1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
quote:Op zondag 6 december 2009 22:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben van plan de auto van onder tot boven vol te drukken met handdoeken
[..]
Moussie!quote:
Haha dat programmaquote:Op zondag 6 december 2009 22:11 schreef Cat22 het volgende:
Zitten we trouwens allemaal klaar voor de RTL5 genante ziekten avond?
Uhm volgens mij begon jij...... met nok......quote:Op zondag 6 december 2009 22:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jij begon en toen deed goed voorbeeld goed volgen
Ja wel overwogen alquote:Op zondag 6 december 2009 22:12 schreef Greys het volgende:
Subtle, is dat ook niet wat voor jou? *niet pusherig bedoeld*
Een dier adopteren dat dan daar blijft wonen, dan maakt je allergie ook niet uit
Sorry nee kan ik je niet aan helpen die van mij doen ut ook niet.quote:Op zondag 6 december 2009 22:13 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha dat programmaWel grappig, maar ik ga denk maar op tijd naar bed, ben helemaal kapot
Morgen weer bellen naar de doc voor mn schouder, kloteding. Heeft iemand nog een werkende schouder over? Mag 'm ruilen met die van mij
quote:Op zondag 6 december 2009 22:13 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha dat programmaWel grappig, maar ik ga denk maar op tijd naar bed, ben helemaal kapot
Morgen weer bellen naar de doc voor mn schouder, kloteding. Heeft iemand nog een werkende schouder over? Mag 'm ruilen met die van mij
quote:Op zondag 6 december 2009 22:13 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Als ik er eentje over had kon je hem zo krijgen maar ik ben best wel aan die twee van mij gehecht.quote:Op zondag 6 december 2009 22:13 schreef Enfermera het volgende:
[..]
quote:
quote:
Een kat adopteren kost 7 euro per maand, een hond 10 euro per maand.quote:Op zondag 6 december 2009 22:14 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja wel overwogen al... ik sponsor momenteel wel konijnen-opvang in de buurt, maar een adoptiehondje kan er nog wel bij gok ik
(weet niet of het heel duur is, maar vast wel te doen toch?
)
quote:Op zondag 6 december 2009 22:14 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja wel overwogen al... ik sponsor momenteel wel konijnen-opvang in de buurt, maar een adoptiehondje kan er nog wel bij gok ik
(weet niet of het heel duur is, maar vast wel te doen toch?
)
Ik heb hier nog een nieuwe rieten mand liggen van ikea?? Is te groot voor dit huis.quote:
Dat bedacht ik me ook netquote:Op zondag 6 december 2009 22:17 schreef Cat22 het volgende:
![]()
Qua ophalen zou je ook kunnen kijken waar de geverts wonen. Als het limburg is is er vast wat met mij te regelen bij voorbeeld.
Hummer denk ik en Jantje en Bobbie en Ozzy en en en Ik zou ze zo graag allemaal adopteren. Meneer Maes wordt gekquote:
Oooh ik mag 'm zelf uitkiezenquote:Op zondag 6 december 2009 22:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Een kat adopteren kost 7 euro per maand, een hond 10 euro per maand.
Kijkhttp://www.dierenthuis.nl/nl/adoptie/index.php
Met onderaan een linkje naar de hondenpagina
Ik ga er ook eentje adopteren!
Oude handdoeken zijn voor het Whoopertje, heb wel twee dekbedovertrekken (hoorde ik jullie daar tijdens de asielactie niet over?) die ik graag opstuur voor de 9e.quote:
Imuranquote:Op zondag 6 december 2009 22:12 schreef Greys het volgende:
Q, mocht je hier weer lezen zo: van welke medicatie komt dat dan denk je, die pijn? Want je hebt toch verschillende pillen? Hoop dat het snel weer over gaat
Lekker stel hier zoquote:Op zondag 6 december 2009 22:16 schreef senesta het volgende:
[..]
Toen ik hier net moderator was duurde de een SC topic maaaaaanden![]()
Mag ik dan jouw niet blauwe plekken aanvoelende lichaam?quote:Op zondag 6 december 2009 22:13 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Niet alleen maar afgaan van wat anderen schrijven he moppiequote:Op zondag 6 december 2009 22:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
ImuranRaissia oid had het ook las ik in het crohn topic in lif. Gaat weer over als je met de medicatie stopt
Ik dacht dat rieten manden niet welkom waren ivm schoonhouden ervan. Correct me when I am wrong.....quote:Op zondag 6 december 2009 22:17 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een nieuwe rieten mand liggen van ikea?? Is te groot voor dit huis.
quote:Op zondag 6 december 2009 22:20 schreef Maes het volgende:
Ik krijg in februari een behoorlijke opslag en heb besloten een deel van dat geld te gebruiken voor goeie doelen. DHT is daar 1 van
Hoe meer baasje hoe beterquote:Op zondag 6 december 2009 22:18 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oooh ik mag 'm zelf uitkiezen
Wordt de hond dan helemaal "van jou"? Of zijn er meerdere baasjes?
Ik sta er al bijna 2 maanden op hequote:Op zondag 6 december 2009 22:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet alleen maar afgaan van wat anderen schrijven he moppie
Het kan bij jou anders gaan. Misschien dat je lijf er nog aan moet wennen?
Doortje en Mientje (en dat verhaal van Mientjequote:Op zondag 6 december 2009 22:18 schreef Maes het volgende:
[..]
Hummer denk ik en Jantje en Bobbie en Ozzy en en en Ik zou ze zo graag allemaal adopteren. Meneer Maes wordt gek![]()
Hummer heeft zijn tongetje altijd uit zijn bekkie (ik zei bekkie)
Okay, goed zo... vroeg ik me al afquote:
Ik heb er volgens mij wel rieten manden gezienquote:Op zondag 6 december 2009 22:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik dacht dat rieten manden niet welkom waren ivm schoonhouden ervan. Correct me when I am wrong.....
Is ook prima hoor ik roep alleen maar wat ik heb en als het nodig is mooiquote:Op zondag 6 december 2009 22:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik dacht dat rieten manden niet welkom waren ivm schoonhouden ervan. Correct me when I am wrong.....
Ik ookquote:
Trusten Qbeebquote:Op zondag 6 december 2009 22:22 schreef Qwea het volgende:
ik moet afsluiten van de baas.
We gaan slapen hoor ik
Trustenquote:Op zondag 6 december 2009 22:22 schreef Qwea het volgende:
ik moet afsluiten van de baas.
We gaan slapen hoor ik
Vaag staat me daar ook iets van bijquote:Op zondag 6 december 2009 22:21 schreef Cat22 het volgende:
Mientje die moet ik ookquote:Op zondag 6 december 2009 22:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Doortje en Mientje (en dat verhaal van Mientje)
Je bent mede-eigenaar (staat ook in dat tekstje van het linkje, kijk maarquote:Op zondag 6 december 2009 22:18 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oooh ik mag 'm zelf uitkiezen
Wordt de hond dan helemaal "van jou"? Of zijn er meerdere baasjes?
Oh wat tof! En lief van je!quote:Op zondag 6 december 2009 22:20 schreef Maes het volgende:
Ik krijg in februari een behoorlijke opslag en heb besloten een deel van dat geld te gebruiken voor goeie doelen. DHT is daar 1 van
Ik ben heel aso in mijn eentje een hele grote doos merci aan het leeg eten en hij is helemaal van mij mij mij mijquote:Op zondag 6 december 2009 22:26 schreef tombolafan het volgende:
oh!![]()
Ik heb nog een chocoladeletter!!!![]()
en ik had net zoooooooooooooooooooo'n zin in chocola!!!!!
Wat een schattig prulletje is datquote:
Inmiddels gelezenquote:Op zondag 6 december 2009 22:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Je bent mede-eigenaar (staat ook in dat tekstje van het linkje, kijk maar) omdat de verzorgingskosten per hond (veel) hoger liggen dan 10 euro per maand. Dus er zijn meerdere adoptanten per hond maar je krijgt updates over jouw hond enzo
En je kunt hem wat lekkers sturen/brengen of komen opzoeken
Ook trusten MrSquote:Op zondag 6 december 2009 22:24 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Trusten
en ik ga zelf ook... toch nog langer gebleven dan gepland... ben kapot![]()
Elisa? Hebben ze hier iets aan of mik ik ze weg?quote:Op zondag 6 december 2009 22:19 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oude handdoeken zijn voor het Whoopertje, heb wel twee dekbedovertrekken (hoorde ik jullie daar tijdens de asielactie niet over?) die ik graag opstuur voor de 9e.
Olly is schattig en Monk och arm beestje, hoop maar dat hij geen pijn heeft.quote:Op zondag 6 december 2009 22:27 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Inmiddels gelezen![]()
http://www.dierenthuis.nl(...).php?bewoner_id=1506![]()
en deze is zooo lekker lelijk![]()
![]()
http://www.dierenthuis.nl(...).php?bewoner_id=1426
Silootje Rousseau chocolade hier. Die twee dagen geleden nog helemaal vol was en nu half leeg.quote:Op zondag 6 december 2009 22:27 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ik ben heel aso in mijn eentje een hele grote doos merci aan het leeg eten en hij is helemaal van mij mij mij mij
Ah, geen halve wereldreis voor mij maar gezien de route Weert-Aarle Rixtel toch te ver om om je op te komen pikken. Sorry.quote:Op zondag 6 december 2009 22:28 schreef Bamba het volgende:
Cat, Hoogerheide ligt in het zuid westen van Noord-Brabant! Tegen de Belgische grens aan.
quote:Op zondag 6 december 2009 22:27 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Inmiddels gelezen![]()
http://www.dierenthuis.nl(...).php?bewoner_id=1506![]()
en deze is zooo lekker lelijk![]()
![]()
http://www.dierenthuis.nl(...).php?bewoner_id=1426
jummie ook lekkerquote:Op zondag 6 december 2009 22:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Silootje Rousseau chocolade hier. Die twee dagen geleden nog helemaal vol was en nu half leeg.![]()
Ohjee!quote:Op zondag 6 december 2009 22:14 schreef nieslief het volgende:
[..]
Sorry nee kan ik je niet aan helpen die van mij doen ut ook niet.
quote:
Echt hequote:Op zondag 6 december 2009 22:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
werkende schuider check..alleen mijn armen gaan niet verder dan horizontaal
![]()
Wat een emo lappenmand hier toch
Duh!quote:Op zondag 6 december 2009 22:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als ik er eentje over had kon je hem zo krijgen maar ik ben best wel aan die twee van mij gehecht.
DEAL!quote:Op zondag 6 december 2009 22:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mag ik dan jouw niet blauwe plekken aanvoelende lichaam?
Ligt DTH in Aarle Rixtel?quote:Op zondag 6 december 2009 22:31 schreef Cat22 het volgende:
Ah, geen halve wereldreis voor mij maar gezien de route Weert-Aarle Rixtel toch te ver om om je op te komen pikken. Sorry.
Ze hebben nodig (uit een van de topics):quote:Op zondag 6 december 2009 22:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Elisa? Hebben ze hier iets aan of mik ik ze weg?
Geeft niets joh, je moet ook niet moeten omrijden omwille van mij hoor!quote:Op zondag 6 december 2009 22:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Silootje Rousseau chocolade hier. Die twee dagen geleden nog helemaal vol was en nu half leeg.![]()
[..]
Ah, geen halve wereldreis voor mij maar gezien de route Weert-Aarle Rixtel toch te ver om om je op te komen pikken. Sorry.
Waren dat geen matrashoezen of ben ik nou krom aan het denken??quote:Op zondag 6 december 2009 22:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ze hebben nodig (uit een van de topics):
o.a.: Bleekmiddel - Dettol - Allesreinigers - Vuilniszakken groot en klein - Wegwerphandschoenen - Keukenrollen - Handdoeken - Dekens - Bezems harde en zachte - Stoffer en blik - Blikvoer kat whiskas of gourmet (geen supermarktmerk of tom poes) - Waspoeder - Afwasmiddel - Handzeep - Afwasborstels - Kattenbakken zonder deksel - Benches - Buffelhuid - Carnibest - rundergehakt - pens - kippepoten - geitenmelk.
Maar volgens mij hebben we ook dekbedovertrekken meegenomen destijds.
Iemand nog een goed reserve oog over?quote:Op zondag 6 december 2009 22:32 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ohjee!
[..]
[..]
Echt hexD
[..]
Duh!![]()
[..]
DEAL!
Of iig, we kunnen het een dagje proberen toch, dat ruilen?
Had je dat nog niet gezien?quote:Op zondag 6 december 2009 22:33 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ligt DTH in Aarle Rixtel?da's heul niet zo ver
Dan ga ik zeker wat adopteren en nu en dan wat lekkers brengen
Ja rocky kende ik alquote:Op zondag 6 december 2009 22:31 schreef Greys het volgende:
[..]Wat een leukerds!
Heb je de beauty van Elisa al gezien? Haar adoptiehond?![]()
[ afbeelding ]
Er is ook een hondje dat Morrie heet!
Ik zal eerst eens gaan kijken waar DTH ligtquote:Op zondag 6 december 2009 22:33 schreef Greys het volgende:
Bamba, wil je het liefst helemaal niet rijden of kan een stukje wel, dat je daarna met anderen meerijdt?
Ik had het graag gedaan als je meer in de burt had gewoond. En wat van Greys haar suggestie? De helft rijden en dan opgepikt worden? (is wellicht ook een leuke setting voor de romanquote:Op zondag 6 december 2009 22:34 schreef Bamba het volgende:
[..]
Geeft niets joh, je moet ook niet moeten omrijden omwille van mij hoor!
quote:Op zondag 6 december 2009 22:34 schreef nieslief het volgende:
[..]
Waren dat geen matrashoezen of ben ik nou krom aan het denken??
Kattebak zonder deksel check die heb ik hier mag afgehaald worden.....
quote:Op zondag 6 december 2009 22:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Iemand nog een goed reserve oog over?![]()
[..]
Had je dat nog niet gezien?Het is voor ons om de hoek.
Maar ze gaan ergens in de toekomst verhuizen naar Almere.
Mag je ook gewoon lekkere botten en zo meenemen voor de honden, of hebben ze dat liever niet?quote:Op zondag 6 december 2009 22:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
o.a.: Bleekmiddel - Dettol - Allesreinigers - Vuilniszakken groot en klein - Wegwerphandschoenen - Keukenrollen - Handdoeken - Dekens - Bezems harde en zachte - Stoffer en blik - Blikvoer kat whiskas of gourmet (geen supermarktmerk of tom poes) - Waspoeder - Afwasmiddel - Handzeep - Afwasborstels - Kattenbakken zonder deksel - Benches - Buffelhuid - Carnibest - rundergehakt - pens - kippepoten - geitenmelk.
Hoor het welquote:Op zondag 6 december 2009 22:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij moet gewoon naar de andere kant dwars door Brabant knallen, that's all!quote:Op zondag 6 december 2009 22:35 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik zal eerst eens gaan kijken waar DTH ligt. Aarle Rixtel he? ff ANWB site opstarten...
oeh, almere!!! Daar woont mn zusje, das heeeeeeeel dichtbij!!!quote:Op zondag 6 december 2009 22:35 schreef Cat22 het volgende:
Had je dat nog niet gezien?Het is voor ons om de hoek.
Maar ze gaan ergens in de toekomst verhuizen naar Almere.
In het noord-oosten en meer zeg ik niet i.v.m. secret santa.......quote:Op zondag 6 december 2009 22:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik had het graag gedaan als je meer in de burt had gewoond. En wat van Greys haar suggestie? De helft rijden en dan opgepikt worden? (is wellicht ook een leuke setting voor de roman)
[..]
![]()
Waar is 'hier' ook alweer?
Dan wel graag buffelhuid bottenquote:Op zondag 6 december 2009 22:37 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Mag je ook gewoon lekkere botten en zo meenemen voor de honden, of hebben ze dat liever niet?
quote:Op zondag 6 december 2009 22:37 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, das wel bizar trouwens. Wel 2 nieren (1 extra dus eigenlijk), je hebt een milt waarvan ze eigenlijk best zonder kan, je hebt 2 longen; met 1 kan je ook best leven, ..... Wat is dat nou!? WAAROM geen 3e schouder??
![]()
![]()
![]()
Greys, maak je eenquote:Op zondag 6 december 2009 22:37 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Mag je ook gewoon lekkere botten en zo meenemen voor de honden, of hebben ze dat liever niet?
Elisa heeft laatst een hele berg laten bezorgen of gebracht geloof ik Rocky is daar dol op.quote:Op zondag 6 december 2009 22:37 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 december 2009 22:38 schreef nieslief het volgende:
[..]
In het noord-oosten en meer zeg ik niet i.v.m. secret santa.......
Da's waar, maar ik wil eventueel ook wel een stuk met iemand meerijden, of andersom.. Dan kom ik niet zo alleen aan...quote:Op zondag 6 december 2009 22:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij moet gewoon naar de andere kant dwars door Brabant knallen, that's all!
quote:Op zondag 6 december 2009 22:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik had het graag gedaan als je meer in de burt had gewoond. En wat van Greys haar suggestie? De helft rijden en dan opgepikt worden? (is wellicht ook een leuke setting voor de roman)
quote:
Oh buffelhuid = botten. Ik vroeg me al af wat dat was, zag het op het lijstje staan... dacht dat het was om op te liggen of zoquote:Op zondag 6 december 2009 22:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan wel graag buffelhuid botten
Dan is het goed!Want ze geven niet alle soorten en merken ivm sommige allergieën (
).
Moet te regelen zijn.quote:Op zondag 6 december 2009 22:40 schreef Bamba het volgende:
[..]
Da's waar, maar ik wil eventueel ook wel een stuk met iemand meerijden, of andersom.. Dan kom ik niet zo alleen aan...![]()
Zo veeleisend ben ik heulemaal niet.quote:Op zondag 6 december 2009 22:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Je gaat toch niet nog meer eisen stellen aan het verhaal he!![]()
Eerst die zwepen, en dan opgepikt worden...
Ik vond mezelf al kinky genoeg in mijn seksscenequote:Op zondag 6 december 2009 22:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Je gaat toch niet nog meer eisen stellen aan het verhaal he!![]()
Eerst die zwepen, en dan opgepikt worden...
Maar stel ik adopteer een lief lelijk hondje, krijgen de andere hondjes dan geen bottenquote:Op zondag 6 december 2009 22:39 schreef nieslief het volgende:
[..]
Elisa heeft laatst een hele berg laten bezorgen of gebracht geloof ik Rocky is daar dol op.
dat vind ik ook nog het engste ja...quote:
quote:Op zondag 6 december 2009 22:40 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh buffelhuid = botten. Ik vroeg me al af wat dat was, zag het op het lijstje staan... dacht dat het was om op te liggen of zo
Nou... weet je...quote:Op zondag 6 december 2009 22:42 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Maar stel ik adopteer een lief lelijk hondje, krijgen de andere hondjes dan geen bottenof verdelen ze ze wel gewoon braaf tussen alle hondjes? ik wil niet op m'n geweten hebben dat Rocky en Ollie van vet-heid niet meer de bench uit komen rollen, terwijl de andere hondjes kwijlend mogen kijken naar de botten
![]()
ik zie het mezelf typen en ik kan het antwoord wel verzinnen... laat maar
Die blijft leuk. Gelukkig heb ik alleen stap 1 katten.quote:Op zondag 6 december 2009 22:44 schreef nieslief het volgende:
OMG ik moest lachen![]()
Antiwormenspul toedienen aan je kat
quote:Op zondag 6 december 2009 22:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nou... weet je...
Ah, je had je redenering zelf al verder doorgedacht.
Nee, daar ligt de supermarkt van oh-oh.quote:Op zondag 6 december 2009 22:44 schreef MrSubtle het volgende:
DTH ligt gewoon vlak bij mijn werkhoe stom... ik dacht dat het op texel lag, dat meen ik ergens te hebben gelezen
De hondjes die niet geadopteerd worden krijgen ook geen eten.quote:Op zondag 6 december 2009 22:42 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Maar stel ik adopteer een lief lelijk hondje, krijgen de andere hondjes dan geen bottenof verdelen ze ze wel gewoon braaf tussen alle hondjes? ik wil niet op m'n geweten hebben dat Rocky en Ollie van vet-heid niet meer de bench uit komen rollen, terwijl de andere hondjes kwijlend mogen kijken naar de botten
![]()
ik zie het mezelf typen en ik kan het antwoord wel verzinnen... laat maar
Ik ook maar ik ging uit van een serieuze reactie die eerste paar zinnen. Tot het verder ging.....quote:Op zondag 6 december 2009 22:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die blijft leuk. Gelukkig heb ik alleen stap 1 katten.
quote:Op zondag 6 december 2009 22:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee, daar ligt de supermarkt van oh-oh.
Een classic, maar wel leuk nog steedsquote:Op zondag 6 december 2009 22:44 schreef nieslief het volgende:
OMG ik moest lachen![]()
jij dacht aan texel, boot, supermarkt...quote:Op zondag 6 december 2009 22:44 schreef MrSubtle het volgende:
DTH ligt gewoon vlak bij mijn werkhoe stom... ik dacht dat het op texel lag, dat meen ik ergens te hebben gelezen
Ik zit hier hardop te lachen. Mutsquote:Op zondag 6 december 2009 22:45 schreef Greys het volgende:
[..]
De hondjes die niet geadopteerd worden krijgen ook geen eten.
Zielig he?
quote:Op zondag 6 december 2009 22:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
jij dacht aan greysoh-oh en Q, texel, boot, supermarkt...
JA!quote:Op zondag 6 december 2009 22:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
jij dacht aan greys, texel, boot, supermarkt...
*proest!*quote:Op zondag 6 december 2009 22:48 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
JA!inderdaad, dat heb ik gekoppeld aan DTH...
tja, gevalletje klok-klepel....quote:
Wel erg zeg, dat iedereen meteen die link legt.quote:
quote:Op zondag 6 december 2009 22:46 schreef Cat22 het volgende:
We zijn hier gewoon Asielactie 2009 sub2 aan het opzetten.![]()
![]()
![]()
![]()
Wij moeten voor 9 januari nog maar eens pannekoeken gaan eten samen.quote:Op zondag 6 december 2009 22:48 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
JA!inderdaad, dat heb ik gekoppeld aan DTH...
Truste subtielquote:Op zondag 6 december 2009 22:49 schreef MrSubtle het volgende:
Ging jij niet slapen MrSubtle?uhuh
Oh...
Als je zit te wachten op een kusje nou vooruit danquote:Op zondag 6 december 2009 22:49 schreef MrSubtle het volgende:
Ging jij niet slapen MrSubtle?uhuh
Oh...
De lurrrrrrve boat.quote:Op zondag 6 december 2009 22:50 schreef Greys het volgende:
Ienufffffff about tha boat!![]()
Gódallemachtig wat is Jude Law lekker in The Holiday![]()
![]()
Sorry. Dat moest even.
Uhuh. Pannekoekenquote:Op zondag 6 december 2009 22:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wij moeten voor 9 januari nog maar eens pannekoeken gaan eten samen.![]()
Want we kunnen jou van het misschien-lijstje afvoeren toch?
Agreeeeedquote:Op zondag 6 december 2009 22:50 schreef Greys het volgende:
Ienufffffff about tha boat!![]()
Gódallemachtig wat is Jude Law lekker in The Holiday![]()
![]()
Sorry. Dat moest even.
Ja joh, ik ga dit niet kunnen weerstaan. Hoewel ik niet zeker weet of ik dan de hele dag kom meehelpen of zo... dan word ik gewoon ziek, dus misschien kom ik 10 minuutjes, even een hondje adopteren en weer weg of zoquote:Op zondag 6 december 2009 22:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wij moeten voor 9 januari nog maar eens pannekoeken gaan eten samen.![]()
Want we kunnen jou van het misschien-lijstje afvoeren toch?
Nou Greys doe eens ff verhaaltje vertellen van die boot en die supermarkt.....Pleaaaasssseeequote:
Whut?quote:
Denk je dat dat gaat lukken???quote:Op zondag 6 december 2009 22:51 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja joh, ik ga dit niet kunnen weerstaan. Hoewel ik niet zeker weet of ik dan de hele dag kom meehelpen of zo... dan word ik gewoon ziek, dus misschien kom ik 10 minuutjes, even een hondje adopteren en weer weg of zo![]()
Hoe heftig allergisch ben je? Want er is ook heel veel buitenruimte (denk bos en meertje) waar je misschien beter tegen kunt. Wel hopen dat het dan droog is.quote:Op zondag 6 december 2009 22:51 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja joh, ik ga dit niet kunnen weerstaan. Hoewel ik niet zeker weet of ik dan de hele dag kom meehelpen of zo... dan word ik gewoon ziek, dus misschien kom ik 10 minuutjes, even een hondje adopteren en weer weg of zo![]()
En ookquote:Op zondag 6 december 2009 22:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoe heftig allergisch ben je? Want er is ook heel veel buitenruimte (denk bos en meertje) waar je misschien beter tegen kunt. Wel hopen dat het dan droog is.
Mr en ik ookquote:Op zondag 6 december 2009 22:44 schreef nieslief het volgende:
OMG ik moest lachen![]()
was het toch jij?quote:
Heeeeeeerlijk is ie... en lief!quote:Gódallemachtig wat is Jude Law lekker in The Holiday![]()
![]()
Sorry. Dat moest even.
vind iemand dit een goed idee?quote:Op zondag 6 december 2009 22:41 schreef Bamba het volgende:
Hmm, ik zit net te bedenken voor een actie met m'n parfumerie gedoe...Ik kan ook een actie maken dat een deel van mijn winst ten goede gaat van DTH en dat ik daar spullen van koop...Maar weet niet of er veel animo is hier in de buurt...
Ik ken het verhaal nietquote:Op zondag 6 december 2009 22:51 schreef nieslief het volgende:
[..]
Nou Greys doe eens ff verhaaltje vertellen van die boot en die supermarkt.....Pleaaaasssseee
Ik wel! Maar ik heb geen idee welke actie je op zou willen zetten en zo. Vertel er es wat meer over?quote:
Jawelquote:
Nou daarom dus Greys voel je niet beschroomd kom op vertellenquote:
Nee?quote:
Da's waar, maar ik heb dan altijd nog winst en ga het natuurlijk niet altijd doen, maar bijv. de decembermaand.quote:Op zondag 6 december 2009 22:54 schreef nieslief het volgende:
[..]
Jawel![]()
![]()
Maar denk erom dat je net begonnen bent en dat je zelf ook kosten maakt. Je moet natuurlijk wel om je eigen inkomsten denken.
Leuk idee!quote:Op zondag 6 december 2009 22:56 schreef Bamba het volgende:
Nou ik ben begonnen met het verkopen van parfum (imitatie, soort van), moet nog wel tot volgende week wachten op m'n map met testers. En dan wil ik een actie opzetten dat van ieder verkocht flesje een aantal euro ten goede komt aan DTH. Daar koop ik dan weer spullen van bijv.
Ik! En ik zou ook gaan kopen dan denk ik (ik ben niet echt geurtjerig, maar voor DTH wel...)quote:
ik dacht dat ik het kende, maar ik weet nu niet meer wie het was... Greys dacht ik, of toch oh-oh en qwea?quote:
Oh-oh ging naar Texel, Qwea gaf advies en toen ontstond er spraakverwarring (met o.a. Greys).quote:Op zondag 6 december 2009 22:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik! En ik zou ook gaan kopen dan denk ik (ik ben niet echt geurtjerig, maar voor DTH wel...)
[..]
ik dacht dat ik het kende, maar ik weet nu niet meer wie het was... Greys dacht ik, of toch oh-oh en qwea?
Oh dear. Succes morgenvroegquote:Op zondag 6 december 2009 22:59 schreef Bamba het volgende:
Ik ga slapen, Robin is nog steeds wakker. Beetje hyper van de sinterklaas perikelen denk ik...Die gaat morgenvroeg niet blij zijn
. Truste
quote:Op zondag 6 december 2009 23:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oh-oh ging naar Texel, Qwea gaf advies en toen ontstond er spraakverwarring (met o.a. Greys).
En daar laat ik het bij.
quote:Op zondag 6 december 2009 22:51 schreef MrSubtle het volgende:
Alstie maar achteraan in de rij aansluit danquote:
Is er überhaupt iemand die je niet gaat zoenen?quote:
hee ho! Ik mocht eerst nog muurduwen met elisa!!!!!!quote:Op zondag 6 december 2009 23:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Alstie maar achteraan in de rij aansluit dan![]()
Ik mocht eerst zoenen met jou, daarna mocht Stali en dán Subtle
Het lijstje van 9 januari?quote:Op zondag 6 december 2009 23:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Is er überhaupt iemand die je niet gaat zoenen?![]()
En waarrr is dat lijstje?
Ze hebben nog nooit voor me in de rij gestaanquote:Op zondag 6 december 2009 23:10 schreef Greys het volgende:
Alstie maar achteraan in de rij aansluit dan![]()
Ik mocht eerst zoenen met jou, daarna mocht Stali en dán Subtle
quote:Op zondag 6 december 2009 23:12 schreef tombolafan het volgende:
hee ho! Ik mocht eerst nog muurduwen met elisa!!!!!!
Tuluk; ik ben best kieskeurig heurquote:Op zondag 6 december 2009 23:10 schreef Cat22 het volgende:
Is er überhaupt iemand die je niet gaat zoenen?![]()
En waarrr is dat lijstje?
quote:Op zondag 6 december 2009 23:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Het lijstje van 9 januari?
Onderaan in de wiki
Leef je uit.quote:Of gaan we ook nog een lijstje maken voor wie-zoent-wie?
Doe je je pet weer op?quote:Op zondag 6 december 2009 23:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
![]()
En dan te bedenken dat ik in het echt hassikke schuchter ben
quote:Op zondag 6 december 2009 23:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
![]()
En dan te bedenken dat ik in het echt hassikke schuchter ben
quote:
Ik vind het gewoon té grappig dat we zo'n georganiseerde bende zijn dat we voor alles een lijstje hebben.quote:Op zondag 6 december 2009 23:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was bittere ernst.
Dus waarom lig je nu in een kreuk?
Maak me gek!quote:Op zondag 6 december 2009 23:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Of mijn Frankrijk-petje
[ afbeelding ]
Gooi je haar losquote:Op zondag 6 december 2009 23:19 schreef Cat22 het volgende:
Maak me gek!![]()
Ik heb hetlijstje
even aangepast.
Okee rest: is elisa schuchter???quote:
Haiquote:
quote:
Hoest met de dame?quote:Op zondag 6 december 2009 23:30 schreef Memento-Mori het volgende:
Navond, Morgen de DA bellen, met May op controle deze week, vind het best spannend
Nou, dan leer je me toch kennenquote:Op zondag 6 december 2009 23:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
maar ik ken jou helemaal niet! En ik ben heel nieuwsgierig! Dus nu kan ik niet slapen hoor!
quote:Op zondag 6 december 2009 23:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, dat is ze zeker!
Groetjes,
Mijn kloon
ze gedraagt zich goed maar nog steeds wel wat geel in de oortjes heb ik t idee/maak ik mezelf wijs dus ja vind het best spannendquote:
mmmm, morgen, goed?quote:
Kan niet, school, post sorteren en dan een concertquote:
Dat geel had toch veel tijd nodig om weg te trekken? En soms zie je als bezorgd baasje dingen die er niet zijn. Als ze zich lekker voelt denk ik dat er weinig aan de hand zal zijn. Maar ik zal duimen voor goede berichten natuurlijk!quote:Op zondag 6 december 2009 23:33 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ze gedraagt zich goed maar nog steeds wel wat geel in de oortjes heb ik t idee/maak ik mezelf wijs dus ja vind het best spannend
ja hoor, prima...quote:Op zondag 6 december 2009 23:35 schreef JoeyJ het volgende:
[..]
Kan niet, school, post sorteren en dan een concert
Overmorgen dan
Hoeraquote:
Ik ook, nu echt....quote:Op zondag 6 december 2009 23:38 schreef Cat22 het volgende:
En toch he.... denk ik dat ik naar bed ga.![]()
Truste!
Stoeâh!quote:Op zondag 6 december 2009 23:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Of mijn Frankrijk-petje
[ afbeelding ]
daarom zolang eht gedrag niet verandert en die houd ik nauwlettend in de gaten zit het vast wel ok ander zat ik wekelijks bij de DAquote:Op zondag 6 december 2009 23:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat geel had toch veel tijd nodig om weg te trekken? En soms zie je als bezorgd baasje dingen die er niet zijn. Als ze zich lekker voelt denk ik dat er weinig aan de hand zal zijn. Maar ik zal duimen voor goede berichten natuurlijk!
Wat bracht jou hier Joey?quote:Op zondag 6 december 2009 23:35 schreef JoeyJ het volgende:
[..]
Kan niet, school, post sorteren en dan een concert
Overmorgen dan
De meeste dierenartsen zullen zeggen dat dat is als hij 5-6 maanden isquote:Op zondag 6 december 2009 23:57 schreef F_PT het volgende:
even een vraagje.. wij hebben een kitten van ongeveer 3 maanden jong, een mannetje. wat is de beste leeftijd om hem te laten castreren?
ok dankje. klopt het dat hij dan ook wat rustiger wordt?quote:Op zondag 6 december 2009 23:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De meeste dierenartsen zullen zeggen dat dat is als hij 6 maanden is
Ik heb de katers destijds op zo'n 8-9 maanden laten casteren, net voordat ze beginnen met sproeien. Ze zijn dan goed uitgegroeid(zodat er ook wat weg te halen isquote:Op zondag 6 december 2009 23:57 schreef F_PT het volgende:
even een vraagje.. wij hebben een kitten van ongeveer 3 maanden jong, een mannetje. wat is de beste leeftijd om hem te laten castreren?
Daar mag je wel van uit gaan. Hoewel je er katers bij hebt die woest blijvenquote:Op zondag 6 december 2009 23:59 schreef F_PT het volgende:
ok dankje. klopt het dat hij dan ook wat rustiger wordt?
nee geen andere katquote:Op maandag 7 december 2009 00:00 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik heb de katers destijds op zo'n 8-9 maanden laten casteren, net voordat ze beginnen met sproeien. Ze zijn dan goed uitgegroeid(zodat er ook wat weg te halen is).Ik neem aan dat je er verder geen onbehandelde poes bij hebt of bij gaat krijgen?
ja nou dat is ie ook wel, maar dat is ook wel weer schattig hoorquote:Op maandag 7 december 2009 00:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Overigens: linksom of rechtsom horen ze de eerste maanden druk te zijn hoor
Na de castratie hebben ze de eerste maanden méér trek, maar minder voeding nodig. Dus je moet 'm óf iets minder voeren, óf ander ('light') voer geven, want anders wordt ie inderdaad waarschijnlijk wat dikker. Die ernstige trek zou na een maand of twee weer moeten afnemen.quote:Op maandag 7 december 2009 00:05 schreef F_PT het volgende:
nee geen andere kat
ik had ergens gelezen dat als je een kater te vroeg laat castreren hij dik wordt? geen idee of dit waar is maar wij zullen in ieder geval nog zo'n 3 a 4 maanden wachten
Dodelijk vermoeiendquote:Op maandag 7 december 2009 00:07 schreef F_PT het volgende:
ja nou dat is ie ook wel, maar dat is ook wel weer schattig hoor
alleen een beetje vermoeiend soms
Nooit wat van gemerkt bij mijn katten, gewoon 2x per dag gepast voeren en het gewicht een beetje in de gaten houden, komen ze toch aan...wat minder voeren of overstappen op lightvoer als ze teveel schreeuwen om voerquote:Op maandag 7 december 2009 00:05 schreef F_PT het volgende:
[..]
nee geen andere kat
ik had ergens gelezen dat als je een kater te vroeg laat castreren hij dik wordt? geen idee of dit waar is maar wij zullen in ieder geval nog zo'n 3 a 4 maanden wachten
Wat doe je....oei een Siamese kruising(heb ik het goed gezien de iets te lichte oogjes of is dat gewoon de fotoquote:Op maandag 7 december 2009 00:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dodelijk vermoeiend
Wij hebben er hier een die net 7 maanden is. De andere katten worden er soms gek van
Dit is 'm, de relbak
[ afbeelding ]
ojee 7 maanden.. en die van mij nog maar 3!quote:Op maandag 7 december 2009 00:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dodelijk vermoeiend
Wij hebben er hier een die net 7 maanden is. De andere katten worden er soms gek van
Dit is 'm, de relbak
[ afbeelding ]
Van drie maanden geleden. HIj is nu een stukje donkerder van kleur; zowel in het (voorheen) wit als in het grijs en bruin. Zijn ogen zijn nog steeds staalblauwquote:Op maandag 7 december 2009 00:13 schreef senesta het volgende:
Hoe oud is die foto Elisa?![]()
Wat een humpie
Hij is naast de sloot gevonden toen hij een week of 8 was, dus ik heb geen idee wie paps en mams zijn. Maar volgens de DA zit er in elk geval een siamees in. De ogen zijn inderdaad lichter dan het zou horen.quote:Op maandag 7 december 2009 00:13 schreef trovey het volgende:
Wat doe je....oei een Siamese kruising(heb ik het goed gezien de iets te lichte oogjes of is dat gewoon de foto) hoe dan ook Oosterse katten en ik
Ik zal ze morgen maken!quote:Op maandag 7 december 2009 00:15 schreef senesta het volgende:
Heb je ook recentere foto's? Ik ben wel benieuwd
Ik denk echt dat de ogen van Fritz gewoon licht zijn:quote:Op maandag 7 december 2009 00:13 schreef trovey het volgende:
Wat doe je....oei een Siamese kruising(heb ik het goed gezien de iets te lichte oogjes of is dat gewoon de foto) hoe dan ook Oosterse katten en ik
Dus "echte" blauwtabby Siameesquote:Op maandag 7 december 2009 00:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik denk echt dat de ogen van Fritz gewoon licht zijn:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 december 2009 00:26 schreef ALTER-EGO het volgende:
Allowah.
Is de nachtploeg al gestart, of is het wachten op Zwabbermans?
Hoi Trovey.quote:Op maandag 7 december 2009 00:29 schreef trovey het volgende:
[..]
Zwabber nog niet gezien...wellicht laptop kapot
,,,hij had er wel over dat het ding vreemd deed.
Even gemist ja....tja er is hier ook zoveel bij te lezen...af en toe mis je een postquote:Op maandag 7 december 2009 00:32 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hoi Trovey.
Nee hoor, Zwabbermans is naar een concert van Rammstein.
Had dat in het vorige topic nog gepost omdat ik las dat jij je afvroeg waar ie was, dat heb je dus niet meer gezien dan.
Slaap zequote:Op maandag 7 december 2009 00:35 schreef Strega het volgende:
Wat gaan jullie enorm snel vanavond! Net weer terug van koken en eten, nu moeten we naar bed!![]()
Als de 9e januari de meet is lig ik waarschijnlijk / zeker in het ziekenhuis.
Motiveer Pagan a.u.b. om wel mee te gaan !
Ik kan best een dagje zonder bezoek, en zou het fijn vinden als hij een leuke dag met jullie heeft!![]()
Morgen nieuwe deel van het verhaal weer even lezen!
(Ik hoop natuurlijk wel op veel lectuur van "de natte doos", als ik in het hospitaal lig!
Trusen en tot morgen
Dat vinden alle kittens leukquote:Op maandag 7 december 2009 00:23 schreef F_PT het volgende:
mijn kitten vind bijten trouwens wel erg leuk(vingers, neus, lip!)
moet ik hem daarvoor straffen? en hoe?
Dat gebeurt hier all the time.quote:Op maandag 7 december 2009 00:32 schreef trovey het volgende:
Twee bureaustoelen met kussentjes erin bij de computer staan.....beide ingepikt door de katten, zit nu op zo'n trekkerkruk van IKEA
...tja je moet wat
Hij zal het wel naar zijn zin hebben nog, of nagenieten.quote:Op maandag 7 december 2009 00:34 schreef trovey het volgende:
[..]
Even gemist ja....tja er is hier ook zoveel bij te lezen...af en toe mis je een post. Maar hij duidelijk nog niet terug
Welterusten Strega. (en Pagan)quote:Op maandag 7 december 2009 00:35 schreef Strega het volgende:
Wat gaan jullie enorm snel vanavond! Net weer terug van koken en eten, nu moeten we naar bed!![]()
Als de 9e januari de meet is lig ik waarschijnlijk / zeker in het ziekenhuis.
Motiveer Pagan a.u.b. om wel mee te gaan !
Ik kan best een dagje zonder bezoek, en zou het fijn vinden als hij een leuke dag met jullie heeft!![]()
Morgen nieuwe deel van het verhaal weer even lezen!
(Ik hoop natuurlijk wel op veel lectuur van "de natte doos", als ik in het hospitaal lig!
Trusen en tot morgen
oke dat is wat wij ook al doen, op de grond zetten en een beetje negeren totdat hij stoptquote:Op maandag 7 december 2009 00:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat vinden alle kittens leuk
Wat wij doen (deden, want Fritz begrijpt het leven al iets beter): niet teveel met hem 'vechten' als ie jong is. Speeltjes zijn om in te bijten. Baasjes zijn om mee te kroelen. Als hij ging bijten, dan zetten wij 'm op de grond. Net zo lang (vaak) tot ie ermee stopte.
Straffen heeft niet veel zin. En is een beetje sneu; gewoon zorgen dat je zelf het goede voorbeeld geeft
Ik heb geen ideequote:
quote:Ik had ooit een chocolatetabby Siamees poes Teje....zou nu 11 zijn geweest....maar ja dat was ooit. Ze was Siameser dan een Siamees kon zijn...de katers hier verleiden terwijl zij als de katers "geholpen"waren. Die katers hier maar pogingen doen om te paren....maar ze hadden geen idee hoe het nou precies moest...net zo min als Teje trouwens
...gekke beesten. Na haar overlijden hadden de heren ineens geen trek meer....ook niet in de andere poezen....vreemd hoor alleen de Siamees was interessant voor hun (afwezige) hormonen
Ga je mee naar DTH de 9e?quote:Op maandag 7 december 2009 00:41 schreef Pagan het volgende:
Goed, topic #400. Nog 25 dagen voor nieuwjaar. Conclusie: 100 topics : 25 dagen = 4 topics per dag volbaggeren en we beginnen het nieuwe jaar met [SC] 500 Met vuurwerk en champagne, gelukkig nieuwjaar!
Trusten allemaal!!!
Ik zet Fritz nog dagelijks een keer of 50 van mijn bureauquote:Op maandag 7 december 2009 00:43 schreef F_PT het volgende:
oke dat is wat wij ook al doen, op de grond zetten en een beetje negeren totdat hij stopt
dat is ongeveer na zo'n 50 keer
Ik zit nu gezellig tussen mijn bureaustoelen in gevuld met ieder 2 katten...oh wacht...er probeert zich een derde te nestelen op een stoel...en dat wordt niet gewaardeerdquote:Op maandag 7 december 2009 00:40 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat gebeurt hier all the time.
Mijn (bureau)stoel is veruit favoriet, dus zodra ik met mijn bevallige bipsopsta uit mijn stoel, staat er al een kat klaar om hem in te pikken. En dat terwijl ze twee ruime banken (inclusief speciaal voor de katten aangeschafte kussens) en stoelen hebben waar ze riant in kunnen liggen.
En dan nog boos worden op mij als ik ze voorzichtig en liefdevol uit mijn stoel wil tillen om ze over te leggen naar een ander lekker plekje.
Hopeloos...net zoals het aanrecht en de salontafel....hier staat chihuahua Conchita zelfs op de salontafel als ik even niet oppasquote:Op maandag 7 december 2009 00:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zet Fritz nog dagelijks een keer of 50 van mijn bureau
quote:Op maandag 7 december 2009 00:45 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik zit nu gezellig tussen mijn bureaustoelen in gevuld met ieder 2 katten...oh wacht...er probeert zich een derde te nestelen op een stoel...en dat wordt niet gewaardeerd, nee, die voetenbankjes met kussentjes onder de salontafel speciaal voor de katten zijn niet interessant, net als de bank gevuld met zachte kussen en een nepvachtwoonplaid, net zo min als de 2 stoelen waarin ook warme en vooral zachte kussen liggen...nee hoor, met de hele club op die twee krappe kunststof bureaustoelen van de IKEA...dat is het vanavond helemaal
![]()
Zit je moeder ook op fok dan?quote:Op maandag 7 december 2009 00:46 schreef ElisaB het volgende:
Katten zijn gek; vraag maar aan mijn moeder
Katten zijn stapelgek...alhoewel sinds het overlijden van Murphy waarderen ze het wel dat ik de glazen snijplaten van het aquarium heb afgehaald...Murphy maakte altijd de kleppen open om het water te drinken en de anderen niet....zonder die glazen platen liggen de dames en heren net weer wat warmer als de lampen aan zijn en zo in de winter....weer een sudderplaatje wat lekker op warm staatquote:Op maandag 7 december 2009 00:46 schreef ElisaB het volgende:
Katten zijn gek; vraag maar aan mijn moeder
Oh, wat sfeervolquote:Op maandag 7 december 2009 00:38 schreef Takaiki het volgende:
Kom hier nog even mijn SS-pakje showen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 december 2009 00:49 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik zal ook weer eens één van mijn liefjes spammen.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 december 2009 00:49 schreef ALTER-EGO het volgende:
Ik zal ook weer eens één van mijn liefjes spammen.
[ afbeelding ]
Nee, gelukkig nietquote:
Wat een enorme tandenquote:Op maandag 7 december 2009 00:54 schreef trovey het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Hier ook nog eentje van mij....Noorse Boskatsukkeltje Sylvester....2,5 kg schoon aan de haak....tja een beetje achtergebleven als kitten wat hij nooit meer heeft ingehaald.
Die van jou zien er allemaal uit als lieverds die ik tot nu toe heb gezien.quote:Op maandag 7 december 2009 00:54 schreef trovey het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Hier ook nog eentje van mij....Noorse Boskatsukkeltje Sylvester....2,5 kg schoon aan de haak....tja een beetje achtergebleven als kitten wat hij nooit meer heeft ingehaald.
Ja! Een poes, een braadslee en een ananasquote:Op maandag 7 december 2009 00:56 schreef ElisaB het volgende:
Kan je hier nog wat van maken (kwa mix):
Ohw dat stond er net nog niet toen ik mijn reactie postte.quote:Op maandag 7 december 2009 00:54 schreef trovey het volgende:
Hij showt hier het gebrek aan zijn gebit...inmiddels heeft hij ook niet meer alle hoektanden![]()
Nee, hij vraagt zoals gewoonlijk om een maaltijd, zal binnenkort wel eens een filmpje hier neerzetten waarin hij en ik een gesprek hebben over de maaltijdverstrekking hier in huisquote:Op maandag 7 december 2009 00:56 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Die van jou zien er allemaal uit als lieverds die ik tot nu toe heb gezien.
Gaapt Sylvester daar?
Ze weet dat jij een internetleven hebt op fok?quote:Op maandag 7 december 2009 00:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[..]
Nee, gelukkig niet
Maar ze weet wel van het bestaan. MammaElisaB is een moderne 70-jarige
Die tweede foto!!quote:Op maandag 7 december 2009 00:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat een enorme tanden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben benieuwd.quote:Op maandag 7 december 2009 00:58 schreef trovey het volgende:
[..]
Nee, hij vraagt zoals gewoonlijk om een maaltijd, zal binnenkort wel eens een filmpje hier neerzetten waarin hij en ik een gesprek hebben over de maaltijdverstrekking hier in huis
Nou meer normale tanden in een heel klein kopjequote:Op maandag 7 december 2009 00:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat een enorme tanden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Neusquote:Op maandag 7 december 2009 01:04 schreef trovey het volgende:
Nou meer normale tanden in een heel klein kopje![]()
Die foto's...lijkt wel wat op mijn Misha en dat was een kruising tussen een Maine Coon en een heilige Birmaan...die Birmaan is natuurlijk niet na te gaan maar ik vermoed zeker dat er of Main Coon of Noorse Boskat inzit. Hoe is de neus...met een deukje of rechtdoorlopend...daar zit namelijk ook een duidelijk verschil tussen de Noor en de Coon.
Yups! Ze draagt bij elke actie haar steentje bijquote:Op maandag 7 december 2009 01:01 schreef ALTER-EGO het volgende:
Ze weet dat jij een internetleven hebt op fok?
mijn moeder is nog een stukkie ouder
Aha die foto is beter te beoordelen...driehoekig hoofd en rechte neus....grote kans dat het dan een Noorse Boskat betreft die ergens in de voorouders zit, trouwens schitterende katquote:Op maandag 7 december 2009 01:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
NeusWassup met mijn neus
[ afbeelding ]
De neus loopt volgens mij gewoon rechtdoor
Wat lief van haar.quote:Op maandag 7 december 2009 01:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Yups! Ze draagt bij elke actie haar steentje bij
quote:Op maandag 7 december 2009 01:14 schreef trovey het volgende:
Filmpje Sylvester gevonden:
[ link | afbeelding ]
quote:Op maandag 7 december 2009 01:14 schreef trovey het volgende:
Filmpje Sylvester gevonden:
[ link | afbeelding ]
Ik dacht het ook; voor een Coon is ze te rond. Ze vindt zichzelf trouwens ook een plaatjequote:Op maandag 7 december 2009 01:13 schreef trovey het volgende:
Aha die foto is beter te beoordelen...driehoekig hoofd en rechte neus....grote kans dat het dan een Noorse Boskat betreft die ergens in de voorouders zit, trouwens schitterende kat
Is ze ook...trustequote:Op maandag 7 december 2009 01:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik dacht het ook; voor een Coon is ze te rond. Ze vindt zichzelf trouwens ook een plaatje
[ afbeelding ]
Wat vroeg eh.. op tijd..quote:Op maandag 7 december 2009 01:19 schreef ElisaB het volgende:
En nu ik jullie zo ondergespamd heb, ga ik te bedde. Welterusten en tot morgen
quote:Op maandag 7 december 2009 01:39 schreef trovey het volgende:
Kijk zo vullen wij de stoelen hier(de cremekleurige poes is inmiddels overleden op 02/01/2008
)
[ afbeelding ]
Die drie katten die je daar ziet zijn als kitten hier gekomen en behoorlijk snel achter elkaar 2e helft 1998 en eerste helft 1999 dus ze weten niet beter dan dat ze bij elkaar horen, ze komen ook van dezelfde fokker af, die bruine..Tickel heeft op dit moment die kaakbokontsteking maar daar gaat het gelukkig weer goed mee na een behoorlijke inzinking, de gestreepte met witte Noor is Bearke, éé'n van de weinige katten hier die tot op heden eigenlijk geen gezondheidsproblemen heeftquote:Op maandag 7 december 2009 01:43 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
(
)
Hier liggen ze niet meer bij elkaar in een stoel helaas.
Wel af en toe op hetzelfde bed, maar dan ieder op een eigen stukje.
Ze zijn het allerliefste als ze slapen he. Die vredige ontspannen snuitjes en de rare houdingen waarin ze liggen.quote:Op maandag 7 december 2009 01:47 schreef trovey het volgende:
[..]
Die drie katten die je daar ziet zijn als kitten hier gekomen en behoorlijk snel achter elkaar 2e helft 1998 en eerste helft 1999 dus ze weten niet beter dan dat ze bij elkaar horen, ze komen ook van dezelfde fokker af, die bruine..Tickel heeft op dit moment die kaakbokontsteking maar daar gaat het gelukkig weer goed mee na een behoorlijke inzinking, de gestreepte met witte Noor is Bearke, éé'n van de weinige katten hier die tot op heden eigenlijk geen gezondheidsproblemen heeft, wel noemen we hem Mr Panieki want daar heeft hij wel eens last van
...alhoewel hij nu in diepe slaap naast me op de bureaustoel ligt te slapen
Hier is de oudste, bijna 14, de meest actieve in huis.quote:Op maandag 7 december 2009 01:54 schreef trovey het volgende:
Hier slapen ze steeds meer...tja 10,5-14,5 jaar...de wilde tijden zijn voorbij zeg maar....waar mijn behang en de meubelen zich hartelijk voor bedanken![]()
quote:Deze heb een tijdje geleden van Palle gemaakt, de "chef"hier met de grootste mond
Zo ziet Palle zichzelf
[ afbeelding ]
quote:En helaas voor hem...zo is hij werkelijk
[ afbeelding ]
Precies zoals de gemiddelde mannelijke FOK!er dus
Haai Zwab...quote:Op maandag 7 december 2009 02:12 schreef DeZwabber het volgende:
piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeep
De oudste hier, javanese poes van nu ruim 14,5 jaar is de gezondste, je ziet haar haar leeftijd niet af, het enige wat het verraadt is dat ze miner enge sprongen maakt als vroeger. Ze heeft haar halfbroers inmiddels overleefd en is nu officieel de kat die ik het langst heb gehad (mijn eerste kat Daisy is hier binnengekomen in 1993 en was toen tussen de 3 en 6 jaar oud en is overleden op 20 december 2006) dus even binnenkort een feestje voor Emily voor het jubileumquote:Op maandag 7 december 2009 02:02 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hier is de oudste, bijna 14, de meest actieve in huis.
De jongeren van 2 en 3 zijn de meest luie katten en slapen (zeker in de winter) heel veel.
[..]
![]()
![]()
Stoer!
[..]
Je doet het goed of je doet het niet zeg ik maar altijdquote:
Oh! Wat een knus balkon.quote:Op maandag 7 december 2009 02:32 schreef trovey het volgende:
Even een sfeerfoto van mijn balkonnetje van de zomer 2008....lag er zo mooi bij
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Enne...we zitten in Flora en Fauna en dit is voor de verandering eens Flora
Uiteraard met fotomodel Palle...en natuurlijk gaas omdat de buren niet graag met mijn katten op hun balkon zitten![]()
quote:
Ik doe altijd mijn bestquote:
quote:Op maandag 7 december 2009 02:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Kloar.
Viel niet tegen voor een zondagavond. Nog 1tje en dan weekend.
ik zal een foto posten van de schimmel op mijn bedquote:Op maandag 7 december 2009 02:52 schreef trovey het volgende:
Hier nog mensen met een balkon of tuin...we zitten tenslotte in Flora en Fauna, alhoewel het Fauna gehalte hier duidelijk in de meerderheid is.
Floraquote:Op maandag 7 december 2009 02:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik zal een foto posten van de schimmel op mijn bed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |