Slaap lekker meis.quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:51 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Maar dan ben ik supermoe en dat mag toch niet. Shiiiit. Nouja bedankt iig. Ik ben dus blind.Nu slapen kusje!
quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:51 schreef Tijgertje. het volgende:
Bij nader inzien ben ik heel blij met mn geknipte haar.
Oja, die was vrijdag.quote:
Terecht, ik vind het heel leuk. Althans, op de foto's die ik heb gezien.quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:51 schreef Tijgertje. het volgende:
Bij nader inzien ben ik heel blij met mn geknipte haar.
Jotch! Het spijt me ten zeerste! Trusten!quote:
Danku.quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:53 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Terecht, ik vind het heel leuk. Althans, op de foto's die ik heb gezien.
Volgende keer ben je er gewoon bij.quote:[..]
Jotch! Het spijt me ten zeerste! Trusten!
Ook trustequote:Op zaterdag 12 december 2009 22:53 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Terecht, ik vind het heel leuk. Althans, op de foto's die ik heb gezien.
[..]
Jotch! Het spijt me ten zeerste! Trusten!
Klinkt het als Jared Leto?quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:58 schreef mstr het volgende:
Zo tof, als ik nu zing zit er een vet rauw randje aan omdat m'n keel/stem naar de klote is
quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:58 schreef mstr het volgende:
Zo tof, als ik nu zing zit er een vet rauw randje aan omdat m'n keel/stem naar de klote is
Die heb ik al enkele jarenquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:59 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Eindelijk de baard in de keel?
Alleen maar dames is dat geil
HEE JIJ, doe Sjoeg eens de groetjesquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:46 schreef Hyman het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen idee, er was vandaag een metal band. dat is alles wat ik weet
Het is duidelijk, je keeltje doet zeer.quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:58 schreef mstr het volgende:
Wil je erover praten?quote:
Nee, Doménique mag niets.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:01 schreef Tijgertje. het volgende:
Ik snap het niet.
Iedereen klaagt in de SC, en als Doménique klaagt mag het opeens niet?
Laat ze maar schatje.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:01 schreef Tijgertje. het volgende:
Ik snap het niet.
Iedereen klaagt in de SC, en als Doménique klaagt mag het opeens niet?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |