Het zijn geen concurrenten. En je moet je bedenken dat er tweemaal per jaar een collectie uitkomt waar ruchtbaarheid aan gegeven wordt. Onder meer door mij via teksten. Dat zijn dus minimaal 4 opdrachten per jaar voor twee bedrijven en meestal volgen er tussendoor nog een paar kleine klusjes, dus we hebben het over peanuts in feite.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kan je daar geen betaalde baan aan over houden (ipv freelance), of mogen concurrenten elkaar niet wegkopen?
Waarom? Als je er bij je baas nooit mee bezig bent, en je je niet verslaapt omdat je tot 's avonds laat met je ándere werk bezig bent geweest, lijdt je werk er dus niet onder. Simpel toch? Moet je wel zorgen dat dat zo is natuurlijk.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat soort bepalingen is altijd aan discussie onderhevig. "je werk er niet onder lijdt" bijvoorbeeld is een breed interpreteerbaar begrip !
Woon er in de buurt. ff later kreeg ik de melding dat het bij Veghel sneeuwde en toen ik boodschappen ging doen sneeuwde het hier ook een btje. Sneeuw komt dus duidelijk ook uit zuidelijke richting. Hier al 2 strooiwagens zien rijden.quote:Op woensdag 16 december 2009 14:39 schreef D. het volgende:
[..]
*late reactie, want mag achter het stuur niet Fokken
Reed jij ook net Eindhoven uit?
Wat ik in het algemeen wil zeggen is dat wanneer een organisatie je echt weg wil hebben, men zich daar op zal richten middels dossiervorming. Men zal alles aangrijpen en geen mens is foutloos, ... met het gevolg dat je zo'n slag uiteindelijk verliest. Dat hele spel heeft niets met eerlijkheid en recht te maken. Geloof me, ik heb dat "spel" te vaak gespeeldquote:Op woensdag 16 december 2009 15:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Waarom? Als je er bij je baas nooit mee bezig bent, en je je niet verslaapt omdat je tot 's avonds laat met je ándere werk bezig bent geweest, lijdt je werk er dus niet onder. Simpel toch? Moet je wel zorgen dat dat zo is natuurlijk.
In dat geval geef ik je gelijk en ga ik zo langzamerhand zelf maar weer eens wat doen hierquote:Op woensdag 16 december 2009 15:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat ik in het algemeen wil zeggen is dat wanneer een organisatie je echt weg wil hebben, men zich daar op zal richten middels dossiervorming. Men zal alles aangrijpen en geen mens is foutloos, ... met het gevolg dat je zo'n slag uiteindelijk verliest. Dat hele spel heeft niets met eerlijkheid en recht te maken. Geloof me, ik heb dat "spel" te vaak gespeeldCompromis en er samen uitkomen, dat is de sleutel
Ja hier ook. En ik hoorde op de radio dat 't in Arnhem al sneeuwt, dus remlof is al een sneeuwpop aan 't makenquote:Op woensdag 16 december 2009 15:47 schreef MeraViglioSa het volgende:
Hier schijnt al heel de middag de zon.
In Erhnem wel sneeuwquote:Op woensdag 16 december 2009 15:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja hier ook. En ik hoorde op de radio dat 't in Arnhem al sneeuwt, dus remlof is al een sneeuwpop aan 't maken!
hier ligt niet eens een poederlaagjequote:Op woensdag 16 december 2009 16:08 schreef D. het volgende:
[..]
Is het bij jullie voorbij gewaaid?
Een stukkie onder Nijmegen heeft het wel al gesneeuwd
Meer dan poeder is het hier ook niet geweestquote:Op woensdag 16 december 2009 16:13 schreef Laysa het volgende:
[..]
hier ligt niet eens een poederlaagje....en ik hoef er vanavond niet uit dus mag het best wel een beetje sneeuwen van mij
Yepquote:Op woensdag 16 december 2009 16:15 schreef Chanel5 het volgende:
Hier is het ook niet doorgezet maar verwacht vanavond/vannacht wel het e.e.a..
Voor schaatsen geslaagd D.?
Nice, nog ff en je kunt zegebruiken, dat komt helemaal goed!quote:Op woensdag 16 december 2009 16:18 schreef D. het volgende:
[..]
Yep
De Bauer Nike rec skate is het geworden
[ afbeelding ]
Nee joh, vind het wel wat hebben maar nog liever met de kerstquote:Op woensdag 16 december 2009 16:19 schreef Laysa het volgende:
dan morgen maar sneeuw en vannacht....en dan mag het vrijdag wel weer voorbij zijn
Ik heb voor zondag afgesproken om ze te gaan inwijdenquote:Op woensdag 16 december 2009 16:20 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nice, nog ff en je kunt zegebruiken, dat komt helemaal goed!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |