Of aan de hongerige kindjes in de arme landen denkenquote:Op woensdag 16 december 2009 19:23 schreef FANN het volgende:
![]()
ik ga maar effe afsluiten want als die vent straks komt weet ie niet wat er is.
sjesusen ik heb gewoon koffie geen drank heur...
![]()
tot later...
effe mijn gezicht onder de kouwe kraan
quote:Op woensdag 16 december 2009 19:23 schreef FANN het volgende:![]()
ik ga maar effe afsluiten want als die vent straks komt weet ie niet wat er is.
Dat zou wel lachen zijn, gearresteerd worden en dat dan die vmbo-ers die handboeien niet om kunnen krijgenquote:Op woensdag 16 december 2009 19:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Paste de handboeien van Fann er niet om?
Ja lachen, dat ze die agenten dan rood worden en niet weten wat ze met je moeten.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat zou wel lachen zijn, gearresteerd worden en dat dan die vmbo-ers die handboeien niet om kunnen krijgen
Nee, dat was toch Gert of zo?quote:Op woensdag 16 december 2009 19:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij wilde toch al eens eerder iets filmen, een grap die je in een supermarkt uit wilde halen. Ik weet niet meer wat het precies was, maar dat wilde je ook filmen.
quote:Op woensdag 16 december 2009 19:20 schreef FANN het volgende:
stel ik me so voor als wij nou een relasie hadden snap je...
en jij bent fok verslaafd, dan is dat de enige manier om met jou te communiceren
of zoiets![]()
Nai, en ik denk ook niet dat t komt hoor, alhoewel me collega morgen eerder wil gaan rijden ivm de weersvoorspelling, maar ik moet t nog maar zien....t is wel koud in ieder geval....brrrrr...btw zou die dekselse versabommie nou nooit meer eens langskomen???Zou zonde zijn...quote:Op woensdag 16 december 2009 19:33 schreef Deisyy het volgende:
Haai Babs, sneeuwt het al in Volendam?
Ik zou jou en Gert dus echt nooit door elkaar halenquote:Op woensdag 16 december 2009 19:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, dat was toch Gert of zo?
Dat is ook een bizonder kind, en dat istie
Ja je moet ervan genieten, voor je 't weet is fann weer 6 weken wegquote:
Ik geloof ook niet dat er hier iets gaat vallen en ik ga er zeker niet eerder mijn bed voor uitquote:Op woensdag 16 december 2009 19:36 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nai, en ik denk ook niet dat t komt hoor, alhoewel me collega morgen eerder wil gaan rijden ivm de weersvoorspelling, maar ik moet t nog maar zien....t is wel koud in ieder geval....brrrrr...btw zou die dekselse versabommie nou nooit meer eens langskomen???Zou zonde zijn...
Owwwquote:Op woensdag 16 december 2009 19:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Volgens mij was ik dat niet, al zou ik wel zoiets kunnen doen.
Ze heeft tegenwoordig iets met Coos, die komt ze iedere keer even de groeten doenquote:Op woensdag 16 december 2009 19:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja je moet ervan genieten, voor je 't weet is fann weer 6 weken weg.
quote:Op woensdag 16 december 2009 19:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja je moet ervan genieten, voor je 't weet is fann weer 6 weken maanden weg.
Lekker je kasten weer vol en je hebt niet eens hoeven sjouwenquote:Op woensdag 16 december 2009 19:38 schreef FANN het volgende:
![]()
![]()
![]()
alles is binnen !
ik had net op tijd mijn gezicht weer een beetje in de plooi![]()
ik gaat die zooi opruimen nutis veeeeeeeeeel
doei
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |