tis kansloos als die er problemen mee heeft, maar tis duidelijk dat hij er ook om kan lachen.quote:Op zondag 13 december 2009 00:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
je kan ook gewoon kansloze opmerkingen maken he...
Juhquote:Op zondag 13 december 2009 00:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
![]()
was ook een goeie als ik de verhalen toen zo hoorde
Dan zou ik humor gehad moeten hebbenquote:Op zondag 13 december 2009 00:02 schreef Len93 het volgende:
[..]
Ik denk dat de laatste keer dat je aan het handkarren was je per ongeluk je humor d'ruit getrokken hebt want het is om te huilen.
quote:Op zondag 13 december 2009 00:02 schreef Tijgertje. het volgende:
Volgens mij gaat mn laptop me straks elektrocuteren.
Hij gaf een schok. En het voelt bij elke toets die ik indruk alsof hij onder spanning staat.
echt,. neem van mij aan. Om jouw posts, moest niemand lachen. en zeker len niet.quote:Op zondag 13 december 2009 00:02 schreef Schieganger het volgende:
[..]
tis kansloos als die er problemen mee heeft, maar tis duidelijk dat hij er ook om kan lachen.
Toen zat lis ongeveer nog op het toiletquote:Op zondag 13 december 2009 00:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JuhIk moest weer om 7 uur weg die morgen ofzo, op naar practicum
bekend iets. Ik ben zo statisch als maar kan en krijg altijd van macbook pro's stroomschokken.quote:Op zondag 13 december 2009 00:02 schreef Tijgertje. het volgende:
Hij gaf een schok. En het voelt bij elke toets die ik indruk alsof hij onder spanning staat.
Nohquote:Op zondag 13 december 2009 00:02 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ik vind FF niet zo heel erg leuk.
Spannendquote:Op zondag 13 december 2009 00:02 schreef Tijgertje. het volgende:
En je vergeet nog dr garage met die spacende auto, het bellen van Oshiro en de schapenquote:Op zondag 13 december 2009 00:03 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Toen zat lis ongeveer nog op het toilet
Ging ik jumpen.
En speelden we piano midden in de nacht toen jordy en rena naar beneden kwamen gestormd
quote:Op zondag 13 december 2009 00:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
echt,. neem van mij aan. Om jouw posts, moest niemand lachen. en zeker len niet.
quote:Op zondag 13 december 2009 00:03 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ging ik jumpen.
En speelden we piano midden in de nacht toen jordy en rena naar beneden kwamen gestormd
Oeh, heb ik ook een keer gehad. Even goed aarden. Kijk ook of je zelf niet geladen bent. Opnieuw aan het stroom hangen en de verwarming even aanrakenquote:Op zondag 13 december 2009 00:02 schreef Tijgertje. het volgende:
quote:Op zondag 13 december 2009 00:04 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ja. Sorry.
Dus ik schakel even over naar TMF in de mix.
nee, wij ook niet om jou hoorquote:
Len is met een hoofdletter.quote:Op zondag 13 december 2009 00:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
echt,. neem van mij aan. Om jouw posts, moest niemand lachen. en zeker len niet.
Ok. Ga maar stappen slapen rukken of zo. Fijne avondquote:
Dat moet geweldig geweest zijnquote:Op zondag 13 december 2009 00:03 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ging ik jumpen.
Done.quote:Op zondag 13 december 2009 00:04 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Oeh, heb ik ook een keer gehad. Even goed aarden. Kijk ook of je zelf niet geladen bent. Opnieuw aan het stroom hangen en de verwarming even aanrakenOf even op een andere ondergrond gaan staan
houd je bek, heb ik jou wat gevraagd?quote:Op zondag 13 december 2009 00:05 schreef Len93 het volgende:
[..]
Len is met een hoofdletter.
You're welcome.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |