Neehee, ik heb het over slecht weer en jij hebt het over trauma's. We levelen niet en dat is jouw schuld.quote:Op woensdag 16 december 2009 09:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee Noek, dat zie je negatief. Het is hip om negatieve zaken te zien als 'oppertunity'. Daarnaast moet je na 'iets ergs' zo snel mogelijk de weg weer op anders zie je er als een boom tegenop en dat wordt alleen maar erger. Gewoon gaan, manoeuvreren kan je leren.
Ik heb 3 jaar geleden ook 20 lessen met doodsangst doorstaan, waarna ik er uiteindelijk et bijltje bij neergooide omdat het echt niet ging. Oorzaak? Tijdens mijn aller- allereerste les op een hààrtje na gemist worden door een idioot die absurd hard door rood reed en die ik dus niet gezien had.quote:Op woensdag 16 december 2009 09:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nee Noek, dat zie je negatief. Het is hip om negatieve zaken te zien als 'oppertunity'. Daarnaast moet je na 'iets ergs' zo snel mogelijk de weg weer op anders zie je er als een boom tegenop en dat wordt alleen maar erger. Gewoon gaan, manoeuvreren kan je leren.
Ja want daar zit je op te wachten, verzekeringswerk. Als ik toch ergens een gloeiende hekel aan heb.quote:Op woensdag 16 december 2009 10:01 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik had het idee dat de les hoe dan ook door zou gaan... "Ja lache joh, lekker slippen!"![]()
Autoschade is niet erg want als er iemand goed verzekerd is dan is het zo'n rijschoolhouder wel![]()
En ach misschien wordt het ook wel gewoon hilarisch
Ja, maar in dat ene uurtje les van Mera in haar scheurbak in de sneeuw komen die 2 zaken wel bij elkaar. Op hetzelfde level.quote:Op woensdag 16 december 2009 10:02 schreef Noek het volgende:
Neehee, ik heb het over slecht weer en jij hebt het over trauma's. We levelen niet en dat is jouw schuld.
Super Mario heeft ook leuke levels.quote:Op woensdag 16 december 2009 10:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, maar in dat ene uurtje les van Mera in haar scheurbak in de sneeuw komen die 2 zaken wel bij elkaar. Op hetzelfde level.
Met die gedachte hoef je überhaupt nooit meer naar buiten.quote:Op woensdag 16 december 2009 10:04 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja want daar zit je op te wachten, verzekeringswerk. Als ik toch ergens een gloeiende hekel aan heb.
En een rijschoolhouder kan ook dood natuurlijk. Alles kan kapot.
Oh, dan blijf ik wel binnen al ontgaat het me volledig. Ik spring voorlopig niet in een brandend huis, dat niet nee.quote:Op woensdag 16 december 2009 10:07 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Met die gedachte hoef je überhaupt nooit meer naar buiten.
Oh oké, ik bleef maar met mijn vinger op het slotjesknopje zitten, 23 minuten lang maar dan laat ik het nu los. Nu!quote:Op woensdag 16 december 2009 10:22 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha ik liep even 100 posts voor![]()
Laat nog maar even open dan
Ik heb 18 foto's ofzo.quote:Op woensdag 16 december 2009 10:24 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh oké, ik bleef maar met mijn vinger op het slotjesknopje zitten, 23 minuten lang maar dan laat ik het nu los. Nu!
Jepquote:Op woensdag 16 december 2009 10:33 schreef CarOnline het volgende:
Ik heb 18 foto's ofzo.
Wil je ze allemaal zien?
Heb je er niet meer?quote:Op woensdag 16 december 2009 10:33 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik heb 18 foto's ofzo.
Wil je ze allemaal zien?
Hi!quote:Op woensdag 16 december 2009 10:36 schreef Gert het volgende:
Ik heb een geel envelopje maar ik kan niet in mijn inbox. Zo dát is irritant.
Het zou wel heel flauw zijn om je er nu nog een te sturenquote:Op woensdag 16 december 2009 10:36 schreef Gert het volgende:
Ik heb een geel envelopje maar ik kan niet in mijn inbox. Zo dát is irritant.
Oh kut. Te laat!quote:Op woensdag 16 december 2009 10:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het zou wel heel flauw zijn om je er nu nog een te sturen.
Dat is wel heel snel.quote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 10:42 schreef Copycat het volgende:
Morgen!
Goed nog niet. Ga zo even mijn gal spuien over een aantal dingen hier. Voor hetzelfde geld doe ik dat te hard en sta ik straks met een doos vol spullen buiten.
De sneeuwlijn ligt rond drie uur vanmiddag op de lijn Zwolle-Leiden. Het blijft sneeuwen tot morgen na de morgenspits, ongeveer 5 -10 cm.quote:Op woensdag 16 december 2009 10:37 schreef Jian het volgende:
Goedmorgen![]()
Het vriest nog steeds, schaatsen uit het vet, nog geen vlok gevallen, 't gaat helemaal goed
Lekker puh, plaaggeest!quote:Op woensdag 16 december 2009 10:38 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh kut. Te laat!
[..]
Dat is wel heel snel.
Ik heb wel zin in een (andermans) dramaatje, doe eens de waarheid zeggen tegen die incapabele kneuzen!quote:Op woensdag 16 december 2009 10:42 schreef Copycat het volgende:
Morgen!
Goed nog niet. Ga zo even mijn gal spuien over een aantal dingen hier. Voor hetzelfde geld doe ik dat te hard en sta ik straks met een doos vol spullen buiten.
Ja, hopelijk verklein je ze niet. Zo'n hele grote reportage die je wel echt moet bekijken want het laden duurt gewoon zo lang. Zin an!quote:Op woensdag 16 december 2009 10:44 schreef CarOnline het volgende:
Oh het zijn er maar negen.
Nu nog even uploaden. Wat is het spannend he!!
Geef ze van Jetje, Catje!quote:Op woensdag 16 december 2009 10:42 schreef Copycat het volgende:
Morgen!
Ja, ik dacht ook heel even; heej, leven in Huize Avondrood, jammer hoorquote:Op woensdag 16 december 2009 10:50 schreef Noek het volgende:
[..]
Geef ze van Jetje, Catje!
Heel even dacht ik dat je het over hier had.
En dat wij haar dan naar buiten trappen met haar doos.quote:Op woensdag 16 december 2009 10:50 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat het niet gaat sneeuwen, die rotzooi verpest m'n blanke, maagdelijke ijsquote:Op woensdag 16 december 2009 10:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
De sneeuwlijn ligt rond drie uur vanmiddag op de lijn Zwolle-Leiden. Het blijft sneeuwen tot morgen na de morgenspits, ongeveer 5 -10 cm.
Je weet toch dat ik het hier altijd tussen de regels door placht te doen?quote:Op woensdag 16 december 2009 10:50 schreef Noek het volgende:
Oh, te laat.quote:Op woensdag 16 december 2009 10:49 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, hopelijk verklein je ze niet. Zo'n hele grote reportage die je wel echt moet bekijken want het laden duurt gewoon zo lang. Zin an!
quote:Op woensdag 16 december 2009 10:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
Toch tof, een witte kerst![]()
[ afbeelding ]
Ik vind het echt leuk! Echt zo van leuk leuk!quote:Op woensdag 16 december 2009 10:57 schreef CarOnline het volgende:
Ik heb even een rondje woonkamert gedaan:
O en het is 1 foto minder
Hè bah, wat vervelend dat ze vervelend zijn. Blijf maar lekker hier en bitch Jian maar wat rond. Die heeft d'r zin in.quote:Op woensdag 16 december 2009 10:55 schreef Gert het volgende:
[..]
En dat wij haar dan naar buiten trappen met haar doos.![]()
Misschien wordt het nog wel wat, vanochtend.
(ook) Op mijn werk zijn ze alleen maar héél vervelend, dus ik ga hier even lekker een uurtje kerstbomen kijken en over het weer kneuteren.
Ja leuk he. Staat wel meer maar de rest van de kamer is troepigquote:Op woensdag 16 december 2009 11:02 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik vind het echt leuk! Echt zo van leuk leuk!Die Xenos-engel is baas.
Jouw vader, wat een talent joh.![]()
Maar I see geen dead people, toch jammer.
Ik ...... ? Ik is altijd heel aangepast en liefff hier, mijn "dark passenger" wil af en toe stampend naar buiten, maar ik hou 'm keurig in het gareelquote:Op woensdag 16 december 2009 11:03 schreef Noek het volgende:
[..]
Hè bah, wat vervelend dat ze vervelend zijn. Blijf maar lekker hier en bitch Jian maar wat rond. Die heeft d'r zin in.
Ik zat nog te denken om naar Oosterik te gaan met de jongens. Ben je daar weleens geweest want dat is aardig in de buurt toch?quote:Op woensdag 16 december 2009 11:13 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja leuk he. Staat wel meer maar de rest van de kamer is troepig
Er mag alleen wel wat meer meuk bij
Maar geen tijd om te kerst shoppen. Nondeju.
Hoe kitscher hoe beterderder, leef me altijd uit met kerst![]()
Ik dacht dat ik groene kerstklokken had gekocht maar schijnbaar niet.
Zónde.
Oh ja dat schilderij, Lara kreeg het met haar verjaardag vorig jaar.
Pakt ze het uit, ziet ze alleen de achterkant, roept ze heel verheugd: OH! NIKS!![]()
Ja ik vind het ook erg mooi. Ben wel blij met een schilderende vadert![]()
* Deisyy moet vanmiddag ook nog kerstinkopen doenquote:Deur doodt vrouw
Gepost door: Chris (MrBig)
Bron: Telegraaf
Gepubliceerd op: woensdag 14 februari 2001 @ 10:09 op frontpage.fok.nl
De nabestaanden van een 87-jarige vrouw uit Spijkenisse gaan de eigenaar van een winkelcentrum aansprakelijk stellen voor het feit dat de bejaarde dame een middagje winkelen met de dood heeft moeten bekopen.
De vrouw, Aartje Herweijer, overleed als gevolg van een enorme klap van de elektrische schuifdeuren van het winkelcentrum De Kopspijker in haar woonplaats.
Juist toen de inwoonster van Spijkenisse naar buiten liep, gingen de 'spookdeuren' plotseling met een vaart dicht. Door de klap viel de vrouw en brak ze haar heup. Na enkele weken in het ziekenhuis, waar ze een operatie onderging, overleed Aartje aan diverse complicaties.
"Het is verschrikkelijk wat mijn moeder is overkomen. Het detectiesysteem, dat de deuren openhoudt als je erdoor loopt, heeft gefaald. Omdat ze vanuit een bepaalde hoek kwam, heeft het elektronische oog mijn moeder niet gezien, met het fatale gevolg", zegt dochter Gré Wiechman, VVD-raadslid in Spijkenisse.
Wat vind jij de allerbeste electronische muziek?quote:Op woensdag 16 december 2009 11:03 schreef Noek het volgende:
[..]
Hè bah, wat vervelend dat ze vervelend zijn. Blijf maar lekker hier en bitch Jian maar wat rond. Die heeft d'r zin in.
Ja, het zijn de kleine dingen die het doen, die het doen.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Leuk CarO, cadeautje in de boom.
Ja, das hartstikke dichtbijquote:Op woensdag 16 december 2009 11:18 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik zat nog te denken om naar Oosterik te gaan met de jongens. Ben je daar weleens geweest want dat is aardig in de buurt toch?
Oh niks!![]()
Vergeet je harnas niet!quote:Op woensdag 16 december 2009 11:20 schreef Deisyy het volgende:![]()
[..]
* Deisyy moet vanmiddag ook nog kerstinkopen doen
Mooi he.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:22 schreef Gert het volgende:
Die kerstbal met piepschuimsneeuw is wel geniaal slecht trouwens! [ afbeelding ]
Deze omdat die zo lekker fietst. Net als wijn, het heeft in het begin even tijd nodig.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat vind jij de allerbeste electronische muziek?
Dat is wel leuk hè maar jij werkt altied!quote:Op woensdag 16 december 2009 11:22 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, das hartstikke dichtbij![]()
Als je dat doet moet je verplicht op de koffie!
Ben er zelf nog nooit geweest. Ahh gaan we samen
Enigmaquote:Op woensdag 16 december 2009 11:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat vind jij de allerbeste electronische muziek?
Ja, stom hequote:Op woensdag 16 december 2009 11:32 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat is wel leuk hè maar jij werkt altied!
Vrijdag moet ik werken. Wel 3 uren en een kerstborrel. Zondag mits geen sneeuw dan?quote:Op woensdag 16 december 2009 11:38 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, stom he![]()
Maar vrijdag kan ik wel. Dan hoef ik pas om 16:00 te beginnen.
Alleen zijn de kinders dan op school.
als je het maar binnen je eigen landsgrenzen houdt, 1940 was genoegquote:Op woensdag 16 december 2009 11:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Und wir haben Schnee!
[ afbeelding ]
Oh moet ik ff kijken, weet het nog niet zeker!quote:Op woensdag 16 december 2009 11:43 schreef Noek het volgende:
[..]
Vrijdag moet ik werken. Wel 3 uren en een kerstborrel. Zondag mits geen sneeuw dan?![]()
Ian heeft sneeuw, lucky bastard!
Als ik mijn fiets terug krijg, inclusief rente, ... dat maakt dus een BMW M3, dan lullen we nergens meer overquote:
Voor fietsen en BMW's moet u bij een andere afdeling zijn meneer, en ongeveer 340 dezelfde formuliertjes invullen. Daarna zult u waarschijnlijk nog 2 maanden moeten wachten waarna u een paar van de formuliertjes terug gestuurd krijgt omdat er onduidelijk op is geschreven of er een puntje, haakje of kruisje ontbreekt. Als u daarna de verplichte 23 telefoontjes, 3 brieven en 32 faxen hebt gestuurd ga ik er van uit dat u zo snel mogelijk de in te vullen coupon thuis gestuurd krijgt waarmee u een aanvraag kan doenquote:Op woensdag 16 december 2009 12:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Als ik mijn fiets terug krijg, inclusief rente, ... dat maakt dus een BMW M3, dan lullen we nergens meer over
O ja, en met sneeuwkettingen![]()
Ah jammer, ik dacht dat je oprecht lol had om je enorm gezochte woordspeling.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het ging serieus per ongeluk_!
Ha, dat kan sneller, ik heb connecties binnen de Whermacht, ik ken Gertquote:Op woensdag 16 december 2009 12:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Voor fietsen en BMW's moet u bij een andere afdeling zijn meneer, en ongeveer 340 dezelfde formuliertjes invullen. Daarna zult u waarschijnlijk nog 2 maanden moeten wachten waarna u een paar van de formuliertjes terug gestuurd krijgt omdat er onduidelijk op is geschreven of er een puntje, haakje of kruisje ontbreekt. Als u daarna de verplichte 23 telefoontjes, 3 brieven en 32 faxen hebt gestuurd ga ik er van uit dat u zo snel mogelijk de in te vullen coupon thuis gestuurd krijgt waarmee u een aanvraag kan doen
Bedankt weer, Fred.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:35 schreef Jian het volgende:
De ochtendspits wordt donderdag erg zwaar. Dat zeggen de VerkeersInformatieDienst en de ANWB. Aanvankelijk werd voor woensdag een drukke avondspits verwacht omdat het voor de spits zou gaan sneeuwen.
Nu blijkt dat de sneeuw wat later valt. Donderdag heeft normaal al de drukste ochtendspits van de week met 250 tot driehonderd kilometer file. Nu wordt meer dan vierhonderd kilometer verwacht. De ANWB verwacht vooral in het midden van Nederland veel drukte. In een strook over Noord-Brabant, de Veluwe en richting Groningen wordt vijf tot vijftien centimeter sneeuw verwacht.
that's me, altijd in de weer voor anderen, ik hoef zelf maar een kilometer of 3 naar m'n werk, maar mijn gedachten zijn bij degenen die morgen in de file staan, brood mee morgen jungsquote:
Nee precies, af en toe gooi je er wat nieuws in. Keep up the good work, Fred!quote:Op woensdag 16 december 2009 12:43 schreef Jian het volgende:
[..]
that's me, altijd in de weer voor anderen, ik hoef zelf maar een kilometer of 3 naar m'n werk, maar mijn gedachten zijn bij degenen die morgen in de file staan, brood mee morgen jungs
Je zit me toch niet stiekem te prikken hè, Noekjequote:Op woensdag 16 december 2009 12:45 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee precies, af en toe gooi je er wat nieuws in. Keep up the good work, Fred!
echtwel, klinkt alsof je het over het kantoor hier hebt.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:58 schreef Copycat het volgende:
Klootzakken hier. 'Ik begrijp je gevoel, maaaaar ... en dan volgt er weer zo'n niksverhaal dat tijdens de cursus managementgesprekken voor dummies is geleerd.
Storm, zwaar weer, op koers, winnen ... maar communiceren? Ho, maar. Gelukkig kan ik dat wel met mijn collega's, maar zelfs dat is niet goed. Want -jawel - ik kies de collega's waar ik leuk mee omga op de 'klik' die ik heb en niet op hetgeen ze evt voor me kunnen betekenen. Met andere woorden: krijg het vooral meer achter de ellebogen!
/spui waar voor jullie waarschijnlijk geen touw aan is vast te knopen.
hèhèhèquote:Op woensdag 16 december 2009 13:01 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
echtwel, klinkt alsof je het over het kantoor hier hebt.
Als ik het zou kunnen dan zou ik dat enorm doen natuurlijk maar jammer en helaas, ik bezit de gave niet.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Je zit me toch niet stiekem te prikken hè, Noekje
We hebben net de grenzen gesloten hier in NH, dus het komt er niet in, desnoods worden we onafhankelijkquote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 13:36 schreef debuurvrouw het volgende:
Goedemiddag. Jullie zullen verheugd zijn over het feit dat ik de nieuwe auto kan tanken!enneu... Dat stuifsneeuwt hier. En dat ik net het laatste restje rollade opgeschranst heb.
Maar dat mag, want ik heb twee uur gesport.
![]()
En voor de rest niks. En de groeten van mijn huisgeest.
Ik kan nog steeds blauwe lucht zien met wat wolkjes, alhoewel die wolkjes wel wat grijzer en groter worden ....quote:Op woensdag 16 december 2009 13:40 schreef Laysa het volgende:
o God ...Jian...vlug...doe dr wat aan ...het gaat overal sneeuwen
Ik heb per ongeluk een zakje kerstkransjes opgegeten. Meneer had ze nog wel op verzoek verstopt maar hij is daar niet goed in want ik stond achter hem. Nu ga ik op zoek naar mijn nieuwe zonnebril die ik vast krijg voor kerst. Dat moet!quote:Op woensdag 16 december 2009 13:34 schreef Laysa het volgende:
ik ga koffie maken...en een negerzoen eten...een witte, een melk en een puur.....zo!
Strooi zout.....quote:Op woensdag 16 december 2009 13:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds blauwe lucht zien met wat wolkjes, alhoewel die wolkjes wel wat grijzer en groter worden ....
quote:Op woensdag 16 december 2009 13:44 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik heb per ongeluk een zakje kerstkransjes opgegeten. Meneer had ze nog wel op verzoek verstopt maar hij is daar niet goed in want ik stond achter hem. Nu ga ik op zoek naar mijn nieuwe zonnebril die ik vast krijg voor kerst. Dat moet!
quote:Op woensdag 16 december 2009 13:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
![]()
en dat van die rollade mag....zelf heb ik alleen maar net een kapsalonnetje op en nu wat nieniemienie negerzoentjesdat mag allemaal als je al gesport hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |