wedden dat jij gewoon in je rolstoel blijft zitten als je gaat neuken.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:37 schreef Len93 het volgende:
[..]
Mag ik jouw nummer? Je beledigde die damesfiets.
Ik ook nietquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hey, ik weet m'n eigen nummer niet eens
Damesfiets?quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:37 schreef Len93 het volgende:
[..]
Mag ik jouw nummer? Je beledigde die damesfiets.
Boksquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hey, ik weet m'n eigen nummer niet eens
Mja jij wacht gewoon tot de laatste tram vertrokken isquote:
Rolstoel seks, en op haar hoogtepunt een wheelie doen dat ze keihard met d'r kop tegen de muur ramt.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
wedden dat jij gewoon in je rolstoel blijft zitten als je gaat neuken.![]()
"ja dat is makkelijker"
terwijl je gewoon te lui bent om dan uit je stoel te komen
Mja, of ik pak de nachtbus.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Mja jij wacht gewoon tot de laatste tram vertrokken is
Je moet hem ook op de rem zetten.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:39 schreef Len93 het volgende:
[..]
Rolstoel seks, en op haar hoogtepunt een wheelie doen dat ze keihard met d'r kop tegen de muur ramt.
Oma-fiets, weet ik hoe die krengen heten.quote:
nachtbussen in rotterdamquote:
Maar dat haalt dat 'Bonk!' effect eruit.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je moet hem ook op de rem zetten.
laat je je banden leeglopen. kei ruig man!quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:40 schreef Len93 het volgende:
[..]
Maar dat haalt dat 'Bonk!' effect eruit.
Ik snap er echt geen fuck van Jessiequote:Op zaterdag 12 december 2009 23:40 schreef Len93 het volgende:
[..]
Oma-fiets, weet ik hoe die krengen heten.
IK FIETS NAMELIJK NIET, BWAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.
Hoe weet je dat?quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
nachtbussen in rotterdam
Zo perfect zijn die niet.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
nachtbussen in rotterdam
Idd, zit dat ding weer half volquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:41 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Zo perfect zijn die niet.
Kankerjosties die gaan rellen zodat er 8 man politie die bus in moet.
The fuck?quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik snap er echt geen fuck van Jessie
eenschquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
nachtbussen in rotterdam
Nog nooit problemen gehad, en ik ben best vaak s'nachts in Rotterdam op zo'n bus gestapt.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:41 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Wij hadden gisteren toch ook de nachtbus in 010?quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd, zit dat ding weer half vol
Rollergirl - Dear Jessie.quote:
Hey, hier rijden na half 12 geen bussen meerquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:41 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Mja, dat was meer een NS-nachtbusquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:43 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Wij hadden gisteren toch ook de nachtbus in 010?
JAquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoe weet je dat?
-edit- Oh, de BobBus ofzoJa
geil wijf mangquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |