Jaquote:
Was dit die kutopmerking?quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:50 schreef Schieganger het volgende:
[..]
goedkoper?
Jullie lammerds hebben alle voordelen
nou inderdaadquote:
neuh, ik maak geen kutopmerkingen naar invaliden, dat is niet lief. Als ik je echt wou beledigen liet ik je wel janken.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:51 schreef Len93 het volgende:
[..]
Was dit die kutopmerking?
-1
--
Maar ik geloof dat ik zo'n pasje heb ergens, voor 0,10 cent per km door heel Nederland, met een maximum van 200km per heen en terug.
Bluf.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:52 schreef Schieganger het volgende:
[..]
neuh, ik maak geen kutopmerkingen naar invaliden, dat is niet lief. Als ik je echt wou beledigen liet ik je wel janken.
Dat was pas later manquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
nou inderdaad
en daarom heb jij het hoogtepunt gemist
iddquote:
quote:
KANKER WAAR IS MIJN SOKquote:
Penissok?quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
KANKER WAAR IS MIJN SOK![]()
quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
KANKER WAAR IS MIJN SOK![]()
hij is helemaal niet verlamdquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:54 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Maar even serieus, hoezo ben je verlamd geraakt?
Peniskoker.quote:
één van de beterequote:Op zaterdag 12 december 2009 23:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik blijf die meet fucking geniaal vinden
hij zit in een rolstoel omdat het zo leuk is?quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
hij is helemaal niet verlamd
Idd, dan had hij tenminste nog een been gehad!quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
hij is helemaal niet verlamd
quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:55 schreef Schieganger het volgende:
[..]
hij zit in een rolstoel omdat het zo leuk is?
ja, het is een lui varken.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:55 schreef Schieganger het volgende:
[..]
hij zit in een rolstoel omdat het zo leuk is?
Len's Topique, waar niet op teentjes getrapt wordt.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:54 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Maar even serieus, hoezo ben je verlamd geraakt?
preciesquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd, dan had hij tenminste nog een been gehad!
Juhquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |