg op moet...quote:Op woensdag 16 december 2009 16:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahaha en Teun maar naar boven turen, en ondertussen Piet Paulusma bellen, want Teun had sneeuw beloofd, dus zorgt Teun dat er sneeuw komt, maakt niet uit hoe maar sneeuw zal er komen
quote:Op woensdag 16 december 2009 16:52 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ja maar, ik heb echt een heel vervelende foon. Je kan erop internetten, maar das traag en heel onhandig, sms gaat ook minder makkelijk dan met een iPhone en er zitten lang niet zoveel leuke dingen op en en en. Mijn lief heeft er eentje, dus ik weet psies wat hij wel heeft en ik niet heb.
Dus dat ik dat ook wil hebben.
Je kunt de Iphone in combi met KPN wel krijgen bij de phoneshopquote:Op woensdag 16 december 2009 16:54 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ja das kut, dat je dat ding niet in combi met meerder providers kunt gebruiken. Ik zit al vanaf t begin bij T-Mobile, dus toevallig op de juiste plek. En een jaartje is t overzien.
Oke, dan is het een goede optie voor jou idd!quote:Op woensdag 16 december 2009 16:54 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ja das kut, dat je dat ding niet in combi met meerder providers kunt gebruiken. Ik zit al vanaf t begin bij T-Mobile, dus toevallig op de juiste plek. En een jaartje is t overzien.
Dat, en hij is gewoon retestoer.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:52 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ja maar, ik heb echt een heel vervelende foon. Je kan erop internetten, maar das traag en heel onhandig, sms gaat ook minder makkelijk dan met een iPhone en er zitten lang niet zoveel leuke dingen op en en en. Mijn lief heeft er eentje, dus ik weet psies wat hij wel heeft en ik niet heb.
Dus dat ik dat ook wil hebben.
Leve natuurijsquote:Op woensdag 16 december 2009 16:45 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik kan me nog verhalen herinneren van mijn opa over dat er aan de waalkade vrachtwagens op het ijs redenquote:Op woensdag 16 december 2009 16:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik vind schaatsen ook nog wel leuk, maar ik begin dr niet meer aan om diverse redenen..en vroeger...toen het nog vroor dat het kraakt gingen wij altijd op natuur ijs...op een langgestrekt meer in het dorp waar we toen woonden
Dat vind ik echt zo'n foon van, ik wil eigenlijk een iPhone, maar die kon ik niet krijgen dus nu heb ik deze maar genomen.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zou voor de grap eens kijken naar een HTC Touch HD. En als je er eenmaal 1 hebt en hij bevalt niet.., grote kans dat je vriendje 'm wel wil omruilen met z'n Iphone![]()
quote:wo 16 dec 2009, 12:28 | 43 reacties | lees voor
KNMI verwacht witte dagen DE BILT - Het KNMI verwacht dat de komende dagen in grote delen van Nederland sneeuw gaat vallen. Vlak aan zee zal de neerslag zich waarschijnlijk beperken tot regen. Ook ijzel is lokaal mogelijk. De regen zal vooral vallen in de kustgebieden. De sneeuw valt waarschijnlijk meer landinwaarts
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |