Zal t maar niet luid zeggen hier, ik heb m al te vaak gezien en me dochter ziet m liefst elke dag....dus ik zeg niksquote:Op woensdag 16 december 2009 20:38 schreef Jian het volgende:
We hebben ook nog Titanic wel tot een uur of 12, voor de liefhebbers
en hoopt ze ook nog steeds op een happy end?quote:Op woensdag 16 december 2009 20:44 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Zal t maar niet luid zeggen hier, ik heb m al te vaak gezien en me dochter ziet m liefst elke dag....dus ik zeg niks
quote:Op woensdag 16 december 2009 20:44 schreef gomi het volgende:
[..]
en hoopt ze ook nog steeds op een happy end?![]()
laters fann
jah ik denk tquote:Op woensdag 16 december 2009 20:44 schreef gomi het volgende:
[..]
en hoopt ze ook nog steeds op een happy end?![]()
laters fann
Na een (leeg bier-)blik naar buiten geworpen te hebben kan ik u verklaren dat er vooralsnog geen reden is tot voorbarige sneeuwpretquote:
Niks bijzonders Teun, gewoon een discussie over de vervuiling van houtkachels en dat ze die allemaal moeten verbiedenquote:Op woensdag 16 december 2009 20:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik weet niet waar het over gaat, maar ik ben het er wel mee eens
In Apeldoorn komt het goed.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Na een (leeg bier-)blik naar buiten geworpen te hebben kan ik u verklaren dat er vooralsnog geen reden is tot voorbarige sneeuwpret
That reminds me, blok hout eropquote:Op woensdag 16 december 2009 20:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Niks bijzonders Teun, gewoon een discussie over de vervuiling van houtkachels en dat ze die allemaal moeten verbiedenmaar je stem is genoteerd
Vast en zeker die Froger, beetje dommig type is datquote:Op woensdag 16 december 2009 20:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
Eén van die Toppers vraagt aan het publiek hoe de sfeer is. De lullo is er zelf; hij ziet en hoort het toch?
Ja doh.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Overigens, hout stoken is CO2 neutraal
froger is een beetje de man achter de toppers toch?quote:Op woensdag 16 december 2009 20:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Vast en zeker die Froger, beetje dommig type is dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |