Nee idioot, ik ben woensdag anar de kapper geweest en heb ze er af laten scheren. Hiervoor had ik ze al flinke sideburns tot aan me onderkaak lopen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, je probeert een deel van je baardgroei tot bakkebaard om te vormen, maar dat heeft tijd nodig.
Zeg jij!quote:
hoe gaat het danquote:
Nee idioot. ik heb gewoon gelijk.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:16 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Nee idioot, ik ben woensdag anar de kapper geweest en heb ze er af laten scheren. Hiervoor had ik ze al flinke sideburns tot aan me onderkaak lopen.
omdat jij in een rolstoel zit denk je dat je een speciaal ras bent?quote:
Iewl.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:16 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Nee idioot, ik ben woensdag anar de kapper geweest en heb ze er af laten scheren. Hiervoor had ik ze al flinke sideburns tot aan me onderkaak lopen.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee idioot. ik heb gewoon gelijk.
Lekker, sideburnsquote:
Ja.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
omdat jij in een rolstoel zit denk je dat je een speciaal ras bent?
quote:
quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
omdat jij in een rolstoel zit denk je dat je een speciaal ras bent?
Volgens mij snap ji jhet gewoon nietquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee idioot. ik heb gewoon gelijk.
Of je moet beter leren lezen, dat kan ook.
quote:
Ban hem, hij lacht me uit.quote:
Als ze maar bijgehouden worden kan het er goed uitzien, als een onchaotisch zooitje is wordt hetquote:
quote:
Ja omdat je niet mee mag doen met de echte spelen. Voor spek en bonen dusquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:18 schreef Len93 het volgende:
[..]
Ja.
Ze hebben zelfs speciale Olympische Spelen voor ons soort, wat wil je dan?
quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:19 schreef Tijgertje. het volgende:
Wesley. Je faalt. Bart heeft gelijk. Anders zou je dat gedeelte wel meescheren.
quote:
Ik heb me niet geschoren op die fotoquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:19 schreef Tijgertje. het volgende:
Wesley. Je faalt. Bart heeft gelijk. Anders zou je dat gedeelte wel meescheren.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:19 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Als ze maar bijgehouden worden kan het er goed uitzien, als een onchaotisch zooitje is wordt hetidd.
Ja, met een rolstoel zwemmen gaat zo moeilijk.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja omdat je niet mee mag doen met de echte spelen. Voor spek en bonen dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |