quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:41 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Zo perfect zijn die niet.
Kankerjosties die gaan rellen zodat er 8 man politie die bus in moet.
Daar gaat mijn laatste beetje zelfrespect.quote:
Heb er voorderest ook niet vaak problemen mee.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:42 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Nog nooit problemen gehad, en ik ben best vaak s'nachts in Rotterdam op zo'n bus gestapt.
Wie had jij ook alweer op schoot?quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
JAmet rein toen
en jordy en AK lis
suckt idd,. welke moet jij pakken dan?quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:45 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Heb er voorderest ook niet vaak problemen mee.
Maar vorige week ging de buschauffeur samen met een paar lijers rellen, en toen kwam er 8 politie binnen plus 2 mensen van de RET. We hebben een halfuur stil gestaan bij Weena.
Heel vervelend.
Dat doen taxi's ook.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:47 schreef Tijgertje. het volgende:
Wel prettig dat ik heel de nacht gewoon voor mn huis afgezet kan worden.
had ik iemand op mijn schoot?quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wie had jij ook alweer op schoot?
AK toch? Ik dacht dat wij de rest pwnden? Of was dat Rein?quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
had ik iemand op mijn schoot?
Je moeder!quote:
OW WACHTquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
AK toch? Ik dacht dat wij de rest pwnden? Of was dat Rein?
Rollertaxi'squote:Op zaterdag 12 december 2009 23:48 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Die pak ik alleen als ik heel snel thuis wil zijn, taxis zijn duurder dan de nachtbus.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
OW WACHTJA
ik weet het weer
![]()
Dat bedoelde ikquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:49 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft de taart gemaakt, ja.
Jaquote:
Was dit die kutopmerking?quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:50 schreef Schieganger het volgende:
[..]
goedkoper?
Jullie lammerds hebben alle voordelen
nou inderdaadquote:
neuh, ik maak geen kutopmerkingen naar invaliden, dat is niet lief. Als ik je echt wou beledigen liet ik je wel janken.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:51 schreef Len93 het volgende:
[..]
Was dit die kutopmerking?
-1
--
Maar ik geloof dat ik zo'n pasje heb ergens, voor 0,10 cent per km door heel Nederland, met een maximum van 200km per heen en terug.
Bluf.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:52 schreef Schieganger het volgende:
[..]
neuh, ik maak geen kutopmerkingen naar invaliden, dat is niet lief. Als ik je echt wou beledigen liet ik je wel janken.
Dat was pas later manquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
nou inderdaad
en daarom heb jij het hoogtepunt gemist
iddquote:
quote:
KANKER WAAR IS MIJN SOKquote:
Penissok?quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
KANKER WAAR IS MIJN SOK![]()
quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
KANKER WAAR IS MIJN SOK![]()
hij is helemaal niet verlamdquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:54 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Maar even serieus, hoezo ben je verlamd geraakt?
Peniskoker.quote:
één van de beterequote:Op zaterdag 12 december 2009 23:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik blijf die meet fucking geniaal vinden
hij zit in een rolstoel omdat het zo leuk is?quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
hij is helemaal niet verlamd
Idd, dan had hij tenminste nog een been gehad!quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
hij is helemaal niet verlamd
quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:55 schreef Schieganger het volgende:
[..]
hij zit in een rolstoel omdat het zo leuk is?
ja, het is een lui varken.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:55 schreef Schieganger het volgende:
[..]
hij zit in een rolstoel omdat het zo leuk is?
Len's Topique, waar niet op teentjes getrapt wordt.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:54 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Maar even serieus, hoezo ben je verlamd geraakt?
preciesquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd, dan had hij tenminste nog een been gehad!
Juhquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |