Ja dat was de grap, mislukt blijkbaar.quote:
Zo danquote:Op woensdag 16 december 2009 13:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja dat was de grap, mislukt blijkbaar.
Ik heb net met een collega die politiek gezien hier niets voor me kan betekenen, die nota bene zelfs als voorbeeld werd gebruikt, een ommetje gemaakt. (Het sneeuwde een beetje!). Fuck them. Ik ga om met wie ik om wil gaan en ik doe niet aan politieke spelletjes. Niet gedaan, ga ik ook niet doen, want daar word ik diep ongelukkig van.quote:
Heb je een toeval? aai.gifquote:
Ach hou maar op met sorry te voelen, ik krijg toch geen zonnebril. Al honderd jaar niet en zoonlief zei dat ik de zonnebril zou krijgen op mijn verjaardag. Die had ik omgekocht met een tientje en het waren laarzen in de verkeerde maat. Zoonliefs commentaar:'Ja, weet ik veel, ik wilde dat tientje.'quote:Op woensdag 16 december 2009 13:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Arme meneer Noek, staat ie straks met z'n mooiste "kijk eens wat een verrassing ik helemaal voor jou alleen gekocht heb" en dan trekt Noek haar grootste "oh wat een verrassing pokerface"!. Zhe horror, in de sneeuw
.
Zoon moet economie gaan studerenquote:Op woensdag 16 december 2009 13:54 schreef Noek het volgende:
Ach hou maar op met sorry te voelen, ik krijg toch geen zonnebril. Al honderd jaar niet en zoonlief zei dat ik de zonnebril zou krijgen op mijn verjaardag. Die had ik omgekocht met een tientje en het waren laarzen in de verkeerde maat. Zoonliefs commentaar:'Ja, weet ik veel, ik wilde dat tientje.'
En nu krijg ik vast een veganistisch kookboek met kerst. Hiep hoi!
Das mooi klote.....gelukkig ben jij niet op je bekkie gevallen dus ik hoop dat je voor jezelf een passende oplossing vindquote:Op woensdag 16 december 2009 13:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb net met een collega die politiek gezien hier niets voor me kan betekenen, die nota bene zelfs als voorbeeld werd gebruikt, een ommetje gemaakt. (Het sneeuwde een beetje!). Fuck them. Ik ga om met wie ik om wil gaan en ik doe niet aan politieke spelletjes. Niet gedaan, ga ik ook niet doen, want daar word ik diep ongelukkig van.
Die fusie is bij nader inzien verre van rooskleurig gebleken. Ons oude bedrijf is zijn smoel kwijt en we varen nu op een ramkoers die nergens toe leidt, geen winst oplevert, maar iedereen onzeker maakt. En ik uit dat dan net weer wat heftiger dan anderen, zeg maar.
In ieder geval heeft dit me wel weer duidelijker gemaakt dat het zo afgelopen kan zijn, dat je nergens op kunt vertrouwen of bouwen hier en daar verbind ik mijn conclusies aan. Binnenkort anderhalve week vrij. Mooi tijd om verder rond te kijken.
quote:Op woensdag 16 december 2009 13:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb net met een collega die politiek gezien hier niets voor me kan betekenen, die nota bene zelfs als voorbeeld werd gebruikt, een ommetje gemaakt. (Het sneeuwde een beetje!). Fuck them. Ik ga om met wie ik om wil gaan en ik doe niet aan politieke spelletjes. Niet gedaan, ga ik ook niet doen, want daar word ik diep ongelukkig van.
Die fusie is bij nader inzien verre van rooskleurig gebleken. Ons oude bedrijf is zijn smoel kwijt en we varen nu op een ramkoers die nergens toe leidt, geen winst oplevert, maar iedereen onzeker maakt. En ik uit dat dan net weer wat heftiger dan anderen, zeg maar.
In ieder geval heeft dit me wel weer duidelijker gemaakt dat het zo afgelopen kan zijn, dat je nergens op kunt vertrouwen of bouwen hier en daar verbind ik mijn conclusies aan. Binnenkort anderhalve week vrij. Mooi tijd om verder rond te kijken.
Na een fusie veranderde de identiteit van ons bedrijf dusdanig dat ik me daar niet meer thuis voelde (als leidinggevende nota bene)quote:Op woensdag 16 december 2009 13:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Amen!quote:Op woensdag 16 december 2009 14:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Na een fusie veranderde de identiteit van ons bedrijf dusdanig dat ik me daar niet meer thuis voelde (als leidinggevende nota bene)
Omdat ik me realiseerde dat waar je ook te maken heb met anderen die (mede) het beleid bepalen, je altijd in meerdere of mindere mate zult aanlopen tegen besluiten, beslissingen en keuzes die niet de jouwe zijn, heb ik toen een knoop doorgehakt. Ik ben voor mezelf begonnen ! Dat was geen makkelijk besluit, maar nu een paar jaar later ben ik zo blij dat ik die keuze heb gemaakt. "Beter een kleine baas dan een groot knecht"Waarmee ik overigens niet wil zeggen dat, dat voor iedereen de juiste keuze is.
Oei, terwijl die freelancedingen nou net jouw ding zijn toch? Moeten ze toevallig mensen zien te lozen ofzo?quote:Op woensdag 16 december 2009 14:40 schreef Copycat het volgende:
Dat voor mezelf beginnen speelt ook steeds meer in mijn achterhoofd. Meer zelfs, want opeens zijn mijn freelancedingen, die altijd werden gedoogd, een punt van discussie. Nou ja discussie ... eigenlijk mag ik het niet meer doen, want alles wat ik doe moet in dienst staan van. Zo staat meneer de directeur er immers ook in.
Met zijn topsalaris en Porsche.
Samen met een aantal collega's heb ik heel sterk het gevoel onderwerp van een ontmoedigingsbeleid te zijn en dat voelt zwaar kut, maar tegelijkertijd inderdaad ook een goede tijd voor bezinning.
Ja. En totaal niet raakt aan wat wij hier doen: Engelstalig, fashiongerelateerd en voor bedrijven die met mij in zee zijn gegaan, omdat ze mij kennen en weten wat ze aan mij hebben. Voor een bedrag dat hier waarschijnlijk niet eens de overhead dekt. Ik heb 'm smalend aangekeken: "Denk jij nu echt dat dat bedrijf dan hun nering hierheen brengt, als ik het niet meer mag doen? Wake up and smell the espresso. Daar zijn we a te duur voor en b is de hele gunfactor weg. Maar ga vooral in mijn inkomsten snijden."quote:Op woensdag 16 december 2009 14:59 schreef Marrije het volgende:
Oei, terwijl die freelancedingen nou net jouw ding zijn toch? Moeten ze toevallig mensen zien te lozen ofzo?
Als je niet concurreert met je baas en je werk er niet onder lijdt, kunnen ze (mógen ze volgens mij niet eens) nooit iets zeggen over je freelance praktijken.quote:Op woensdag 16 december 2009 14:40 schreef Copycat het volgende:
Dat voor mezelf beginnen speelt ook steeds meer in mijn achterhoofd. Meer zelfs, want opeens zijn mijn freelancedingen, die altijd werden gedoogd, een punt van discussie. Nou ja discussie ... eigenlijk mag ik het niet meer doen, want alles wat ik doe moet in dienst staan van. Zo staat meneer de directeur er immers ook in.
Met zijn topsalaris en Porsche.
Samen met een aantal collega's heb ik heel sterk het gevoel onderwerp van een ontmoedigingsbeleid te zijn en dat voelt zwaar kut, maar tegelijkertijd inderdaad ook een goede tijd voor bezinning.
Dat je niet mag concurreren?quote:Op woensdag 16 december 2009 15:09 schreef Copycat het volgende:
Het staat in mijn nieuwe contract, dus als ik het teken, staan zij in hun recht lijkt me?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |