hier ligt niet eens een poederlaagjequote:Op woensdag 16 december 2009 16:08 schreef D. het volgende:
[..]
Is het bij jullie voorbij gewaaid?
Een stukkie onder Nijmegen heeft het wel al gesneeuwd
Meer dan poeder is het hier ook niet geweestquote:Op woensdag 16 december 2009 16:13 schreef Laysa het volgende:
[..]
hier ligt niet eens een poederlaagje....en ik hoef er vanavond niet uit dus mag het best wel een beetje sneeuwen van mij
Yepquote:Op woensdag 16 december 2009 16:15 schreef Chanel5 het volgende:
Hier is het ook niet doorgezet maar verwacht vanavond/vannacht wel het e.e.a..
Voor schaatsen geslaagd D.?
Nice, nog ff en je kunt zegebruiken, dat komt helemaal goed!quote:Op woensdag 16 december 2009 16:18 schreef D. het volgende:
[..]
Yep
De Bauer Nike rec skate is het geworden
[ afbeelding ]
Nee joh, vind het wel wat hebben maar nog liever met de kerstquote:Op woensdag 16 december 2009 16:19 schreef Laysa het volgende:
dan morgen maar sneeuw en vannacht....en dan mag het vrijdag wel weer voorbij zijn
Ik heb voor zondag afgesproken om ze te gaan inwijdenquote:Op woensdag 16 december 2009 16:20 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nice, nog ff en je kunt zegebruiken, dat komt helemaal goed!
Dan doe mij het weekend maarquote:Op woensdag 16 december 2009 16:19 schreef Laysa het volgende:
dan morgen maar sneeuw en vannacht....en dan mag het vrijdag wel weer voorbij zijn
ik ben niet zo van de kouquote:Op woensdag 16 december 2009 16:21 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nee joh, vind het wel wat hebben maar nog liever met de kerst
Ook gezondheid voor Mina danquote:Op woensdag 16 december 2009 16:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
whaha dat was ik niet maar mina......
Leuk!quote:Op woensdag 16 december 2009 16:21 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb voor zondag afgesproken om ze te gaan inwijden
Goeie keus, ik vond dit ook een van de mooistenquote:Op woensdag 16 december 2009 16:18 schreef D. het volgende:
[..]
Yep
[ afbeelding ]
ik had er 3 uitgekozen, er zouden er 2 op voorraad zijn, kwam ik daar was er maar eentje op voorraad.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:31 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Goeie keus, ik vond dit ook een van de mooisten
quote:Op woensdag 16 december 2009 16:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
Morgen krijg ik mijn nieuwe telefoontje met 8MP camera en Schneider-Kreuznach lens![]()
Dus it better be wit tegen die tijd, dan heb ik eens een keer motivatie om naar buiten te gaan
Cute ... , ga je ijsdansenquote:Op woensdag 16 december 2009 16:18 schreef D. het volgende:
[..]
Yep
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |