Het sneeuwfront zou toch uit het noorden komen?quote:Op woensdag 16 december 2009 13:30 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Sneeuwval: Lichte sneeuwval
Status lucht: Koud
Dat weet ik, maar toch sneeuwt het hier erg licht. Komt vast uit Noord-Limburg danquote:Op woensdag 16 december 2009 13:34 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Het sneeuwfront zou toch uit het noorden komen?
wijziging status: geen sneeuwval meerquote:Op woensdag 16 december 2009 13:32 schreef Beregd het volgende:
Sneeuwval: (erg) lichte sneeuwval
Status lucht: licht bewolkt
Locatie: Nijmegenquote:Op woensdag 16 december 2009 13:37 schreef BasEnAad het volgende:
Sneeuwval: 0,0
Status lucht: dichtbewolkt
quote:Op woensdag 16 december 2009 13:41 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Sneeuwval: JAAA! Hele kleine vlokjes!
it has begun...quote:Op woensdag 16 december 2009 13:41 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Sneeuwval: JAAA! Hele kleine vlokjes!
Piet is meestal veeeel te positief over sneeuw, volgens mij geilt hij erop ofzo. Eerst zien, dan gelovenquote:Op woensdag 16 december 2009 13:43 schreef PushyGurl het volgende:
ik weet niet wen jullie het weten maar piet paulusma voorspeld een sneeuwval van wel 20 cm plaaselijk in 2 a 3 dagen tijd..het gaat vanavond beginnen
ja dat is wel zo..maar goed wel zo leukquote:Op woensdag 16 december 2009 13:44 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
it has begun...
[..]
Piet is meestal veeeel te positief over sneeuw, volgens mij geilt hij erop ofzo. Eerst zien, dan geloven
WAAR ZIT JE DAN? EN PICS!quote:Op woensdag 16 december 2009 13:47 schreef Noek het volgende:
Het sneeuwt hier en het blijft liggen. Man, wat gaaf!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |