Je zit me toch niet stiekem te prikken hè, Noekjequote:Op woensdag 16 december 2009 12:45 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee precies, af en toe gooi je er wat nieuws in. Keep up the good work, Fred!
echtwel, klinkt alsof je het over het kantoor hier hebt.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:58 schreef Copycat het volgende:
Klootzakken hier. 'Ik begrijp je gevoel, maaaaar ... en dan volgt er weer zo'n niksverhaal dat tijdens de cursus managementgesprekken voor dummies is geleerd.
Storm, zwaar weer, op koers, winnen ... maar communiceren? Ho, maar. Gelukkig kan ik dat wel met mijn collega's, maar zelfs dat is niet goed. Want -jawel - ik kies de collega's waar ik leuk mee omga op de 'klik' die ik heb en niet op hetgeen ze evt voor me kunnen betekenen. Met andere woorden: krijg het vooral meer achter de ellebogen!
/spui waar voor jullie waarschijnlijk geen touw aan is vast te knopen.
hèhèhèquote:Op woensdag 16 december 2009 13:01 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
echtwel, klinkt alsof je het over het kantoor hier hebt.
Als ik het zou kunnen dan zou ik dat enorm doen natuurlijk maar jammer en helaas, ik bezit de gave niet.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Je zit me toch niet stiekem te prikken hè, Noekje
We hebben net de grenzen gesloten hier in NH, dus het komt er niet in, desnoods worden we onafhankelijkquote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 13:36 schreef debuurvrouw het volgende:
Goedemiddag. Jullie zullen verheugd zijn over het feit dat ik de nieuwe auto kan tanken!enneu... Dat stuifsneeuwt hier. En dat ik net het laatste restje rollade opgeschranst heb.
Maar dat mag, want ik heb twee uur gesport.
![]()
En voor de rest niks. En de groeten van mijn huisgeest.
Ik kan nog steeds blauwe lucht zien met wat wolkjes, alhoewel die wolkjes wel wat grijzer en groter worden ....quote:Op woensdag 16 december 2009 13:40 schreef Laysa het volgende:
o God ...Jian...vlug...doe dr wat aan ...het gaat overal sneeuwen
Ik heb per ongeluk een zakje kerstkransjes opgegeten. Meneer had ze nog wel op verzoek verstopt maar hij is daar niet goed in want ik stond achter hem. Nu ga ik op zoek naar mijn nieuwe zonnebril die ik vast krijg voor kerst. Dat moet!quote:Op woensdag 16 december 2009 13:34 schreef Laysa het volgende:
ik ga koffie maken...en een negerzoen eten...een witte, een melk en een puur.....zo!
Strooi zout.....quote:Op woensdag 16 december 2009 13:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds blauwe lucht zien met wat wolkjes, alhoewel die wolkjes wel wat grijzer en groter worden ....
quote:Op woensdag 16 december 2009 13:44 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik heb per ongeluk een zakje kerstkransjes opgegeten. Meneer had ze nog wel op verzoek verstopt maar hij is daar niet goed in want ik stond achter hem. Nu ga ik op zoek naar mijn nieuwe zonnebril die ik vast krijg voor kerst. Dat moet!
quote:Op woensdag 16 december 2009 13:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
![]()
en dat van die rollade mag....zelf heb ik alleen maar net een kapsalonnetje op en nu wat nieniemienie negerzoentjesdat mag allemaal als je al gesport hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |