*boks*quote:
Dat gaat meer om 't pronken dat ik toch wel wat kracht bezit en daarmee hoop chicks van mijn leeftijd te hosselen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat is serieus wel vet. Dat dat mogelijk is bedoel ik dan he.
Ik had al moeite het twee dagen in een rolstoel uit te halen, laat een heel leven. Respect.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:29 schreef Len93 het volgende:
[..]
Dat gaat meer om 't pronken dat ik toch wel wat kracht bezit en daarmee hoop chicks van mijn leeftijd te hosselen.
De laatste keer tyfde ik alleen naar beneden bovenop zo'n chick, brak d'r rug.. maar we doen nu wel race-jes samen.
Heb respect voor Nijn.quote:
ja hij heeft weinig keus hequote:Op zaterdag 12 december 2009 23:30 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ik had al moeite het twee dagen in een rolstoel uit te halen, laat een heel leven. Respect.
En dit soort reacties, heerlijk wanneer mensen een bruine neus bij je halen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:30 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ik had al moeite het twee dagen in een rolstoel uit te halen, laat een heel leven. Respect.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 16 december 2009 16:29 schreef Tijgertje. het volgende:
Aandachtshoer.
Wtf? Je hebt haar rug gebrokenquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:29 schreef Len93 het volgende:
[..]
Dat gaat meer om 't pronken dat ik toch wel wat kracht bezit en daarmee hoop chicks van mijn leeftijd te hosselen.
De laatste keer tyfde ik alleen naar beneden bovenop zo'n chick, brak d'r rug.. maar we doen nu wel race-jes samen.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:31 schreef Len93 het volgende:
[..]
En dit soort reacties, heerlijk wanneer mensen een bruine neus bij je halen.Beter dat het een grapje is anders trap ik je uit je stoel en duw ik je stoel weg en laat ik je naar de trein kruipen, BITCH!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.grapje, Len
Moest ze maar niet mijn nummer vragen.quote:
Nee konijn. Ik heb niets met swarmaquote:
HAHAHAHAHAquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:32 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Beter dat het een grapje is anders trap ik je uit je stoel en duw ik je stoel weg en laat ik je naar de trein kruipen, BITCH!grapje, Len
Kom op, beledig me 'ns wat beter.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:32 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Beter dat het een grapje is anders trap ik je uit je stoel en duw ik je stoel weg en laat ik je naar de trein kruipen, BITCH!grapje, Len
Dat geef ik altijd gewoon ipv meisjes hun rug te brekenquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:33 schreef Len93 het volgende:
[..]
Moest ze maar niet mijn nummer vragen.
wanneer vragen ze jou nou om je nummerquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat geef ik altijd gewoon ipv meisjes hun rug te breken
Zou ik dan wel een vriendin krijgen?quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat geef ik altijd gewoon ipv meisjes hun rug te breken
het spijt mequote:Op zaterdag 12 december 2009 23:33 schreef nijnja het volgende:
[..]
Nee konijn. Ik heb niets met swarma
Zeg jij maar niksquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
wanneer vragen ze jou nou om je nummer
Kownijn.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:33 schreef nijnja het volgende:
[..]
Nee konijn. Ik heb niets met swarma
Mag ik jouw nummer? Je beledigde die damesfiets.quote:
Hey, ik weet m'n eigen nummer niet eensquote:
wedden dat jij gewoon in je rolstoel blijft zitten als je gaat neuken.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:37 schreef Len93 het volgende:
[..]
Mag ik jouw nummer? Je beledigde die damesfiets.
Ik ook nietquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hey, ik weet m'n eigen nummer niet eens
Damesfiets?quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:37 schreef Len93 het volgende:
[..]
Mag ik jouw nummer? Je beledigde die damesfiets.
Boksquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hey, ik weet m'n eigen nummer niet eens
Mja jij wacht gewoon tot de laatste tram vertrokken isquote:
Rolstoel seks, en op haar hoogtepunt een wheelie doen dat ze keihard met d'r kop tegen de muur ramt.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
wedden dat jij gewoon in je rolstoel blijft zitten als je gaat neuken.![]()
"ja dat is makkelijker"
terwijl je gewoon te lui bent om dan uit je stoel te komen
Mja, of ik pak de nachtbus.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Mja jij wacht gewoon tot de laatste tram vertrokken is
Je moet hem ook op de rem zetten.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:39 schreef Len93 het volgende:
[..]
Rolstoel seks, en op haar hoogtepunt een wheelie doen dat ze keihard met d'r kop tegen de muur ramt.
Oma-fiets, weet ik hoe die krengen heten.quote:
nachtbussen in rotterdamquote:
Maar dat haalt dat 'Bonk!' effect eruit.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je moet hem ook op de rem zetten.
laat je je banden leeglopen. kei ruig man!quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:40 schreef Len93 het volgende:
[..]
Maar dat haalt dat 'Bonk!' effect eruit.
Ik snap er echt geen fuck van Jessiequote:Op zaterdag 12 december 2009 23:40 schreef Len93 het volgende:
[..]
Oma-fiets, weet ik hoe die krengen heten.
IK FIETS NAMELIJK NIET, BWAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.
Hoe weet je dat?quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
nachtbussen in rotterdam
Zo perfect zijn die niet.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
nachtbussen in rotterdam
Idd, zit dat ding weer half volquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:41 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Zo perfect zijn die niet.
Kankerjosties die gaan rellen zodat er 8 man politie die bus in moet.
The fuck?quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik snap er echt geen fuck van Jessie
eenschquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
nachtbussen in rotterdam
Nog nooit problemen gehad, en ik ben best vaak s'nachts in Rotterdam op zo'n bus gestapt.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:41 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Wij hadden gisteren toch ook de nachtbus in 010?quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd, zit dat ding weer half vol
Rollergirl - Dear Jessie.quote:
Hey, hier rijden na half 12 geen bussen meerquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:41 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Mja, dat was meer een NS-nachtbusquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:43 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Wij hadden gisteren toch ook de nachtbus in 010?
JAquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoe weet je dat?
-edit- Oh, de BobBus ofzoJa
geil wijf mangquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |