Kom dan.quote:Op zondag 13 december 2009 00:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
houd je bek, heb ik jou wat gevraagd?
didn't expect ya tooquote:Op zondag 13 december 2009 00:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
nee, wij ook niet om jou hoor
Wat ga je doen danquote:
smeerlapquote:
New Kids on the Block quotes.quote:
Ik zit op precies de goeie hoogte om je een blowjob te geven.quote:Op zondag 13 december 2009 00:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wat ga je doen danover m'n tenen rijden?
jaahaa ik stop alquote:
Met mijn groene woagen zo plop tegen je aan! 110 paarden over je heenquote:
Ja, jouw posts ook.quote:Op zondag 13 december 2009 00:07 schreef Schieganger het volgende:
blegh, Franz Ferdinand... alles klinkt hetzelfde.
Hihi.quote:
Franz Ferdinand heeft het wat dat betreft wel beter bekeken. Die heeft tenminste nog wat gedaan met zijn tekortkoming.quote:
nehh doe maar nietquote:Op zondag 13 december 2009 00:07 schreef Len93 het volgende:
[..]
Ik zit op precies de goeie hoogte om je een blowjob te geven.
quote:Op zondag 13 december 2009 00:08 schreef Onorgineel het volgende:
Een vriend van me is stoned, er is iets gebeurd en hij kan alleen maar 'Arme kim' zeggen wtf
Ik vind dat soort mensen altijd zo fucking kei stoer jeweet!quote:Op zondag 13 december 2009 00:08 schreef Onorgineel het volgende:
Een vriend van me is stoned, er is iets gebeurd en hij kan alleen maar 'Arme kim' zeggen wtf
Let op 't bericht een paar berichten d'ronder.quote:
ja he, lekker stoned worden enzoquote:Op zondag 13 december 2009 00:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik vind dat soort mensen altijd zo fucking kei stoer jeweet!
quote:Op zondag 13 december 2009 00:07 schreef Len93 het volgende:
[..]
New Kids on the Block quotes.
[..]
Ik zit op precies de goeie hoogte om je een blowjob te geven.
kloptquote:Op zondag 13 december 2009 00:08 schreef Bravebart het volgende:
Je gedraagt je als een huidige-PUB-er. Dat ben je onwaardig.
Hij scrolt er nu langs denk ik.quote:Op zondag 13 december 2009 00:09 schreef Len93 het volgende:
[..]
Let op 't bericht een paar berichten d'ronder.
Zolang ik in het dagelijkse leven goed sta en genoeg geld verdien om te leven maakt het me niet uit wat volgens jullie mijn tekortkoming isquote:Op zondag 13 december 2009 00:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Franz Ferdinand heeft het wat dat betreft wel beter bekeken. Die heeft tenminste nog wat gedaan met zijn tekortkoming.
Als jij helpt.quote:
Pics van Kim?quote:Op zondag 13 december 2009 00:08 schreef Onorgineel het volgende:
Nice.quote:Op zondag 13 december 2009 00:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
klopt![]()
ik ga nu weer posten zoals ik altijd doe
Ik wilde dus:quote:
Idd.quote:
Dat heb ik dus ookquote:Op zondag 13 december 2009 00:10 schreef Len93 het volgende:
[..]
Als jij helpt.
Ik zie bijna geen avatar's, de jouwe bijvoorbeeld niet.
Ben ik ook best benieuwd naar. Eerst was het zo van, jaaa ik ga kim zien misschien word het mn vriendin blabla en nu ditquote:
Ik hekel mensen zonder een beetje zelfkennis en enig empathie.quote:Op zondag 13 december 2009 00:10 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Zolang ik in het dagelijkse leven goed sta en genoeg geld verdien om te leven maakt het me niet uit wat volgens jullie mijn tekortkoming is
quote:Op zondag 13 december 2009 00:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik hekel mensen zonder een beetje zelfkennis en enig empathie.
zelfkennis heb ik genoeg, empathie is een zwakte.quote:Op zondag 13 december 2009 00:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik hekel mensen zonder een beetje zelfkennis en enig empathie.
Nooh ik was stoned manquote:Op zondag 13 december 2009 00:09 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
ja he, lekker stoned worden enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |