quote:Op zondag 6 december 2009 23:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oh-oh ging naar Texel, Qwea gaf advies en toen ontstond er spraakverwarring (met o.a. Greys).
En daar laat ik het bij.
quote:Op zondag 6 december 2009 22:51 schreef MrSubtle het volgende:
Ja joh, ik ga dit niet kunnen weerstaan. Hoewel ik niet zeker weet of ik dan de hele dag kom meehelpen of zo... dan word ik gewoon ziek, dus misschien kom ik 10 minuutjes, even een hondje adopteren en weer weg of zo![]()
Alstie maar achteraan in de rij aansluit danquote:
Is er überhaupt iemand die je niet gaat zoenen?quote:
hee ho! Ik mocht eerst nog muurduwen met elisa!!!!!!quote:Op zondag 6 december 2009 23:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Alstie maar achteraan in de rij aansluit dan![]()
Ik mocht eerst zoenen met jou, daarna mocht Stali en dán Subtle
Het lijstje van 9 januari?quote:Op zondag 6 december 2009 23:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Is er überhaupt iemand die je niet gaat zoenen?![]()
En waarrr is dat lijstje?
Ze hebben nog nooit voor me in de rij gestaanquote:Op zondag 6 december 2009 23:10 schreef Greys het volgende:
Alstie maar achteraan in de rij aansluit dan![]()
Ik mocht eerst zoenen met jou, daarna mocht Stali en dán Subtle
quote:Op zondag 6 december 2009 23:12 schreef tombolafan het volgende:
hee ho! Ik mocht eerst nog muurduwen met elisa!!!!!!
Tuluk; ik ben best kieskeurig heurquote:Op zondag 6 december 2009 23:10 schreef Cat22 het volgende:
Is er überhaupt iemand die je niet gaat zoenen?![]()
En waarrr is dat lijstje?
quote:Op zondag 6 december 2009 23:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Het lijstje van 9 januari?
Onderaan in de wiki
Leef je uit.quote:Of gaan we ook nog een lijstje maken voor wie-zoent-wie?
Doe je je pet weer op?quote:Op zondag 6 december 2009 23:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
![]()
En dan te bedenken dat ik in het echt hassikke schuchter ben
quote:Op zondag 6 december 2009 23:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
![]()
En dan te bedenken dat ik in het echt hassikke schuchter ben
quote:
Ik vind het gewoon té grappig dat we zo'n georganiseerde bende zijn dat we voor alles een lijstje hebben.quote:Op zondag 6 december 2009 23:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was bittere ernst.
Dus waarom lig je nu in een kreuk?
Maak me gek!quote:Op zondag 6 december 2009 23:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Of mijn Frankrijk-petje
[ afbeelding ]
Gooi je haar losquote:Op zondag 6 december 2009 23:19 schreef Cat22 het volgende:
Maak me gek!![]()
Ik heb hetlijstje
even aangepast.
Okee rest: is elisa schuchter???quote:
Haiquote:
quote:
Hoest met de dame?quote:Op zondag 6 december 2009 23:30 schreef Memento-Mori het volgende:
Navond, Morgen de DA bellen, met May op controle deze week, vind het best spannend
Nou, dan leer je me toch kennenquote:Op zondag 6 december 2009 23:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
maar ik ken jou helemaal niet! En ik ben heel nieuwsgierig! Dus nu kan ik niet slapen hoor!
quote:Op zondag 6 december 2009 23:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, dat is ze zeker!
Groetjes,
Mijn kloon
ze gedraagt zich goed maar nog steeds wel wat geel in de oortjes heb ik t idee/maak ik mezelf wijs dus ja vind het best spannendquote:
mmmm, morgen, goed?quote:
Kan niet, school, post sorteren en dan een concertquote:
Dat geel had toch veel tijd nodig om weg te trekken? En soms zie je als bezorgd baasje dingen die er niet zijn. Als ze zich lekker voelt denk ik dat er weinig aan de hand zal zijn. Maar ik zal duimen voor goede berichten natuurlijk!quote:Op zondag 6 december 2009 23:33 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ze gedraagt zich goed maar nog steeds wel wat geel in de oortjes heb ik t idee/maak ik mezelf wijs dus ja vind het best spannend
ja hoor, prima...quote:Op zondag 6 december 2009 23:35 schreef JoeyJ het volgende:
[..]
Kan niet, school, post sorteren en dan een concert
Overmorgen dan
Hoeraquote:
Ik ook, nu echt....quote:Op zondag 6 december 2009 23:38 schreef Cat22 het volgende:
En toch he.... denk ik dat ik naar bed ga.![]()
Truste!
Stoeâh!quote:Op zondag 6 december 2009 23:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Of mijn Frankrijk-petje
[ afbeelding ]
daarom zolang eht gedrag niet verandert en die houd ik nauwlettend in de gaten zit het vast wel ok ander zat ik wekelijks bij de DAquote:Op zondag 6 december 2009 23:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat geel had toch veel tijd nodig om weg te trekken? En soms zie je als bezorgd baasje dingen die er niet zijn. Als ze zich lekker voelt denk ik dat er weinig aan de hand zal zijn. Maar ik zal duimen voor goede berichten natuurlijk!
Wat bracht jou hier Joey?quote:Op zondag 6 december 2009 23:35 schreef JoeyJ het volgende:
[..]
Kan niet, school, post sorteren en dan een concert
Overmorgen dan
De meeste dierenartsen zullen zeggen dat dat is als hij 5-6 maanden isquote:Op zondag 6 december 2009 23:57 schreef F_PT het volgende:
even een vraagje.. wij hebben een kitten van ongeveer 3 maanden jong, een mannetje. wat is de beste leeftijd om hem te laten castreren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |