Volgens mij wonen er alleen vogels in z'n haar.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:05 schreef Tijgertje. het volgende:
Is trouwens wel de mooiste foto die ik in tijden van hem heb gevonden.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:06 schreef Tijgertje. het volgende:
[ afbeelding ]
En dit is gewoon een fijne natte combo.
Out of bed look.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:05 schreef mstr het volgende:[..]
Volgens mij wonen er alleen vogels in z'n haar.
Ik de hele dag doorquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:07 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat heeft iedereen elke ochtend weer
quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:04 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Wat! Niet gaan zeggen dat hij niet knap is. Want ik weet dat je liegt!
Oh. Ik heb er nog 2.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:09 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Nee, ik heb zes potten l'oreal out of bed look
quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:09 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Nee, ik heb zes potten l'oreal out of bed look
was een aanbieding bij de macro paar weken terug.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:10 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Oh. Ik heb er nog 2.
Ohnee. Remix.
Nee, len doet stom!quote:
Oké.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:11 schreef Schieganger het volgende:
[ afbeelding ]
besides, dit is mijn haar met dat spul, zo ongeorganiseerd is het niet.
Ik zie geen haar.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:11 schreef Schieganger het volgende:
[ afbeelding ]
je ziet geen fuck van je haar manquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:11 schreef Schieganger het volgende:
[ afbeelding ]
Je faalt met bakkebaarden trouwens.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:11 schreef Schieganger het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Omdat ik ze er af heb geschoren, duhquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:13 schreef mstr het volgende:
[..]
Je faalt met bakkebaarden trouwens.
Ik zei al doeiquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:09 schreef Mr.DD het volgende:
ik zei dag
en dat rijmt op als je niet dat zegt dan ga ik overstag
dan komt de giek tegen je pop
en giert het bloed uit zn kop
Poep.
hoi lauquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:14 schreef Tijgertje. het volgende:
Wat zijn jullie toch een lieverds.
Nee, je probeert een deel van je baardgroei tot bakkebaard om te vormen, maar dat heeft tijd nodig.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:14 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Omdat ik ze er af heb geschoren, duh
quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:14 schreef Tijgertje. het volgende:
Wat zijn jullie toch een lieverds.
Nee idioot, ik ben woensdag anar de kapper geweest en heb ze er af laten scheren. Hiervoor had ik ze al flinke sideburns tot aan me onderkaak lopen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, je probeert een deel van je baardgroei tot bakkebaard om te vormen, maar dat heeft tijd nodig.
Zeg jij!quote:
hoe gaat het danquote:
Nee idioot. ik heb gewoon gelijk.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:16 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Nee idioot, ik ben woensdag anar de kapper geweest en heb ze er af laten scheren. Hiervoor had ik ze al flinke sideburns tot aan me onderkaak lopen.
omdat jij in een rolstoel zit denk je dat je een speciaal ras bent?quote:
Iewl.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:16 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Nee idioot, ik ben woensdag anar de kapper geweest en heb ze er af laten scheren. Hiervoor had ik ze al flinke sideburns tot aan me onderkaak lopen.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee idioot. ik heb gewoon gelijk.
Lekker, sideburnsquote:
Ja.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
omdat jij in een rolstoel zit denk je dat je een speciaal ras bent?
quote:
quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
omdat jij in een rolstoel zit denk je dat je een speciaal ras bent?
Volgens mij snap ji jhet gewoon nietquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee idioot. ik heb gewoon gelijk.
Of je moet beter leren lezen, dat kan ook.
quote:
Ban hem, hij lacht me uit.quote:
Als ze maar bijgehouden worden kan het er goed uitzien, als een onchaotisch zooitje is wordt hetquote:
quote:
Ja omdat je niet mee mag doen met de echte spelen. Voor spek en bonen dusquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:18 schreef Len93 het volgende:
[..]
Ja.
Ze hebben zelfs speciale Olympische Spelen voor ons soort, wat wil je dan?
quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:19 schreef Tijgertje. het volgende:
Wesley. Je faalt. Bart heeft gelijk. Anders zou je dat gedeelte wel meescheren.
quote:
Ik heb me niet geschoren op die fotoquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:19 schreef Tijgertje. het volgende:
Wesley. Je faalt. Bart heeft gelijk. Anders zou je dat gedeelte wel meescheren.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:19 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Als ze maar bijgehouden worden kan het er goed uitzien, als een onchaotisch zooitje is wordt hetidd.
Ja, met een rolstoel zwemmen gaat zo moeilijk.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja omdat je niet mee mag doen met de echte spelen. Voor spek en bonen dus
Ik vind dit een hele vermoeiende discussie.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:20 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ik heb me niet geschoren op die foto
Doei.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:21 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ik vind dit een hele vermoeiende discussie.
Nee, zo ene computernerd als jij dan.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja omdat je niet mee mag doen met de echte spelen. Voor spek en bonen dus
Ik zag nu wat jullie bedoeldenquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:21 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ik vind dit een hele vermoeiende discussie.
gaat ie roesten HAHAAHAHAquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:20 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, met een rolstoel zwemmen gaat zo moeilijk.
Zo. Hehe, het duurde even.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:22 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ik zag nu wat jullie bedoelden
Ja daar moet het nog bijgroeien, tot aan me oorlel ongeveer, maar had het er helemaal afgehaald.
Ik mod alleen op KLBquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:21 schreef Len93 het volgende:
[..]
Nee, zo ene computernerd als jij dan.
"KOM JONGENS, IK GA 3 SUBFORA ONDERHOUDEN 'KAY?!?!"
En dan ook nog kunnen meeten, dat zegt wel wat over de uitvoering.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:21 schreef Tijgertje. het volgende:
WOW. Ik zie nu pas dat dat plaatje beweegt.
Nou danquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:22 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ik zag nu wat jullie bedoelden
Ja daar moet het nog bijgroeien, tot aan me oorlel ongeveer, maar had het er helemaal afgehaald.
Betekent niet dat ik faal met bakkebaarden groeien, als ik me drie weken niet scheer zie ik eruit als een bewoner van mongoliëquote:
quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:20 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, met een rolstoel zwemmen gaat zo moeilijk.
Dat is gelijk aan drie subfora.quote:
dat zeg ik, je moet beter lezenquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:24 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Betekent niet dat ik faal met bakkebaarden groeien, als ik me drie weken niet scheer zie ik eruit als een bewoner van mongolië
HAHAHAA EEN MONGOOL!
voordat iemand anders hem maakt.
Natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:22 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Jordy, kan je niet gewoon een geen opdonderen?
Dankje.
JA WAT.quote:
Ik ben een heethoofd, ik lees vaak langs dingen heenquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
dat zeg ik, je moet beter lezen
Daar waren wij ook al achtergekomenquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:26 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ik ben een heethoofd, ik lees vaak langs dingen heen
Tis al goequote:Op zaterdag 12 december 2009 23:26 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ik ben een heethoofd, ik lees vaak langs dingen heen
boks ouwequote:
Ken je touwklimmen op school?quote:
Dat is serieus wel vet. Dat dat mogelijk is bedoel ik dan hequote:Op zaterdag 12 december 2009 23:27 schreef Len93 het volgende:
[..]
Ken je touwklimmen op school?
Daar doe ik serieus in mijn sportrolstoel aan mee.
*boks*quote:
Dat gaat meer om 't pronken dat ik toch wel wat kracht bezit en daarmee hoop chicks van mijn leeftijd te hosselen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat is serieus wel vet. Dat dat mogelijk is bedoel ik dan he.
Ik had al moeite het twee dagen in een rolstoel uit te halen, laat een heel leven. Respect.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:29 schreef Len93 het volgende:
[..]
Dat gaat meer om 't pronken dat ik toch wel wat kracht bezit en daarmee hoop chicks van mijn leeftijd te hosselen.
De laatste keer tyfde ik alleen naar beneden bovenop zo'n chick, brak d'r rug.. maar we doen nu wel race-jes samen.
Heb respect voor Nijn.quote:
ja hij heeft weinig keus hequote:Op zaterdag 12 december 2009 23:30 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ik had al moeite het twee dagen in een rolstoel uit te halen, laat een heel leven. Respect.
En dit soort reacties, heerlijk wanneer mensen een bruine neus bij je halen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:30 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ik had al moeite het twee dagen in een rolstoel uit te halen, laat een heel leven. Respect.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 16 december 2009 16:29 schreef Tijgertje. het volgende:
Aandachtshoer.
Wtf? Je hebt haar rug gebrokenquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:29 schreef Len93 het volgende:
[..]
Dat gaat meer om 't pronken dat ik toch wel wat kracht bezit en daarmee hoop chicks van mijn leeftijd te hosselen.
De laatste keer tyfde ik alleen naar beneden bovenop zo'n chick, brak d'r rug.. maar we doen nu wel race-jes samen.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:31 schreef Len93 het volgende:
[..]
En dit soort reacties, heerlijk wanneer mensen een bruine neus bij je halen.Beter dat het een grapje is anders trap ik je uit je stoel en duw ik je stoel weg en laat ik je naar de trein kruipen, BITCH!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.grapje, Len
Moest ze maar niet mijn nummer vragen.quote:
Nee konijn. Ik heb niets met swarmaquote:
HAHAHAHAHAquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:32 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Beter dat het een grapje is anders trap ik je uit je stoel en duw ik je stoel weg en laat ik je naar de trein kruipen, BITCH!grapje, Len
Kom op, beledig me 'ns wat beter.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:32 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Beter dat het een grapje is anders trap ik je uit je stoel en duw ik je stoel weg en laat ik je naar de trein kruipen, BITCH!grapje, Len
Dat geef ik altijd gewoon ipv meisjes hun rug te brekenquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:33 schreef Len93 het volgende:
[..]
Moest ze maar niet mijn nummer vragen.
wanneer vragen ze jou nou om je nummerquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat geef ik altijd gewoon ipv meisjes hun rug te breken
Zou ik dan wel een vriendin krijgen?quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat geef ik altijd gewoon ipv meisjes hun rug te breken
het spijt mequote:Op zaterdag 12 december 2009 23:33 schreef nijnja het volgende:
[..]
Nee konijn. Ik heb niets met swarma
Zeg jij maar niksquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
wanneer vragen ze jou nou om je nummer
Kownijn.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:33 schreef nijnja het volgende:
[..]
Nee konijn. Ik heb niets met swarma
Mag ik jouw nummer? Je beledigde die damesfiets.quote:
Hey, ik weet m'n eigen nummer niet eensquote:
wedden dat jij gewoon in je rolstoel blijft zitten als je gaat neuken.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:37 schreef Len93 het volgende:
[..]
Mag ik jouw nummer? Je beledigde die damesfiets.
Ik ook nietquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hey, ik weet m'n eigen nummer niet eens
Damesfiets?quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:37 schreef Len93 het volgende:
[..]
Mag ik jouw nummer? Je beledigde die damesfiets.
Boksquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hey, ik weet m'n eigen nummer niet eens
Mja jij wacht gewoon tot de laatste tram vertrokken isquote:
Rolstoel seks, en op haar hoogtepunt een wheelie doen dat ze keihard met d'r kop tegen de muur ramt.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
wedden dat jij gewoon in je rolstoel blijft zitten als je gaat neuken.![]()
"ja dat is makkelijker"
terwijl je gewoon te lui bent om dan uit je stoel te komen
Mja, of ik pak de nachtbus.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Mja jij wacht gewoon tot de laatste tram vertrokken is
Je moet hem ook op de rem zetten.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:39 schreef Len93 het volgende:
[..]
Rolstoel seks, en op haar hoogtepunt een wheelie doen dat ze keihard met d'r kop tegen de muur ramt.
Oma-fiets, weet ik hoe die krengen heten.quote:
nachtbussen in rotterdamquote:
Maar dat haalt dat 'Bonk!' effect eruit.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je moet hem ook op de rem zetten.
laat je je banden leeglopen. kei ruig man!quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:40 schreef Len93 het volgende:
[..]
Maar dat haalt dat 'Bonk!' effect eruit.
Ik snap er echt geen fuck van Jessiequote:Op zaterdag 12 december 2009 23:40 schreef Len93 het volgende:
[..]
Oma-fiets, weet ik hoe die krengen heten.
IK FIETS NAMELIJK NIET, BWAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.
Hoe weet je dat?quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
nachtbussen in rotterdam
Zo perfect zijn die niet.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
nachtbussen in rotterdam
Idd, zit dat ding weer half volquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:41 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Zo perfect zijn die niet.
Kankerjosties die gaan rellen zodat er 8 man politie die bus in moet.
The fuck?quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik snap er echt geen fuck van Jessie
eenschquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
nachtbussen in rotterdam
Nog nooit problemen gehad, en ik ben best vaak s'nachts in Rotterdam op zo'n bus gestapt.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:41 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Wij hadden gisteren toch ook de nachtbus in 010?quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd, zit dat ding weer half vol
Rollergirl - Dear Jessie.quote:
Hey, hier rijden na half 12 geen bussen meerquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:41 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Mja, dat was meer een NS-nachtbusquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:43 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Wij hadden gisteren toch ook de nachtbus in 010?
JAquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoe weet je dat?
-edit- Oh, de BobBus ofzoJa
geil wijf mangquote:
quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:41 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Daar gaat mijn laatste beetje zelfrespect.quote:
Heb er voorderest ook niet vaak problemen mee.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:42 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Nog nooit problemen gehad, en ik ben best vaak s'nachts in Rotterdam op zo'n bus gestapt.
Wie had jij ook alweer op schoot?quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
JAmet rein toen
en jordy en AK lis
suckt idd,. welke moet jij pakken dan?quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:45 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Heb er voorderest ook niet vaak problemen mee.
Maar vorige week ging de buschauffeur samen met een paar lijers rellen, en toen kwam er 8 politie binnen plus 2 mensen van de RET. We hebben een halfuur stil gestaan bij Weena.
Heel vervelend.
Dat doen taxi's ook.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:47 schreef Tijgertje. het volgende:
Wel prettig dat ik heel de nacht gewoon voor mn huis afgezet kan worden.
had ik iemand op mijn schoot?quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wie had jij ook alweer op schoot?
AK toch? Ik dacht dat wij de rest pwnden? Of was dat Rein?quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
had ik iemand op mijn schoot?
Je moeder!quote:
OW WACHTquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
AK toch? Ik dacht dat wij de rest pwnden? Of was dat Rein?
Rollertaxi'squote:Op zaterdag 12 december 2009 23:48 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Die pak ik alleen als ik heel snel thuis wil zijn, taxis zijn duurder dan de nachtbus.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
OW WACHTJA
ik weet het weer
![]()
Dat bedoelde ikquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:49 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft de taart gemaakt, ja.
Jaquote:
Was dit die kutopmerking?quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:50 schreef Schieganger het volgende:
[..]
goedkoper?
Jullie lammerds hebben alle voordelen
nou inderdaadquote:
neuh, ik maak geen kutopmerkingen naar invaliden, dat is niet lief. Als ik je echt wou beledigen liet ik je wel janken.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:51 schreef Len93 het volgende:
[..]
Was dit die kutopmerking?
-1
--
Maar ik geloof dat ik zo'n pasje heb ergens, voor 0,10 cent per km door heel Nederland, met een maximum van 200km per heen en terug.
Bluf.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:52 schreef Schieganger het volgende:
[..]
neuh, ik maak geen kutopmerkingen naar invaliden, dat is niet lief. Als ik je echt wou beledigen liet ik je wel janken.
Dat was pas later manquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
nou inderdaad
en daarom heb jij het hoogtepunt gemist
iddquote:
quote:
KANKER WAAR IS MIJN SOKquote:
Penissok?quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
KANKER WAAR IS MIJN SOK![]()
quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
KANKER WAAR IS MIJN SOK![]()
hij is helemaal niet verlamdquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:54 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Maar even serieus, hoezo ben je verlamd geraakt?
Peniskoker.quote:
één van de beterequote:Op zaterdag 12 december 2009 23:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik blijf die meet fucking geniaal vinden
hij zit in een rolstoel omdat het zo leuk is?quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
hij is helemaal niet verlamd
Idd, dan had hij tenminste nog een been gehad!quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
hij is helemaal niet verlamd
quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:55 schreef Schieganger het volgende:
[..]
hij zit in een rolstoel omdat het zo leuk is?
ja, het is een lui varken.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:55 schreef Schieganger het volgende:
[..]
hij zit in een rolstoel omdat het zo leuk is?
Len's Topique, waar niet op teentjes getrapt wordt.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:54 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Maar even serieus, hoezo ben je verlamd geraakt?
preciesquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd, dan had hij tenminste nog een been gehad!
Juhquote:
quote:
bij rena thuis?quote:
wat was je score swa!quote:
Nostalgie. <3quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
bij rena thuis?![]()
was dat toen met lis, dat ze zo ziek was?
hahahaha het was erg gezellig!quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
wat was je score swa!
noshit dudequote:Op zaterdag 12 december 2009 23:57 schreef Len93 het volgende:
En nee, ik had geen idee waar het overging.
Idd. En Lis ook niet helemaal 100 (hihi 100 Blax0r)quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
bij rena thuis?![]()
was dat toen met lis, dat ze zo ziek was?
met bowlen gek! hoe veel punten had jequote:Op zaterdag 12 december 2009 23:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
hahahaha het was erg gezellig!
BWHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:58 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ik heb het nu gelezen. Flinke wagen geweest dan.
Ah well, keep ya leg up zeg ik altijd!
Zet eens MTV aan!quote:
230!quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
met bowlen gek! hoe veel punten had je
Daar ging het niet omquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
met bowlen gek! hoe veel punten had je
quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd. En Lis ook niet helemaal 100 (hihi 100 Blax0r)
eg wel!quote:
je kan ook gewoon kansloze opmerkingen maken he...quote:Op zondag 13 december 2009 00:00 schreef Schieganger het volgende:
[..]
ik weet hoe je ermee omgaat dus ik hoef me niet in te houden, dat vind ik tof van je
Ik denk dat de laatste keer dat je aan het handkarren was je per ongeluk je humor d'ruit getrokken hebt want het is om te huilen.quote:Op zondag 13 december 2009 00:00 schreef Schieganger het volgende:
[..]
ik weet hoe je ermee omgaat dus ik hoef me niet in te houden, dat vind ik tof van je
tis kansloos als die er problemen mee heeft, maar tis duidelijk dat hij er ook om kan lachen.quote:Op zondag 13 december 2009 00:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
je kan ook gewoon kansloze opmerkingen maken he...
Juhquote:Op zondag 13 december 2009 00:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
![]()
was ook een goeie als ik de verhalen toen zo hoorde
Dan zou ik humor gehad moeten hebbenquote:Op zondag 13 december 2009 00:02 schreef Len93 het volgende:
[..]
Ik denk dat de laatste keer dat je aan het handkarren was je per ongeluk je humor d'ruit getrokken hebt want het is om te huilen.
quote:Op zondag 13 december 2009 00:02 schreef Tijgertje. het volgende:
Volgens mij gaat mn laptop me straks elektrocuteren.
Hij gaf een schok. En het voelt bij elke toets die ik indruk alsof hij onder spanning staat.
echt,. neem van mij aan. Om jouw posts, moest niemand lachen. en zeker len niet.quote:Op zondag 13 december 2009 00:02 schreef Schieganger het volgende:
[..]
tis kansloos als die er problemen mee heeft, maar tis duidelijk dat hij er ook om kan lachen.
Toen zat lis ongeveer nog op het toiletquote:Op zondag 13 december 2009 00:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JuhIk moest weer om 7 uur weg die morgen ofzo, op naar practicum
bekend iets. Ik ben zo statisch als maar kan en krijg altijd van macbook pro's stroomschokken.quote:Op zondag 13 december 2009 00:02 schreef Tijgertje. het volgende:
Hij gaf een schok. En het voelt bij elke toets die ik indruk alsof hij onder spanning staat.
Nohquote:Op zondag 13 december 2009 00:02 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ik vind FF niet zo heel erg leuk.
Spannendquote:Op zondag 13 december 2009 00:02 schreef Tijgertje. het volgende:
En je vergeet nog dr garage met die spacende auto, het bellen van Oshiro en de schapenquote:Op zondag 13 december 2009 00:03 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Toen zat lis ongeveer nog op het toilet
Ging ik jumpen.
En speelden we piano midden in de nacht toen jordy en rena naar beneden kwamen gestormd
quote:Op zondag 13 december 2009 00:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
echt,. neem van mij aan. Om jouw posts, moest niemand lachen. en zeker len niet.
quote:Op zondag 13 december 2009 00:03 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ging ik jumpen.
En speelden we piano midden in de nacht toen jordy en rena naar beneden kwamen gestormd
Oeh, heb ik ook een keer gehad. Even goed aarden. Kijk ook of je zelf niet geladen bent. Opnieuw aan het stroom hangen en de verwarming even aanrakenquote:Op zondag 13 december 2009 00:02 schreef Tijgertje. het volgende:
quote:Op zondag 13 december 2009 00:04 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ja. Sorry.
Dus ik schakel even over naar TMF in de mix.
nee, wij ook niet om jou hoorquote:
Len is met een hoofdletter.quote:Op zondag 13 december 2009 00:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
echt,. neem van mij aan. Om jouw posts, moest niemand lachen. en zeker len niet.
Ok. Ga maar stappen slapen rukken of zo. Fijne avondquote:
Dat moet geweldig geweest zijnquote:Op zondag 13 december 2009 00:03 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ging ik jumpen.
Done.quote:Op zondag 13 december 2009 00:04 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Oeh, heb ik ook een keer gehad. Even goed aarden. Kijk ook of je zelf niet geladen bent. Opnieuw aan het stroom hangen en de verwarming even aanrakenOf even op een andere ondergrond gaan staan
houd je bek, heb ik jou wat gevraagd?quote:Op zondag 13 december 2009 00:05 schreef Len93 het volgende:
[..]
Len is met een hoofdletter.
You're welcome.
Kom dan.quote:Op zondag 13 december 2009 00:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
houd je bek, heb ik jou wat gevraagd?
didn't expect ya tooquote:Op zondag 13 december 2009 00:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
nee, wij ook niet om jou hoor
Wat ga je doen danquote:
smeerlapquote:
New Kids on the Block quotes.quote:
Ik zit op precies de goeie hoogte om je een blowjob te geven.quote:Op zondag 13 december 2009 00:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wat ga je doen danover m'n tenen rijden?
jaahaa ik stop alquote:
Met mijn groene woagen zo plop tegen je aan! 110 paarden over je heenquote:
Ja, jouw posts ook.quote:Op zondag 13 december 2009 00:07 schreef Schieganger het volgende:
blegh, Franz Ferdinand... alles klinkt hetzelfde.
Hihi.quote:
Franz Ferdinand heeft het wat dat betreft wel beter bekeken. Die heeft tenminste nog wat gedaan met zijn tekortkoming.quote:
nehh doe maar nietquote:Op zondag 13 december 2009 00:07 schreef Len93 het volgende:
[..]
Ik zit op precies de goeie hoogte om je een blowjob te geven.
quote:Op zondag 13 december 2009 00:08 schreef Onorgineel het volgende:
Een vriend van me is stoned, er is iets gebeurd en hij kan alleen maar 'Arme kim' zeggen wtf
Ik vind dat soort mensen altijd zo fucking kei stoer jeweet!quote:Op zondag 13 december 2009 00:08 schreef Onorgineel het volgende:
Een vriend van me is stoned, er is iets gebeurd en hij kan alleen maar 'Arme kim' zeggen wtf
Let op 't bericht een paar berichten d'ronder.quote:
ja he, lekker stoned worden enzoquote:Op zondag 13 december 2009 00:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik vind dat soort mensen altijd zo fucking kei stoer jeweet!
quote:Op zondag 13 december 2009 00:07 schreef Len93 het volgende:
[..]
New Kids on the Block quotes.
[..]
Ik zit op precies de goeie hoogte om je een blowjob te geven.
kloptquote:Op zondag 13 december 2009 00:08 schreef Bravebart het volgende:
Je gedraagt je als een huidige-PUB-er. Dat ben je onwaardig.
Hij scrolt er nu langs denk ik.quote:Op zondag 13 december 2009 00:09 schreef Len93 het volgende:
[..]
Let op 't bericht een paar berichten d'ronder.
Zolang ik in het dagelijkse leven goed sta en genoeg geld verdien om te leven maakt het me niet uit wat volgens jullie mijn tekortkoming isquote:Op zondag 13 december 2009 00:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Franz Ferdinand heeft het wat dat betreft wel beter bekeken. Die heeft tenminste nog wat gedaan met zijn tekortkoming.
Als jij helpt.quote:
Pics van Kim?quote:Op zondag 13 december 2009 00:08 schreef Onorgineel het volgende:
Nice.quote:Op zondag 13 december 2009 00:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
klopt![]()
ik ga nu weer posten zoals ik altijd doe
Ik wilde dus:quote:
Idd.quote:
Dat heb ik dus ookquote:Op zondag 13 december 2009 00:10 schreef Len93 het volgende:
[..]
Als jij helpt.
Ik zie bijna geen avatar's, de jouwe bijvoorbeeld niet.
Ben ik ook best benieuwd naar. Eerst was het zo van, jaaa ik ga kim zien misschien word het mn vriendin blabla en nu ditquote:
Ik hekel mensen zonder een beetje zelfkennis en enig empathie.quote:Op zondag 13 december 2009 00:10 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Zolang ik in het dagelijkse leven goed sta en genoeg geld verdien om te leven maakt het me niet uit wat volgens jullie mijn tekortkoming is
quote:Op zondag 13 december 2009 00:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik hekel mensen zonder een beetje zelfkennis en enig empathie.
zelfkennis heb ik genoeg, empathie is een zwakte.quote:Op zondag 13 december 2009 00:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik hekel mensen zonder een beetje zelfkennis en enig empathie.
Nooh ik was stoned manquote:Op zondag 13 december 2009 00:09 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
ja he, lekker stoned worden enzo
Empathie is win.quote:Op zondag 13 december 2009 00:12 schreef Schieganger het volgende:
[..]
zelfkennis heb ik genoeg, empathie is een zwakte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |