Ik vind dit een hele vermoeiende discussie.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:20 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ik heb me niet geschoren op die foto
Doei.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:21 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ik vind dit een hele vermoeiende discussie.
Nee, zo ene computernerd als jij dan.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja omdat je niet mee mag doen met de echte spelen. Voor spek en bonen dus
Ik zag nu wat jullie bedoeldenquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:21 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ik vind dit een hele vermoeiende discussie.
gaat ie roesten HAHAAHAHAquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:20 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, met een rolstoel zwemmen gaat zo moeilijk.
Zo. Hehe, het duurde even.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:22 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ik zag nu wat jullie bedoelden
Ja daar moet het nog bijgroeien, tot aan me oorlel ongeveer, maar had het er helemaal afgehaald.
Ik mod alleen op KLBquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:21 schreef Len93 het volgende:
[..]
Nee, zo ene computernerd als jij dan.
"KOM JONGENS, IK GA 3 SUBFORA ONDERHOUDEN 'KAY?!?!"
En dan ook nog kunnen meeten, dat zegt wel wat over de uitvoering.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:21 schreef Tijgertje. het volgende:
WOW. Ik zie nu pas dat dat plaatje beweegt.
Nou danquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:22 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ik zag nu wat jullie bedoelden
Ja daar moet het nog bijgroeien, tot aan me oorlel ongeveer, maar had het er helemaal afgehaald.
Betekent niet dat ik faal met bakkebaarden groeien, als ik me drie weken niet scheer zie ik eruit als een bewoner van mongoliëquote:
quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:20 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, met een rolstoel zwemmen gaat zo moeilijk.
Dat is gelijk aan drie subfora.quote:
dat zeg ik, je moet beter lezenquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:24 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Betekent niet dat ik faal met bakkebaarden groeien, als ik me drie weken niet scheer zie ik eruit als een bewoner van mongolië
HAHAHAA EEN MONGOOL!
voordat iemand anders hem maakt.
Natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:22 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Jordy, kan je niet gewoon een geen opdonderen?
Dankje.
JA WAT.quote:
Ik ben een heethoofd, ik lees vaak langs dingen heenquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
dat zeg ik, je moet beter lezen
Daar waren wij ook al achtergekomenquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:26 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ik ben een heethoofd, ik lees vaak langs dingen heen
Tis al goequote:Op zaterdag 12 december 2009 23:26 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ik ben een heethoofd, ik lees vaak langs dingen heen
boks ouwequote:
Ken je touwklimmen op school?quote:
Dat is serieus wel vet. Dat dat mogelijk is bedoel ik dan hequote:Op zaterdag 12 december 2009 23:27 schreef Len93 het volgende:
[..]
Ken je touwklimmen op school?
Daar doe ik serieus in mijn sportrolstoel aan mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |